Małopolski Oddział Przewozów Regionalnych
: 24 maja 2016, o 17:48
Niech lepiej nie zabierają ulg na autobusy...
"Komunikacja miejska ma być dla ludzi, nigdy na odwrót"
https://pkk.info.pl/
http://inforail.pl/zmodernizowane-ed72- ... 06366.htmlNa tę chwilę nie planujemy przekazania ED72 do obsługi połączeń w województwie małopolskim – poinformował Dominik Lebda, rzecznik prasowy Przewozów Regionalnych.
Tak, tu przykład: http://rail.phototrans.eu/15,4940,650.htmlZenek pisze:Czy te modernizowane ED72 to małopolskie ED72?
Pokaż mi, gdzie w poprzednich 2 postach napisałem nieprawdę i gdzie kogoś pomówiłem.gagacek pisze:Skończ człowieku bredzić i pomawiać.
Proszę wskaż mi gdzie napisałem nieprawdę? Jedynie raz się pomyliłem - napisałem, że na następny dzień będzie KKA na sądeczance, bo wieczorem dyspozytor wydzwaniał do przewoźników i szukał wolnego autobusu. Sytuację potem wyjaśniłem.gagacek pisze:Przez ładnych parę miesięcy spamowałeś ile tylko wlezie gdy tylko w sieci pojawiał się temat KMŁ, gdzie ~3/4 tego co pisałeś to zwykłe głupoty.
A może to Ty dziwnym trafem ominąłeś moje wielokrotne wypowiedzi na temat PR? Tej spółki od 2015 nie powinno być w ogóle na rynku. Nie widzę znaczącej różnicy między KMŁ, a PR na linii lotniskowej. Co prawda średnia wieku obsługi spadła, ale nadal nie mówią po angielsku. Jest kwestia opłaty za wydanie biletu, która w KMŁ jest zawieszona, ale ZTCP to za czasów obsługi przez PR na linii lotniskowej też była (ja zawsze kupowałem w pociągu).gagacek pisze:I jakimś dziwnym trafem ominąłeś powyżej temat super udanych przewozów wykonywanych przez PR.
Proszę wskaż te standardy. Jeździłem wielokrotnie przed 2012 i po 2015 (przy czym od końca 2016 roku już rzadziej) pociągiem na lotnisko i w kwestiach na które wpływ ma przewoźnik nie widzę znaczącej różnicy (poza wskazanymi powyżej).gagacek pisze:Dopiero powołana spółka KMŁ potrafiła nie tylko doprowadzić je do przyzwoitych standardów ale też udowodnić, że taki typ przewozów ma duży potencjał. Jakim takim "dziwnym trafem" uszło to Twojej uwadze.
Przykro mi, ale ani nie jestem kolejarzem, ani nie żyję jak co niektórzy wadami PESA 24h/dobę. Temat odszkodowań za 37AN znam z różnych rozmów o jakości PESA i to, że jakis samorząd rzeczywiście się tym zajął jest dla mnie na prawdę zaskoczeniem.gagacek pisze:"Ja tak jak wspomniałem znałem tylko temat odszkodowań za wózki 37AN" - i dziwnym trafem nie znałeś z tego okresu tematu odszkodowania za ponadnormatywne zużycie kół w EN77, tak? Tylko idiota by to uwierzył. Czemu niby tym razem mają służyć te konfabulacje?
Nie dwóch ostatnich, a pomawiasz spółkę.Sgriffin pisze:Pokaż mi, gdzie w poprzednich 2 postach napisałem nieprawdę i gdzie kogoś pomówiłem.
Twojaj jazda na innym forum okraszona komentarzami.Sgriffin pisze:Proszę wskaż mi gdzie napisałem nieprawdę?
Matko co za brednie. Dobrze pamiętam puste kible jadące do Wieliczki,Sgriffin pisze:Tej spółki od 2015 nie powinno być w ogóle na rynku. Nie widzę znaczącej różnicy między KMŁ, a PR na linii lotniskowej. Co prawda średnia wieku obsługi spadła, ale nadal nie mówią po angielsku. Jest kwestia opłaty za wydanie biletu, która w KMŁ jest zawieszona, ale ZTCP to za czasów obsługi przez PR na linii lotniskowej też była (ja zawsze kupowałem w pociągu).
wskazałem powyżejSgriffin pisze:Proszę wskaż te standardy.
No to po co wyskakujesz ni z gruchy ni z pietruchy?Sgriffin pisze:i to, że jakis samorząd rzeczywiście się tym zajął jest dla mnie na prawdę zaskoczeniem.