Platforma Komunikacyjna Krakowa
https://pkk.info.pl/

Swoszowice, Golkowice
https://pkk.info.pl/viewtopic.php?f=9&t=2500
Strona 1 z 12

Autor:  Kaszmir [ 17 cze 2013, o 14:35 ]
Tytuł:  Swoszowice, Golkowice

Cytuj:
135
od 22.06.2013
Wydłużenie linii 135 do przystanku Centrum JP II

Uprzejmie informujemy, że od dnia 22.06.2013 r. (sobota) linia 135 zostanie wydłużona do Centrum JP II i kursować będzie na trasie:

Golkowice - Matematyków Krakowskich, Krzyżańskiego, Myślenicka, Stojałowskiego, Halszki, Witosa, Do Sanktuarium Bożego Miłosierdzia – Centrum JP II. W obu kierunkach linia obsługiwać będzie pętlę tramwajową „Kurdwanów”.

Dodatkowo informujemy, że liczba kursów na przedmiotowej linii zostanie zwiększona. Linia funkcjonować będzie przez cały dzień wykonując po 19 kursów w każdym kierunku w dzień powszedni (obecnie po 15) oraz po 13 kursów w każdym kierunku w sobotę oraz 13 w niedzielę (obecnie po 8).

W związku z powyższym linia 133 nie będzie wykonywać wariantowych kursów w rejon Centrum Jana Pawła II. Dodatkowo, w/w zmiany spowodują konieczność drobnych korekt w rozkładach jazdy linii 133, 135 oraz 155.
http://kmkrakow.pl/

W sumie jestem na tak :) Zwiększy się przede wszystkim ilość kursów. Wprawdzie sam dojazd do Centrum JPII będzie utrudniony (dojazd tylko z Kurdwanowa), jednak za to na pewno ucieszą się pasażerowie "133", którzy nie będą musieli krążyć.

Autor:  Kaszmir [ 20 cze 2013, o 13:22 ]
Tytuł: 

Nowy rozkład "135" jest całkiem, całkiem. Linia będzie dodatkowo kursować w dni powszednie w międzyszczycie, w weekendy z kolei przybędą kursy rano i wieczorem :thumbup: Porównanie:
http://rozklady.mpk.krakow.pl/aktualne/ ... 35t001.htm
http://rozklady.mpk.krakow.pl/nowe/2013 ... 35t003.htm

Autor:  delta [ 21 cze 2013, o 09:49 ]
Tytuł: 

Kaszmir napisał(a):
W sumie jestem na tak :) Zwiększy się przede wszystkim ilość kursów. Wprawdzie sam dojazd do Centrum JPII będzie utrudniony (dojazd tylko z Kurdwanowa), jednak za to na pewno ucieszą się pasażerowie "133", którzy nie będą musieli krążyć.

Jeden przystanek można podejść, to żadne utrudnienie. Pod sanktuarium przecież też nic nie jeździ. A tak 135 zyskał wreszcie swoją pętlę.

Autor:  Tancin [ 21 cze 2013, o 20:10 ]
Tytuł: 

delta napisał(a):
A tak 135 zyskał wreszcie swoją pętlę.
Ciekawe czy zamalowali wzdłuż przystanku linię ciągłą czy stojący autobus będzie całkowicie blokował ruch od ronda (fakt, że raczej niewielki ;) ) :hmm:

Autor:  Kaszmir [ 25 mar 2014, o 10:38 ]
Tytuł: 

Cytuj:
225
od 31.03.2014
Zmiana trasy ostatniego kursu

Uprzejmie informujemy, że od dnia 31.03.2014 r. (poniedziałek) ulegnie korekcie trasa ostatniego kursu linii aglomeracyjnej nr 225 w dni powszednie.

W związku z powyższym, kurs realizowany z pętli Borek Fałęcki o godz. 23.00 dodatkowo obsłuży przystanki funkcjonujące pn. „Zbydniowice Szkoła” oraz „Golkowice”, a następnie po zawróceniu na pętli w Golkowicach powróci na swoją stałą trasę. Godzina odjazdu kursu z pętli „Borek Fałęcki” pozostanie bez zmian tj. 23:00.
http://kmkrakow.pl/

Autor:  adammarcin11 [ 11 kwi 2014, o 17:00 ]
Tytuł: 

Cytuj:
145
Od 14.04.2014
Korekta rozkładu jazdy


Uprzejmie informujemy, że od dnia 14.04.2014 r. (poniedziałek) korekcie ulegnie rozkład jazdy w dni powszednie linii nr 145. Drugi kurs z Golkowic zostanie przesunięty z 4:58 na 4:55.


http://kmkrakow.pl/

Autor:  Kaszmir [ 17 gru 2015, o 13:27 ]
Tytuł:  Re: Swoszowice, Golkowice

Więcej kursów "135":
Cytuj:
Szanowni Pasażerowie!

Uprzejmie informujemy, że od dnia 21.12.2015 r. (poniedziałek) wprowadzone zostaną następujące zmiany rozkładów jazdy:

* linia 107 - korekta pojedynczych kursów w godzinach szczytu porannego;
* linia 135 - korekta rozkładu jazdy wraz z uruchomieniem dodatkowych kursów w godzinach popołudniowych - linia w dni powszednie od 14:00 do 17:00 kursować będzie co 30 minutu;
* linia 155 - korekta pojedynczych kursów w godzinach szczytu porannego.
http://kmkrakow.pl/

PS. "minutu" :P

Autor:  Krakowiak2013 [ 5 kwi 2016, o 14:00 ]
Tytuł:  Re: Wieści z ZIKiT/MPK/Mobilis

Korekta rozkładów jazdy
Cytuj:
Szanowni Pasażerowie!
Uprzejmie informujemy, że od dnia 08.04.2016 r. (piątek) w związku z realizacją wniosków mieszkańców zostaną wprowadzone korekty rozkładów jazdy linii:
135 – w dni wolne od pracy uruchomiony zostanie dodatkowy kurs z Kurdwanowa o godz. 4:59 i zGolkowic o godz. 5:20;
135 – w dni powszednie kursy realizowane dotychczas z końcówki Centrum JPII o godz. 5:12 i 5:40 rozpoczynać będą trasę od przystanku "Kurdwanów" w dotychczasowych godzinach 5:16 i 5:44;
145 – w dni powszednie kurs z Borku Fałęckiego o godz. 5:25 zostanie przesunięty na godz. 5:20, a kurs z Golkowic o godz. 5:52 zostanie przesunięty na godz. 5:48;
145 – w dni świąteczne kurs z Borku Fałęckiego o godz. 4:50 zostanie przesunięty na godz. 4:40, akurs z Golkowic o godz. 5:20 zostanie przesunięty na godz. 5:10.

http://kmkrakow.pl/index.php?option=com ... Itemid=102

Autor:  Kaszmir [ 30 sty 2017, o 22:08 ]
Tytuł:  Re: Swoszowice, Golkowice

Nowa linia „455” i inne zmiany w Swoszowicach
https://krabok.wordpress.com/2017/01/30 ... szowicach/
Cytuj:
* „135”: skrócenie na trasę Golkowice – jak obecnie – Herberta – Witosa – Kurdwanów (powrót: Halszki – Stojałowskiego – Herberta), bez zmian częstotliwości jazdy,
* „455”: nowa linia kursująca jak „155” lecz z dodatkowymi wjazdami pod Centrum Jana Pawła II, czyli po trasie Swoszowice Poczta – jak linia „155” – Witosa – Totus Tuus – Centrum Jana Pawła II – Totus Tuus – Do Sanktuarium Bożego Miłosierdzia – Fredry – Łagiewniki, cały tydzień co 60 minut i zsynchronizowana ze „155”.

Autor:  Kuba23 [ 30 sty 2017, o 23:25 ]
Tytuł:  Re: Swoszowice, Golkowice

Szkoda tylko, że na 135 wylądowały małe Autosany, a na poprawę tego stanu rzeczy raczej się nie zapowiada.

Edit: Swoszowice Pętla jako końcówka, czyli będzie jeździć do uzdrowiska tak jak dawniej 155, czy chodziło o Swoszowice Poczta?

Autor:  Cukier [ 30 sty 2017, o 23:50 ]
Tytuł:  Re: Swoszowice, Golkowice

Bardzo szkoda że zamiast jednej porządnej linii czy góra dwóch w miarę porządnych serwuje się pasażerom czwartego do kolekcji potworka. Idea (dołożenie kursów) słuszna, ale wykonanie fatalne.

Autor:  Kaszmir [ 31 sty 2017, o 00:20 ]
Tytuł:  Re: Swoszowice, Golkowice

Kuba23 napisał(a):
Edit: Swoszowice Pętla jako końcówka, czyli będzie jeździć do uzdrowiska tak jak dawniej 155, czy chodziło o Swoszowice Poczta?

Oczywiście chodziło o Pocztę - tę samą końcówkę co dla "155". Poprawiłem.

Cukier napisał(a):
Bardzo szkoda że zamiast jednej porządnej linii czy góra dwóch w miarę porządnych serwuje się pasażerom czwartego do kolekcji potworka. Idea (dołożenie kursów) słuszna, ale wykonanie fatalne.

Tu wg mnie nie ma mnożenia linii. Jasne, "455" to niby osobny numerek, lecz w praktyce będzie zsynchronizowane ze "155" i właściwie stanowi warianty bazowej linii - równie dobrze mogłoby mieć oznaczenie "155A".

Autor:  Cukier [ 31 sty 2017, o 02:23 ]
Tytuł:  Re: Swoszowice, Golkowice

Ale nie mają i jest to osobny numerek, czyli mnożenie linii. Powiedz że to jedna linia ludziom którzy muszą przekopywać się przez dwa rozkłady.

Jak dla mnie z całego tego bajzlu w postaci "104", "135", "155", "455" powinno zostać:
- "135" ŁAGIEWNIKI - Fredry - Turowicza - Witosa - Halszki - [...] - GOLKOWICE z f~30/60/60/60
- "155" ŁAGIEWNIKI - Fredry - Do Sanktuarium - Totus Tuus - CENTRUM JPII - Totus Tuus - Witosa - Halszki - [...] - SWOSZOWICE POCZTA również z f~30/60/60/60.

Obie ładnie zsynchronizowane do 15/30/30/30 a na odcinku Łagiewniki - Fredry dodatkowo synchronizacja ze "133" do 7,5/15/15/15.

Naprawdę nie widzę ani jednego powodu dla którego można by powiedzieć że wersja ZIKiTu jest lepsza od tego co zaproponowałem. W Swoszowicach trzy linie, w CJPII jedna linia z f~60 i druga z f~ co łaska (w porywach od 35 do 50 minut).

Autor:  Locutus [ 31 sty 2017, o 07:53 ]
Tytuł:  Re: Swoszowice, Golkowice

Czy czasem nie mieli stosować raz na trzydzieści minut jako minimalnej częstotliwości?

Pozdrawiam!
LOKI

Autor:  tomta1 [ 31 sty 2017, o 10:49 ]
Tytuł:  Re: Swoszowice, Golkowice

Cukier napisał(a):
Jak dla mnie z całego tego bajzlu w postaci "104", "135", "155", "455" powinno zostać:
- "135" ŁAGIEWNIKI - Fredry - Turowicza - Witosa - Halszki - [...] - GOLKOWICE z f~30/60/60/60
- "155" ŁAGIEWNIKI - Fredry - Do Sanktuarium - Totus Tuus - CENTRUM JPII - Totus Tuus - Witosa - Halszki - [...] - SWOSZOWICE POCZTA również z f~30/60/60/60.

Obie ładnie zsynchronizowane do 15/30/30/30 a na odcinku Łagiewniki - Fredry dodatkowo synchronizacja ze "133" do 7,5/15/15/15.

Naprawdę nie widzę ani jednego powodu dla którego można by powiedzieć że wersja ZIKiTu jest lepsza od tego co zaproponowałem. W Swoszowicach trzy linie, w CJPII jedna linia z f~60 i druga z f~ co łaska (w porywach od 35 do 50 minut).

Wszystko w porządku, tylko czy jest sens, aby wydłużać czas dojazdu do Łagiewnik dla mieszkańców Swoszowic co drugim kursem (tu: "155") kosztem wjazdu kieszeniowego do Centrum JP2? Wiem że i tak byłoby lepiej niż jest, bo do Łagiewnik obecnie jest tylko "135", ale mimo wszystko, wjazd dla kilku babć pod Centrum JP2 to strata niepotrzebnych minut. Tym samym będzie strata 3–4 minut na każdym kursie. Imho powinno być coś w stylu:
— "135" ("155") ŁAGIEWNIKI - Fredry - Turowicza - Witosa - Halszki - (...) - GOLKOWICE
— "435" ("455") ŁAGIEWNIKI - Fredry - Turowicza - Witosa - Halszki - (...) - SWOSZOWICE (POCZTA)
— "104" ("195") ŁAGIEWNIKI - Fredry - Do SBM - Totus Tuus - CENTRUM JP2
Dodatkowo, ze względu na czasy postoju na końcówkach (przystanek Swoszowice to nie jest miejsce, gdzie można mieć baaardzo długą przerwę), częstotliwości proponowałbym następujące:
— "135" ("155") f-30/30/30/30
— "435" ("455") f-30/–/–/–
— "104" ("195") wedle zapotrzebowania
Tym samym mielibyśmy mocną całotygodniową f-30 na linii do Golkowic, wzmacnianą w godzinach szczytu na odcinku do Swoszowic do sumarycznej f-15. No i możliwa jest koordynacja ze "133" (f-15/30), z tym że międzyszczyt musiałby być przesunięty o pół interwału (szczyt: 7:00, 15, 30, 45, międzyszczyt: 10:08, 10:48), ale to chyba żaden problem. Inne plusy rozwiązania: regularne postoje na końcówkach (Łagiewniki 18 min, Golkowice 18 min, Swoszowice 4 min), uniezależnienie obsługi Centrum JP2 (np. możliwość zawieszania "435"/"455" w ferie/wakacje bez uszczerbku dla CJP2). Wady: koszty, duuuuże koszty no i to f-30 w Golkowicach – o ile w dni powszednie ma sens, o tyle w weekendy to dwukrotnie częściej niż jest obecnie, więc opłacalność ekonomiczna i ogólny sens takiego rozwiązania są dyskusyjne.

PS. Przy propozycji Cukra f-30/60/60/60 na obydwóch liniach musielibyśmy mieć w międzyszczycie/weekendy na "135" 2 brygady (przy f-60(!)), 18-minutowy postój w Łagiewnikach i aż 48-minutowy w Golkowicach (żeby zachować taką f, 4-minutowy postój linii wariantowej w Swoszowicach i wspólny takt).

Strona 1 z 12 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/