Komunikacja w czasie remontu Mogilskiej

Linie, rozkłady, trasy, komunikaty

Moderator: Moderatorzy

Afterbirds
Dyrektor
Posty: 1483
Rejestracja: 17 gru 2011, o 10:03
Lokalizacja: WDZ

#136 Post autor: Afterbirds » 27 sty 2014, o 08:52

OIMW nie ma obowiązku publikowania rozkładów w sieci, a informacja na przystankach może być typu "w godzinach takich to a takich kursuje ze średnią częstotliwością x a w pozostałych ze średnią częstotliwością y"

Na gdziendzieju podniesiono jeszcze jedną ciekawą sprawę: otóż jeśli ZIKiT nie jest organizatorem linii zastępczej to w zasadzie nie powinny na niej obowiązywać bilety KMK... :twisted:
Kupcy z Północy już wszystko widzieli i nie mieli wątpliwości, że jeszcze nieraz wszystko zobaczą
("Zakazana magia")

rafaello
Dyrektor
Posty: 7949
Rejestracja: 21 wrz 2009, o 23:20
Lokalizacja: Bieżanów

#137 Post autor: rafaello » 27 sty 2014, o 09:43

brovar pisze:"704" rozkładu dalej brak. Może ściągną z Warszawy Ikarusy ? :D

Są na jak dojadę już rozkłady powszednie.

I tak widać że linia "70" będzie dwie brygady miała EU8N.
Chodzą słuchy, że te 2 brygady mogą być w NGT8. Z innych obserwacji na "3" za tydzień będą 2 brygady z niską podłogą, reszta to zapewne GT8S - utrzymane będzie łączenie z "50". Coś mało jest tych godzin szczytowych na "163" w których ta linia ma kursować co 24 minuty ? Ale jakoś mnie to nie dziwi - poznałem na dobre politykę ZIKiT-u polegającą na cichych ale systematycznych cięciach. :wall:

brovar
Dyrektor
Posty: 5165
Rejestracja: 28 wrz 2009, o 03:47
Lokalizacja: - KrK

#138 Post autor: brovar » 27 sty 2014, o 10:48

rafaello pisze: Chodzą słuchy, że te 2 brygady mogą być w NGT8.
Niemożliwe bo te kursy kończą na Dworcu Towarowym. Zresztą mix powinien pozostać na "13". Ja się bardziej martwię by ktoś nie wpadł na szalony pomysł że na "50" pójdzie jeszcze więcej NGT8 kosztem "13"ki. Np 15/5 NGT8/6 + na "14" 7x = 22/24.
Ostatnio zmieniony 27 sty 2014, o 13:39 przez brovar, łącznie zmieniany 1 raz.

Krakowiak2013
Dyrektor
Posty: 7015
Rejestracja: 1 sie 2013, o 08:24
Lokalizacja: Kraków

#139 Post autor: Krakowiak2013 » 27 sty 2014, o 10:54

brovar pisze: Zresztą mix powinien pozostać na "13". Ja się bardziej martwię by ktoś nie wpadł na szalony pomysł że na "50" pójdzie jeszcze więcej NGT8 kosztem "13"ki. Np 15/5 NGT8/6 + na "14" 7x = 22/24.
Brovar na ,,50" jest 19 brygad, obawiam się iż od soboty będzie prawdziwe zawirowanie taborowe. W sprawie tego 704 co pisałeś, parę postów wcześniej na innym forum przeczytałem, że jest możliwe ściągniecie wozów w MZA dokładnie Ikarusów, które w 2013 zakończyły służbę, zobaczymy jak to wyjdzie, ale to byłoby lepsze niż 10m wozy.

rafaello
Dyrektor
Posty: 7949
Rejestracja: 21 wrz 2009, o 23:20
Lokalizacja: Bieżanów

#140 Post autor: rafaello » 27 sty 2014, o 11:19

Słuchajcie. Moje biadolenie o braku połączenia Dzielnicy XII od następnego poniedziałku z Rondem Mogilskim wczesnym rankiem przynosi zaskakujący efekt. Dosłownie przed chwilą miałem aktualizację rozkładów i okazuje się, że pierwszy kurs "75" z Nowego Bieżanowa będzie nie o godz. 5,37 a 20 minut wcześniej bo dokładnie o godz. 5,17. ;D

Jak widać kolejny raz okazuje się, że Nasze forum jest czytane przez ZIKiT czy też MPK. :shy:

Okazuje się, że "się da". :]

W imieniu własnym i mieszkańców Dzielnicy XII mówię: DZIĘKUJĘ. ;)

Awatar użytkownika
krakowianka
Dyrektor
Posty: 1543
Rejestracja: 10 lip 2011, o 13:54
Lokalizacja: Kraków

#141 Post autor: krakowianka » 27 sty 2014, o 11:25

Niemniej jest 5 dni do olbrzymich zmian w komunikacji miejskiej a na http://www.mpk.krakow.pl/pl/page-f3044045/ nowych rozkładów oczywiście nie ma. Jak zwykle zresztą :( I za takie traktowanie mieszkańców mają ode mnie tytuł SUPER BUBEL KM i to nie tylko 2013 roku!

Krakowiak2013
Dyrektor
Posty: 7015
Rejestracja: 1 sie 2013, o 08:24
Lokalizacja: Kraków

#142 Post autor: Krakowiak2013 » 27 sty 2014, o 11:53

krakowianka pisze:Niemniej jest 5 dni do olbrzymich zmian w komunikacji miejskiej a na http://www.mpk.krakow.pl/pl/page-f3044045/ nowych rozkładów oczywiście nie ma.
W ogóle dziwi mnie to iż informacje o remontach publikuje się niespełna 1,5 tygodnia przed rozpoczęcie remontu, powinno to być zrobione co najmniej 2-3 tygodnie przed remontem , aby ludzie byli poinformowani i podobnie z rozkładami powinno być co najmniej tydzień wcześniej informacja o rozkładach. Widział ktokolwiek informacje na przystankach, że remont się zaczyna? Wczoraj zobaczyłem informacje o tym iż remont rusza na tablicach, ale tablic nie ma jeszcze wszędzie.

Lw25
Moderator
Posty: 3010
Rejestracja: 21 sty 2014, o 15:52
Lokalizacja: Krowodrza Górka/日進市

#143 Post autor: Lw25 » 27 sty 2014, o 12:46

wincent pisze:
Lw25 pisze:Trudno się dziwić, skoro, jak podaje Infotram w Krakowie powstała połowa z torowisk wybudowanych w latach 2000-2012,
To nie do końca tak jak piszesz. Właściwie wcale :P
W Krakowie długość eksploatowanego torowiska wzrosła o 26km a w skali polski o 52km ale... ekhem... matematyka działa trochę inaczej.
W przypadku Polski jest to sumarycznie - np. w GOPie zmalało o 1/3.
Choć tak na szybko i tak wyjdzie że w Krakowie jest jakie 30% nowych torów w kraju :O
Mój błąd, przepraszam, nie powinienem pisać o godzinie 3 w nocy.

Awatar użytkownika
Kaszmir
Moderator fb pkk
Posty: 22832
Rejestracja: 18 wrz 2009, o 21:25
Kontakt:

#144 Post autor: Kaszmir » 27 sty 2014, o 13:48

rafaello pisze:Coś mało jest tych godzin szczytowych na "163" w których ta linia ma kursować co 24 minuty ?
Akurat dla "163" te godziny szczytu będą w miarę rozsądne, nie takie krótkie (i to piszę ja, który zwykł zwracać uwagę na to, jak krótkie robią się szczyty). Natomiast parę innych spraw co do "163":

- Ilość kursów mocno wzrośnie, jednak na Kombinacie i Al. Solidarności... będą cięcia. Np. obecnie odjeżdżają stamtąd 23 kursy dziennie (9 rano, 11 popołudniu, 2 wieczorem), zostanie... ledwo 11 (odpowiednio: 5, 4, 2). Tak! Popołudniowe wydłużenie do/z Kombinatu obejmie ledwie 4 kursy.
- Pozostałe kursy w obie strony będą jechać przez Al. Solidarności -> Al. Przyjaźni, tzn. skręcą na skrzyżowaniu z Mierzwy.
- Jeśli to nie błąd, to na os. Złocień w kier. Rżąki będzie minimalna zmiana trasy i "163" objedzie osiedle (jednak bez żadnych dodatkowych przystanków).

rafaello
Dyrektor
Posty: 7949
Rejestracja: 21 wrz 2009, o 23:20
Lokalizacja: Bieżanów

#145 Post autor: rafaello » 27 sty 2014, o 14:05

Kaszmir pisze:
rafaello pisze:Coś mało jest tych godzin szczytowych na "163" w których ta linia ma kursować co 24 minuty ?
Akurat dla "163" te godziny szczytu będą w miarę rozsądne, nie takie krótkie (i to piszę ja, który zwykł zwracać uwagę na to, jak krótkie robią się szczyty).
Ok powiedzmy, że się z Tobą zgadzam.
Kaszmir pisze: Natomiast parę innych spraw co do "163":

- Ilość kursów mocno wzrośnie, jednak na Kombinacie i Al. Solidarności... będą cięcia. Np. obecnie odjeżdżają stamtąd 23 kursy dziennie (9 rano, 11 popołudniu, 2 wieczorem), zostanie... ledwo 11 (odpowiednio: 5, 4, 2). Tak! Popołudniowe wydłużenie do/z Kombinatu obejmie ledwie 4 kursy.
- Pozostałe kursy w obie strony będą jechać przez Al. Solidarności -> Al. Przyjaźni, tzn. skręcą na skrzyżowaniu z Mierzwy.
- Jeśli to nie błąd, to na os. Złocień w kier. Rżąki będzie minimalna zmiana trasy i "163" objedzie osiedle (jednak bez żadnych dodatkowych przystanków).
Tu się również z Tobą zgodzę. Wkurza mnie to co ZIKiT wymyślił z tą linią (z innymi również). Debilne jest to skracanie linii autobusowych i tramwajowych także. :twisted:
Też przed chwilą zauważyłem że tylko 11 kursów "163" będzie kończyć trasę przy Kombinacie bo miałem kolejną już dziś aktualizację. Tak na marginesie to na papierowych rozkładach te 11 kursów "163" będzie oznaczone literką K. :shy:
Ostatnio zmieniony 27 sty 2014, o 14:16 przez rafaello, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
yosujiro
Dyrektor
Posty: 1803
Rejestracja: 4 wrz 2013, o 13:58
Lokalizacja: Krowodrza, Tenczynek

#146 Post autor: yosujiro » 27 sty 2014, o 14:42

Krakowiak2013 pisze:wcześniej na innym forum przeczytałem, że jest możliwe ściągniecie wozów w MZA dokładnie Ikarusów, które w 2013 zakończyły służbę,
Ja jestem jak najbardziej za! Co prawda to automaty, ale i tak byłoby to parę miesięcy ze świetnymi wozami :D

Awatar użytkownika
olsov
Miłośnik
Posty: 105
Rejestracja: 9 paź 2013, o 18:18
Lokalizacja: Olsza II

#147 Post autor: olsov » 27 sty 2014, o 17:34

Kaszmir pisze:- Jeśli to nie błąd, to na os. Złocień w kier. Rżąki będzie minimalna zmiana trasy i "163" objedzie osiedle (jednak bez żadnych dodatkowych przystanków).
To raczej błąd, bo jak niby miałoby to wyglądać? I w jakim celu?

I czy ten 163 na kombinacie jest rzeczywiście potrzebny? Według mnie skrócenie go do Alei Przyjaźni to mała strata, bo zazwyczaj poza pojedynczymi osobami, wszyscy i tak wsiadali i wysiadali na Placu Centralnym.

Mseifer
Administrator Techniczny
Posty: 9959
Rejestracja: 14 wrz 2009, o 20:01
Lokalizacja: Kraków->Bieńczyce
Kontakt:

#148 Post autor: Mseifer » 27 sty 2014, o 19:17

Krakowiak2013 pisze:Widział ktokolwiek informacje na przystankach, że remont się zaczyna? Wczoraj zobaczyłem informacje o tym iż remont rusza na tablicach, ale tablic nie ma jeszcze wszędzie.
Kolega mi mówił że już są komunikaty.

BTW. Na świetlnych tablicach trax elektronik pisze remont ul. MOGISLKIEJ. Literówka aż razi po oczach.
Afterbirds pisze:Ja bym sie tak nie wyrywał z tymi skargami - dla miasta i Budimexu wiążące są nie zapisy SIWZ tylko właściwej umowy - a tych nie znamy.
Skoro w SIWZ było wymagane to tak powinna być podpisana umowa...
Ostatnio zmieniony 27 sty 2014, o 19:28 przez Mseifer, łącznie zmieniany 1 raz.

arekf
Znawca
Posty: 38
Rejestracja: 2 wrz 2013, o 22:30
Lokalizacja: Kraków, Żabiniec

#149 Post autor: arekf » 27 sty 2014, o 19:22

Swoją drogą - remont zaczyna się już za niecały tydzień, a na przystankach wciąż brak jakiejkolwiek informacji na temat zawieszonych linii czy objazdów…

Awatar użytkownika
Cukier
Dyrektor
Posty: 10944
Rejestracja: 15 gru 2011, o 18:08
Lokalizacja: Tereny Zapleszowskie

#150 Post autor: Cukier » 27 sty 2014, o 20:12

olsov pisze:I czy ten 163 na kombinacie jest rzeczywiście potrzebny? Według mnie skrócenie go do Alei Przyjaźni to mała strata, bo zazwyczaj poza pojedynczymi osobami, wszyscy i tak wsiadali i wysiadali na Placu Centralnym.
Nie wnikając już w to czy jest sens czy nie - "163" pojedzie do tej al. Przyjaźni najgłupszą z możliwych tras. Już lepiej żeby kursowała do Struga (i tam nawracała na skrzyżowaniu Solidarności/Struga/Orkana) albo do Al. Przyjaźni ale po trasie nocnego "642" tj. przez Andersa. I ewentualnie stamtąd dopiero wydłużać do Kombinatu przez al. Przyjaźni (przystanek "Al. Róż").

Moja wizja dla tej linii:

Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „II. Układ komunikacyjny”