Platforma Komunikacyjna Krakowa
https://pkk.info.pl/

Linia Kraków - Myślenice
https://pkk.info.pl/viewtopic.php?f=74&t=5715
Strona 1 z 1

Autor:  Kaszmir [ 19 lut 2019, o 13:38 ]
Tytuł:  Linia Kraków - Myślenice

Ważny krok w kierunku budowy linii kolejowej Kraków - Świątniki Górne – Siepraw – Myślenice
https://gazetakrakowska.pl/wazny-krok-w ... fa-biznesu
Cytuj:
W środę 20 lutego 2019 roku zostanie podpisana umowa na opracowanie koncepcji z elementami studium wykonalności dla nowej linii kolejowej Kraków – Świątniki Górne – Siepraw – Myślenice. Opracowanie ma określić możliwości realizacji nowej linii kolejowej oraz wskazać jej przebieg. W dokumencie znajdą się także warunki jej włączenia w system Szybkiej Kolei Aglomeracyjnej.

Autor:  Sgriffin [ 19 lut 2019, o 15:16 ]
Tytuł:  Re: Linia Kraków - Myślenice

Fajnie, opracowanie będzie na wrzesień i na październik przed wyborami minister Adamczyk będzie mógł opowiadać głupoty jak to za parę lat pojedziemy pociągiem do Myślenic.

Autor:  Cukier [ 19 lut 2019, o 18:54 ]
Tytuł:  Re: Linia Kraków - Myślenice

Swoją drogą to bardzo ciekawy jest fakt, że linię kolejową z Krakowa do Myślenic da się, ale S7 już "niedasię" i "poco_dobrzejest".

Autor:  tomek_m [ 20 lut 2019, o 13:09 ]
Tytuł:  Re: Linia Kraków - Myślenice

To ma być linia dwutorowa czy jedno? I po co robić "kikuta" tylko do Myślenic? Do Zakopanego od razu, wzdłuż S7 i DK47. Powstałoby wówczas najkrótsze połączenie kolejowe łączące Kraków z Zakopanem, bo planowana linia przez Piekiełko to jednak trochę naokoło.

Autor:  hlsd [ 20 lut 2019, o 14:14 ]
Tytuł:  Re: Linia Kraków - Myślenice

Analiza wariantów jest częścią tego zamówienia i zakłada ono że linia będzie przechodzić przez Siepraw i Świątniki Górne.
Dokładniej:
SOPZ napisał(a):
Zamawiający wymagają przeanalizowania minimum 4 następujących wariantów
przedsięwzięcia:
 Wariant I - budowa jednotorowej linii kolejowej – z włączeniem do istniejącej linii
kolejowej numer 94.
 Wariant II – budowa dwutorowej linii kolejowej – z włączeniem do istniejącej linii
kolejowej numer 94.
 Wariant III – budowa wydzielonej drogi lub wydzielenie pasa na istniejącej drodze dla
szybkiej komunikacji autobusowej (tzw. BRT – Bus Rapid Transit) wraz z węzłem
integracyjnym przy istniejących/planowanych przystankach/stacjach kolejowych na linii
kolejowej numer 94.
 Wariant IV – wariant autorski Wykonawcy – propozycja rozwiązania alternatywnego w
stosunku do wskazanych wariantów. Założenia dotyczące tego wariantu powinny być
uzgodnione z Zamawiającymi, na etapie wykonywania opracowania.
Wariantem odniesienia będzie wariant bezinwestycyjny (wariant 0).
W wariancie III należy przeanalizować dwa podwarianty:
a) przebieg po nowej trasie na całym odcinku pomiędzy Myślenicami, a Krakowem,
b) przebieg częściowo po nowej trasie, a częściowo z wykorzystaniem istniejącego układu
drogowego.
Wstępnie należy zakładać rok 2025 jako pierwszy rok eksploatacji projektowanych rozwiązań
(także projektowanej trasy).

https://bip.malopolska.pl/umwm,a,146281 ... owym-.html

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/