Adrian pisze:Przepustowość pętli "Czerwone Maki" jest ograniczona. Wyrzucenie linii "17" i w zamian wzmocnienie 11 w szczycie nie pomoże.
Ale korekta trasy "17" czyli puszczenie jej przez Łagiewniki (ktoś powie, że trasa krajoznawcza) pozwoliłaby na odciążenie "11".
Adrian pisze: a "17" poniekąd wzmacnia "18" i "19".
"17" wzmacnia "19" tylko na od Starowiślnej do Dworca Towarowego (w zasadzie tylko do Politechniki, bo z reguły linie kończące na DT docierają na pętle puste). Gdyby puścić "17" naokoło przez Łagiewniki to lepiej wzmacniałaby też i wspomnianą "19" (bo od PBG pasażerów tej linii jest sporo).
Po wyrzuceniu "17" z Kapelanki musiałaby wrócić obsługa "18" wyłącznie NGT8.
Adrian pisze: Jest to szybkie połączenie Ruczaj - Rondo Mogilskie.
Z którego mało kto korzysta ze względu na 3 razy częstsze "52".
Adrian pisze: Jedynie Ruczaj i Bieżanów połączyć mogłaby linia autobusowa omijająca Zakopiańską.
Tu pełna zgoda, nawet był pomysł na forum dokładnego przebiegu trasy takiej linii.