Platforma Komunikacyjna Krakowa

"Komunikacja miejska ma być dla ludzi, nigdy na odwrót"
Teraz jest 17 sty 2018, o 11:40

Strefa czasowa: UTC [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 108 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 26 maja 2015, o 19:36 
Offline
Dyspozytor

Dołączył(a): 21 cze 2013, o 16:08
Posty: 619
Lokalizacja: Kraków
yosujiro napisał(a):
Odjazd z Krakowa Głównego 8.02, zatrzymuje się na wszystkich przystankach, a czas przejazdu to 1.35. Powrót z Przeciszowa 18.27 i co ciekawe, czas przejazdu jest o 7min krótszy. Czy mimo przeprowadzonego remontu nadal są ograniczenia prędkości? Bo ciut długi ten czas przejazdu?
Pomysł bardzo dobry, szkoda że tylko prywatny inwestor widzi potencjał w przewozach pasażerskich na tej linii i uważa to za najlepszy sposób dowozu klientów.

Dodam jeszcze, że pociągi Woodstockowe też pojadą przez Zator, tyle że z pominięciem Oświęcimia.

Czemu z pominięciem Oświęcimia? A co do remontu to masz na myśli ten z jesieni ubiegłego roku prowadzony od stacji Skawina->Podbory Skawińskie?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 maja 2015, o 19:56 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 wrz 2013, o 12:58
Posty: 1482
Lokalizacja: Krowodrza, Tenczynek
Bo inaczej w Oświęcimiu trzeba by robić oblot składu przez loka, a to jak widać za duża strata czasu.
A jak chodzi o remont, to tak, o tym mówię, bo czas przejazdu między przystankami jest niezły, ale spodziewałem się lepszego.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 maja 2015, o 10:07 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sty 2011, o 18:10
Posty: 1028
Lokalizacja: Kraków, Zwierzyniec
Dopiero budowa łącznicy skróci czas do 1:20.

Czemu jest 7 minut dłuższy? Hmm, może czeka na jakieś skomunikowanie z kierunku Kalwaria?
btw świetne wykorzystanie taboru, rano pojedzie, cały dzień postoi i wieczorem wróci, praca marzeń :D

_________________
Bara de döda stiger av i Kymlinge


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 maja 2015, o 10:20 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 wrz 2013, o 12:58
Posty: 1482
Lokalizacja: Krowodrza, Tenczynek
Obstawiam, że na początku pojedzie EN81, a to nie będzie wielka strata, bo przecież i tak prawie cały czas stoją... Swoją drogą co się dzieje z pięcioma sztukami? Bo ostatnio widuję tylko 007 i chyba 005, ale prawie na pewno tylko dwa jeżdżą...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 maja 2015, o 12:46 
Offline
Moderator

Dołączył(a): 21 sty 2014, o 15:52
Posty: 2620
Lokalizacja: Krowodrza Górka
yosujiro napisał(a):
Obstawiam, że na początku pojedzie EN81, a to nie będzie wielka strata, bo przecież i tak prawie cały czas stoją... Swoją drogą co się dzieje z pięcioma sztukami? Bo ostatnio widuję tylko 007 i chyba 005, ale prawie na pewno tylko dwa jeżdżą...


Sprawne są EN81-005, -006, -007 i -008. -001 i -002 oczekują na P4. Sam ostatnio jadąc EN81, jechałem -007.

_________________
Komunikacja Miejska w Krakowie jest na pokaz. Jak masa rzeczy w tym mieście.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 maja 2015, o 12:51 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sty 2011, o 18:10
Posty: 1028
Lokalizacja: Kraków, Zwierzyniec
Jedna sztuka jakiś czas temu pilnowała szopy w Suchej.

_________________
Bara de döda stiger av i Kymlinge


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 maja 2015, o 17:23 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 wrz 2013, o 12:58
Posty: 1482
Lokalizacja: Krowodrza, Tenczynek
No to może mam pecha, że na te 006 i 008 nie trafiam :-D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 cze 2015, o 06:08 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 18 wrz 2011, o 21:34
Posty: 1169
IR „Bolko” i IR „Piast” znikają z oferty PR
http://kurierkolejowy.eu/aktualnosci/24 ... ty-PR.html

Co do "Piasta" to spodziewałem się że nie przetrwa do końca rozkładu. Podobnie jak IR "Matejko", także i "Piasta" zabiły kosmiczne ceny dostępu do infrastruktury na CMK. Krążą plotki że od grudnia na odcinek Zawiercie - Psary nie będzie miało wjazdu nic, co nie osiągnie szybkości 200km/h (czyli wyłącznie Pendolino i międzynarodowe EIC na "Husarzach") i nawet "Chopin" ma jeździć "Wiedenką".

Jednak "Bolkiem" jestem lekko zaskoczony. Uważam że PR mogłyby zrobić doświadczenie i przetrasować go na Jaworzno Szczakową i Bukowno. Odcinek Mysłowice - Szczakowa jest po remoncie, więc czas przejazdu jest już całkiem niezły, a Szczakowa - Bukowno dało by się jakoś przeżyć. Bukowno, Olkusz i Wolbrom odzyskałyby połączenie dalekobieżne, więc pociąg w dalszym ciągu mógłby się cieszyć zainteresowaniem i to tańszym kosztem niż po fragmencie CMK. Wiem, ciężko by mogło być z przepustowością między Tunelem a Kozłowem, ale jest to tak krótki odcinek, że przy odrobinie dobrej woli ze strony PKP PLK ten jeden pociąg dało by się tam wcisnąć.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 cze 2015, o 10:14 
Offline
Moderator

Dołączył(a): 21 sty 2014, o 15:52
Posty: 2620
Lokalizacja: Krowodrza Górka
Adams napisał(a):
IR „Bolko” i IR „Piast” znikają z oferty PR
http://kurierkolejowy.eu/aktualnosci/24 ... ty-PR.html

Co do "Piasta" to spodziewałem się że nie przetrwa do końca rozkładu. Podobnie jak IR "Matejko", także i "Piasta" zabiły kosmiczne ceny dostępu do infrastruktury na CMK. Krążą plotki że od grudnia na odcinek Zawiercie - Psary nie będzie miało wjazdu nic, co nie osiągnie szybkości 200km/h (czyli wyłącznie Pendolino i międzynarodowe EIC na "Husarzach") i nawet "Chopin" ma jeździć "Wiedenką".


Ja słyszałem, że przymiarki były tylko na wywalenie TLK (co... powinno kiedyś nastąpić, ale najpierw bum skończył remonty LK1 i LK8), aczkolwiek, że nie ma nic pewnego... poza tym, przecież EU44 kabinówek nie mają...

_________________
Komunikacja Miejska w Krakowie jest na pokaz. Jak masa rzeczy w tym mieście.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 cze 2015, o 17:21 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 mar 2014, o 12:22
Posty: 2442
Lokalizacja: Michałowice
Lw25 napisał(a):
..przecież EU44 kabinówek nie mają...

Nie mają? przecież przetarg na montaż był ogłoszony już kilka lat temu, i co? unieważniony czy jak?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 cze 2015, o 17:39 
Offline
Moderator

Dołączył(a): 21 sty 2014, o 15:52
Posty: 2620
Lokalizacja: Krowodrza Górka
tomek_m napisał(a):
Lw25 napisał(a):
..przecież EU44 kabinówek nie mają...

Nie mają? przecież przetarg na montaż był ogłoszony już kilka lat temu, i co? unieważniony czy jak?


Nie było chętnych.

_________________
Komunikacja Miejska w Krakowie jest na pokaz. Jak masa rzeczy w tym mieście.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 wrz 2015, o 10:27 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 wrz 2009, o 20:25
Posty: 20687
Od grudnia pociągi pojadą szybciej. Minuty nadrabiane przez Pendolino
http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,189 ... 8085b8769d

Warszawa-Kraków 2h 19min (szybciej o 7min.) - zawsze coś. Natomiast zyski na niektórych innych trasach są całkiem niezłe.

_________________
Krabok - krakowski blog o komunikacji
Profil pkk na fb


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 wrz 2015, o 11:32 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 sie 2014, o 11:23
Posty: 2284
Lokalizacja: Kraków
Ogólnie pociągi na trasie Kraków-Warszawa jeździły szybciej niż rozkład, tylko chyba buforowo to zrobili, aby właśnie teraz odciąć jeszcze kilka minut i za rok kolejnych kilka. Ja pamiętam w marcu przyjechałem 15 minut przed czasem na Warszawę Zachodnią, ale pociąg czekał, bo rozkład. No ale lepiej założyć bufor i przyjechać punktualnie, niż niewiarygodny rozkład i notować opóźnienia.

_________________
Tabor tramwajowy w Krakowie - opracowanie własne


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 wrz 2015, o 13:28 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 mar 2015, o 21:50
Posty: 276
Lokalizacja: Jestem gorszego sortu
To jest tak jak z rajanerami czy innymi wizirami. W rozkładzie +50 minut do realnego czasu i wszyscy oh oh jakie super linie, lądują tyyyyle przed czasem.

_________________
Jestem gorszego sortu


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 lis 2015, o 11:21 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 18 wrz 2011, o 21:34
Posty: 1169
Ekspert Fundacji ProKolej dr Bartosz Mazur zwraca uwagę na częściowe podobieństwo planów Kolei Mazowieckich do koncepcji Interregio. Zielono-żółty przewoźnik chce konkurować z Pendolino na trasach do Krakowa i Trójmiasta.

Szczegóły: Rynek Kolejowy


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 108 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona

Strefa czasowa: UTC [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL