02.07.2022
Moderator: Moderatorzy
- Locutus
- Moderator
- Posty: 7982
- Rejestracja: 19 wrz 2009, o 08:40
- Lokalizacja: Romilly-sur-Seine
- Kontakt:
02.07.2022
Piekło zamarzło.
Jeśli wierzyć TTSS, po raz pierwszy w historii mamy dzisiaj w trakcji tramwajowej obsługę 100 % LF/LE. Ani jeden wysokopodłogowiec nie wyjechał na linie.
Że to obiektywnie możliwe, wiedzieliśmy od dawna. Ale jakiż to cud się wydarzył, że stało się to możliwe również i w głowach panów od rozdziału taboru?
No dobra, dość narzekania, bo jak powszechnie wiadomo: lepiej późno niż wcale. Decyzja bardzo cieszy, a teraz pozostaje mieć nadzieję, że ktoś tam przejdzie równie intensywny proces dojrzewania umysłowego w kwestii obsługi w dni powszednie podczas obowiązywania rozkładów wakacyjnych – bo przy wykorzystaniu niemalże wszystkich typów niskaczy poniżej 50% potencjał jest (jedynie NGT8 mają wskaźniki wykorzystania dobijające do stu procent)…
Pozdrawiam!
LOKI
Jeśli wierzyć TTSS, po raz pierwszy w historii mamy dzisiaj w trakcji tramwajowej obsługę 100 % LF/LE. Ani jeden wysokopodłogowiec nie wyjechał na linie.
Że to obiektywnie możliwe, wiedzieliśmy od dawna. Ale jakiż to cud się wydarzył, że stało się to możliwe również i w głowach panów od rozdziału taboru?
No dobra, dość narzekania, bo jak powszechnie wiadomo: lepiej późno niż wcale. Decyzja bardzo cieszy, a teraz pozostaje mieć nadzieję, że ktoś tam przejdzie równie intensywny proces dojrzewania umysłowego w kwestii obsługi w dni powszednie podczas obowiązywania rozkładów wakacyjnych – bo przy wykorzystaniu niemalże wszystkich typów niskaczy poniżej 50% potencjał jest (jedynie NGT8 mają wskaźniki wykorzystania dobijające do stu procent)…
Pozdrawiam!
LOKI
Komunikacja miejska ma być dla ludzi. Nigdy na odwrót.
02.07.2022
Bardzo możliwe że wczorajszy przypadek gdy motorniczy stracił przytomność prowadząc tramwaj spowodował trochę inne podejście władz i osób odpowiedzialnych za warunki pracy w MPK. Być może to jest tym efektem jaki mamy dzisiaj - 100 % wykorzystania brygad tramwajowych w sobotę. To tylko moje spostrzeżenie.Locutus pisze: ↑2 lip 2022, o 06:47Piekło zamarzło.
Jeśli wierzyć TTSS, po raz pierwszy w historii mamy dzisiaj w trakcji tramwajowej obsługę 100 % LF/LE. Ani jeden wysokopodłogowiec nie wyjechał na linie.
Że to obiektywnie możliwe, wiedzieliśmy od dawna. Ale jakiż to cud się wydarzył, że stało się to możliwe również i w głowach panów od rozdziału taboru?
No dobra, dość narzekania, bo jak powszechnie wiadomo: lepiej późno niż wcale. Decyzja bardzo cieszy, a teraz pozostaje mieć nadzieję, że ktoś tam przejdzie równie intensywny proces dojrzewania umysłowego w kwestii obsługi w dni powszednie podczas obowiązywania rozkładów wakacyjnych – bo przy wykorzystaniu niemalże wszystkich typów niskaczy poniżej 50% potencjał jest (jedynie NGT8 mają wskaźniki wykorzystania dobijające do stu procent)…
Pozdrawiam!
LOKI
Do tego trzeba jednak wziąć pod uwagę inne czynniki. Mamy zamknięcia tras co spowodowało zawieszenie wielu linii i powstanie kilku zastępczych.W taki oto sposób w siatce tramwajowej mamy mniej linii tramwajowych a więc mniejsze wykorzystanie brygad na mieście.
Mówi się również, że w tygodniu ma również dojść do małej kosmetyki wykorzystania taboru.
02.07.2022
Na "21" wyświetlają się tylko dwie brygady, tam mogły pozostać dwa wiednie solo i 100% LF/LE może nie być. Niemniej wzorem innym Miast wysłano w weekend tabor o lepszych standardach dla prowadzących jak i pasażerów. Myślę, że zakończono z dziwną proporcjonalnością wyjazdu wszystkich typów.
Wczorajszy protest i zasłabnięcie to jest góra wierzchołka problemów. Ludzie pracują ponad siły po 220 godzin w miesiącu, mają mniej czasu na ruch, sport. W wieku średnim często dochodzi do otyłości i to niestety widać wśród prowadzących, bo są zamknięci bez ruchu w kabinach często bez przerw. A później to już tylko krok od chorób wieńcowych. Tutaj trzeba wspomnieć o tym nieszczęściu na Bieżanowie w którym motorniczy HY858 wjechał na drugi wagon, bo stracił przytomność. Nie ma komunikatu co się stało na Klimeckiego i całkiem prawdopodobne, że był problem zdrowotny.
Wczorajszy protest i zasłabnięcie to jest góra wierzchołka problemów. Ludzie pracują ponad siły po 220 godzin w miesiącu, mają mniej czasu na ruch, sport. W wieku średnim często dochodzi do otyłości i to niestety widać wśród prowadzących, bo są zamknięci bez ruchu w kabinach często bez przerw. A później to już tylko krok od chorób wieńcowych. Tutaj trzeba wspomnieć o tym nieszczęściu na Bieżanowie w którym motorniczy HY858 wjechał na drugi wagon, bo stracił przytomność. Nie ma komunikatu co się stało na Klimeckiego i całkiem prawdopodobne, że był problem zdrowotny.
-
- Miłośnik
- Posty: 92
- Rejestracja: 21 sie 2016, o 17:02
02.07.2022
Było napisane że motorniczy miał zawał.Impuls pisze: ↑2 lip 2022, o 08:22Na "21" wyświetlają się tylko dwie brygady, tam mogły pozostać dwa wiednie solo i 100% LF/LE może nie być. Niemniej wzorem innym Miast wysłano w weekend tabor o lepszych standardach dla prowadzących jak i pasażerów. Myślę, że zakończono z dziwną proporcjonalnością wyjazdu wszystkich typów.
Wczorajszy protest i zasłabnięcie to jest góra wierzchołka problemów. Ludzie pracują ponad siły po 220 godzin w miesiącu, mają mniej czasu na ruch, sport. W wieku średnim często dochodzi do otyłości i to niestety widać wśród prowadzących, bo są zamknięci bez ruchu w kabinach często bez przerw. A później to już tylko krok od chorób wieńcowych. Tutaj trzeba wspomnieć o tym nieszczęściu na Bieżanowie w którym motorniczy HY858 wjechał na drugi wagon, bo stracił przytomność. Nie ma komunikatu co się stało na Klimeckiego i całkiem prawdopodobne, że był problem zdrowotny.
-
- Specjalista
- Posty: 192
- Rejestracja: 23 wrz 2011, o 23:22
- Lokalizacja: KRK
02.07.2022
Na Klimeckiego nie miał zawału nie siej dezinformacji!pesakrakowiak pisze: ↑2 lip 2022, o 09:09Było napisane że motorniczy miał zawał.Impuls pisze: ↑2 lip 2022, o 08:22Na "21" wyświetlają się tylko dwie brygady, tam mogły pozostać dwa wiednie solo i 100% LF/LE może nie być. Niemniej wzorem innym Miast wysłano w weekend tabor o lepszych standardach dla prowadzących jak i pasażerów. Myślę, że zakończono z dziwną proporcjonalnością wyjazdu wszystkich typów.
Wczorajszy protest i zasłabnięcie to jest góra wierzchołka problemów. Ludzie pracują ponad siły po 220 godzin w miesiącu, mają mniej czasu na ruch, sport. W wieku średnim często dochodzi do otyłości i to niestety widać wśród prowadzących, bo są zamknięci bez ruchu w kabinach często bez przerw. A później to już tylko krok od chorób wieńcowych. Tutaj trzeba wspomnieć o tym nieszczęściu na Bieżanowie w którym motorniczy HY858 wjechał na drugi wagon, bo stracił przytomność. Nie ma komunikatu co się stało na Klimeckiego i całkiem prawdopodobne, że był problem zdrowotny.
02.07.2022
Tak, na 21 są dwa E1.
To ten motorniczy, dla którego jest prowadzona zbiórka pieniędzy w internecie, to nie ten z wypadku na Zabłociu?
-
- Specjalista
- Posty: 192
- Rejestracja: 23 wrz 2011, o 23:22
- Lokalizacja: KRK
02.07.2022
Nie, zbiórka jest prowadzona na motorniczego co miał zawał na linii 13 przy Bieżanowie. A motorniczy z wypadku na 49 przy Klimeckiego to wgl kto inny.
02.07.2022
A czytałeś opis zbiórki? Jest napisane, że w dniu 18 maja 2022 roku ten pan miał zawał. Wypadek na Zabłociu był tego dnia. No chyba że w jeden dzień miały miejsce dwa zdarzenia.komunikacjakrk pisze: ↑2 lip 2022, o 10:39Nie, zbiórka jest prowadzona na motorniczego co miał zawał na linii 13 przy Bieżanowie. A motorniczy z wypadku na 49 przy Klimeckiego to wgl kto inny.
-
- Specjalista
- Posty: 192
- Rejestracja: 23 wrz 2011, o 23:22
- Lokalizacja: KRK
02.07.2022
Tego dnia były 4 zdarzenia. Akurat te osoby o których tu mowa to znam osobiście.Jamnik pisze: ↑2 lip 2022, o 10:41A czytałeś opis zbiórki? Jest napisane, że w dniu 18 maja 2022 roku ten pan miał zawał. Wypadek na Zabłociu był tego dnia. No chyba że w jeden dzień miały miejsce dwa zdarzenia.komunikacjakrk pisze: ↑2 lip 2022, o 10:39Nie, zbiórka jest prowadzona na motorniczego co miał zawał na linii 13 przy Bieżanowie. A motorniczy z wypadku na 49 przy Klimeckiego to wgl kto inny.
02.07.2022
Ok, dzięki za wyjaśnienie.komunikacjakrk pisze: ↑2 lip 2022, o 12:12Tego dnia były 4 zdarzenia. Akurat te osoby o których tu mowa to znam osobiście.
- Locutus
- Moderator
- Posty: 7982
- Rejestracja: 19 wrz 2009, o 08:40
- Lokalizacja: Romilly-sur-Seine
- Kontakt:
02.07.2022
Już mi ktoś mówił, że rzeczywiście na 21 jednak wyjechały wiednie solo i tak dobrze, jak to TTSS pokazuje, że 100% niskiej podłogi, to nie ma... Ależ oni są uparci, no...
Swoją drogą to trochę śmieszno-straszne, że trzeba było mdlejących motorniczych i strat materialnych, żeby MPK wreszcie dojrzało do takiej decyzji... Ale nie ma co marudzić, cieszmy się, że wreszcie została ona podjęta.
Mam nadzieję, że motorowi nie mdleją wyłącznie weekendami, lecz w wakacyjne dni powszednie również, że się tak wyrażę...
Ale swoją drogą dzieje się... Wystarczyło widmo strajku włoskiego i MPK już zrewidowało swoją politykę karania prowadzących i jeszcze siadło do rozmów ze związkami zawodowymi... Zaczyna myśleć również o dobrostanie motorniczych... Pięknie, że w Polsce umiano zachować strajk jako ostateczny środek (i przez to zachował on pełną skuteczność), a nie tak jak we Francji, gdzie wszyscy ciągle strajkują o wszystko, zazwyczaj najpierw się strajkuje, a potem rozmawia i w efekcie nikt już strajków nie bierze na poważnie (i tylko pasażerowie cierpią).
Pozdrawiam!
LOKI
Swoją drogą to trochę śmieszno-straszne, że trzeba było mdlejących motorniczych i strat materialnych, żeby MPK wreszcie dojrzało do takiej decyzji... Ale nie ma co marudzić, cieszmy się, że wreszcie została ona podjęta.
Mam nadzieję, że motorowi nie mdleją wyłącznie weekendami, lecz w wakacyjne dni powszednie również, że się tak wyrażę...
Ale swoją drogą dzieje się... Wystarczyło widmo strajku włoskiego i MPK już zrewidowało swoją politykę karania prowadzących i jeszcze siadło do rozmów ze związkami zawodowymi... Zaczyna myśleć również o dobrostanie motorniczych... Pięknie, że w Polsce umiano zachować strajk jako ostateczny środek (i przez to zachował on pełną skuteczność), a nie tak jak we Francji, gdzie wszyscy ciągle strajkują o wszystko, zazwyczaj najpierw się strajkuje, a potem rozmawia i w efekcie nikt już strajków nie bierze na poważnie (i tylko pasażerowie cierpią).
Pozdrawiam!
LOKI
Komunikacja miejska ma być dla ludzi. Nigdy na odwrót.