Nowa Huta
Moderator: Moderatorzy
Problemy komunikacyjne Nowej Huty
Oj to sobie poczekająMseifer pisze:Nowa Huta czeka na niskopodłogowe
http://www.krakow.pl/prasowka/?art_id=10952
A jeśli mowa o niskowejściowcach, to "15" już byłaby wielkim krokiem naprzód. Na "9" są ciut za małe, ale wpływu na to nie ma - decyzja wydaje się już być podjęta. A jakby do tego jeszcze na tą nieszczęsną "41", to całkiem duży obszar Krakowa byłby objęty tramwajami z co najmniej jednym niskim wejściem.
Ech... byleby nie na "5".
Ale podobno, jak zaczną wchodzić EU8N (a one mają być w Hucie) to wszystkie N8S trafią do Podgórza. A przecież Huta na pewno zostanie w obsłudze "5" i będzie musiała na nią kierować coś, co może wjechać w tunel, czyli EU8N.Kaszmir pisze:Ech... byleby nie na "5".
Bombka: częstotliwość 15 minut poza okresem wakacji nie wchodzi w grę.
Ostatnio zmieniony 2 lut 2010, o 21:48 przez EU8N, łącznie zmieniany 1 raz.
Wreszcie na odpowiedniej linii...
Na "9" posypał by się takt z "51", na "15" obawiałbym się tylko stanu torowiska przez, które jeździ, a "14" - albo co 20 minut z "41" (od Dąbia razem co 10 min.), albo ścisk co 15 minut do Dąbia.bombka pisze:Gdyby "9" puścić co 15 min to EU8N będą dobre, to samo z "14". Choć i "15" by nie zaszkodziła
Na '15', '16' i '21' są idealne po skasowaniu '17'.EU8N pisze:Tam za duże .Flover pisze:Na "5" się nadaje idealnie.
16,17 i 21
Można by też eksperymentalnie puścić '16' i '21' z częstotliwością 15 minutową.
Co w takcie dawałoby nam 7 min. - w szczycie.
Jak i co 20 min. poza szczytem.
Szczytem głupoty jest koordynacja '15' i '21' kto ma z niej korzystać ?
Ciekawe ile osób z Pleszowa jeździ pod Kopiec.
Równy takt powinien nastąpić na '16' i '21'.
Ostatnio zmieniony 3 lut 2010, o 01:08 przez brovar, łącznie zmieniany 1 raz.
Na Ptaszyckiego potrzebne są dwie linie tramwajowe, chociaż w szczycie.brovar pisze:Na '15', '16' i '21' są idealne po skasowaniu '17'.
Pasażerowie jadący z/do Pleszowa i okolic. Owszem, linie rozdzielają się na Kopcu, ale obie jadą do lepiej skomunikowanych rejonów, co więcej spotykają się na Pl. Centralnym - całkiem znaczącym punkcie przesiadkowym. Dlatego synchronizacja linii jest pomysłem dobrym, wręcz obowiązkowym. Niestety w praktyce nie zawsze zachodzi.brovar pisze:Szczytem głupoty jest koordynacja '15' i '21' kto ma z niej korzystać ?
Ostatnio zmieniony 3 lut 2010, o 01:12 przez Kaszmir, łącznie zmieniany 2 razy.
No to już wszystko jasne. Jak donosi dzisiejszy "Fakt" w nowej hucie pojawią się jeszcze w tym roku niskopodłogowe tramwaje na "4" i "22". Jeśli jest to prawda i dotyczy wagonów GT8, EU8N i N8F to jest to rewelacja !!! Warto również dodać że z tych linii mają zniknąć wiedeńskie szroty (myślę że chodzi tu o linię "22" gdyż na "4" to tylko w weekendy wiedeńce goszczą). Czyli mieszkańcy chcieli to będą mieć niskopodłogowe tramwaje a MPK i ZIKiT będą zapewne szczęśliwsi bo uffa i szroty wiedeńskie przydadzą się na inne linie.
Ostatnio zmieniony 3 lut 2010, o 12:05 przez rafaello, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Administrator Techniczny
- Posty: 9959
- Rejestracja: 14 wrz 2009, o 20:01
- Lokalizacja: Kraków->Bieńczyce
- Kontakt:
To teraz poczekamy na dużą ilość telefonów do ZIKIT i MPK w sprawie niemieszczenia się ludzi na przystankach do "4" i "22". Chcieli niskiej podłogi to teraz zostaną na przystankach.rafaello pisze:No to już wszystko jasne. Jak donosi dzisiejszy "Fakt" w nowej hucie pojawią się jeszcze w tym roku niskopodłogowe tramwaje na "4" i "22". Jeśli jest to prawda i dotyczy wagonów GT8, EU8N i N8F to jest to rewelacja !!! Warto również dodać że z tych linii mają zniknąć wiedeńskie szroty (myślę że chodzi tu o linię "22" gdyż na "4" to tylko w weekendy wiedeńce goszczą). Czyli mieszkańcy chcieli to będą mieć niskopodłogowe tramwaje a MPK i ZIKiT będą zapewne szczęśliwsi bo uffa i szroty wiedeńskie przydadzą się na inne linie.
A co do gazety fakt to raczej bym się tym nie sugerował...
Ostatnio zmieniony 3 lut 2010, o 12:49 przez Mseifer, łącznie zmieniany 1 raz.