Gdzie na Aglo masz trasy bardziej skomplikowane? Oprócz "239" i "279" to wszystkie trasy są proste jak drut. Do tego za miastem mniejszy ruch uliczny. Mniej skrzyżowań ze światłami itd...fkolasa pisze: ... to jeszcze trasy bardziej skomplikowane.
Wzgórza Krzesławickie, os. Na Stoku, Zesławice, Kantorowice
Moderator: Moderatorzy
Wzgórza Krzesławickie, os. Na Stoku, Zesławice, Kantorow
Wzgórza Krzesławickie, os. Na Stoku, Zesławice, Kantorow
Dokładnie, wyjazdy są tak samo długie jak w przypadku linii miejskich, bo prawie wszystkie linie aglo pierwszy kurs rano wykonują z Krakowa do aglomeracji, a ostatni wieczorem - w przeciwną stronę. Brygady zatem zaczynają i kończą pracę na terenie miasta. Właśnie po to, by nie było pustych, nieopłaconych przebiegów.lemond pisze:A co do dojazdów to MPK sobie zawsze poradzi, patrz np. pierwsze kursy 249 z Salwatora
Wzgórza Krzesławickie, os. Na Stoku, Zesławice, Kantorow
Nie zawsze. Wieczorem, któreś 182 ma łączenie z 212 i ma zjazd do Bieńczyc z Karniowa.Kaszmir pisze:Dokładnie, wyjazdy są tak samo długie jak w przypadku linii miejskich, bo prawie wszystkie linie aglo pierwszy kurs rano wykonują z Krakowa do aglomeracji, a ostatni wieczorem - w przeciwną stronę. Brygady zatem zaczynają i kończą pracę na terenie miasta. Właśnie po to, by nie było pustych, nieopłaconych przebiegów.lemond pisze:A co do dojazdów to MPK sobie zawsze poradzi, patrz np. pierwsze kursy 249 z Salwatora
Wzgórza Krzesławickie, os. Na Stoku, Zesławice, Kantorow
I dlatego właśnie napisałem: prawie wszystkie.krawiec pisze:Nie zawsze. Wieczorem, któreś 182 ma łączenie z 212 i ma zjazd do Bieńczyc z Karniowa.
Wzgórza Krzesławickie, os. Na Stoku, Zesławice, Kantorow
Przebudowa wjazdu na teren Zajezdni Tramwajowej Nowa Huta
http://kmkrakow.pl/4, 704
od 07.10.2017
Przebudowa wjazdu na teren Zajezdni Tramwajowej Nowa Huta
Szanowni Pasażerowie!
Uprzejmie informujemy, że od dnia 07.10.2017 r. (sobota) na okres 3 tygodni w związku z prowadzoną przebudową wjazdu na teren Zajezdni Tramwajowej Nowa Huta, wstrzymany zostanie ruch tramwajów na ul. Ujastek. W tym czasie wprowadzone zostaną następujące zmiany w funkcjonowaniu Komunikacji Miejskiej w Krakowie:
- linia 4 – kursować będzie z Bronowic Małych do przystanku „Kombinat” po dotychczasowej trasie, następnie ul. Ujastek Mogilski do pętli Kopiec Wandy. Częstotliwość kursowania pozostanie bez zmian;
- linia 704 – zastępcza linia autobusowa kursująca na trasie: Kombinat - Ujastek, Łowińskiego, Kocmyrzowska - Wzgórza Krzesławickie (powrót ul. Architektów i Poległych w Krzesławicach). Linia kursować będzie z częstotliwością co 20 minut we wszystkie dni tygodnia z wyjątkiem dni świątecznych do godziny około 7:00, gdy kursować będzie co 30 minut. Autobusy linii 704 będą zatrzymywać się na wszystkich istniejących przystankach na trasie.
Zasady zachowania ważności biletów okresowych:
Bilety okresowe wykupione na linię 4 zachowują ważność:
- na trasie linii 1, 5, 202, 212, 222, 232 na odcinku Wzgórza Krzesławickie - Rondo Czyżyńskie;
- na trasie linii 142 na odcinku Aleja Róż - Kombinat - Os. Na Stoku;
- w autobusach linii 704 na całej trasie przejazdu.
Informujemy, że na okres Uroczystości Wszystkich Świętych zostanie przywrócony normalnych ruch tramwajów w tym rejonie, a po tym okresie prace będą kontynuowane. Szczegółowe informacje przekażemy Państwu w późniejszym terminie.
Za utrudnienia przepraszamy!
Tutaj znajdziesz różne mapy, schematy, obliczenia i wykazy, które dotychczas udostępniłem.
Wzgórza Krzesławickie, os. Na Stoku, Zesławice, Kantorow
Bardzo dobrze że to robią. Ciekawe czy po WŚ będą również remontować drugi węzeł przy północnej bramie. Może zmienią jego niepraktyczny układ torowy?
Wzgórza Krzesławickie, os. Na Stoku, Zesławice, Kantorow
Może skończą się wreszcie ostatnie kursy do Kombinatu, a WSZYSTKIE tramwaje pojadą na pętlę "Wzgórza Krzesławickie" i zrobią zwykłą "nawrotkę" i wjadą bramą nr 2.

Wzgórza Krzesławickie, os. Na Stoku, Zesławice, Kantorow
Biorąc pod uwagę potoki pasażerskie te kursy do Kombinatu są bardzo sensowne.
Wzgórza Krzesławickie, os. Na Stoku, Zesławice, Kantorow
O czym najlepiej świadczy częstotliwość linii zastępczej... Zwłaszcza wieczorne kursy "4" na Wzgórza to już bardziej służą doświetleniu ulic na tej trasie niż przewozom pasażerskimCukier pisze:Biorąc pod uwagę potoki pasażerskie te kursy do Kombinatu są bardzo sensowne.

Wzgórza Krzesławickie, os. Na Stoku, Zesławice, Kantorow
"4" bardziej służy okolicom przystanków Kombinat i Struga niż Wzgórzom, które mają szybszą, choć dwukrotnie rzadszą, "5". Dwudziestominutowy interwał linii zastępczej może nie jest najszczęśliwszy, niemniej inaczej mielibyśmy mnóstwo pustych kursów wzdłuż zajezdni.
Mnie martwi jak 5(!) linii (oprócz standardowych "12" i "16" dochodzi jeszcze "10" i "21" w związku z zamknięciem Igołomskiej) pomieści się na dwóch pętlach na Kopcu Wandy...
Mnie martwi jak 5(!) linii (oprócz standardowych "12" i "16" dochodzi jeszcze "10" i "21" w związku z zamknięciem Igołomskiej) pomieści się na dwóch pętlach na Kopcu Wandy...
Tutaj znajdziesz różne mapy, schematy, obliczenia i wykazy, które dotychczas udostępniłem.
Wzgórza Krzesławickie, os. Na Stoku, Zesławice, Kantorow
W szczycie i tak jest "142" co 12 minut który obsłuży sporą część potoków "704", a poza szczytem liczę, że "704" i "142" będą zsynchronizowane, dając takt 10-minutowy.tomta1 pisze:Dwudziestominutowy interwał linii zastępczej może nie jest najszczęśliwszy, niemniej inaczej mielibyśmy mnóstwo pustych kursów wzdłuż zajezdni.
-
- Znawca
- Posty: 35
- Rejestracja: 12 lip 2014, o 13:27
- Lokalizacja: Kraków
Wzgórza Krzesławickie, os. Na Stoku, Zesławice, Kantorow
Bardziej prawdopodobne że pod 4 bedą odjazdy, a właściwie co drugi kurs.Kaszmir pisze:W szczycie i tak jest "142" co 12 minut który obsłuży sporą część potoków "704", a poza szczytem liczę, że "704" i "142" będą zsynchronizowane, dając takt 10-minutowy.tomta1 pisze:Dwudziestominutowy interwał linii zastępczej może nie jest najszczęśliwszy, niemniej inaczej mielibyśmy mnóstwo pustych kursów wzdłuż zajezdni.
Wzgórza Krzesławickie, os. Na Stoku, Zesławice, Kantorow
Tak samo jak na Czerwonych Makach czy Nowym Bieżanowie. Z tym, że tutaj jest możliwość okrążenia pętli po wewnętrznym torze. Plus jest taki, że ze 2-3 krakowiaki się zwolnią i będą mogły zasilić "52" zamiast wozić muchy po Ujastku.tomta1 pisze: Mnie martwi jak 5(!) linii (oprócz standardowych "12" i "16" dochodzi jeszcze "10" i "21" w związku z zamknięciem Igołomskiej) pomieści się na dwóch pętlach na Kopcu Wandy...
Za to warto byłoby zrobić "5" co 10 minut, żeby utrzymać f-5 do Wzgórz a przy okazji wzmocniono by rejon Krowodrzy w zamian za okrojoną "18".
"Jest super, jest super
Więc o co ci chodzi?"
Więc o co ci chodzi?"
Wzgórza Krzesławickie, os. Na Stoku, Zesławice, Kantorow
A mnie ciekawi tabor. Krakowiak na Kopcu Wandy? 

Wzgórza Krzesławickie, os. Na Stoku, Zesławice, Kantorow
Był już kiedyś, więc pewnie takMarekR pisze:A mnie ciekawi tabor. Krakowiak na Kopcu Wandy?
