https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/se ... 2d9e28ec7b
Tabor:
Mini: 12 sztuk (4 sztuki z napędem alternatywnym)
Midi: 10 sztuk
Maxi: 43 sztuki (16 sztuk z napędem alternatywnym)
Mega: 86 sztuk (26 sztuk z napędem alternatywnym)
Za napęd alternatywy uważa się: LNG, CNG oraz elektryki.
Trasy oraz obsługa:
"100"/"101: - Midi
"102" - Midi
"103" - Maxi (z napędem alternatywnym)
"106"/"136" - Maxi
"109" - Maxi
"110" - Maxi
"113"/"413" - Maxi ( "113" Maxi z napędem alternatywnym)
"120" - Maxi
'129" - Mega (z napędem alternatywnym)
"140" - Midi
"142"/"422" - Maxi
"152"/"352" - Mega
"159" - Mega
"160" - Maxi
"163" - Mega
"178"/"578" - Mega
"184" - Mega (z napędem alternatywnym)
"192" - Maxi (z napędem alternatywnym)
"193" - Maxi
"196" - Maxi
"501" - Mega
"511" - Mega (z napędem alternatywnym)
"612" - Midi
Oraz dwie nowe linie:
Mydlniki Wapiennik - Salwator (obecnie: "702")
Nowy kleparz - Żabiniec
Wykaz linii oraz pracy:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/se ... 9e28ec7b_3
Komentarz:
Na minus:
- Coś, co mnie zszokowało najbardziej:
- Niecałe półtora miesiąca na składanie ofert. Wyczuwam wielokrotne przesuwanie terminów i opóźnienie w realizacji, choćby pod kątem dostaw źródła zasilania dla pojazdów z napędem alternatywnym.Otwarcie ofert nastąpi 4.05.2023 o godzinie 13:00
- Martwi rozstrzał linii, który mocno utrudni wyjazdy/zjazdy do zajezdni, "rejonizacja" była by mile widziana.
Na plus:
- Spory wybór paliw alternatywnych, nie musi być to 100% elektryka, co ułatwi ewentualny wybór taboru.
- Przypisanie pojazdów z napędem alternatywnym do konkretnych linii, ułatwi to planowanie zakupu i dystrybucji paliwa.
- Pojawiły się nowe linie, co cieszy. Dzięki temu zwiększy się dostępność komunikacji miejskiej.