http://www.psmkms.krakow.pl/index.php/1 ... -roku-2016Spośród tras tramwajowych najpilniejszego wzmocnienia wymaga w tej chwili Mały Płaszów, gdzie już niedługo do użytku oddane zostaną kolejne bloki. W przypadku autobusów jest co najmniej kilka osiedli, którym wypadałoby poprawić ofertę komunikacji miejskiej.
Komunikacja miejska w 2017 roku
Moderator: Moderatorzy
-
- Dyrektor
- Posty: 7016
- Rejestracja: 1 sie 2013, o 08:24
- Lokalizacja: Kraków
Komunikacja miejska w 2017 roku
Cytuję fragment z podsumowania roku 2016 ze strony Michała Wojtaszka, ale sprawa dotyczy nowego roku 2017. Macie pomysły, jak wzmocnić Mały Płaszów? I pytanie: o jakie osiedla może chodzić, gdzie wymagana jest poprawa oferty komunikacyjnej?
Ostatnio zmieniony 1 sty 2017, o 16:30 przez Krakowiak2013, łącznie zmieniany 3 razy.
Komunikacja Miejska w 2017 roku
Lepsze pytanie, to które nie wymagają wzmocnień?
"W przypadku, jeśli przetarg wygrywa przewoźnik prywatny (co wymaga ustalenia kryteriów rzeczywiście umożliwiających konkurencję) – średnia oszczędność względem przyznania zadania przewoźnikowi komunalnemu z wolnej ręki wynosi 1,12 - 1,13 zł"
Komunikacja Miejska w 2017 roku
Choćby "104"
BTW – "komunikacja miejska" piszemy małymi literami.
Poprawione - adm. K
BTW – "komunikacja miejska" piszemy małymi literami.
Poprawione - adm. K
Tutaj znajdziesz różne mapy, schematy, obliczenia i wykazy, które dotychczas udostępniłem.
komunikacja miejska w 2017 roku
Ale skoro to tytuł, to "komunikacja" nie powinna być jednak z dużej?
- Mistrzejowiczanin
- Dyrektor
- Posty: 3920
- Rejestracja: 24 lip 2014, o 22:35
- Lokalizacja: Kraków - Mistrzejowice
komunikacja miejska w 2017 roku
,,Tramwaj buduje miasto" Oddano do użytku w 2010 roku linię tramwajową, która w większości prowadziła przez tereny słabo zurbanozowane, ale jak już powstała okazało się, że jest szybki i wygodny dojazd do centrum co nagoniło deweloperów w tamten rejon. Na ten moment powstaje tam bardzo dużo osiedli takich jak ,,Nowy Przewóz", ,,Mały Przewóz", ,,Bagry Park" itp. itd. Jest to oczywiście prawda, że linia ta potrzebuje natychmiast wzmocnienia, bo 20-stka, która pozostała w tym momencie jedyną linią stamtąd w stronę centrum, (kiedy to 11-stkę skierowano przez estakadę) jeździ cały czas zapchana. A jak wzmocnić ten rejon? Albo przekierować tam 6-stkę przez estakadę (częste 24 i 50 na Kurdwanowie zdecydowanie wystarczą, a i 24 można by trochę jeszcze wzmocnić), można uruchomić jakąś nową linię do centrum z Płaszowa, albo wzmocnić 20 do częstotliwości f~5 w szczycie (zupełnie jak 18-stkę). Ewentualności jest wiele.Krakowiak2013 pisze:Cytuję fragment z podsumowania roku 2016 ze strony Michała Wojtaszka, ale sprawa dotyczy nowego roku 2017. Macie pomysły, jak wzmocnić Mały Płaszów? I pytanie: o jakie osiedla może chodzić, gdzie wymagana jest poprawa oferty komunikacyjnej?
Powinna być.yosujiro pisze:Ale skoro to tytuł, to "komunikacja" nie powinna być jednak z dużej?
Linia 14 z taborem mieszanym NGT6 i NGT8, Linia 52 w Krakowiakach i NGT8, stanowcze NIE dla bezzasadnej faworyzacji Krowodrzy Górki pod względem taborowym, NIE dla tuneli tramwajowych zamiast metra !!!
Komunikacja miejska w 2017 roku
"Komunikacja miejska" nie jest żadną nazwą własną więc z małej. Koniec OT.
komunikacja miejska w 2017 roku
Podpisuje się pod tym Wielicki Mistrz Ortografii 2016 Jednak w tytule wątku pierwszy wyraz powinien być zapisany od wielkiej litery, analogicznie do tytułów książek, artykułów itp., tak że (a nie także! - równie częsty błąd) Yosujiro ma rację.Kaszmir pisze:"Komunikacja miejska" nie jest żadną nazwą własną więc z małej. Koniec OT.
Ostatnio zmieniony 1 sty 2017, o 17:20 przez rogow153, łącznie zmieniany 1 raz.
Komunikacja miejska w 2017 roku
Dokładnie. Tak to zawsze działało ze wszystkimi tematami, a poprzednie "Komunikacja miejska w 201x roku" zawsze były pisane małymi literami, nie licząc pierwszego wyrazu.rogow153 pisze:Podpisuje się pod tym Wielicki Mistrz Ortografii 2016 Jednak w tytule wątku pierwszy wyraz powinien być zapisany od wielkiej litery, analogicznie do tytułów, książek, artykułów itp., tak że (a nie także! - równie częsty błąd) Yosujiro ma rację.
Komunikacja miejska w 2017 roku
Najłatwiejsze rozwiązania są najlepsze - myślę, że 20tka to kolejna linia, która zasługuje na f=5. Choć tłok w 20tce bierze się w dużej mierze z tego, że jeżdżą krótkie tramwaje. Gdyby jeździły bombardiery lub krakowiaki - nie byłoby problemu z wejściem do tramwaju, co obecnie nagminnie się zdarza zwłaszcza ok. godziny 17:00. Nie ma co zabierać Kurdwanowowi 6tki.
Komunikacja miejska w 2017 roku
Ostatnio zastanawiałem się, jaka linia mogłaby jeździć wzdłuż autostrady Łagiewnickiej - jedyny pomysł jaki przychodzi mi do głowy to właśnie szóstka. Drugim wyjściem mogłaby być linia "23", ale brak rozjazdów przy Bieżanowskiej wyklucza jej przekierowanie. Im dłużej człowiek myśli (jako zwolennik budowania wszelkich tras tramwajowych) o możliwości puszczenia czegokolwiek wzdłuż TŁ, tym bardziej dochodzi się do wniosku jak poronionym pomysłem jest budowa autostrady wraz z tramwajem, czyli inwestycji, która jest całkowicie niepotrzebna...
Komunikacja miejska w 2017 roku
Przeliczyłeś ile będzie tramwajów na ciągach? Według mnie od Lubicz przez Plac WŚ do Filharmonii bez modyfikacji innych linii nie da rady.Hajciu pisze:Najłatwiejsze rozwiązania są najlepsze - myślę, że 20tka to kolejna linia, która zasługuje na f=5. Choć tłok w 20tce bierze się w dużej mierze z tego, że jeżdżą krótkie tramwaje. Gdyby jeździły bombardiery lub krakowiaki - nie byłoby problemu z wejściem do tramwaju, co obecnie nagminnie się zdarza zwłaszcza ok. godziny 17:00. Nie ma co zabierać Kurdwanowowi 6tki
Dłuższego taboru nie ma skąd zabrać. Najprostszym rozwiązaniem to ruszyć trzy linie "2", "6" i "20"
"2" - CR - Basztowa - Bronowice f~20
"6" - Kurdwanów - Plac WŚ - CK f~20
"20" - Mały Płaszów - Lubicz - Basztowa - Salwator f~5
Ostatnio zmieniony 2 sty 2017, o 14:13 przez brovar, łącznie zmieniany 2 razy.
https://www.facebook.com/tramwajemistrzejowice - RY - RG - HG
- Locutus
- Moderator
- Posty: 7983
- Rejestracja: 19 wrz 2009, o 08:40
- Lokalizacja: Romilly-sur-Seine
- Kontakt:
Komunikacja miejska w 2017 roku
@ Festence – Z ust mi to wyjąłeś.
@ Brovar – Dwójka już dzisiaj jest pustakiem. Na trasie, którą Ty proponujesz to 105Na solo byłoby nadmiarem dobrobytu...
Pozdrawiam!
LOKI
@ Brovar – Dwójka już dzisiaj jest pustakiem. Na trasie, którą Ty proponujesz to 105Na solo byłoby nadmiarem dobrobytu...
Pozdrawiam!
LOKI
Komunikacja miejska ma być dla ludzi. Nigdy na odwrót.
Komunikacja miejska w 2017 roku
Ja bym pomyślał czy nie można wzmocnić 11. Jako trasa dojazdowa spełnia ona zadanie - wsiadam na MP i przesiadam się w dowolną linię na Wielickiej, pod Koroną czy na Matecznym. Niestety w drodze powrotnej z pracy zawsze celuję w 20. Jakakolwiek przesiadka z linii jadącej Alejami w stronę Matecznego czy linii tramwajowych jadących na Wielicką jest obarczona zbyt dużym ryzykiem przy 11 jeżdżącej z f=20. Jak się nie zdąży to zostaje czekanie nawet 20 min na kolejny tramwaj - brak alternatywy.
Ps. Zostawcie 20 przez PWŚ;)
Ps. Zostawcie 20 przez PWŚ;)
Komunikacja miejska w 2017 roku
Jasne, że można wzmocnić do f~10 z małą adnotacją "x" - co drugi kurs skrócony do Łagiewnik.bilon pisze:Ja bym pomyślał czy nie można wzmocnić 11
https://www.facebook.com/tramwajemistrzejowice - RY - RG - HG
Komunikacja miejska w 2017 roku
Żeby dalej się marnowała?bilon pisze:Ps. Zostawcie 20 przez PWŚ;)