Górka Narodowa
Moderator: Moderatorzy
-
- Dyspozytor
- Posty: 566
- Rejestracja: 23 lip 2017, o 14:19
Górka Narodowa
Ja uważam że taka "157" miałaby zdecydowanie za krótką trasę aby zdobyć odpowiednią liczbę pasażerów. Zresztą jadąc z Górki Narodowej Wschód na Rondo Barei, nie sądzę bym przy słabej częstotliwości wybrał tą linię tylko raczej duet 503+139 z przesiadką na Dobrego Pasterza.
Moim zdaniem taka linia by miała sens gdyby dalej pojechała następująco: Młyńska, Meissnera, Lema, Al. Pokoju, Nowohucka, Wielicka- Szpital Uniwersytecki.
Dzięki takiej linii dalibyśmy pasażerom z Górki Narodowej jak i ze Szpitala możliwość przesiadki na niemal wszystkie ważne Nowohuckie linie.
Moim zdaniem taka linia by miała sens gdyby dalej pojechała następująco: Młyńska, Meissnera, Lema, Al. Pokoju, Nowohucka, Wielicka- Szpital Uniwersytecki.
Dzięki takiej linii dalibyśmy pasażerom z Górki Narodowej jak i ze Szpitala możliwość przesiadki na niemal wszystkie ważne Nowohuckie linie.
Ostatnio zmieniony 29 paź 2019, o 18:13 przez obserwator, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Inspektor
- Posty: 338
- Rejestracja: 24 cze 2019, o 21:54
Górka Narodowa
Może w takim razie warto połączyć ją ze "128"?
Górka Narodowa
To nie lepiej skierować "193", które jeździ przez cały tydzień - dodatkowe koszty będą znikome.emce pisze:Taka propozycja padła na Facebooku:
https://www.facebook.com/groups/inicjat ... 450436636/
Autobus jeździłby między Górką Narodową Wschód a Osiedlem Piastów po następujących przystankach:
Co sądzicie?
https://www.facebook.com/tramwajemistrzejowice - RY - RG - HG
Górka Narodowa
Hej, jestem autorem tego posta na FB (już usuniętego zresztą, bo to trochę wstyd). Tamtą trasę wymyśliłem powiedzmy dla zabawy, a kiedy faktycznie znalazły osoby które chciały podchwycić temat, to pomysł szybko przekształcił się właśnie na Górka Narodowa Wschód - Rondo Barei. O taką też trasą miał walczyć p. radny Jakub Kosek, ale chyba nic z tego nie wyszło w końcu.
Jednak po przemyśleniu sprawy uważam osobiście, że taką linię warto by wydłużyć za Rondo Barei - przez Bora-Komorowskiego do Skarżyńskiego lub Czyżyny Dworzec. Po pierwsze, taka trasa dałaby faktyczne uzasadnienie sensowności takiej linii. Umożliwiłoby to przesiadkę nie tylko na linie rondobarejowskie, ale też na 159, 172, 178/478, 501, 502, 511 i 572, no i ew. na linie czyżyńskie. Na wszystkie z tych linii z 503 przesiąść się albo nie da albo trzeba potem nadrabiać sporo trasy i podróż się wydłuża (szczególnie jak się nie zdąży przejść do przeciwległego przystanku przez ruchliwą al. 29 Listopada). Po drugie, daje to bezpośredni dostęp Górce Narodowej do Krokusa i Serenady (i ew. CH Czyżyny) co jest dość ważne. Po trzecie, nie wiem na ile jest to aktualne, ale słyszałem, że właściciel Serenady ma zamiar dopłacać do ewentualnych nowych linii w pobliżu tej galerii
Jednak po przemyśleniu sprawy uważam osobiście, że taką linię warto by wydłużyć za Rondo Barei - przez Bora-Komorowskiego do Skarżyńskiego lub Czyżyny Dworzec. Po pierwsze, taka trasa dałaby faktyczne uzasadnienie sensowności takiej linii. Umożliwiłoby to przesiadkę nie tylko na linie rondobarejowskie, ale też na 159, 172, 178/478, 501, 502, 511 i 572, no i ew. na linie czyżyńskie. Na wszystkie z tych linii z 503 przesiąść się albo nie da albo trzeba potem nadrabiać sporo trasy i podróż się wydłuża (szczególnie jak się nie zdąży przejść do przeciwległego przystanku przez ruchliwą al. 29 Listopada). Po drugie, daje to bezpośredni dostęp Górce Narodowej do Krokusa i Serenady (i ew. CH Czyżyny) co jest dość ważne. Po trzecie, nie wiem na ile jest to aktualne, ale słyszałem, że właściciel Serenady ma zamiar dopłacać do ewentualnych nowych linii w pobliżu tej galerii
Nie dałoby to połączenia z Rondem Barei, więc raczej nie miałoby sensu. No chyba, że dalej by jeździło na Rondo, ale to by była nieźle pokręcona linia wtedy.brovar pisze:To nie lepiej skierować "193", które jeździ przez cały tydzień - dodatkowe koszty będą znikome.
Zieleńczanin pisze:Może w takim razie warto połączyć ją ze "128"?
Obawiam się, że 12-metrowce i dłuższe nie zmieszczą się na Meiera nawet po przebudowie (chodzi głównie o wiadukty i skrzyżowanie z Batowicką). Ale jeśli kiedyś pojawi się tam taka możliwość to są to pomysły godne uwagi. Zresztą z tym 142 wyszłoby podobnie do mojego pomysłu, ale dalej uważam że wtedy powinien jechać przez Bora-Komorowskiego zamiast Dobrego Pasterza.judash pisze:A może wydłużyć "142" by łączyło osiedle GNW z "głęboką" Hutą.
Nawet nie przewidywałem takiej długiej linii, ale jeśli pojawi się zielone światło dla niej to jestem jak najbardziej za. Majchrowski obiecał, że do szpitala pojadą autobusy. Nie wiem czy miał na myśli nowe linie, ale może udałoby się wcisnąćobserwator pisze:Moim zdaniem taka linia by miała sens gdyby dalej pojechała następująco: Młyńska, Meissnera, Lema, Al. Pokoju, Nowohucka, Wielicka- Szpital Uniwersytecki.
Dzięki takiej linii dalibyśmy pasażerom z Górki Narodowej jak i ze Szpitala możliwość przesiadki na niemal wszystkie ważne Nowohuckie linie.
-
- Inspektor
- Posty: 338
- Rejestracja: 24 cze 2019, o 21:54
Górka Narodowa
Osobiście proponowałbym nieprzedłużanie zbytnio tej linii, skoro ma jeździć w 9-metrowcach. Może trasa GNW (jest tam jakikolwiek socjal?) - Prądnik Czerwony - Reduta - Mistrzejowice - Wiślicka - Wiślicka, z nawracaniem przez Czaplickiego na kryterium ulicznym?PiotrDeda pisze:Obawiam się, że 12-metrowce i dłuższe nie zmieszczą się na Meiera nawet po przebudowie (chodzi głównie o wiadukty i skrzyżowanie z Batowicką). Ale jeśli kiedyś pojawi się tam taka możliwość to są to pomysły godne uwagi. Zresztą z tym 142 wyszłoby podobnie do mojego pomysłu, ale dalej uważam że wtedy powinien jechać przez Bora-Komorowskiego zamiast Dobrego Pasterza.
-
- Dyspozytor
- Posty: 566
- Rejestracja: 23 lip 2017, o 14:19
Górka Narodowa
Zatem czy ta linia nie mogłaby jechać przez Powstańców a następnie Strzelców, aby możliwe było skierowanie normalnych pojazdów?
-
- Inspektor
- Posty: 338
- Rejestracja: 24 cze 2019, o 21:54
Górka Narodowa
Właśnie chodzi o skierowanie autobusów Meiera