Pleszów

Linie, rozkłady, trasy, komunikaty

Moderator: Moderatorzy

Wiadomość
Autor
remus846
Miłośnik
Posty: 54
Rejestracja: 21 lut 2010, o 17:10
Lokalizacja: KrK NH LSK

Pleszów

#1591 Post autor: remus846 » 12 mar 2019, o 20:44

suchy pisze:Jutro (13.03) około 8:30 zostanie otwarta w całości pętla Pleszów - przystanek początkowy dla tramwajów oraz przystanki autobusowe wewnątrz pętli.

http://www.kmkrakow.pl
Brakuje tylko zadaszenia, więc chyba w połowie gotowa jest.

Awatar użytkownika
tomek_m
Dyrektor
Posty: 3145
Rejestracja: 7 mar 2014, o 12:22
Lokalizacja: Michałowice

Pleszów

#1592 Post autor: tomek_m » 13 mar 2019, o 11:31

A to zadaszenie jest w planach budowy na jakąś bliższą przyszłość?

Adrian78
Znawca
Posty: 27
Rejestracja: 3 lut 2019, o 11:13

Pleszów

#1593 Post autor: Adrian78 » 13 mar 2019, o 14:29

że od dnia 16.03.2019 r. (sobota), na wniosek pasażerów zostaną wprowadzone następujące korekty rozkładów jazdy linii 111, 131, 141, 161 i 181 w dni powszednie:

linia 111 - przesunięcie odjazdu z Pleszowa z godz. 6:08 na godz. 6:03;
linia 131 - przesunięcie odjazdu z Pleszowa z godz. 11:27 na godz. 11:35 oraz z Chałupek z godz. 11:48 na godz. 11:50;
linia 141 - przesunięcie następujących odjazdów:
z Pleszowa: z godz. 4:57 na godz. 4:59, z godz. 6:07 na godz. 6:02 oraz z godz. 7:07 na godz. 7:02;
z Przylasku Rusieckiego: z godz. 5:16 na godz. 5:13, z godz. 6:18 na godz. 6:13 oraz z godz. 7:18 na godz. 7:13;
linia 161 - przesunięcie odjazdu z Pleszowa z godz. 6:24 na godz. 6:19;
linia 181 - przesunięcie odjazdów z Kujaw: z godz. 5:52 na godz. 5:48 oraz z godz. 6:49 na godz. 6:48.

NowaHutaWschód
Dyspozytor
Posty: 599
Rejestracja: 27 gru 2010, o 20:02
Lokalizacja: Nowa Huta

Pleszów

#1594 Post autor: NowaHutaWschód » 14 mar 2019, o 18:45

Tak z ciekawości, Czulice nie skorzystałyby bardziej gdyby zlikwidowano 271 i w zamian wzmocniono 212? W końcu 212 mają bezpośrednio do wielu punktów przesiadkowych z prawdziwego zdarzenia, a 271 daje im tylko Pleszów.
Polska Kibolska

Awatar użytkownika
tomek_m
Dyrektor
Posty: 3145
Rejestracja: 7 mar 2014, o 12:22
Lokalizacja: Michałowice

Pleszów

#1595 Post autor: tomek_m » 14 mar 2019, o 19:06

Może jest jakiś potok pasażerski który potrzebuje dojazdu w okolice Wróżenic, Góry Kościelnickiej i Kościelnik? Trasa z Pleszowa do Czulic przez Kościelniki była praktycznie od zawsze. Dziwne że gmina Kocmyrzów nie zdecydowała się uruchomić linii 212 dużo wcześniej np: już w latach 80tych. Chyba ze wówczas na tej trasie był PKS.

NowaHutaWschód
Dyspozytor
Posty: 599
Rejestracja: 27 gru 2010, o 20:02
Lokalizacja: Nowa Huta

Pleszów

#1596 Post autor: NowaHutaWschód » 14 mar 2019, o 19:13

tomek_m pisze:Może jest jakiś potok pasażerski który potrzebuje dojazdu w okolice Wróżenic, Góry Kościelnickiej i Kościelnik? Trasa z Pleszowa do Czulic przez Kościelniki była praktycznie od zawsze. Dziwne że gmina Kocmyrzów nie zdecydowała się uruchomić linii 212 dużo wcześniej np: już w latach 80tych. Chyba ze wówczas na tej trasie był PKS.
Wówczas bylo chyba latwiej wydluzyc 151 niz stworzyc calkowicie nowa linie, w dodatku 251 kursowala do bardziej cywilizowanego Pleszowa, 15, 20 czy 26, a wczesniej byla jeszcze 14 na Pleszowie. Nie wspominajac ze wszystkie kursy konczyly w Czulicach.
Polska Kibolska

Awatar użytkownika
Cukier
Dyrektor
Posty: 10869
Rejestracja: 15 gru 2011, o 18:08
Lokalizacja: Tereny Zapleszowskie

Pleszów

#1597 Post autor: Cukier » 14 mar 2019, o 20:07

Wróżenice należą do parafii w Czulicach i przez dłuższy czas dzieci z Czulic miały możliwość nauki w szkole w Kościelnikach (nie wiem jak jest teraz). Dla Czulic wzmocnienie "212" może i wyszłoby na dobre, ale dużo, dużo kosztowniejsze. Obecnie jest 9 kursów "271" we wszystkie dni tygodnia i skrócenie ich do Wróżenic pozwoliłby uruchomić niecałe półtorej kółka na "212". Do tego "212" może i w Krakowie dowozi w lepsze miejsca, ale w samych Czulicach obsługuje tylko część wsi i pasażerowie choćby z okolic cmentarza mają do niej sporo łażenia, a "271" mają pod nosem.
tomek_m pisze:Dziwne że gmina Kocmyrzów nie zdecydowała się uruchomić linii 212 dużo wcześniej np: już w latach 80tych.
Bardziej dziwne jest to, że w 2000 gdy powstało "212" to od samego początku dojeżdżało do Czulic, ale tylko dwoma niedzielnymi kursami mszalnymi i dopiero kilka lat temu zdecydowano się na wydłużenie wszystkich kursów.

NowaHutaWschód
Dyspozytor
Posty: 599
Rejestracja: 27 gru 2010, o 20:02
Lokalizacja: Nowa Huta

Pleszów

#1598 Post autor: NowaHutaWschód » 14 mar 2019, o 20:13

Przystanek kolo cmentarza obsluguje doslownie kilka domow, wiec nie wiem czy jest to jakis argument zwlaszcza ze ludzie od strony Czernichowa czy Biurkowa maja dluzszy odcinek do spacerowania, a mimo to jakos korzystaja z mpk.
W 2000 kursowalo chyba nadal 251 z pelnyn rozkładem?
Polska Kibolska

NowaHutaWschód
Dyspozytor
Posty: 599
Rejestracja: 27 gru 2010, o 20:02
Lokalizacja: Nowa Huta

Pleszów

#1599 Post autor: NowaHutaWschód » 23 mar 2019, o 08:22

Ja juz kilka razy pisalem odnosnie Pleszowa, ze te tramwaje f=15 nic nie dadza, moga jezdzic nawet obie linie zf=30, problemem jest ilosc kursow linii autobusowych, bo co z 10 i 21, skoro nie ma jak sie dostac na petle, bo autobusy maja tragiczna f, ostatnio jadac przez Ruszcze zauważyłem grupke okolo 20 osob idacą ze 160 na wysokosci cmentarza, 160 to strzal wiecej niz w 10, na Barwną tez sporo osob dojezdza sobie 110 i albo spacerek albo ktos podjedzie zawsze autem, a Pleszow, zawsze będzie zlem koniecznym dopoki rejon nie zacznie sie rozwijac jak np Złocień gdzie powstala masa blokow, a w planach LC Corp ma kolejne 10 budynków i szkole w okolicach TF.
Polska Kibolska

Awatar użytkownika
Cukier
Dyrektor
Posty: 10869
Rejestracja: 15 gru 2011, o 18:08
Lokalizacja: Tereny Zapleszowskie

Pleszów

#1600 Post autor: Cukier » 23 mar 2019, o 11:52

Droga adminko, pozamiatajcie w tym wątku, bo ta dyskusja z ostatniego dnia ma z Pleszowem tyle wspólnego co Bombardiery.

Awatar użytkownika
Locutus
Moderator
Posty: 7350
Rejestracja: 19 wrz 2009, o 07:40
Lokalizacja: Romilly-sur-Seine
Kontakt:

Pleszów

#1601 Post autor: Locutus » 24 mar 2019, o 09:58

Cukier pisze:Droga adminko, pozamiatajcie w tym wątku, bo ta dyskusja z ostatniego dnia ma z Pleszowem tyle wspólnego co Bombardiery.
Mówisz – i masz: viewtopic.php?f=9&t=5751

Pozdrawiam!
LOKI
Komunikacja miejska ma być dla ludzi. Nigdy na odwrót.

NowaHutaWschód
Dyspozytor
Posty: 599
Rejestracja: 27 gru 2010, o 20:02
Lokalizacja: Nowa Huta

Pleszów

#1602 Post autor: NowaHutaWschód » 17 cze 2019, o 14:47

W naszych urzędach sa sami uposledzeni umyslowo pracownicy? Kilka peronow autobusowych, wiaty zadnej, lawki zeby usiasc tak samo, gdzie pasażerowie maja oczekiwac na swoj autobas w trakcie deszczu czy schowac sie przed sloncem?
Polska Kibolska

Awatar użytkownika
Locutus
Moderator
Posty: 7350
Rejestracja: 19 wrz 2009, o 07:40
Lokalizacja: Romilly-sur-Seine
Kontakt:

Pleszów

#1603 Post autor: Locutus » 17 cze 2019, o 17:38

No przecież pętla miała być zadaszona, nie?

Pozdrawiam!
LOKI
Komunikacja miejska ma być dla ludzi. Nigdy na odwrót.

Awatar użytkownika
Sorig
Dyspozytor
Posty: 713
Rejestracja: 17 sty 2014, o 13:54
Lokalizacja: Kraków-Bronowice

Pleszów

#1604 Post autor: Sorig » 17 cze 2019, o 17:55

Locutus pisze:No przecież pętla miała być zadaszona, nie?
Ano miała: https://investmap.pl/artykul/artykuly,k ... owy,125754
We wnętrzu nowej pętli tramwajowej będą zatrzymywać się autobusy. Nad całą przestrzenią peronową, oraz nad przejściem dla pieszych zaprojektowano wiatę peronową.

NowaHutaWschód
Dyspozytor
Posty: 599
Rejestracja: 27 gru 2010, o 20:02
Lokalizacja: Nowa Huta

Pleszów

#1605 Post autor: NowaHutaWschód » 17 cze 2019, o 19:14

Locutus pisze:No przecież pętla miała być zadaszona, nie?

Pozdrawiam!
LOKI
Miała, a póki co to tylko peron tramwajowy dla wsiadających ma dwie wiaty, reszta to same słupki, wysiadasz z tramwaju prosto w ulewę, na autobus tez się możesz oprzeć jedynie o słupek i moknąć.
Polska Kibolska

ODPOWIEDZ

Wróć do „II. Układ komunikacyjny”