Nowa Huta

Linie, rozkłady, trasy, komunikaty

Moderator: Moderatorzy

Mseifer
Administrator Techniczny
Posty: 9959
Rejestracja: 14 wrz 2009, o 20:01
Lokalizacja: Kraków->Bieńczyce
Kontakt:

Nowa Huta

#1 Post autor: Mseifer » 2 lut 2010, o 15:05

Nowa Huta czeka na niskopodłogowe
http://www.krakow.pl/prasowka/?art_id=10952

LK
Dyrektor
Posty: 1605
Rejestracja: 21 wrz 2009, o 22:14
Lokalizacja: Lengyelország

#2 Post autor: LK » 2 lut 2010, o 15:07

Na "4" będą za małe, torowisko na Mrozowa jest w zbyt złym stanie, a przystanki na Kapelance i Alei Pokoju nie są dostosowane (przynajmniej część), więc czy oni się nad tym zastanawiali :?:

Mseifer
Administrator Techniczny
Posty: 9959
Rejestracja: 14 wrz 2009, o 20:01
Lokalizacja: Kraków->Bieńczyce
Kontakt:

#3 Post autor: Mseifer » 2 lut 2010, o 15:12

LK pisze:Na "4" będą za małe, torowisko na Mrozowa jest w zbyt złym stanie, a przystanki na Kapelance i Alei Pokoju nie są dostosowane (przynajmniej część), więc czy oni się nad tym zastanawiali :?:
Na "22" też szkoda niskiej podłogi. A EU8N to na żadną linię do Huty się nie nadaję. Poza chyba "15"...

Awatar użytkownika
EU8N
Dyrektor
Posty: 2263
Rejestracja: 15 wrz 2009, o 14:44
Lokalizacja: Kraków - Bieńczyce

#4 Post autor: EU8N » 2 lut 2010, o 15:13

Na "5" się nadaje idealnie. :twisted:
Wreszcie na odpowiedniej linii...

Mseifer
Administrator Techniczny
Posty: 9959
Rejestracja: 14 wrz 2009, o 20:01
Lokalizacja: Kraków->Bieńczyce
Kontakt:

#5 Post autor: Mseifer » 2 lut 2010, o 15:20

EU8N pisze:Na "5" się nadaje idealnie. :twisted:
Tam już są niskie podłogi :d.

Flover
Inspektor
Posty: 367
Rejestracja: 24 wrz 2009, o 19:52
Lokalizacja: aglo

#6 Post autor: Flover » 2 lut 2010, o 15:22

EU8N pisze:Na "5" się nadaje idealnie. :twisted:
16,17 i 21 :)

Mseifer
Administrator Techniczny
Posty: 9959
Rejestracja: 14 wrz 2009, o 20:01
Lokalizacja: Kraków->Bieńczyce
Kontakt:

#7 Post autor: Mseifer » 2 lut 2010, o 15:24

Flover pisze:
EU8N pisze:Na "5" się nadaje idealnie. :twisted:
16,17 i 21 :)
Tam za duże :P.

Awatar użytkownika
Kaszmir
Moderator fb pkk
Posty: 22832
Rejestracja: 18 wrz 2009, o 21:25
Kontakt:

Problemy komunikacyjne Nowej Huty

#8 Post autor: Kaszmir » 2 lut 2010, o 19:38

Mseifer pisze:Nowa Huta czeka na niskopodłogowe
http://www.krakow.pl/prasowka/?art_id=10952
Oj to sobie poczekają ;P

A jeśli mowa o niskowejściowcach, to "15" już byłaby wielkim krokiem naprzód. Na "9" są ciut za małe, ale wpływu na to nie ma - decyzja wydaje się już być podjęta. A jakby do tego jeszcze na tą nieszczęsną "41", to całkiem duży obszar Krakowa byłby objęty tramwajami z co najmniej jednym niskim wejściem.

Ech... byleby nie na "5".

Awatar użytkownika
bombka
Kierownik
Posty: 843
Rejestracja: 21 wrz 2009, o 22:09
Lokalizacja: Kraków-Czyżyny

#9 Post autor: bombka » 2 lut 2010, o 21:46

Gdyby "9" puścić co 15 min to EU8N będą dobre, to samo z "14". Choć i "15" by nie zaszkodziła ^_^

Awatar użytkownika
EU8N
Dyrektor
Posty: 2263
Rejestracja: 15 wrz 2009, o 14:44
Lokalizacja: Kraków - Bieńczyce

#10 Post autor: EU8N » 2 lut 2010, o 21:47

Kaszmir pisze:Ech... byleby nie na "5".
Ale podobno, jak zaczną wchodzić EU8N (a one mają być w Hucie) to wszystkie N8S trafią do Podgórza. A przecież Huta na pewno zostanie w obsłudze "5" i będzie musiała na nią kierować coś, co może wjechać w tunel, czyli EU8N.

Bombka: częstotliwość 15 minut poza okresem wakacji nie wchodzi w grę.
Ostatnio zmieniony 2 lut 2010, o 21:48 przez EU8N, łącznie zmieniany 1 raz.
Wreszcie na odpowiedniej linii...

LK
Dyrektor
Posty: 1605
Rejestracja: 21 wrz 2009, o 22:14
Lokalizacja: Lengyelország

#11 Post autor: LK » 2 lut 2010, o 21:51

bombka pisze:Gdyby "9" puścić co 15 min to EU8N będą dobre, to samo z "14". Choć i "15" by nie zaszkodziła ^_^
Na "9" posypał by się takt z "51", na "15" obawiałbym się tylko stanu torowiska przez, które jeździ, a "14" - albo co 20 minut z "41" (od Dąbia razem co 10 min.), albo ścisk co 15 minut do Dąbia.

brovar
Dyrektor
Posty: 5165
Rejestracja: 28 wrz 2009, o 03:47
Lokalizacja: - KrK

#12 Post autor: brovar » 3 lut 2010, o 00:55

EU8N pisze:
Flover pisze:Na "5" się nadaje idealnie. :twisted:
16,17 i 21 :)
Tam za duże :P.
Na '15', '16' i '21' są idealne po skasowaniu '17'.
Można by też eksperymentalnie puścić '16' i '21' z częstotliwością 15 minutową.
Co w takcie dawałoby nam 7 min. - w szczycie.
Jak i co 20 min. poza szczytem.
Szczytem głupoty jest koordynacja '15' i '21' kto ma z niej korzystać ?
Ciekawe ile osób z Pleszowa jeździ pod Kopiec.
Równy takt powinien nastąpić na '16' i '21'.
Ostatnio zmieniony 3 lut 2010, o 01:08 przez brovar, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Kaszmir
Moderator fb pkk
Posty: 22832
Rejestracja: 18 wrz 2009, o 21:25
Kontakt:

#13 Post autor: Kaszmir » 3 lut 2010, o 01:10

brovar pisze:Na '15', '16' i '21' są idealne po skasowaniu '17'.
Na Ptaszyckiego potrzebne są dwie linie tramwajowe, chociaż w szczycie.
brovar pisze:Szczytem głupoty jest koordynacja '15' i '21' kto ma z niej korzystać ?
Pasażerowie jadący z/do Pleszowa i okolic. Owszem, linie rozdzielają się na Kopcu, ale obie jadą do lepiej skomunikowanych rejonów, co więcej spotykają się na Pl. Centralnym - całkiem znaczącym punkcie przesiadkowym. Dlatego synchronizacja linii jest pomysłem dobrym, wręcz obowiązkowym. Niestety w praktyce nie zawsze zachodzi.
Ostatnio zmieniony 3 lut 2010, o 01:12 przez Kaszmir, łącznie zmieniany 2 razy.

rafaello
Dyrektor
Posty: 7949
Rejestracja: 21 wrz 2009, o 23:20
Lokalizacja: Bieżanów

#14 Post autor: rafaello » 3 lut 2010, o 12:04

No to już wszystko jasne. Jak donosi dzisiejszy "Fakt" w nowej hucie pojawią się jeszcze w tym roku niskopodłogowe tramwaje na "4" i "22". Jeśli jest to prawda i dotyczy wagonów GT8, EU8N i N8F to jest to rewelacja !!! Warto również dodać że z tych linii mają zniknąć wiedeńskie szroty (myślę że chodzi tu o linię "22" gdyż na "4" to tylko w weekendy wiedeńce goszczą). Czyli mieszkańcy chcieli to będą mieć niskopodłogowe tramwaje a MPK i ZIKiT będą zapewne szczęśliwsi bo uffa i szroty wiedeńskie przydadzą się na inne linie. ;P
Ostatnio zmieniony 3 lut 2010, o 12:05 przez rafaello, łącznie zmieniany 1 raz.

Mseifer
Administrator Techniczny
Posty: 9959
Rejestracja: 14 wrz 2009, o 20:01
Lokalizacja: Kraków->Bieńczyce
Kontakt:

#15 Post autor: Mseifer » 3 lut 2010, o 12:41

rafaello pisze:No to już wszystko jasne. Jak donosi dzisiejszy "Fakt" w nowej hucie pojawią się jeszcze w tym roku niskopodłogowe tramwaje na "4" i "22". Jeśli jest to prawda i dotyczy wagonów GT8, EU8N i N8F to jest to rewelacja !!! Warto również dodać że z tych linii mają zniknąć wiedeńskie szroty (myślę że chodzi tu o linię "22" gdyż na "4" to tylko w weekendy wiedeńce goszczą). Czyli mieszkańcy chcieli to będą mieć niskopodłogowe tramwaje a MPK i ZIKiT będą zapewne szczęśliwsi bo uffa i szroty wiedeńskie przydadzą się na inne linie. ;P
To teraz poczekamy na dużą ilość telefonów do ZIKIT i MPK w sprawie niemieszczenia się ludzi na przystankach do "4" i "22". Chcieli niskiej podłogi to teraz zostaną na przystankach.

A co do gazety fakt to raczej bym się tym nie sugerował...
Ostatnio zmieniony 3 lut 2010, o 12:49 przez Mseifer, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „II. Układ komunikacyjny”