Zapomnieli zdjąć "159" i "502". Ich odpowiedniki są na dole w liniach zastępczych.rafaello pisze:Są już oficjalnie rozkłady na stronie miejskiego przewoźnika od jutra ale ......
No właśnie dostaję białej gorączki bo oczywiście kolejny raz pasażer zostaje "wrobiony w ciula".
Chodzi o to, że wszystkie komunikaty jakie się pojawiły tu na forum, na stronie ZIKiT-u i w innych mediach informowały jednoznacznie, że: "linia "502" przeistacza się w "702"". Zaś rozkłady na stronie MPK pokazują / mówią nam całkowicie coś innego.
Szczegóły:
http://www.mpk.krakow.pl/pl/page-f3044045/
Bronowice Małe, Bronowice
Moderator: Moderatorzy
Bronowice Małe, Bronowice
https://www.facebook.com/tramwajemistrzejowice - RY - RG - HG
Bronowice Małe, Bronowice
Otóż to. Zwykli pasażerowie pomyślą, że będą mieć 2 bardzo mocne linie z Huty do centrum i 2 mocne linie z osiedla Piastów do Kleparza. A tu lipa nagle okaże się, że są tylko po jednej.brovar pisze:Zapomnieli zdjąć "159" i "502". Ich odpowiedniki są na dole w liniach zastępczych.
-
- Miłośnik
- Posty: 55
- Rejestracja: 9 lip 2014, o 23:20
Bronowice Małe, Bronowice
Wie ktoś na czym będzie polegał ten remont na skrzyżowania ul. Królewskiej i al. Kijowskiej - wymiana płyt na nowe?
Bo albo ja mam jakieś omamy od dzisiejszego słońca ale chyba dziś widziałem świeżo malowane pasy na przejściach na Królewskiej.
Bo albo ja mam jakieś omamy od dzisiejszego słońca ale chyba dziś widziałem świeżo malowane pasy na przejściach na Królewskiej.
Bronowice Małe, Bronowice
Już poprawili.brovar pisze:Zapomnieli zdjąć "159" i "502". Ich odpowiedniki są na dole w liniach zastępczych.
https://www.facebook.com/KrakowLinia154/?fref=ts - zapraszam i polecam
Bronowice Małe, Bronowice
Jeśli to co napisane jest prawdą to mamy w dp na "52" niską podłogę na brygadach:lukaszpdg pisze:Na 73 w dni robocze i weekendy ma być 100% z niską podłogą, na 52 w soboty 100% niskopodłogowa, a na pozostałych liniach chyba bez zmian.
52-01, 52-03, 52-15, 52-21 i 52-23.
https://www.facebook.com/tramwajemistrzejowice - RY - RG - HG
Bronowice Małe, Bronowice
Ktoś się orientuje którędy linie zastępcze robią nawrotkę w kierunku Bronowic pod Teatrem Bagatela ?
Bronowice Małe, Bronowice
Bronowice Małe - ... - Karmelicka - Batorego - Łobzowska - Garbarska - Dunajewskiego - Karmelicka - ... - Bronowice MałeVorph pisze:Ktoś się orientuje którędy linie zastępcze robią nawrotkę w kierunku Bronowic pod Teatrem Bagatela ?
Bronowice Małe, Bronowice
Jestem ciekaw czy torowisko do Bronowic dożyje do 2021? Jeśli tak, to można zorganizować zatramwaj... pociągiem. Kolejowa linia zastępująca remontowany obszar była początkiem integracji taryfowej w Warszawie. Wtedy możnaby też od razu zrobić torowiska opisywane ostatnio w prasie (Czarnowiejska, tory pod Kraków Bronowice).
Komunikacja Miejska w Krakowie jest na pokaz. Jak masa rzeczy w tym mieście.
Bronowice Małe, Bronowice
Bronowice bez tramwajów. Tłok w autobusach [ZDJĘCIA].
http://www.lovekrakow.pl/galeria/bronow ... _2541.html
http://www.lovekrakow.pl/galeria/bronow ... _2541.html
-
- Dyrektor
- Posty: 7016
- Rejestracja: 1 sie 2013, o 08:24
- Lokalizacja: Kraków
Bronowice Małe, Bronowice
Dodatkowy przystanek na placu Inwalidów
http://kmkrakow.pl/index.php?option=com ... Itemid=102Szanowni Pasażerowie!
Uprzejmie informujemy, że na czas wyłączenia ruchu tramwajowego do Bronowic od 27.04.2016 r. (środa) zostanie uruchomiony dodatkowy przystanek dla linii 759. Autobusy jadące w kierunku Os. Piastów będą zatrzymywały się również przed skrętem w al. Słowackiego, na przystanku tramwajowym wspólnie z liniami 702 i 704.
Bronowice Małe, Bronowice
Jakoś średnio to widzę, chociaż na początkowym odcinku (tzn. Os. Widok i Balicka Wiadukt) na pewno bardzo by pomogła kolej . Jednak od okolic przystanku Wesele aż do Centrum linia kolejowa odchodzi dalej od ciągu tramwajowego, poza tym przystanki są za rzadko - i nadal będą po budowie stacji Kraków Bronowice.Lw25 pisze:Jestem ciekaw czy torowisko do Bronowic dożyje do 2021? Jeśli tak, to można zorganizować zatramwaj... pociągiem. Kolejowa linia zastępująca remontowany obszar była początkiem integracji taryfowej w Warszawie. Wtedy możnaby też od razu zrobić torowiska opisywane ostatnio w prasie (Czarnowiejska, tory pod Kraków Bronowice).
Po dniu powszednim chciałbym się podzielić kilkoma obserwacjami. Po pierwsze przystanek Teatr Bagatela na Dunajewskiego mimo "podwojenia" nie wyrabia - co zresztą było do przewidzenia, bo już wcześniej tworzyły się przecież, jak wszyscy wiemy, korki tramwajowo - autobusowe sięgające nawet wcześniejszego przystanku. Dlatego rzucam propozycję tymczasowego przeniesienia przystanku dla "704" i "702" na ulicę Karmelicką, po przejeździe przez skrzyżowanie. Co prawda w żaden sposób nie poprawi do sytuacji pasażerów, bo wszystkie linie w kierunku Bronowic są dostępne z jednego peronu, jednak powinno odciążyć przystanek na Dunajewskiego. Ten mały fragment ulicy można wtedy zamknąć na czas remontu, tak jak wtedy, kiedy zamontowana tam była przejazdówka.
Kolejną sprawą, jaką chciałem poruszyć jest marszruta "759", którą uważam za kompletny niewypał. Niby ma za zadanie wspomagać "704", jednak rzeczywistość jest taka, że między kursami w szczycie potrafi być dziura nawet 25 minutowa, po czym dwa pojazdy w stadzie. Jasne, tak jest na tej linii i innych jadących Alejami od początku ich skierowania przez nie, ale jeżeli pokrywają się ze sobą trzy linie (np. "159","139","439") nie jest to tak odczuwalne, bo sumaryczna częstotliwość tych linii jest duża i raczej nie zdarzają się dziury większe niż 10-15 minut. Jednak teraz, gdzie "159" jest "samotna" daje się to bardzo we znaki i w praktyce dochodzi do tego, że jeżeli ktoś chce sobie zaplanować podróż i przesiąść się np. Na Nowym Kleparzu zamiast na Bagateli na tramwaj, to jest to niemożliwe.
Ostatnia rzecz to przesunięcie w ostatnim momencie przystanku Wesele w kierunku Bagateli z lokalizacji za skrzyżowaniem z ulicą Stańczyka za skrzyżowanie z Przybyszewskiego. Dzięki temu pasażerowie mogą korzystać z peronu tramwajowego (zdjęto część barierek), jednak po pierwsze utrudnia to przejazd samochodom przez skrzyżowanie, jak trafi się stado autobusów to całkowicie go blokuje. Sam przystanek jest też odrobinę za blisko następnego, bo większość pasażerów na Wesele przychodzi z zachodu. A zostawić słupek przystankowy, tam gdzie był kilka godzin przed rozpoczęciem kursowania komunikacji zastępczej.
Ostatnio zmieniony 26 kwie 2016, o 09:08 przez Sorig, łącznie zmieniany 1 raz.
Bronowice Małe, Bronowice
KolejowaSorig pisze:Jednak od okolic przystanku Wesele aż do Centrum linia tramwajowa odchodzi dalej od ciągu tramwajowego, poza tym przystanki są za rzadko - i nadal będą po budowie stacji Kraków Bronowice.
Bronowice Małe, Bronowice
Dzięki za poprawkę
Bronowice Małe, Bronowice
Jak w ogóle się ma teraz sprawa z korkami tramwajowo-autobusowymi przy "Bagateli"? Dalej są takie jak w poniedziałek, czy coś się poprawiło?
Bronowice Małe, Bronowice
Szczerze mówiąc nie wiem, staram się to miejsce omijać. Ale sprawdzałem ostatnio, to czas podróży Basztowa -> Bagatela tramwajem jest może minutę szybszy niż pieszo.Kaszmir pisze:Jak w ogóle się ma teraz sprawa z korkami tramwajowo-autobusowymi przy "Bagateli"? Dalej są takie jak w poniedziałek, czy coś się poprawiło?
Chciałbym się natomiast podzielić pewną refleksją. Gdyby na Ptaszyckiego nie urządzono sobie zabawy w przejazdówkę, co od samego początku uważam za beznadziejny pomysł, to biorąc pod uwagę, że na ciągu Bronowickim prace prowadzone są dopiero przy Biprostalu, można by było na czas tych prac zamontować przejazdówkę między Urzędniczą a Biprostalem i uruchomić linię zastępczą z tejże końcówki robiącą kółko wokół Plant - wówczas problemy z przetłoczeniem autobusów zastępczych byłyby znacznie mniejsze.
No ale cóż, wolano wzmocnić Podgórze i Śródmieście kosztem pasażerów zza Pleszowa i po części również tych ze Skarpy. I zdaje się, że pasażerów z Bronowic również należy dopisać do tej listy.