pasazer_mobilisu napisał(a):
Jak widzicie możliwość zmieszczenia się przegubów na DGW? Wiem że jeździły na 292 i stały na środkowym, ale tam teraz przejeżdża 192, więc to stanowisko (lub inne) musi pozostać wolne. Rozdzielenie 182 i 482 na osobne przystanki? Wtedy jeden pozostawałby wolny na 192 i do przejazdów 208 i 537.
Myślę, że "192" nie jest problemem - można przesunąć przystanek przelotowy na skrajny, najbardziej południowy peron. Z tego co pamiętam tak to działało dawniej, gdy funkcjonowało "292" a przez DGW przejeżdżały inne autobusy, np. "124/424" i "152" podczas remontu I obwodnicy.
Dwie opcje to właśnie wspomniane przez Ciebie:
1) rozdzielenie postoju "182" i "482" na sąsiednie perony (obecne "182/482" i przelotowy "192" - koniecznie sąsiednie by ludzie nie latali po pętli szukając który autobus pojedzie pierwszy), a przelotowego "192" na peron skrajny południowy (obecnie nieużywany przez kmk), albo
2) zamiana peronów między "182/482" i "208"/"537" (tam niby też zmieści się tylko jeden przegubowiec, lecz drugi mógłby oczekiwać na podjechanie na łuku, w rejonach punktu sprzedaży biletów),
pasazer_mobilisu napisał(a):
A sam pomysł skierowania przegubów jak najbardziej słuszny i to nie tylko w tygodniu, bo też w weekendy przy f15 niektóre kursy dojeżdżają nabite po dach do dworca i podobnie napchane odjeżdżają z dworca w niedziele późnym popołudniem/wieczorem.
W pełni się zgadzam! W weekendy też jest problem zwłaszcza w godzinach gdy przestaje kursować "482". Tu przykład na zdjęciu, które zrobiłem kiedyś na rondzie Mogilskim, koło godz. 22
http://s3.ifotos.pl/img/201408032_eahaqsr.jpg