Platforma Komunikacyjna Krakowa

"Komunikacja miejska ma być dla ludzi, nigdy na odwrót"
Teraz jest 21 sie 2019, o 15:36

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 221 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 12 lut 2019, o 10:28 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 wrz 2009, o 20:25
Posty: 22502
pasazer_mobilisu napisał(a):
Jak widzicie możliwość zmieszczenia się przegubów na DGW? Wiem że jeździły na 292 i stały na środkowym, ale tam teraz przejeżdża 192, więc to stanowisko (lub inne) musi pozostać wolne. Rozdzielenie 182 i 482 na osobne przystanki? Wtedy jeden pozostawałby wolny na 192 i do przejazdów 208 i 537.

Myślę, że "192" nie jest problemem - można przesunąć przystanek przelotowy na skrajny, najbardziej południowy peron. Z tego co pamiętam tak to działało dawniej, gdy funkcjonowało "292" a przez DGW przejeżdżały inne autobusy, np. "124/424" i "152" podczas remontu I obwodnicy.

Dwie opcje to właśnie wspomniane przez Ciebie:
1) rozdzielenie postoju "182" i "482" na sąsiednie perony (obecne "182/482" i przelotowy "192" - koniecznie sąsiednie by ludzie nie latali po pętli szukając który autobus pojedzie pierwszy), a przelotowego "192" na peron skrajny południowy (obecnie nieużywany przez kmk), albo
2) zamiana peronów między "182/482" i "208"/"537" (tam niby też zmieści się tylko jeden przegubowiec, lecz drugi mógłby oczekiwać na podjechanie na łuku, w rejonach punktu sprzedaży biletów),

pasazer_mobilisu napisał(a):
A sam pomysł skierowania przegubów jak najbardziej słuszny i to nie tylko w tygodniu, bo też w weekendy przy f15 niektóre kursy dojeżdżają nabite po dach do dworca i podobnie napchane odjeżdżają z dworca w niedziele późnym popołudniem/wieczorem.

W pełni się zgadzam! W weekendy też jest problem zwłaszcza w godzinach gdy przestaje kursować "482". Tu przykład na zdjęciu, które zrobiłem kiedyś na rondzie Mogilskim, koło godz. 22
http://s3.ifotos.pl/img/201408032_eahaqsr.jpg

_________________
Krabok - krakowski blog o komunikacji
Profil pkk na fb


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 kwi 2019, o 09:33 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 wrz 2009, o 20:25
Posty: 22502
Dziś "oficjalnie" wysłaliśmy petycję do ZTP w sprawie przegubowców na "182/482". Trzymajcie proszę kciuki!

Petycja w sprawie przegubowców na „182/482” – wysłana!
https://krabok.wordpress.com/2019/04/12 ... 2-wyslana/

_________________
Krabok - krakowski blog o komunikacji
Profil pkk na fb


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 kwi 2019, o 17:21 
Offline
Pasażer

Dołączył(a): 24 lut 2019, o 11:49
Posty: 13
Kaszmir napisał(a):
Dziś "oficjalnie" wysłaliśmy petycję do ZTP w sprawie przegubowców na "182/482". Trzymajcie proszę kciuki!
Petycja w sprawie przegubowców na „182/482” – wysłana!
https://krabok.wordpress.com/2019/04/12 ... 2-wyslana/

Odpowiedź Urzędu Miasta Krakowa jest oficjalna będzie maksymalizacja połączeń oraz przeguby na 182 i 482 oraz 304, ale po remoncie Ciągu do Bronowic i Trasy Łagiewnickiej. Wszystkie pomiary oraz obliczenia zostały ujęte w moim raporcie wysłanym i po rozmowach z Panem Prezydentem Andrzejem Kuligiem i po obliczeniach w ZTP. Jestem Koordynatorem z ramienia Pana Prezydenta Andrzeja Kuliga megamarszrutyzacji siatek połączeń w Aglomeracji Krakowskiej. Problem jest taki, że możemy przedłużyć 182/482 do Nowego Kleparza bo DGW nie wytrzyma takiego obłożenia.


Ostatnio edytowano 13 kwi 2019, o 19:29 przez Bebzun, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 kwi 2019, o 17:44 
Offline
Dyspozytor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sty 2014, o 13:54
Posty: 670
Lokalizacja: Kraków-Bronowice
Wreszcie "304" dostanie te przeguby :heart: Mam nadzieję że to nie bait.
EDIT: Jednak bait, szkoda :ehh:


Ostatnio edytowano 14 kwi 2019, o 11:24 przez Sorig, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 kwi 2019, o 18:08 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 gru 2011, o 18:08
Posty: 10767
Lokalizacja: Tereny Zapleszowskie
"x82" do Nowego Kleparza nie byłoby takie głupie, ale wtedy aż się prosi o buspas w tunelu Kalinowskiego. I być może o wyprostowanie "192" przez Planty.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 kwi 2019, o 18:26 
Offline
Pasażer

Dołączył(a): 24 lut 2019, o 11:49
Posty: 13
Cukier napisał(a):
"x82" do Nowego Kleparza nie byłoby takie głupie, ale wtedy aż się prosi o buspas w tunelu Kalinowskiego. I być może o wyprostowanie "192" przez Planty.

192 będzie skrócone do Cracovii. Przeguby pójdą na 138 z 192.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 kwi 2019, o 19:18 
Offline
Dyspozytor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lis 2010, o 10:50
Posty: 696
Lokalizacja: Kraków
Bebzun napisał(a):
ale po remoncie Ciągu do Bronowic i Trasy Łagiewnickiej
To długo poczekamy. Ale może choćby na część kursów udałoby się wcisnąć przegubowca?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 kwi 2019, o 19:21 
Offline
Pasażer

Dołączył(a): 24 lut 2019, o 11:49
Posty: 13
lolek-12 napisał(a):
Bebzun napisał(a):
ale po remoncie Ciągu do Bronowic i Trasy Łagiewnickiej
To długo poczekamy. Ale może choćby na część kursów udałoby się wcisnąć przegubowca?

Istnieje możliwość kupna z wolnej ręki lekko używanych przegubowców :)
EDIT: 182/482 i 304 i 511 ida oraz 169/469 ida w pierwszej kolejności do obsługi przez przegubowce od września 2019.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 kwi 2019, o 19:36 
Offline
Dyspozytor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 sie 2017, o 11:19
Posty: 542
192 Czyżyny Dworzec - Cracovia Stadion? Ciekawy pomysł jeśli faktycznie na trasie do Chełmu wozi powietrze. Powinna też się poprawić punktualność kursów w stronę Huty. No i szkoda będzie stracić Conecta na rzecz AMZtów, ale rozumiem że na 138 są bardziej potrzebne.

Ten Nowy Kleparz jako końcówka x82 nie podoba mi się - raz ze względu na punktualność (wyjazd na Aleje, światła przy Politechnice, może tunel), a dwa na to ile ludzie będą się pakować na DGW do tych autobusów. Obecnie pasażerowie wsiadają gdy tylko przyjdą na pętle, mają czas żeby się poustawiać z walizkami, torbami, plecakami i kupić bilet w automacie. O godzinie odjazdu autobus rusza. Po tej zmianie kilkadziesiąt osób rzuci się naraz do drzwi potykając się o bagaże innych osób, a obsługa przystanku zajmie sporo czasu. Czy tam naprawdę nie ma miejsca na dłuższe autobusy? Pierwsze stanowisko (od strony MDA) jest obecnie nieużywane a jednocześnie dość szerokie i potrafią tam stać dwa autobusy obok siebie (np liniowy oczekujący na kurs i ewentualnie jakiś AR).

A po cóż to przeguby na 511? Już były i woziły powietrze. Z dużym zapełnieniem na "511" spotykam się tylko gdy pojedzie przed opóźnionym "501". Niestety te linie często jeżdżą w parze (zarówno od Wiślickiej w jedną jak i od Czarnowiejskiej w drugą stronę). Taka linia wspomagająca nie ma sensu, gdy 501 jedzie nabite po dach, a 511 za nim.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 kwi 2019, o 19:46 
Offline
Pasażer

Dołączył(a): 24 lut 2019, o 11:49
Posty: 13
pasazer_mobilisu napisał(a):
192 Czyżyny Dworzec - Cracovia Stadion? Ciekawy pomysł jeśli faktycznie na trasie do Chełmu wozi powietrze. Powinna też się poprawić punktualność kursów w stronę Huty. No i szkoda będzie stracić Conecta na rzecz AMZtów, ale rozumiem że na 138 są bardziej potrzebne

A po cóż to przeguby na 511? Już były i woziły powietrze.

Na Miasteczko Studenckie cokolwiek się wyśle będzie nabite na maxa. Można co drugi kurs przeguba na 511 i calotygodniową
Londyn podróż w kulturalnych warunkach bez ścisku, do wyboru tramwaj lub autobus, metro lub pociąg do tego dązymy bez jazdy na glonojada by ludzie wybrali zbiorkom.
Pamiętam czasy Ikarusów 280 na 139 i 159 oraz jazdę z otwartymi drzwiami "na Orła".


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 kwi 2019, o 20:00 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 wrz 2013, o 12:58
Posty: 1766
Lokalizacja: Krowodrza, Tenczynek
Takie nabite to 511 na MS, że z Nowego Kleparza zawsze wolałem na nie poczekać zamiast 139 czy 501, bo najczęściej można było miejsca siedzące wybierać, a nawet jak nie, to od Czarnowiejskiej pustki. Dla mnie przeguby to bezsens.

Ogólnie chciałbym się mylić, ale te zapowiedzi brzmią tak, że wkładam je między bajki, bo do tych rewelacji brakuje mi tylko zapowiedzi linii aglo do Gdowa, Myślenic, Krzeszowic, naprzemiennych brygad wiednie- Krakowiaki na 52 oraz dorzucenia tych brakujących 30 baniek do budżetu. Najwyżej wyjmę te bajki we wrześniu i albo powiem, "a nie mówiłem" lub przyznam, że się myliłem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 kwi 2019, o 21:13 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 10 lut 2014, o 16:35
Posty: 2077
Lokalizacja: kraków
Bebzun napisał(a):
Odpowiedź Urzędu Miasta Krakowa jest oficjalna będzie maksymalizacja połączeń oraz przeguby na 182 i 482 oraz 304, ale po remoncie Ciągu do Bronowic i Trasy Łagiewnickiej. Wszystkie pomiary oraz obliczenia zostały ujęte w moim raporcie wysłanym i po rozmowach z Panem Prezydentem Andrzejem Kuligiem i po obliczeniach w ZTP. Jestem Koordynatorem z ramienia Pana Prezydenta Andrzeja Kuliga megamarszrutyzacji siatek połączeń w Aglomeracji Krakowskiej. Problem jest taki, że możemy przedłużyć 182/482 do Nowego Kleparza bo DGW nie wytrzyma takiego obłożenia.

Jaka maksymalizacja połączeń? :hmm: Jakieś konkrety? :] Nic o tym temacie w MPK nie wiedzą. :( Mam obawy, że to są jakieś Twoje fanaberie. :wow:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 kwi 2019, o 05:56 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 wrz 2009, o 07:40
Posty: 6996
Lokalizacja: Romilly-sur-Seine
Przypominam art. 2. § 7. Regulaminu Forum…

Cytuj:
Zabrania się celowego i świadomego wprowadzania forumowiczów w błąd w tematyce komunikacji miejskiej i inwestycji miejskich.


Pozdrawiam!
LOKI

_________________
Komunikacja miejska ma być dla ludzi. Nigdy na odwrót.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 kwi 2019, o 07:23 
Offline
Pasażer

Dołączył(a): 24 lut 2019, o 11:49
Posty: 13
Locutus napisał(a):
Przypominam art. 2. § 7. Regulaminu Forum…

Cytuj:
Zabrania się celowego i świadomego wprowadzania forumowiczów w błąd w tematyce komunikacji miejskiej i inwestycji miejskich.


Pozdrawiam!
LOKI

Jeśli chodzi o 204, 224 oraz 304 decyzje juz podjęto od Września zmiany. Na 304 będą przeguby. 204 co 10 minut a 224 co pół godziny. Niedługo podam reszte zmian. Wszystko jest już zatwierdzone. Mam pełne pełnomocnictwa od Prezydenta Andrzeja Kuliga jeśli chodzi o wprowadzanie zmiany w siatce połączeń oraz mam pozwolenie na ich ujawnienie. To niewprowadzanie w błąd to informowanie społeczeństwa.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 kwi 2019, o 06:44 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 wrz 2009, o 07:40
Posty: 6996
Lokalizacja: Romilly-sur-Seine
Jak to powiedział Stanisław Lem, "w internecie każdy może się ogłosić królem Madagaskaru"... Mamy wszyscy problem, by uwierzyć w Twoje rewelacje, wydaje nam się bardziej prawdopodobne, że po prostu próbujesz sobie z nas wszystkich zakpić, a to, że nic z tym nie robimy, wynika tylko i wyłącznie z faktu, że podejrzenia to jeszcze nie dowody.

Pozdrawiam!
LOKI

_________________
Komunikacja miejska ma być dla ludzi. Nigdy na odwrót.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 221 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL