Nowy Bieżanów, Prokocim, Rżąka

Linie, rozkłady, trasy, komunikaty

Moderator: Moderatorzy

pablo
Dyrektor
Posty: 4403
Rejestracja: 25 lis 2010, o 18:18
Lokalizacja: Kraków

#466 Post autor: pablo » 5 wrz 2011, o 13:18

Ale do Urzędu Pracy 522 nie dojedzie. Trzeba się przesiąść. Równie dobrze można jechać 9/51 na RM a stamtąd 4 lub 5. Tak czy siak jest jedna przesiadka. Czy 522 było znacznie szybsze?

Awatar użytkownika
EU8N
Dyrektor
Posty: 2263
Rejestracja: 15 wrz 2009, o 14:44
Lokalizacja: Kraków - Bieńczyce

#467 Post autor: EU8N » 5 wrz 2011, o 14:10

Do urzędu pracy stamtąd najlepiej było jechać "163" i przesiąść się na "4". A jeżeli ktoś dojeżdża tam "522" to co za różnica jaką trasą skoro i tak do Huty dojedzie.
Jak dla mnie, ten artykuł jest wydumany, nikt nie pisał o likwidacji tej linii. Po prostu taka zapchajdziura, bo temat gorący.
Wreszcie na odpowiedniej linii...

Awatar użytkownika
Coffee
Wisielec pomostowy
Posty: 6531
Rejestracja: 15 wrz 2009, o 15:59
Lokalizacja: Kraków - Borek Fał.
Kontakt:

#468 Post autor: Coffee » 5 wrz 2011, o 14:21

EU8N pisze:Po prostu taka zapchajdziura, bo temat gorący.
Nie do końca. Jeszcze zanim pojawił się artykuł (i sama zmiana trasy "522" ), pojawiły się głosy, że "522" zostanie na stałe na obecnej trasie. A to by się równało z jej rychłą likwidacją po pewnym czasie, bo kto normalny będzie nadkładał dwukrotnie drogi, by dostać się do Huty?!
Obrazek
Obrazek
Ich will dass ihr mir vertraut
Ich will dass ihr mir glaubt
Ich will eure Blicke spüren
Jeden Herzschlag kontrollieren

Awatar użytkownika
EU8N
Dyrektor
Posty: 2263
Rejestracja: 15 wrz 2009, o 14:44
Lokalizacja: Kraków - Bieńczyce

#469 Post autor: EU8N » 5 wrz 2011, o 15:52

Coffee pisze:A to by się równało z jej rychłą likwidacją po pewnym czasie, bo kto normalny będzie nadkładał dwukrotnie drogi, by dostać się do Huty?!
Kilka razy jechałem nową trasą "522" i uważam, że jest ona szybsza od poprzedniej. Przynajmniej w weekendy przez Kamieńskiego szybko się jedzie a nie przeciska przez Limanowskiego i Krakowską.
Wreszcie na odpowiedniej linii...

Awatar użytkownika
Coffee
Wisielec pomostowy
Posty: 6531
Rejestracja: 15 wrz 2009, o 15:59
Lokalizacja: Kraków - Borek Fał.
Kontakt:

#470 Post autor: Coffee » 5 wrz 2011, o 16:30

EU8N pisze:Przynajmniej w weekendy przez Kamieńskiego
Z weekendami się zgodzę. Ale bywasz w tygodniu w okolicach Kamieńskiego? Bo ta potrafi stać zakorkowana od Konopnickiej (Rondo Grunwaldzkie) aż do Wielickiej (Bieżanowska), wraz ze wszystkimi wlotami/wylotami z Bonarki, Walerego Sławka i Malborskiej...
Ostatnio zmieniony 5 wrz 2011, o 16:49 przez Coffee, łącznie zmieniany 2 razy.
Obrazek
Obrazek
Ich will dass ihr mir vertraut
Ich will dass ihr mir glaubt
Ich will eure Blicke spüren
Jeden Herzschlag kontrollieren

Awatar użytkownika
Kaszmir
Moderator fb pkk
Posty: 22832
Rejestracja: 18 wrz 2009, o 21:25
Kontakt:

#471 Post autor: Kaszmir » 7 wrz 2011, o 11:27

pablo pisze:Ludzie niezadowoleni z kursowania 522 przez Kamieńskiego? Trochę się dziwię. Po remoncie mostu trasa przez Kamieńskiego-Mateczny-Kalwaryjską-Krakowską-Stradomską wydawała mi się być optymalną. Lepszą niż przez Wielicką. W końcu 304 taką trasą jeździło i miało się dobrze. Więc o co chodzi? Chyba że to ta trasa objazdowa się im nie podoba? W końcu było nie było pod Koronę z NB było i 3 i 23 i 522, a w czasie remontu nie ma nic :devil:
Ja generalnie nie jestem zdziwiony - przy jakiejkolwiek zmianie trasy zawsze znajdzie się ktoś, komu ona akurat nie jest na rękę. Jednak może to być mniejszość, a fakt, że parę osób napisało do gazety, nie jest wymiernym badaniem. Inna sprawa, że obecna trasa objazdowa faktycznie nie jest dobra.
petycjatramwaje pisze:Tak, dla mnie też to jest spore utrudnienie że spod Korony praktycznie nic nie jedzie poza rzadko kursującym 76.
W dodatku "76" kursuje jedynie w ograniczonych godzinach.
petycjatramwaje pisze:Poruszone zostały w artykule też 2 problemy o których już pisałem: dojazd do Urzędu Pracy - jak widać nie jest to problem marginalny, oraz brak przejrzystości spotkania Rady Dzielnicy z ZIKiT.
A byłeś na spotkaniach odnośnie komunikacji do Płaszowa, zanim uruchomiono linię tramwajową? Nie dało się nic ustalić, bo każdy oczekiwał czego innego...
Coffee pisze:Jeszcze zanim pojawił się artykuł (i sama zmiana trasy "522" ), pojawiły się głosy, że "522" zostanie na stałe na obecnej trasie. A to by się równało z jej rychłą likwidacją po pewnym czasie, bo kto normalny będzie nadkładał dwukrotnie drogi, by dostać się do Huty?!
Obecna trasa jest objazdowa. Ma zostać na stałe w tym sensie, że "522" będzie jechać przez Kamieńskiego. Jednak było wstępnie ustalone, że dalej pojedzie po dotychczasowej stałej trasie "304". Tym bardziej, że ta druga ma być przekierowana przez Aleje, a przydałoby się utrzymać choć jedną linię na obecnej trasie między Koroną a T. Bagatela.
Ostatnio zmieniony 7 wrz 2011, o 11:32 przez Kaszmir, łącznie zmieniany 3 razy.

rafaello
Dyrektor
Posty: 7949
Rejestracja: 21 wrz 2009, o 23:20
Lokalizacja: Bieżanów

#472 Post autor: rafaello » 14 wrz 2011, o 09:55

Przed momentem rozmawiałem z Przewodniczącym XII i sprawa komunikacji w rejonie utknęła w martwym punkcie. Jedyne co poczyniono to ZIKiT wysłał do rad dzielnic przez które kursuje "522" pismo o opinię którędy ma ta linia kursować, czy przez Al. Trzech Wieszczów i ul. Piłsudskiego czy przez Koronę i Pl. Wolnica (oczywiście w obu przypadkach przez ul. Kamieńskiego). Co z tego wyniknie? Nie wiadomo tym bardziej że w przyszłym roku ma być jak to określił p. Zbigniew totalna rewolucja komunikacyjna.
Ostatnio zmieniony 14 wrz 2011, o 12:58 przez rafaello, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Coffee
Wisielec pomostowy
Posty: 6531
Rejestracja: 15 wrz 2009, o 15:59
Lokalizacja: Kraków - Borek Fał.
Kontakt:

#473 Post autor: Coffee » 14 wrz 2011, o 10:44

rafaello pisze:Co z tego wyniknie?
A co ma wyniknąć?! Przyśpieszona likwidacja "522" i jeszcze większe korki w okolicach Wielickiej i Walerego Sławka. Ot co: ZIKiT po raz kolejny postawi na swoim.
Ostatnio zmieniony 14 wrz 2011, o 12:59 przez Coffee, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
Obrazek
Ich will dass ihr mir vertraut
Ich will dass ihr mir glaubt
Ich will eure Blicke spüren
Jeden Herzschlag kontrollieren

Awatar użytkownika
Kaszmir
Moderator fb pkk
Posty: 22832
Rejestracja: 18 wrz 2009, o 21:25
Kontakt:

#474 Post autor: Kaszmir » 14 wrz 2011, o 13:04

rafaello pisze:Jedyne co poczyniono to ZIKiT wysłał do rad dzielnic przez które kursuje "522" pismo o opinię którędy ma ta linia kursować, czy przez Al. Trzech Wieszczów i ul. Piłsudskiego czy przez Koronę i Pl. Wolnica (oczywiście w obu przypadkach przez ul. Kamieńskiego).
A gdy skracali "502" to nie pytali Rad Dzielnic o zdanie :D
Coffee pisze:A co ma wyniknąć?! Przyśpieszona likwidacja "522" i jeszcze większe korki w okolicach Wielickiej i Walerego Sławka. Ot co: ZIKiT po raz kolejny postawi na swoim.
Nie przesadzaj, akurat w tym przypadku ZIKiT jedynie spełnia jeden z postulatów RDXII - "522" przez Kamieńskiego. Osobiście uważam, że nowa trasa (najlepiej przez Piłsudskiego) spowoduje znaczny wzrost popularności linii.

W każdym razie: jeśli uważasz trasę przez Kamieńskiego za nieodpowiednią, to pretensje miej przede wszystkim do mnie i RDXII, bo to od nas wyszedł ten pomysł.
Ostatnio zmieniony 14 wrz 2011, o 13:07 przez Kaszmir, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
krakowianka
Dyrektor
Posty: 1543
Rejestracja: 10 lip 2011, o 13:54
Lokalizacja: Kraków

#475 Post autor: krakowianka » 14 wrz 2011, o 13:15

rafaello pisze:Przed momentem rozmawiałem z Przewodniczącym XII i sprawa komunikacji w rejonie utknęła w martwym punkcie.
Dlaczego mnie to nie dziwi?

Awatar użytkownika
mkm3
Dyrektor
Posty: 1355
Rejestracja: 1 sty 2011, o 17:20
Lokalizacja: Kraków

#476 Post autor: mkm3 » 14 wrz 2011, o 17:26

Dlaczego mnie to nie dziwi?
Ważne, że są jeszcze ludzie, których to obchodzi jak rafaello czy p. Przewodniczący. Oczywiście lepiej byłoby 522 dać przez Kalwaryjską (Koronę i Pl. Wolnica), bo by mniej stała w korkach na Kamieńskiego. Choć taka linia to jest bardzo okrężna. Może trzeba pomyśleć o linii przez Rybitwy? Np. przekierować 123 przez Złocień do Bieżanowa Nowego? Chyba nie jest tak potrzebna w Płaszowie?

brovar
Dyrektor
Posty: 5165
Rejestracja: 28 wrz 2009, o 03:47
Lokalizacja: - KrK

#477 Post autor: brovar » 14 wrz 2011, o 17:49

mkm3 pisze:Chyba nie jest tak potrzebna w Płaszowie?
Żartujesz ? A dwie drukarnie czym obsłużysz ?

Awatar użytkownika
Kaszmir
Moderator fb pkk
Posty: 22832
Rejestracja: 18 wrz 2009, o 21:25
Kontakt:

#478 Post autor: Kaszmir » 14 wrz 2011, o 21:24

brovar pisze:Żartujesz ? A dwie drukarnie czym obsłużysz ?
Do tego "123" służy za linię dowozową do pętli Mały Płaszów.

Awatar użytkownika
mkm3
Dyrektor
Posty: 1355
Rejestracja: 1 sty 2011, o 17:20
Lokalizacja: Kraków

#479 Post autor: mkm3 » 14 wrz 2011, o 21:53

Kaszmir pisze:Do tego "123" służy za linię dowozową do pętli Mały Płaszów.
Wtedy zwiększyłoby się f 125, albo zrobiło jakiś porządek z 185.

Awatar użytkownika
Kaszmir
Moderator fb pkk
Posty: 22832
Rejestracja: 18 wrz 2009, o 21:25
Kontakt:

#480 Post autor: Kaszmir » 14 wrz 2011, o 21:57

mkm3 pisze:Wtedy zwiększyłoby się f 125, albo zrobiło jakiś porządek z 185.
Żadna z nich nie obsługuje rejonów, do których jeździ "123".

ODPOWIEDZ

Wróć do „II. Układ komunikacyjny”