Platforma Komunikacyjna Krakowa

"Komunikacja miejska ma być dla ludzi, nigdy na odwrót"
Teraz jest 24 paź 2019, o 02:46

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 674 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 45  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Górka Narodowa
PostNapisane: 8 mar 2011, o 11:46 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 21 wrz 2009, o 22:20
Posty: 7949
Lokalizacja: Bieżanów
Ostatnie zmiany nie spodobały się mieszkańcom. Zobaczymy co z tego wyniknie. Od sprawy z linią "502" w ubiegłym roku mieszkańcy zaczynają brać sprawy w swoje ręce. :D


Ostatnio edytowano 3 lut 2014, o 00:16 przez rafaello, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 mar 2011, o 14:38 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 23 wrz 2009, o 23:00
Posty: 1506
Lokalizacja: kraków
rafaello napisał(a):
statnie zmiany nie spodobały się mieszkańcom.


Jeszcze nie zaczeli z tego korzystac, ale juz narzekaja, bo cos im sie zmienia... czyli STANDARD.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 mar 2011, o 21:48 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 wrz 2009, o 20:25
Posty: 22638
rafaello napisał(a):
Ostatnie zmiany nie spodobały się mieszkańcom. Zobaczymy co z tego wyniknie.

14 marca 2011 o godz. 17 w kaplicy kościoła Chrystusa Króla na os. Gotyk odbędzie się spotkanie Zarządu Dzielnicy IV z mieszkańcami w sprawie km do Górki Narodowej, a w szczególności "137" i jej niedawnego skrócenia. Szczegóły na stronie Dzielnicy.


Ostatnio edytowano 8 mar 2011, o 21:48 przez Kaszmir, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 mar 2011, o 22:04 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 wrz 2009, o 21:35
Posty: 2574
Lokalizacja: Kraków Łobzów
Jak dla mnie sprawa "137" to jedna z bardzo nielicznych trafionych decyzji ZIKiT. Oby się nie ugięli, i nie przywrócili starej strasy. Zyskali bardzo dobry punkt przesiadkowy na tramwaj w wielu kierunkach, ale oczywiście narzekają, bo nie jedzie bezpośrednio.

_________________
Obrazek
Obrazek


Ostatnio edytowano 8 mar 2011, o 22:06 przez czatowiec, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 mar 2011, o 22:16 
Offline
Wisielec pomostowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2009, o 14:59
Posty: 6239
Lokalizacja: Kraków - Borek Fał.
czatowiec napisał(a):
ale oczywiście narzekają, bo nie jedzie bezpośrednio.

A powiedz mi czy Ty byś nie protestował, jak MPK nakłaniało Cię przez całe życie do miesięcznego na jedną linię (który moim zdaniem jest zbyt drogi do swojej potencjalnej wartości), a później ZIKiT Ci zabierał ten przywilej w taki sposób, że bez biletu na wszystkie linie się nie objedzie?
Do tego na przesiadkę + oczekiwanie i ewentualne dojście z/do tramwaju wynosiło dokładnie tyle samo, co odstanie korku na Prądnickiej... A przynajmniej nie trzeba było Alej przechodzić.

_________________
Obrazek
Obrazek
Ich will dass ihr mir vertraut
Ich will dass ihr mir glaubt
Ich will eure Blicke spüren
Jeden Herzschlag kontrollieren


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 mar 2011, o 22:18 
Offline
Kierownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 sie 2010, o 08:56
Posty: 880
Lokalizacja: Kraków
Ale dla pasażera to jest uciążliwe, bo dawniej jechał na jednorazowym lub na KKM na 137 bezpośrednio, a teraz, żeby dojechać te 2 przystanki, to albo musi kupić godzinny (w 15 min raczej nie zdążysz) lub droższego KKM na dwie linie! Jeśli ZIKiT robi dowozówki do tramwajów niech poprawi się taryfa, ktora powinna wyglądać tak jak kiedyś mkm3 proponował:
w strefie miejskiej: jednorazowy (2,60), 20-minutowy (1,90), 40-minutowy (2,50), 60-minutowy (3,10)
w strefie aglo jednorazowy (3,00), 60-minutowy (4,00), 90-minutowy (4,60). Co o tym myślicie?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 mar 2011, o 22:31 
Offline
Wisielec pomostowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2009, o 14:59
Posty: 6239
Lokalizacja: Kraków - Borek Fał.
0paulow napisał(a):
jednorazowy (2,60)

10 groszy mniej i będzie cacy.
0paulow napisał(a):
20-minutowy (1,90)

W tej chwili, z aktualną ceną ten bilet jest za drogi (w stosunku co do swoich możliwości)!
normalny powinien kosztować 1.10zł a ulgowy 60 lub 70gr...

_________________
Obrazek
Obrazek
Ich will dass ihr mir vertraut
Ich will dass ihr mir glaubt
Ich will eure Blicke spüren
Jeden Herzschlag kontrollieren


Ostatnio edytowano 8 mar 2011, o 22:32 przez Coffee, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 mar 2011, o 22:40 
Offline
Kierownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 sie 2010, o 08:56
Posty: 880
Lokalizacja: Kraków
Coffe to jest niemożliwe. Popatrz na ceny biletów w Warszawie - u nas to by nie przeszło (mam nadzieję). Jednorazówka o 10gr w górę w celu zachęty do przesiadek. Ale reszta biletów jest oparta o obecny cennik, trochę taniej na aglo. KKM powinien być tańszy o jakieś 10%.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 mar 2011, o 22:40 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 wrz 2009, o 21:35
Posty: 2574
Lokalizacja: Kraków Łobzów
Coffee napisał(a):
normalny powinien kosztować 1.10zł a ulgowy 60 lub 70gr...

Fajnie... W 20 minut można przejechać połowę trasy "50" albo pierdylion razy się przesiadać, a ty dajesz cenę niższą niż za gumę do żucia :hihi:

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 mar 2011, o 23:35 
Offline
Wisielec pomostowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2009, o 14:59
Posty: 6239
Lokalizacja: Kraków - Borek Fał.
czatowiec napisał(a):
Fajnie... W 20 minut można przejechać połowę trasy "50" albo pierdylion razy się przesiadać, a ty dajesz cenę niższą niż za gumę do żucia :hihi:

Wyjątek, potwierdzający regułę. Poza tym 20 minut może i starczy ale na "połowę" po wydzielonym torowisku. Nic więcej.

_________________
Obrazek
Obrazek
Ich will dass ihr mir vertraut
Ich will dass ihr mir glaubt
Ich will eure Blicke spüren
Jeden Herzschlag kontrollieren


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 mar 2011, o 06:45 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 wrz 2009, o 21:35
Posty: 2574
Lokalizacja: Kraków Łobzów
No to z bardziej ekstremalnych przypadków - w 20 minut z Bronowic Małych zajedziesz na Basztową LOT/Dworzec Główny.

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 mar 2011, o 08:50 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 wrz 2009, o 07:40
Posty: 7102
Lokalizacja: Romilly-sur-Seine
Ja się nie dziwię, że ludzie protestują. Już kiedyś dyskutowaliśmy na temat opcji skrócenia 137 i pisałem wtedy, że Krowodrza Górka nie daje nawet połowy tych wszystkich możliwości przesiadek, które dawał Nowy Kleparz... Tym bardziej, że przy starej trasie możliwości przesiadki na krowoderskie tramwaje i tak istniały...

No i skrócenie nie wiąże się niestety ze znaczną poprawą częstotliwości, a jedynie z kosmetyczną... Z f=1/12min do f=1/10min w szczycie to niewiele – a w weekendy nadal autobus kursuje raz na ruski rok...

Pozdrawiam!
LOKI

_________________
Komunikacja miejska ma być dla ludzi. Nigdy na odwrót.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 mar 2011, o 00:40 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 wrz 2009, o 20:25
Posty: 22638
Locutus napisał(a):
No i skrócenie nie wiąże się niestety ze znaczną poprawą częstotliwości, a jedynie z kosmetyczną... Z f=1/12min do f=1/10min w szczycie to niewiele – a w weekendy nadal autobus kursuje raz na ruski rok...

Problem może być z weekendami. W tygodniu ~f jest w porządku - niewiele autobusów może się poszczycić kursami co 10min., natomiast ~f=30 w soboty i święta to za mało jak na feederbus i wg mnie zaprzecza jego ideom. Do tego KG z Nowym Kleparzem łączy zaledwie jeden tramwaj, w weekendy co 20min. Zatem generalnie jazda z przesiadką może zakończyć się długim czekaniem.


Ostatnio edytowano 10 mar 2011, o 00:42 przez Kaszmir, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 mar 2011, o 09:00 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 wrz 2009, o 07:40
Posty: 7102
Lokalizacja: Romilly-sur-Seine
Co tu dużo mówić – zgadzam się z Tobą, Kaszmir. Aczkolwiek fakt, iż niewiele autobusów może się poszczycić kursami co 10 minut w szczycie jest bardzo smutny – bo jeszcze parę lat temu taką częstotliwość miała większość linii obsługiwanych taborem przegubowym... Kolejny przykład powolnych, kosmetycznych i przez to niezauważalnych w krótkiej skali czasowej, ale uciążliwych na dłuższą metę cięć autorstwa naszych kochanych włodarzy...

Pozdrawiam!
LOKI

_________________
Komunikacja miejska ma być dla ludzi. Nigdy na odwrót.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 mar 2011, o 00:12 
Offline
Administrator Techniczny

Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 19:01
Posty: 9958
Lokalizacja: Kraków->Bieńczyce
Linia 137 bez możliwości powrotu na starą trasę
http://krakow.gazeta.pl/krakow/1,35798, ... trase.html

Cytuj:
Już niedługo przesiadki będą w całym mieście premiowane. Już wkrótce bilety jednoprzejazdowe zostaną zastąpione przez czasowe, co ma zachęcić pasażerów do częstszej zmiany linii autobusowych i tramwajowych.


Ja dziękuje za to premiowanie i te bilety...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 674 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 45  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL