Mydlniki

Linie, rozkłady, trasy, komunikaty

Moderator: Moderatorzy

brovar
Dyrektor
Posty: 5165
Rejestracja: 28 wrz 2009, o 03:47
Lokalizacja: - KrK

#226 Post autor: brovar » 30 paź 2012, o 21:37

Powiem tak. Co się dziwić jeśli się "sponsoruje Wieliczkę obecnie darmowymi kursami" to trzeba szukać oszczędności w Krakowie. :clap:
Proponuję jeszcze dowozówkę z Azorów do KG, Kurdwanów Osiedle do Kurdwanów pętla, z Ruczaju zabrać 194 i skrócić ja do Ronda Grunwaldzkiego. Wywalenie autobusów z Czarnowiejskiej i utworzenie dowozówki z Bronowic do Cracovii. A stamtąd autobusy "139", "159", "173", "439" i "501". Jak zabierać to każdemu.
To taka dygresja, nie bierzcie na poważnie tych propozycji.
Ostatnio zmieniony 30 paź 2012, o 21:45 przez brovar, łącznie zmieniany 5 razy.

aq1
Specjalista
Posty: 266
Rejestracja: 31 maja 2010, o 11:00
Lokalizacja: Kraków

#227 Post autor: aq1 » 30 paź 2012, o 22:35

Nie bardzo widzę gdzie miałyby być te oszczędności biorąc pod uwagę, że dowozówka miałaby jeździć częściej niż 139+439, a stawka za wzkm jest taka sama dla każdego rodzaju taboru.

sylwek2k
Dyrektor
Posty: 1506
Rejestracja: 24 wrz 2009, o 00:00
Lokalizacja: kraków

#228 Post autor: sylwek2k » 30 paź 2012, o 23:47

lolek-12 pisze:Chyba każdy mądry człowiek, który widzi dwie linie o wspólnym końcu połączy je razem?
Nie do konca. Podzielenie trasy ma swoje zalety: mozliwosc zmniejszenia wydatkow, ze wzgledu na rozne f linii, czy tez zwiekszenie jej punktualnosci.

Obecnie 139 kursuje co 15 minut, 439 (w szczycie) takze co 15 minut. Dowozowka ma kursowac z f 12 minut (poza szczytem) i 6 minut w szczycie. Co oznacza 1 kurs wiecej poza szczytem i 2 kursy wiecej w szczycie.

Jezeli ktos pyta, gdzie tu sa oszczednosci? Otoz nie trzeba wysylac taboru na cala trase, tylko w jej fragmencie. Nie uzyskacie tego w inny sposob, niz podzialem linii na fragmenty.

brovar
Dyrektor
Posty: 5165
Rejestracja: 28 wrz 2009, o 03:47
Lokalizacja: - KrK

#229 Post autor: brovar » 31 paź 2012, o 07:20

Mseifer pisze: Ręce opadają na to co oni wyrabiają...

Komentować można tutaj: https://www.facebook.com/ZIKiT.Krakow/p ... 6935109030
Cenzuraaa, cenzuraaa, bo cenzura jest od tego, aby skasować, aby skasować post na całego. Skasowali niewygodny post. :D
Ostatnio zmieniony 31 paź 2012, o 07:26 przez brovar, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
lolek-12
Kierownik
Posty: 782
Rejestracja: 1 lis 2010, o 10:50
Lokalizacja: Kraków/Zabierzów

#230 Post autor: lolek-12 » 31 paź 2012, o 10:25

No dobra, ale już mieszkańcy woleliby 139+501, zamiast dowozówki. Przecież było dobrze i nikt nie narzekał. Przyszedł ZIKiT, 501 zjadł, wypluł 439 i niech sobie to jakoś gra.

Pigeon
Specjalista
Posty: 267
Rejestracja: 15 cze 2012, o 22:41
Lokalizacja: Kraków

#231 Post autor: Pigeon » 31 paź 2012, o 12:20

Jeżeli zostanie zlikwidowany bilet na jedną linię, to stworzenie dowozówki do pętli tramwajowej, szybko się mieszkańcom spodoba. Problem leży tylko w tym, że dziś za przesiadki trzeba więcej płacić, jak nie będzie różnicy każdy zacznie zachwalać wachlarz połączeń jaki daje tramwaj. :)
>>>KRAKÓW, MIASTEM ŻEBRZĄCYM NA METRO! :P<<<

sylwek2k
Dyrektor
Posty: 1506
Rejestracja: 24 wrz 2009, o 00:00
Lokalizacja: kraków

#232 Post autor: sylwek2k » 31 paź 2012, o 17:51

lolek-12 pisze:No dobra, ale już mieszkańcy woleliby 139+501, zamiast dowozówki.
Napisze wiecej, woleliby 172+139+501+pierdylion innych linii.
lolek-12 pisze:Przecież było dobrze i nikt nie narzekał.
Tylko pieniadze bezsensownie przelatywaly miedzy palcami, a autobusy w wiekszosci puste jezdzily (przeguby na tej trasie to zdecydowanie za duzo).
lolek-12 pisze:Przyszedł ZIKiT
Przyszedl kryzys, skonczyly sie luksusy. Dziwne?

Awatar użytkownika
Coffee
Wisielec pomostowy
Posty: 6573
Rejestracja: 15 wrz 2009, o 15:59
Lokalizacja: Kraków - Borek Fał.
Kontakt:

#233 Post autor: Coffee » 31 paź 2012, o 22:47

sylwek2k pisze:Przyszedl kryzys, skonczyly sie luksusy. Dziwne?
A zefraudowanie 6 milionów (a niektóre kręgi donoszą, że aż 16 milionów) i wydanie ponad 2 milionów (a niektóre kręgi donoszą, że aż 4 milionów) na zbędne pierdoły oraz przepłacenie 540 mln zł za stadion (a jeszcze nie naliczono karnych odsetek dla miasta, które będą wynosić dodatkowo 120 milionów zł), to też kryzys?
sylwek2k pisze:Tylko pieniadze bezsensownie przelatywaly miedzy palcami, a autobusy w wiekszosci puste jezdzily (przeguby na tej trasie to zdecydowanie za duzo).
Raczysz żartować? Bo o ile "139" jeździło puste do Mydlnik, to "501" już nie. Ale jak widać czasów "126" nikt nie pamięta...
Ostatnio zmieniony 31 paź 2012, o 22:50 przez Coffee, łącznie zmieniany 3 razy.
Obrazek
Obrazek
Ich will dass ihr mir vertraut
Ich will dass ihr mir glaubt
Ich will eure Blicke spüren
Jeden Herzschlag kontrollieren

Awatar użytkownika
lolek-12
Kierownik
Posty: 782
Rejestracja: 1 lis 2010, o 10:50
Lokalizacja: Kraków/Zabierzów

#234 Post autor: lolek-12 » 31 paź 2012, o 23:05

Coffee pisze: Raczysz żartować? Bo o ile "139" jeździło puste do Mydlnik, to "501" już nie. Ale jak widać czasów "126" nikt nie pamięta...
Jednak wtedy Mydlniki miały jeszcze cywilizowane "501" oprócz "126", a teraz im zostanie najpewniej tylko "126" z większą f. Ta zmiana nie jest korzystna, bo tylko ma na celu zmuszanie do przesiadek, czyli płacenia więcej za przejazd.

Awatar użytkownika
Cukier
Dyrektor
Posty: 10944
Rejestracja: 15 gru 2011, o 18:08
Lokalizacja: Tereny Zapleszowskie

#235 Post autor: Cukier » 31 paź 2012, o 23:51

Moim zdaniem Pigeon może mieć rację. Ludzie nie chcą się przesiadać, bo bilet na dwie linie wychodzi drożej. Jeśli bilet na jedną linię zniknie, to ludzie siłą rzeczy będą musieli kupować bilet na 2 linie, a wówczas i przesiadki przestaną być im straszne.

No i też ważna jest sama organizacja przesiadki - tak żeby ludzie musieli jak najmniej chodzić. Oto moja propozycja (nie mam bladego pojęcia jak jeździła "126"):

Obrazek

Awatar użytkownika
Kaszmir
Moderator fb pkk
Posty: 22832
Rejestracja: 18 wrz 2009, o 21:25
Kontakt:

#236 Post autor: Kaszmir » 1 lis 2012, o 00:27

Cukier pisze:(nie mam bladego pojęcia jak jeździła "126"):
Trasę można wywnioskować z rozkładów :)
http://web.archive.org/web/200610142306 ... 26rw01.htm
http://web.archive.org/web/200801241535 ... 26rw02.htm

Awatar użytkownika
Locutus
Moderator
Posty: 7983
Rejestracja: 19 wrz 2009, o 08:40
Lokalizacja: Romilly-sur-Seine
Kontakt:

#237 Post autor: Locutus » 1 lis 2012, o 10:33

Zgadzam się z Mseiferem czy Cofee'em. ZIKiT po raz kolejny forsuje swój system przesiadkowy wbrew mieszkańcom... Naprawdę przydałoby się tę bandę urzędasów, którzy najmądrzejsi są zza biurka, do którego dojeżdżają – a jakże – samochodem, wymienić w całości na ludzi, którzy zechcieliby wsłuchać się w głos mieszkańców, których pieniądze wydają (i których pieniądze biorą – bo wszakże to z podatków lokalnych płaci im się pensje).

Pozdrawiam!
LOKI
Ostatnio zmieniony 1 lis 2012, o 10:34 przez Locutus, łącznie zmieniany 1 raz.
Komunikacja miejska ma być dla ludzi. Nigdy na odwrót.

Mseifer
Administrator Techniczny
Posty: 9959
Rejestracja: 14 wrz 2009, o 20:01
Lokalizacja: Kraków->Bieńczyce
Kontakt:

#238 Post autor: Mseifer » 1 lis 2012, o 11:38

sylwek2k pisze:Tylko pieniadze bezsensownie przelatywaly miedzy palcami, a autobusy w wiekszosci puste jezdzily (przeguby na tej trasie to zdecydowanie za duzo).
Chyba kpisz... widać że tam nie jeździłeś... jeździliśmy na pomiarach, znajomi jeździli/jeżdżą i jest makabra...

Awatar użytkownika
Kaszmir
Moderator fb pkk
Posty: 22832
Rejestracja: 18 wrz 2009, o 21:25
Kontakt:

#239 Post autor: Kaszmir » 1 lis 2012, o 11:44

Ja również nie popieram planowanych zmian. Zysk kursów będzie minimalny, nieodzwierciedlający skali strat. Warto też dodać, że oferta tramwajowa w Bronowicach Małych za dwa tygodnie zostanie pogorszona.

Awatar użytkownika
lolek-12
Kierownik
Posty: 782
Rejestracja: 1 lis 2010, o 10:50
Lokalizacja: Kraków/Zabierzów

#240 Post autor: lolek-12 » 1 lis 2012, o 12:31

Z tego co pamiętam "126" często zmieniało trasę, również kursowała chyba na trasie Mydlniki - Bronowice Nowe, przez Balicką Wiadukt (tzn. tam miała nawrotkę). Również przez jakiś czas kursowała przez Zarzecze. Pamiętam też absurdalną trasę, w czasie remontu ul. Balickiej od Lindego do Zielony Most, że 126 kursowało przez Lindego do pętli przy Filtrowej co uniemożliwiało przesiadki na tramwaj i dlatego linia jeździła pusta.

ODPOWIEDZ

Wróć do „II. Układ komunikacyjny”