Platforma Komunikacyjna Krakowa

"Komunikacja miejska ma być dla ludzi, nigdy na odwrót"
Teraz jest 15 gru 2019, o 18:48

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 110 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 23 cze 2016, o 15:35 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 1 sie 2013, o 07:24
Posty: 6994
Lokalizacja: Kraków
Informacje o remoncie mostu na rzece Dlubni wrzucam tutaj.

Zamknięcie mostu na Dłubni w Batowicach

Cytuj:
Szanowni Pasażerowie!

Uprzejmie informujemy, że w dniu 24 czerwca 2016 (piątek) od ok. godz. 16:00 zostanie całkowicie zamknięty dla ruchu kołowego most na rzece Dłubni (rejon przystanku Batowice Dłubnia) przy zachowaniu ruchu pieszego przez most. W związku z powyższym, od ok. godz. 15:00 do odwołania zostaną wprowadzane tymczasowe zmiany tras linii aglomeracyjnych nr 250, 260 i 270. Linie będą kursowały na skróconych trasach:

Linia 250: Zastów – Raciborowice,

Linia 260: Pielgrzymowice Pętla – Raciborowice Centrum,

Linia 270: Pielgrzymowice Pętla – Raciborowice.

Na czas wyłączenia ruchu na moście zostanie uruchomiona zastępcza linia autobusowa nr 770, kursująca na trasie: Prądnik Czerwony – Strzelców – Rondo Barei – Strzelców – Prądnik Czerwony – Powstańców – Batowice – Batowice Dłubnia. Linia będzie obsługiwać wszystkie przystanki linii 250, 260 i 270.

Pomiędzy przystankiem Batowice Dłubnia a przystankami w Raciborowicach pasażerowie będą przechodzić pieszo ok. 700 m.

Przewidywane przywrócenie przejazdu przez most: 29 czerwca 2016 r. (środa).



http://kmkrakow.pl/index.php?option=com ... Itemid=102

_________________
Zapraszam do polubienia fan page komunikacyjnego :

https://www.facebook.com/kmkwobiektywie/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 cze 2016, o 15:52 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lip 2013, o 18:48
Posty: 3691
Lokalizacja: Kraków
Strrrasznie długa ta trasa "250". Ale cóż innego zrobić... ;)

_________________
Tutaj znajdziesz różne mapy, schematy, obliczenia i wykazy, które dotychczas udostępniłem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 cze 2016, o 16:46 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 wrz 2009, o 07:40
Posty: 7204
Lokalizacja: Romilly-sur-Seine
Czy to jest żart? Pasażerowie w środku trasy mają dymać prawie kilometr na butach? ZIKiT przeszedł sam siebie. Bywały u nich pomysły dziwne. Bywały głupie. Ale to jest absolutne mistrzostwo...

Pozdrawiam!
LOKI

_________________
Komunikacja miejska ma być dla ludzi. Nigdy na odwrót.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 cze 2016, o 16:55 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 wrz 2009, o 20:25
Posty: 22756
Locutus napisał(a):
Czy to jest żart? Pasażerowie w środku trasy mają dymać prawie kilometr na butach? ZIKiT przeszedł sam siebie. Bywały u nich pomysły dziwne. Bywały głupie. Ale to jest absolutne mistrzostwo...

Zaproponuj proszę lepsze.

_________________
Krabok - krakowski blog o komunikacji
Profil pkk na fb


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 cze 2016, o 17:31 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 maja 2013, o 21:15
Posty: 2601
Lokalizacja: Krowodrza Górka
Autobus dwukierunkowy? :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 cze 2016, o 17:48 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lip 2013, o 18:48
Posty: 3691
Lokalizacja: Kraków
Locutus napisał(a):
Czy to jest żart? Pasażerowie w środku trasy mają dymać prawie kilometr na butach? ZIKiT przeszedł sam siebie. Bywały u nich pomysły dziwne. Bywały głupie. Ale to jest absolutne mistrzostwo...

Primo: zaproponuj coś lepszego
Secundo: było już coś takiego, jak był remont mostu w Podgrabiu i "221" było też podzielone na dwie linie.

_________________
Tutaj znajdziesz różne mapy, schematy, obliczenia i wykazy, które dotychczas udostępniłem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 cze 2016, o 18:20 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 paź 2013, o 13:21
Posty: 2016
Lokalizacja: Kreuzberg
Kiedyś pod Jasłem było coś lepszego. Ludzie wysiadali, autobus przejeżdżał i ludzie wsiadali z powrotem :D

_________________
"W przypadku, jeśli przetarg wygrywa przewoźnik prywatny (co wymaga ustalenia kryteriów rzeczywiście umożliwiających konkurencję) – średnia oszczędność względem przyznania zadania przewoźnikowi komunalnemu z wolnej ręki wynosi 1,12 - 1,13 zł"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 cze 2016, o 19:38 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 mar 2014, o 12:22
Posty: 3119
Lokalizacja: Michałowice
Ale problem w tym że nie ma jak wytyczyć innego objazdu, bo nie ma innej drogi, no chyba że przez Prusy i hutę lub przez Michałowice i DK 7 do Krakowa :no:
https://www.google.pl/maps/@50.1155501, ... a=!3m1!1e3
Teoretycznie można by wytyczyć objazd z Raciborowic ulicą Rzeczną do Dziekanowic, tylko że tam jest bardzo wąska droga i przejazd autobusem 12M byłby praktycznie niemożliwy.
Zastanawia mnie tylko czy ta linia 770 będzie jakoś możliwie skoordynowana z 250, 260, 270, aby był czas na przebycie pieszo tego 700 metrowego odcinka przez pasażerów.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 cze 2016, o 20:05 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 1 sie 2013, o 07:24
Posty: 6994
Lokalizacja: Kraków
Tak na marginesie. Którędy od jutra "250", "260" oraz "270" będą wyjeżdżać oraz zjeżdżać jak skończą w Zastowie?

_________________
Zapraszam do polubienia fan page komunikacyjnego :

https://www.facebook.com/kmkwobiektywie/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 cze 2016, o 20:09 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 14 paź 2012, o 09:29
Posty: 1639
Krakowiak2013 napisał(a):
Tak na marginesie. Którędy od jutra "250", "260" oraz "270" będą wyjeżdżać oraz zjeżdżać jak skończą w Zastowie?


Raczej oczywiste, że przez Prusy i Wzgórza Krzesławickie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 cze 2016, o 20:58 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lip 2014, o 21:35
Posty: 3920
Lokalizacja: Kraków - Mistrzejowice
Locutus napisał(a):
Czy to jest żart? Pasażerowie w środku trasy mają dymać prawie kilometr na butach? ZIKiT przeszedł sam siebie. Bywały u nich pomysły dziwne. Bywały głupie. Ale to jest absolutne mistrzostwo...

Pozdrawiam!
LOKI

Dokładnie! Dla mnie jest to kpina, chociażby z tego względu, że 250, 260 czy 270 mogłyby spokojnie wytrójkątować na tym skrzyżowaniu (https://www.google.pl/maps/@50.1143145, ... 312!8i6656). Trzeba by było oczywiście się przejść jakieś 200 m, ale przynajmniej nie prawie kilometr. Nie jest to najgłupszy pomysł ZIKiT-u, bo bywały głupsze, co nie zmienia faktu, że jest to klarnecizm. :/

_________________
Linia 14 z taborem mieszanym NGT6 i NGT8, Linia 52 w Krakowiakach i NGT8, stanowcze NIE dla bezzasadnej faworyzacji Krowodrzy Górki pod względem taborowym, NIE dla tuneli tramwajowych zamiast metra !!!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 cze 2016, o 21:34 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 14 paź 2012, o 09:29
Posty: 1639
Mistrzejowiczanin napisał(a):
Locutus napisał(a):
Czy to jest żart? Pasażerowie w środku trasy mają dymać prawie kilometr na butach? ZIKiT przeszedł sam siebie. Bywały u nich pomysły dziwne. Bywały głupie. Ale to jest absolutne mistrzostwo...

Pozdrawiam!
LOKI

Dokładnie! Dla mnie jest to kpina, chociażby z tego względu, że 250, 260 czy 270 mogłyby spokojnie wytrójkątować na tym skrzyżowaniu (https://www.google.pl/maps/@50.1143145, ... 312!8i6656).


Dobrze Ty się czujesz? :puppyeyes:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 cze 2016, o 21:42 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 gru 2011, o 18:08
Posty: 10823
Lokalizacja: Tereny Zapleszowskie
Sgriffin napisał(a):
Kiedyś pod Jasłem było coś lepszego. Ludzie wysiadali, autobus przejeżdżał i ludzie wsiadali spowrotem

Kiedyś czytałem historię (nie pamiętam z jakiego miasta), że właśnie podobnie jak w Podgrabiu linię podzielono na dwie z powodu remontu mostu oraz zrobiono kładkę dla pieszych, tak że jedna połówka przyjeżdżała, kierowca wysadzał pasażerów, po czym... zamykał autobus i szedł razem z nimi przez kładkę na drugą stronę rzeki, gdzie przesiadał się do drugiego autobusu (który tam czekał zamknięty) i kontynuował kurs xD

Ale generalnie prawda, że w przypadku remontów mostów zazwyczaj trudno zaproponować rozwiązanie które nie zakłada przecięcia linii w pół i konieczności przejścia pieszo między tymi połówkami.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 cze 2016, o 22:34 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 wrz 2009, o 20:25
Posty: 22756
Mistrzejowiczanin napisał(a):
Dokładnie! Dla mnie jest to kpina, chociażby z tego względu, że 250, 260 czy 270 mogłyby spokojnie wytrójkątować na tym skrzyżowaniu (https://www.google.pl/maps/@50.1143145, ... 312!8i6656).

Jak doszłoby do tragedii podczas trójkątowania, weźmiesz za to odpowiedzialność?

_________________
Krabok - krakowski blog o komunikacji
Profil pkk na fb


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 cze 2016, o 22:47 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 26 sie 2013, o 20:29
Posty: 1069
Lokalizacja: Ziemia
Kaszmir napisał(a):
Mistrzejowiczanin napisał(a):
Dokładnie! Dla mnie jest to kpina, chociażby z tego względu, że 250, 260 czy 270 mogłyby spokojnie wytrójkątować na tym skrzyżowaniu (https://www.google.pl/maps/@50.1143145, ... 312!8i6656).

Jak doszłoby do tragedii podczas trójkątowania, weźmiesz za to odpowiedzialność?


Z ciekawości: jeżeli doszłoby do tragedii na trasie obecnie proponowanej, weźmiesz za to odpowiedzialność? : )


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 110 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL