Mydlniki
Moderator: Moderatorzy
Powiem tak. Co się dziwić jeśli się "sponsoruje Wieliczkę obecnie darmowymi kursami" to trzeba szukać oszczędności w Krakowie.
Proponuję jeszcze dowozówkę z Azorów do KG, Kurdwanów Osiedle do Kurdwanów pętla, z Ruczaju zabrać 194 i skrócić ja do Ronda Grunwaldzkiego. Wywalenie autobusów z Czarnowiejskiej i utworzenie dowozówki z Bronowic do Cracovii. A stamtąd autobusy "139", "159", "173", "439" i "501". Jak zabierać to każdemu.
To taka dygresja, nie bierzcie na poważnie tych propozycji.
Proponuję jeszcze dowozówkę z Azorów do KG, Kurdwanów Osiedle do Kurdwanów pętla, z Ruczaju zabrać 194 i skrócić ja do Ronda Grunwaldzkiego. Wywalenie autobusów z Czarnowiejskiej i utworzenie dowozówki z Bronowic do Cracovii. A stamtąd autobusy "139", "159", "173", "439" i "501". Jak zabierać to każdemu.
To taka dygresja, nie bierzcie na poważnie tych propozycji.
Ostatnio zmieniony 30 paź 2012, o 21:45 przez brovar, łącznie zmieniany 5 razy.
Nie do konca. Podzielenie trasy ma swoje zalety: mozliwosc zmniejszenia wydatkow, ze wzgledu na rozne f linii, czy tez zwiekszenie jej punktualnosci.lolek-12 pisze:Chyba każdy mądry człowiek, który widzi dwie linie o wspólnym końcu połączy je razem?
Obecnie 139 kursuje co 15 minut, 439 (w szczycie) takze co 15 minut. Dowozowka ma kursowac z f 12 minut (poza szczytem) i 6 minut w szczycie. Co oznacza 1 kurs wiecej poza szczytem i 2 kursy wiecej w szczycie.
Jezeli ktos pyta, gdzie tu sa oszczednosci? Otoz nie trzeba wysylac taboru na cala trase, tylko w jej fragmencie. Nie uzyskacie tego w inny sposob, niz podzialem linii na fragmenty.
Cenzuraaa, cenzuraaa, bo cenzura jest od tego, aby skasować, aby skasować post na całego. Skasowali niewygodny post.Mseifer pisze: Ręce opadają na to co oni wyrabiają...
Komentować można tutaj: https://www.facebook.com/ZIKiT.Krakow/p ... 6935109030
Ostatnio zmieniony 31 paź 2012, o 07:26 przez brovar, łącznie zmieniany 2 razy.
Jeżeli zostanie zlikwidowany bilet na jedną linię, to stworzenie dowozówki do pętli tramwajowej, szybko się mieszkańcom spodoba. Problem leży tylko w tym, że dziś za przesiadki trzeba więcej płacić, jak nie będzie różnicy każdy zacznie zachwalać wachlarz połączeń jaki daje tramwaj.
>>>KRAKÓW, MIASTEM ŻEBRZĄCYM NA METRO! <<<
Napisze wiecej, woleliby 172+139+501+pierdylion innych linii.lolek-12 pisze:No dobra, ale już mieszkańcy woleliby 139+501, zamiast dowozówki.
Tylko pieniadze bezsensownie przelatywaly miedzy palcami, a autobusy w wiekszosci puste jezdzily (przeguby na tej trasie to zdecydowanie za duzo).lolek-12 pisze:Przecież było dobrze i nikt nie narzekał.
Przyszedl kryzys, skonczyly sie luksusy. Dziwne?lolek-12 pisze:Przyszedł ZIKiT
- Coffee
- Wisielec pomostowy
- Posty: 6573
- Rejestracja: 15 wrz 2009, o 15:59
- Lokalizacja: Kraków - Borek Fał.
- Kontakt:
A zefraudowanie 6 milionów (a niektóre kręgi donoszą, że aż 16 milionów) i wydanie ponad 2 milionów (a niektóre kręgi donoszą, że aż 4 milionów) na zbędne pierdoły oraz przepłacenie 540 mln zł za stadion (a jeszcze nie naliczono karnych odsetek dla miasta, które będą wynosić dodatkowo 120 milionów zł), to też kryzys?sylwek2k pisze:Przyszedl kryzys, skonczyly sie luksusy. Dziwne?
Raczysz żartować? Bo o ile "139" jeździło puste do Mydlnik, to "501" już nie. Ale jak widać czasów "126" nikt nie pamięta...sylwek2k pisze:Tylko pieniadze bezsensownie przelatywaly miedzy palcami, a autobusy w wiekszosci puste jezdzily (przeguby na tej trasie to zdecydowanie za duzo).
Ostatnio zmieniony 31 paź 2012, o 22:50 przez Coffee, łącznie zmieniany 3 razy.
Ich will dass ihr mir vertraut
Ich will dass ihr mir glaubt
Ich will eure Blicke spüren
Jeden Herzschlag kontrollieren
Jednak wtedy Mydlniki miały jeszcze cywilizowane "501" oprócz "126", a teraz im zostanie najpewniej tylko "126" z większą f. Ta zmiana nie jest korzystna, bo tylko ma na celu zmuszanie do przesiadek, czyli płacenia więcej za przejazd.Coffee pisze: Raczysz żartować? Bo o ile "139" jeździło puste do Mydlnik, to "501" już nie. Ale jak widać czasów "126" nikt nie pamięta...
Moim zdaniem Pigeon może mieć rację. Ludzie nie chcą się przesiadać, bo bilet na dwie linie wychodzi drożej. Jeśli bilet na jedną linię zniknie, to ludzie siłą rzeczy będą musieli kupować bilet na 2 linie, a wówczas i przesiadki przestaną być im straszne.
No i też ważna jest sama organizacja przesiadki - tak żeby ludzie musieli jak najmniej chodzić. Oto moja propozycja (nie mam bladego pojęcia jak jeździła "126"):
No i też ważna jest sama organizacja przesiadki - tak żeby ludzie musieli jak najmniej chodzić. Oto moja propozycja (nie mam bladego pojęcia jak jeździła "126"):
Trasę można wywnioskować z rozkładówCukier pisze:(nie mam bladego pojęcia jak jeździła "126"):
http://web.archive.org/web/200610142306 ... 26rw01.htm
http://web.archive.org/web/200801241535 ... 26rw02.htm
- Locutus
- Moderator
- Posty: 7983
- Rejestracja: 19 wrz 2009, o 08:40
- Lokalizacja: Romilly-sur-Seine
- Kontakt:
Zgadzam się z Mseiferem czy Cofee'em. ZIKiT po raz kolejny forsuje swój system przesiadkowy wbrew mieszkańcom... Naprawdę przydałoby się tę bandę urzędasów, którzy najmądrzejsi są zza biurka, do którego dojeżdżają – a jakże – samochodem, wymienić w całości na ludzi, którzy zechcieliby wsłuchać się w głos mieszkańców, których pieniądze wydają (i których pieniądze biorą – bo wszakże to z podatków lokalnych płaci im się pensje).
Pozdrawiam!
LOKI
Pozdrawiam!
LOKI
Ostatnio zmieniony 1 lis 2012, o 10:34 przez Locutus, łącznie zmieniany 1 raz.
Komunikacja miejska ma być dla ludzi. Nigdy na odwrót.
Z tego co pamiętam "126" często zmieniało trasę, również kursowała chyba na trasie Mydlniki - Bronowice Nowe, przez Balicką Wiadukt (tzn. tam miała nawrotkę). Również przez jakiś czas kursowała przez Zarzecze. Pamiętam też absurdalną trasę, w czasie remontu ul. Balickiej od Lindego do Zielony Most, że 126 kursowało przez Lindego do pętli przy Filtrowej co uniemożliwiało przesiadki na tramwaj i dlatego linia jeździła pusta.Kaszmir pisze:Trasę można wywnioskować z rozkładów
http://web.archive.org/we...26/0126rw01.htm
http://web.archive.org/we...26/0126rw02.htm