Platforma Komunikacyjna Krakowa

"Komunikacja miejska ma być dla ludzi, nigdy na odwrót"
Teraz jest 13 gru 2019, o 10:17

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 184 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 18 sie 2018, o 08:11 
Offline
Dyspozytor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 gru 2009, o 21:42
Posty: 612
Lokalizacja: Wieliczka/Kraków, os.Widok
Gdzie Ci ktoś napisał, że w Wieliczce biletów nie wolno sprawdzać? jak jeszcze jeździłem 304 to najwięcej kontroli miałem właśnie tam.

_________________
lepiej milczeć i sprawiać wrażenie głupiego, niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 sie 2018, o 08:40 
Offline
Miłośnik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 paź 2013, o 22:38
Posty: 94
Lokalizacja: Golkowice
Kaszmir, jak dla Ciebie znaki drogowe są wyznacznikiem granicy miasta, to gratuluję. W opisanym przypadku mieli znak postawić na środku skrzyżowania, placu pętli?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 sie 2018, o 21:19 
Offline
Specjalista

Dołączył(a): 9 gru 2013, o 21:02
Posty: 203
Lokalizacja: Wieliczka / Kraków
Ostatnio był ranking w Dzienniku Polskim z liczbą wystawionych mandatów za jazdę bez biletu / z niewłaściwym biletem. Ranking był podzielony na linie autobusowe i tramwajowe. W autobusowych na pierwszym miejscu była właśnie 304 ze znaczną przewagą nad następną linią:) W 304 są stale kontrole, przede wszystkim ze względu na turystów.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 sie 2018, o 16:16 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 wrz 2009, o 20:25
Posty: 22752
Cukier napisał(a):
No i dochodzimy do kuriozum, że właściwie po nic Lotnisko i Wieliczka jest poza pierwszą strefą, skoro i tak "nie wolno" tam sprawdzać biletów, żeby czasem jakiś skandal dyplomatyczny nie wybuchł.

1) Tak jak zwrócili Ci uwagę poprzednicy, nikt nic nie pisał o Wieliczce.
2) Nawet jeśli nie sprawdzali biletów w takim "292", to ludzie o tym nie wiedzieli.
3) A nawet jeśli ktoś się dowiedział, to jest takie pojęcie jak uczciwość.

Cukier napisał(a):
To wciąż te odstępstwa nie są sprawiedliwe, bo faworyzują mieszkańców wschodniej części Zbydniowic, a mieszkańców Witkowickiej, którzy niewątpliwie mieszkają w Krakowie i najbliżej mają do przystanku Trzecia Góra skazują na korzystanie z taryfy podmiejskiej.

Oczywiście i tu masz rację, natomiast powinniśmy równać w górę, nie w dół. I jak najbardziej do przedyskutowania jest czy "Trzecia Góra" też nie powinna być w strefie miejskiej.

Cukier napisał(a):
Zresztą - ja nie mówię, że fakt położenia pętli powinien z automatu uczynić linię "135" podmiejską. Nie, istotne jest to, żeby linia nie miała przystanków poza Krakowem, więc wystarczyłoby przystanek początkowy oraz końcowy przesunąć te 100-200 metrów wgłąb Krakowa, a przejazd do pętli pozostawić jako techniczny celem zawrócenia.

Ty tak serio? :O Czyli mamy przesuwać przystanek na środek ulicy:
https://www.google.pl/maps/@49.9737918, ... 312!8i6656
w lokalizację gdzie zasadniczo nie ma miejsca na przystanek, do tego tak że autobusy nie mogłyby tam dłużej stać (blokowanie pasa ruchu, vide odpowiedź ZIKiT o przeniesienie "643" na Bieżanowską) przez co ludzie musieliby stać i czekać aż autobus podjedzie w ostatniej chwili (polecam w deszczu albo śniegu) tylko dlatego, że Ty masz problem z granicą taryfy? :O

franio napisał(a):
Kaszmir, jak dla Ciebie znaki drogowe są wyznacznikiem granicy miasta, to gratuluję.

Zadałem pytanie po to by ktoś rozwiał moje wątpliwości.

_________________
Krabok - krakowski blog o komunikacji
Profil pkk na fb


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 sie 2018, o 17:53 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 gru 2011, o 18:08
Posty: 10822
Lokalizacja: Tereny Zapleszowskie
Kaszmir napisał(a):
1) Tak jak zwrócili Ci uwagę poprzednicy, nikt nic nie pisał o Wieliczce.

Okej, rzuciłem tezą bez sprawdzenia, mój błąd. Natomiast w takim razie mamy podwójne standardy wobec turystów że w jednej czysto turystycznej linii się ich ściga jak tylko się da, a w drugiej potajemnie zabrania się ich kontrolować.

Kaszmir napisał(a):
3) A nawet jeśli ktoś się dowiedział, to jest takie pojęcie jak uczciwość.

Wiesz, niektórzy ludzie są fanami nieumierania z głodu i w takiej sytuacji uczciwość schodzi na dalszy plan. Gdyby uczciwość w Polsce była czymś więcej niż tylko pojęciem (jak to ma miejsce w Japonii) to nie potrzebowalibyśmy w ogóle kontroli biletów.

Kaszmir napisał(a):
Ty tak serio? Czyli mamy przesuwać przystanek na środek ulicy [...] w lokalizację gdzie zasadniczo nie ma miejsca na przystanek, do tego tak że autobusy nie mogłyby tam dłużej stać [...] przez co ludzie musieliby stać i czekać aż autobus podjedzie w ostatniej chwili (polecam w deszczu albo śniegu) tylko dlatego, że Ty masz problem z granicą taryfy?

Myślę że nie tak z dnia na dzień, ale planując remont tej ulicy warto rozważyć budowę zatoki na przystanek początkowy po zawróceniu.

Kaszmir napisał(a):
blokowanie pasa ruchu, vide odpowiedź ZIKiT o przeniesienie "643" na Bieżanowską

Tutaj ZIKiT ewidentnie Was chciał spławić, toteż szukał pierwszej lepszej wymówki nieco ambitniejszej niż "bo tak". Tak samo jak z kursami wariantowymi "143", gdzie wasza propozycja jest nieporównywalnie lepsza od tego co urzędnicy wcielili w życie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 sie 2018, o 10:20 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 wrz 2009, o 20:25
Posty: 22752
Cukier napisał(a):
Wiesz, niektórzy ludzie są fanami nieumierania z głodu i w takiej sytuacji uczciwość schodzi na dalszy plan.

Twierdzisz że turystę stać na przylot samolotem, hotel itd. ale jakby kupił bilet za parę zł to zacznie przymierzać głodem? Jasne.

Cukier napisał(a):
Myślę że nie tak z dnia na dzień, ale planując remont tej ulicy warto rozważyć budowę zatoki na przystanek początkowy po zawróceniu.

A jest tam miejsce? W mojej opinii nie ma https://www.google.pl/maps/@49.9737999, ... 312!8i6656

Cukier napisał(a):
Tutaj ZIKiT ewidentnie Was chciał spławić, toteż szukał pierwszej lepszej wymówki nieco ambitniejszej niż "bo tak". Tak samo jak z kursami wariantowymi "143", gdzie wasza propozycja jest nieporównywalnie lepsza od tego co urzędnicy wcielili w życie.

Akurat w tę część uzasadnienia wierzę bo próbowaliśmy tu na forum znaleźć jakieś zaprzeczenia tej tezie i się nie udało ("501" na Bulwarowej ma wyłączony pas z ruchu, "502" na Placu Centralnym podjeżdża na przystanek dopiero na minutę-dwie przed odjazdem).

_________________
Krabok - krakowski blog o komunikacji
Profil pkk na fb


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 sie 2018, o 21:09 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 gru 2011, o 18:08
Posty: 10822
Lokalizacja: Tereny Zapleszowskie
Kaszmir napisał(a):
Twierdzisz że turystę stać na przylot samolotem, hotel itd. ale jakby kupił bilet za parę zł to zacznie przymierzać głodem? Jasne.

Miałem na myśli tubylców, ale faktycznie nie zarysowałem kontekstu zbyt jasno. A to o czym piszesz to jak najbardziej słuszny punkt.

Kaszmir napisał(a):
A jest tam miejsce? W mojej opinii nie ma https://www.google.pl/maps/@49.9737999, ... 312!8i6656

Cóż, właściwie to pozostaje mi się z Tobą w tej kwestii zgodzić.

Kaszmir napisał(a):
Akurat w tę część uzasadnienia wierzę bo próbowaliśmy tu na forum znaleźć jakieś zaprzeczenia tej tezie i się nie udało ("501" na Bulwarowej ma wyłączony pas z ruchu, "502" na Placu Centralnym podjeżdża na przystanek dopiero na minutę-dwie przed odjazdem).

Kaszmir, po pierwsze: to że somsiad i wszyscy we wsi palą śmieciami, nie oznacza, że nie istnieją inne formy ogrzewania. To że ZIKiT konsekwentnie się czegoś trzyma, nie jest żadnym dowodem na to, że absolutnie nie da się inaczej. Za taki dowód to ja mogę uznać jakiś akt prawny, który to reguluje.

Po drugie - we Wróżenicach przystanek początkowo-końcowy znajduje się na pasie ruchu (dla pojazdów jadących z ul. Pod Gajem w stronę wyjazdu z Wróżenic), co więcej wg nowego oznakowanie zamontowanego w tym roku, na pasie ruchu w ciągu drogi z pierwszeństwem. A "171" miewa i przerwy rzędu 20 minut, kiedy to aby wyjechać z ul. Pod Gajem trzeba albo jechać pod prąd, albo okrążać pętlę w sposób przeciwny do tej w jaki robi to autobus. I nie, miejsce gdzie autobus ma postój bynajmniej nie jest fragmentem drogi wyłączonym z ruchu (nie dotyczy KMK i dojazdu do posesji) jak to ma miejsce w Witkowicach, tylko normalną ogólnodostępną ulicą. A to że stojący autobus można tu łatwo ominąć okrążając pętlę, to taki sam argument, jak że stojący na Wielickiej autobus można ominąć pozostałymi dwoma z trzech pasów ruchu.

Po trzecie - "501" bynajmniej nie stoi na pasie wyłączonym z ruchu, tylko pasie o rozerwanej ciągłości dla wybranych pojazdów. Poniekąd można powiedzieć, że "501" stoi na buspasie, bo na tym fragmentarycznym odcinku prawy pas jest buspasem z dopuszczeniem prawoskrętu dla pozostałych użytkowników (czyli to samo co na Wielickiej, gdzie "643" stałoby na buspasie). No i przede wszystkim - nic nie zabrania pojazdom wyjeżdżającym z Bulwarowej (od strony os. Sportowego) na al. Solidarności zająć po prawoskręcie prawego pasa.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 sie 2018, o 09:09 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 wrz 2009, o 20:25
Posty: 22752
Cukier napisał(a):
Po drugie - we Wróżenicach przystanek początkowo-końcowy znajduje się na pasie ruchu (dla pojazdów jadących z ul. Pod Gajem w stronę wyjazdu z Wróżenic), co więcej wg nowego oznakowanie zamontowanego w tym roku, na pasie ruchu w ciągu drogi z pierwszeństwem. A "171" miewa i przerwy rzędu 20 minut, kiedy to aby wyjechać z ul. Pod Gajem trzeba albo jechać pod prąd, albo okrążać pętlę w sposób przeciwny do tej w jaki robi to autobus. I nie, miejsce gdzie autobus ma postój bynajmniej nie jest fragmentem drogi wyłączonym z ruchu (nie dotyczy KMK i dojazdu do posesji) jak to ma miejsce w Witkowicach, tylko normalną ogólnodostępną ulicą. A to że stojący autobus można tu łatwo ominąć okrążając pętlę, to taki sam argument, jak że stojący na Wielickiej autobus można ominąć pozostałymi dwoma z trzech pasów ruchu.

O, dzięki, dobry przykład. Trochę teraz żałuję że go nie znałem zanim wysłaliśmy drugie pismo do ZIKiT, bo można by powalczyć o to "643" do Bieżanowskiej. Może jeszcze do sprawy wrócimy. Dla zainteresowanych, namierzyłem tę pętlę na google street view: https://www.google.pl/maps/@50.113625,2 ... 312!8i6656

_________________
Krabok - krakowski blog o komunikacji
Profil pkk na fb


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 paź 2018, o 13:48 
Offline
Zbanowany

Dołączył(a): 15 paź 2018, o 19:59
Posty: 17
Lokalizacja: Kraków
19.10.2018 Linie 135, 184, 214, 215, 225, 254, 265, 484, 735, 754, 915. II etap przebudowy ulicy Myślenickiej i przebudowa ulicy Krzyżańskiego

Dotyczy:


II etap przebudowy ulicy Myślenickiej
Przebudowa ulicy Krzyżańskiego


Linie:


135, 184, 214, 215, 225, 254, 265, 484, 735, 754, 915


Obowiązuje:


Od dnia 20 października 2018 roku (sobota)


Krakowie zawiadamia, że od dnia 20 października 2018 roku (sobota) rozpocznie się II etap przebudowy ulicy Myślenickiej. Nadal trwa przebudowa ulicy Krzyżańskiego. Komunikacja autobusowa w rejonie Swoszowic będzie funkcjonować wg poniższego porządku:


135
254


Nadal będą zawieszone


184
484


Kursy realizowane na trasie Prądnik Czerwony – Swoszowice Poczta nadal będą skrócone do przystanku Swoszowice Autostrada.
Kursy na trasie Prądnik Czerwony – Os. Kurdwanów bez zmian


214


Kierunek Grabówki Pętla – trasa i przystanki bez zmian.

Kierunek Borek Fałęcki: Grabówki Pętla – Sawiczewskich – Myślenicka – Szybisko (dopuszczony ruch autobusów „pod prąd”) – Chałubińskiego – Kąpielowa – … – Borek Fałęcki


215
225


Kierunek Rzeszotary Panciawa Pętla (215) / Świątniki Górne UMiG (215, 915) – nadal kursują po obecnej trasie objazdowej w związku z remontem ul. Krzyżańskiego: Borek Fałęcki – … – Kąpielowa – Chałubińskiego po trasie linii 265 do Lusiny – Lusina Dolna – Wrząsowice Rondo i dalej po stałych trasach.

Kierunek Borek Fałęcki: w związku z wyłączeniem ruchu na kolejnym odcinku ul. Myślenickiej będą kursować: od Świątnik Górnych / Rzeszotar do przystanku Pytlasińskiego po obecnej trasie objazdowej przez Lusinę, dalej na wprost ulicą Chałubińskiego do ulicy Kąpielowej, z pominięciem ulicy Szybisko, Myślenickiej i Merkuriusza Polskiego.


265


Kierunek Konary – trasa i przystanki bez zmian.

Kierunek Borek Fałęcki: od pętli Konary do przystanku Pytlasińskiego bez zmian, dalej na wprost ulicą Chałubińskiego do ulicy Kąpielowej, z pominięciem ulicy Szybisko, Myślenickiej i Merkuriusza Polskiego.


735


Będzie kursować na nowej trasie (w obu kierunkach): Łagiewniki – Fredry – Do Sanktuarium Bożego Miłosierdzia – Totus Tuus – Św. Alberta – Herberta – Bujaka – Halszki – Stojałowskiego – Herberta – Myślenicka – Merkuriusza Polskiego – Chałubińskiego – Szybisko – Sawiczewskich – Kuryłowicza – Drużbackiej – Soboniowice – Golkowice – Matematyków Krakowskich – tymczasowa pętla Zbydniowice


754


Kierunek Zbydniowice – trasa i przystanki bez zmian.
Kierunek Borek Fałęcki: od tymczasowej pętli Zbydniowice do przystanku Wróblowice Szkoła i do skrzyżowania ul. Myślenickiej i Szybisko bez zmian, dalej po nowej trasie: Szybisko (dopuszczony ruch autobusów „pod prąd”) – Chałubińskiego – Kąpielowa – … – Borek Fałęcki
Uwaga! Wybrane kursy w dni świąteczne w dalszym ciągu będą realizowane z przejazdem przez pętlę Grabówki Pętla.



Zasady zachowania biletów:
Bilety okresowe wykupione na linie 135, 184, 214, 215, 225, 254, 265 zachowują ważność na stałych i zmienionych trasach.
Bilety okresowe wykupione na linię 135 zachowują dodatkowo ważność:
– Na całej trasie linii 735;
– Na trasie linii 754 na odcinku Merkuriusza Polskiego – Zbydniowice (dot. również kursów przez Grabówki Pętlę);
– Na trasach linii 215 i 225 na odcinku Merkuriusza Polskiego – Wrząsowice Rondo.
Bilety okresowe wykupione na linię 184 / 484 zachowują dodatkowo ważność:
– W autobusach linii 735 na odcinku Bujaka – Sawiczewskich;
Bilety okresowe wykupione na linię 254 zachowują ważność:
– Na całej trasie linii 735 – dotyczy tylko kursu wariantowego przez Wróblowice (w godzinach wieczornych);
– Na całej trasie linii 754;
– Na trasach linii 215 i 225 na odcinku Borek Fałęcki – Wrząsowice Rondo.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 lis 2018, o 12:36 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lip 2013, o 18:48
Posty: 3691
Lokalizacja: Kraków
Zmiana trasy linii zastępczej
Cytuj:
735
od 24.11.2018
Zmiana trasy linii zastępczej


Szanowni Pasażerowie!

Uprzejmie informujemy, że od dnia 24.11.2018 r. (sobota) w celu poprawy obsługi komunikacyjnej rejonu Wróblowic zostanie wprowadzona następująca zmiana trasy linii zastępczej 735:

Łagiewniki - ... - Myślenicka - Merkuriusza Polskiego - Chałubińskiego - Szybisko - Myślenicka - Niewodniczańskiego - Landaua - Kuryłowicza - ... - Zbydniowice.

Powyższa trasa będzie obowiązywać dla wszystkich kursów w obu kierunkach.

W związku ze zmianą trasy linia NIE będzie obsługiwać przystanku "Fort Swoszowice". Przystanek "Sawiczewskich" w kierunku Zbydniowic zostanie przeniesiony na ul. Myślenicką (jak dla linii 754).

http://kmkrakow.pl/

_________________
Tutaj znajdziesz różne mapy, schematy, obliczenia i wykazy, które dotychczas udostępniłem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 maja 2019, o 17:50 
Offline
Dyspozytor

Dołączył(a): 28 maja 2011, o 15:43
Posty: 570
Lokalizacja: Kraków-Krakowiaków
Cytuj:
Obrazek
175, 255
26.05.2019
Bieg Swoszowicki

Szanowni Pasażerowie!

Uprzejmie informujemy, że w dniu 26.05.2019 r. (niedziela) w godz. ok. 13:00 - 17:45 na terenie dzielnicy Swoszowice oraz Gminy Mogilany odbędzie się kolejna edycja imprezy sportowej pn. "Bieg Swoszowicki". W związku z powyższym zostaną wprowadzone następujące zmiany w funkcjonowaniu linii autobusowych:

linia 175 - w godz. ok. 13:00 - 17:45 będzie kursować po trasie czasowo zmienionej z pominięciem ulic Poronińskiej i Smoleńskiego. Przystanki „Poronińska”, „Opatkowice Zadworze” i „Smoleńskiego” w obu kierunkach pozostaną bez obsługi;
linia 255 - kurs z Borku Fałęckiego z godz. 16:50 będzie realizowany po trasie czasowo zmienionej: od Borku Fałęckiego do przystanku „Judyma” po stałej trasie, następnie po trasie linii 265 do przystanku „Lusina Dolna”, następnie ul. Zdrojową w Lusinie do przystanku „Lusina Spacerowa” i dalej po stałej trasie do przystanku Gaj Zadziele. Bez obsługi dla powyższego kursu pozostaną następujące przystanki: „Opatkowice Wiadukt”, „Opatkowice”, „Ważewskiego”, „Libertów Dolny”, „Lusina Granica”, „Lusina”, „Lusina Dwór”. Przystanek „Kąpielowa” będzie funkcjonował jak dla linii 265 (na ul. Kąpielowej). Na trasie objazdowej linia będzie obsługiwać istniejące przystanki. Granicą taryfową będzie przystanek „Chałubińskiego”. Kurs z Gaju Zadziele z godz. 17:13 będzie wykonywany bez zmian (po stałej trasie).
Za utrudnienia przepraszamy!

http://kmkrakow.pl/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 wrz 2019, o 17:49 
Offline
Znawca

Dołączył(a): 29 lip 2018, o 22:57
Posty: 42
Od 1 października zostanie uruchomiona nowa linia przez Gminę Wieliczka: G3 na trasie Wieliczka - Wieliczka Krzyszkowice - Barycz - Soboniowice - Gołkowice. Chcę zaznaczyć, że linia BĘDZIE się zatrzymywać na przystankach nie tylko w Gminie Wieliczka, ale też w Krakowie: Krzemieniecka, Żelazowskiwgo, Drużbackiej, Soboniowice. Jak więc widać, Gmina Wieliczka potrafiła uruchomić autobus "przez Kraków". Stąd więc moja konkluzja, że może Wieliczka powinna uruchomić linię do Bieżanowskiej na przykład?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 wrz 2019, o 20:30 
Offline
Kierownik

Dołączył(a): 8 lip 2015, o 10:07
Posty: 765
Ale czy Kraków się składa na wozokilometry? Nie sądzę. To różnica.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 wrz 2019, o 21:52 
Offline
Specjalista

Dołączył(a): 24 cze 2019, o 20:54
Posty: 189
WIK napisał(a):
Od 1 października zostanie uruchomiona nowa linia przez Gminę Wieliczka: G3 na trasie Wieliczka - Wieliczka Krzyszkowice - Barycz - Soboniowice - Gołkowice. Chcę zaznaczyć, że linia BĘDZIE się zatrzymywać na przystankach nie tylko w Gminie Wieliczka, ale też w Krakowie: Krzemieniecka, Żelazowskiwgo, Drużbackiej, Soboniowice. Jak więc widać, Gmina Wieliczka potrafiła uruchomić autobus "przez Kraków". Stąd więc moja konkluzja, że może Wieliczka powinna uruchomić linię do Bieżanowskiej na przykład?

Z Bieżanowskiej jest najbliżej do Prokocimia, a więc linia do Wieliczki byłaby bezsensowna. W zasadzie taka G3 jedzie w jedynym kierunku do Krakowa jednocześnie nie cofając się.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 wrz 2019, o 00:21 
Offline
Specjalista

Dołączył(a): 27 paź 2017, o 20:36
Posty: 161
Lokalizacja: Skawina
WIK napisał(a):
Od 1 października zostanie uruchomiona nowa linia przez Gminę Wieliczka: G3 na trasie Wieliczka - Wieliczka Krzyszkowice - Barycz - Soboniowice - Gołkowice. Chcę zaznaczyć, że linia BĘDZIE się zatrzymywać na przystankach nie tylko w Gminie Wieliczka, ale też w Krakowie: Krzemieniecka, Żelazowskiwgo, Drużbackiej, Soboniowice. Jak więc widać, Gmina Wieliczka potrafiła uruchomić autobus "przez Kraków". Stąd więc moja konkluzja, że może Wieliczka powinna uruchomić linię do Bieżanowskiej na przykład?
Ale po co Wieliczka miałaby to robić? Ideą tych autobusów jest przewóz ludzi po gminie i dowóz do pociągu, nie "wywoźenie" do Krakowa. Można założyć, że ta linia jedzie przez Kraków, bo ma "po drodze", nie dlatego, że Wieliczka ma jakieś większe ambicje woźenia ludzi do Krakowa swoimi liniami.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 184 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL