Platforma Komunikacyjna Krakowa

"Komunikacja miejska ma być dla ludzi, nigdy na odwrót"
Teraz jest 16 sie 2018, o 00:11

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1708 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 110, 111, 112, 113, 114  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 13 lut 2018, o 01:45 
Offline
Miłośnik

Dołączył(a): 30 lis 2015, o 19:17
Posty: 90
tomek_m napisał(a):
Przemekns napisał(a):
Kolega Impuls jest pewny, że Brema będzie się już chciała pozbyć takich maszyn http://phototrans.pl/14,862107,0,AEG_GT8N_3053.html ? Przecież takie "cudo" to może po niewielkim remoncie być jak nówka tramwaj lf :wow: :thumbup: Jeśli rzeczywiście to pewnie po nie się już długie kolejki ustawiają nawet z innych niemieckich miast.

Ile one mają lat? Wyglądają dość nowocześnie.


22-25 lat. Lata produkcji 1993-1996.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 lut 2018, o 08:50 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 wrz 2009, o 08:40
Posty: 6209
Lokalizacja: Romilly-sur-Seine
Pytanie czy toto by się nadawało na krakowskie torowiska... Jednak tzw. krótkie wagony przegubowe to dosyć specyficzna konstrukcja, zachowująca się dosyć dziwnie ze względu na układ pozycjonowania członów (konieczny dla uniknięcia wężykowania przy wszystkich wózkach skrętnych i jednym wózku na człon)... One mają dość specyficzne wymagania dotyczące skrajni...

Pozdrawiam!
LOKI

_________________
Komunikacja miejska ma być dla ludzi. Nigdy na odwrót.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 lut 2018, o 11:28 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 10 lut 2014, o 17:35
Posty: 1783
Lokalizacja: kraków
M0096 napisał(a):
tomek_m napisał(a):
Przemekns napisał(a):
Kolega Impuls jest pewny, że Brema będzie się już chciała pozbyć takich maszyn http://phototrans.pl/14,862107,0,AEG_GT8N_3053.html ? Przecież takie "cudo" to może po niewielkim remoncie być jak nówka tramwaj lf :wow: :thumbup: Jeśli rzeczywiście to pewnie po nie się już długie kolejki ustawiają nawet z innych niemieckich miast.

Ile one mają lat? Wyglądają dość nowocześnie.


22-25 lat. Lata produkcji 1993-1996.

A kto powiedział, że krakowskie MPK jest zainteresowane kupnem takiego taboru? :O


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 lut 2018, o 15:33 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 wrz 2013, o 13:58
Posty: 1623
Lokalizacja: Krowodrza, Tenczynek
Raczej nikt, ale nie rozglądanie się za tego typu okazjami, przy takiej ilości szrotu jaki mamy do wymiany, byłoby co najmniej głupotą.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 lut 2018, o 16:32 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 10 lut 2014, o 17:35
Posty: 1783
Lokalizacja: kraków
yosujiro napisał(a):
Raczej nikt, ale nie rozglądanie się za tego typu okazjami, przy takiej ilości szrotu jaki mamy do wymiany, byłoby co najmniej głupotą.

I nic takim swoim gadaniem nie zrobicie. Może należy w tej sprawie nagłośnić lokalne media? ;)
Na chwilę obecną nasze MPK nie jest zainteresowane takimi używkami. :cry: Z prostych powodów. :wow: A szkoda. :ehh:
Oni wolą 50, 60 letni szrot w cenie złomu. Niestety. :/
I dlatego sprowadzać będą jeszcze 32 sztuki GT8SU. :fack-off:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 lut 2018, o 16:39 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 wrz 2013, o 13:58
Posty: 1623
Lokalizacja: Krowodrza, Tenczynek
Mógłbyś w prawie każdym temacie, w którym się udzielasz przestać mówić tonem "Ja Wielki Pan pracujący w MPK pokażę Wam jacy jesteście głupi, dziecinni i jak mało wiecie"? To jest forum dyskusyjne. Jak nazwa wskazuje można tu dyskutować, gdybać, marzyć itd. Ktoś podał jako ciekawostkę jakie tramwaje można dostać gdyby się chciało, a Ty od razu jak zwykle to torpedujesz, jakby nie wiadomo co to było...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 lut 2018, o 18:51 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 mar 2014, o 13:22
Posty: 2669
Lokalizacja: Michałowice
M0096 napisał(a):
tomek_m napisał(a):
Przemekns napisał(a):
Kolega Impuls jest pewny, że Brema będzie się już chciała pozbyć takich maszyn http://phototrans.pl/14,862107,0,AEG_GT8N_3053.html ? Przecież takie "cudo" to może po niewielkim remoncie być jak nówka tramwaj lf :wow: :thumbup: Jeśli rzeczywiście to pewnie po nie się już długie kolejki ustawiają nawet z innych niemieckich miast.

Ile one mają lat? Wyglądają dość nowocześnie.


22-25 lat. Lata produkcji 1993-1996.


W przypadku tych tramwajów po ewentualnym sprowadzeniu do Krakowa, to nie trzeba by nic ingerować w ich wygląd zewnętrzny aby wyglądały nowocześniej. Tylko układ drzwi w drugim, trzecim i czwartym członie nie wiem czy optymalny jak na krakowskie warunki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 lut 2018, o 19:18 
Offline
Moderator

Dołączył(a): 21 sty 2014, o 16:52
Posty: 2771
Lokalizacja: Krowodrza Górka
Na pewno mają lepszy układ niż GT8S czy NGT6/I.

_________________
Komunikacja Miejska w Krakowie jest na pokaz. Jak masa rzeczy w tym mieście.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 lut 2018, o 22:16 
Offline
Miłośnik

Dołączył(a): 9 sty 2018, o 21:40
Posty: 148
Dla mnie import takich wagonów byłby dobrym rozwiązaniem. Na pewno lepszym niż trzymanie dalej stopiątek, których konstrukcyjny pierwowzór niedługo będzie obchodzić swoje setne urodziny :P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 lut 2018, o 23:42 
Offline
Inspektor

Dołączył(a): 23 lip 2017, o 14:19
Posty: 324
Taki tabor niewątpliwie by się przydał choćby na linie 50 i 52, a także na 8 czy 14.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 lut 2018, o 00:19 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 23 wrz 2009, o 19:09
Posty: 1264
Lokalizacja: Kraków
Dwa może góra trzy lata temu jena osobistości MPK przekonywała mnie, że wagonu 155 nie uda się uratować. Po czym miała wybitny udział w odratowaniu wagonu. Nie dalej jak trzy miesiące temu ta sama osobistość stwierdziła, że obecnie nie ma co sprowadzać z Zachodu ;D , poza GT8SU. Tymczasem na kresie zdolności przewozowej i technicznej jest ponad 100 pociągów typu E1+c3 i 2x105Na. Należy je jak najszybciej wymienić i nawet dostawa Stadler&Solaris tego nie załatwi. Nadal potrzebne są używki i MPK na pewno się za nimi rozgląda.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 lut 2018, o 06:05 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 10 lut 2014, o 17:35
Posty: 1783
Lokalizacja: kraków
Impuls napisał(a):
Dwa może góra trzy lata temu jena osobistości MPK przekonywała mnie, że wagonu 155 nie uda się uratować. Po czym miała wybitny udział w odratowaniu wagonu. Nie dalej jak trzy miesiące temu ta sama osobistość stwierdziła, że obecnie nie ma co sprowadzać z Zachodu ;D , poza GT8SU. Tymczasem na kresie zdolności przewozowej i technicznej jest ponad 100 pociągów typu E1+c3 i 2x105Na. Należy je jak najszybciej wymienić i nawet dostawa Stadler&Solaris tego nie załatwi. Nadal potrzebne są używki i MPK na pewno się za nimi rozgląda.

Raczej w to wątpię ale skoro masz taką możliwość rozmowy z osobami (nie)znającymi się na taborze to może podsuniesz tej osobistości temat tych 70 sztuk GT8N? :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 lut 2018, o 06:10 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 10 lut 2014, o 17:35
Posty: 1783
Lokalizacja: kraków
yosujiro napisał(a):
Mógłbyś w prawie każdym temacie, w którym się udzielasz przestać mówić tonem "Ja Wielki Pan pracujący w MPK pokażę Wam jacy jesteście głupi, dziecinni i jak mało wiecie"? To jest forum dyskusyjne. Jak nazwa wskazuje można tu dyskutować, gdybać, marzyć itd. Ktoś podał jako ciekawostkę jakie tramwaje można dostać gdyby się chciało, a Ty od razu jak zwykle to torpedujesz, jakby nie wiadomo co to było...

Możesz się odczepić ode mnie nie przekłamywać moich wypowiedzi? :/ Jak widać rownież dyskutuję, czasami się gdzieś pomylę ale Tobie najwidoczniej coś siadło na żołądku. ;P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 lut 2018, o 16:39 
Offline
Inspektor

Dołączył(a): 23 lip 2017, o 14:19
Posty: 324
Właśnie mi się przypomniało, że miesiąc temu było mówione o wzmocnieniu linii "11" w szczycie do f~7,5. Czyżby była to obietnica bez pokrycia?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 lut 2018, o 17:17 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 10 lut 2014, o 17:35
Posty: 1783
Lokalizacja: kraków
obserwator napisał(a):
Właśnie mi się przypomniało, że miesiąc temu było mówione o wzmocnieniu linii "11" w szczycie do f~7,5. Czyżby była to obietnica bez pokrycia?

A spodziewałeś się czegoś innego? :P
Ja byłem pewny, że to są tylko słowa bez pokrycia. Już wiele razy się o tym przekonałem. Również mówili o wzmocnieniach na ciągu bieżanowskim i ewentualnych wariantach. Jak zwykle skończyło się na okłamywaniu. :wall: Cały ZIKiT. :/ Szkoda nerwów. :fack-off:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1708 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 110, 111, 112, 113, 114  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL