Platforma Komunikacyjna Krakowa

"Komunikacja miejska ma być dla ludzi, nigdy na odwrót"
Teraz jest 18 lip 2019, o 03:42

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 66 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 29 mar 2016, o 10:59 
Offline
Moderator fb pkk

Dołączył(a): 15 mar 2014, o 21:03
Posty: 3492
Lokalizacja: Kraków->Nowa Huta
Krakowska kolej do remontu. Są chętni…
http://krknews.pl/krakowska-kolej-do-remontu-sa-chetni/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 mar 2016, o 16:24 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lip 2014, o 21:35
Posty: 3920
Lokalizacja: Kraków - Mistrzejowice
Może jeszcze trochę zdołają zmienić projekt, bo jeżeli zamierzają dobudować kolejne dwa tory kosztem tego iż zostanie zniszczony wygląd przepustu na Miodowej, Wiaduktu na Grzegórzkach i wiaduktu na Kopernika, to ja dziękuję za taką przepustowość szlaku. Powinno się te obiekty umiejętnie przebudować, a nie odwalać taki szmelc jaki jest przedstawiony na wizualizacji przepustu na Miodowej w artykule powyżej. :wht:

_________________
Linia 14 z taborem mieszanym NGT6 i NGT8, Linia 52 w Krakowiakach i NGT8, stanowcze NIE dla bezzasadnej faworyzacji Krowodrzy Górki pod względem taborowym, NIE dla tuneli tramwajowych zamiast metra !!!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 mar 2016, o 17:12 
Offline
Moderator

Dołączył(a): 1 wrz 2015, o 13:27
Posty: 150
Przebudowa zacznie się jeszcze w tym roku. Za pewne nie zdążą już zmienić projekt..


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 mar 2016, o 20:13 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lip 2014, o 21:35
Posty: 3920
Lokalizacja: Kraków - Mistrzejowice
dominik07317 napisał(a):
Przebudowa zacznie się jeszcze w tym roku. Za pewne nie zdążą już zmienić projekt..

No cóż, szkoda. :( Ostatnia nadzieja jest w konserwatorze zabytków.

_________________
Linia 14 z taborem mieszanym NGT6 i NGT8, Linia 52 w Krakowiakach i NGT8, stanowcze NIE dla bezzasadnej faworyzacji Krowodrzy Górki pod względem taborowym, NIE dla tuneli tramwajowych zamiast metra !!!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 maja 2016, o 17:15 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 wrz 2009, o 07:45
Posty: 1009
Lokalizacja: Kraków NH
Czy wtedy tory kolejowe nie będą przebiegały zbyt blisko zabudowań?

_________________
Rozwinięte miasto to nie takie, w którym biedni jeżdżą samochodami. W rozwiniętym mieście bogaci podróżują komunikacją publiczną - Enrique Penalosa.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 paź 2016, o 15:36 
Offline
Moderator fb pkk

Dołączył(a): 15 mar 2014, o 21:03
Posty: 3492
Lokalizacja: Kraków->Nowa Huta
Ta inwestycja zmieni centrum Krakowa. Najpierw czekają nas jednak ogromne utrudnienia
http://krakow.wyborcza.pl/krakow/1,4442 ... ednak.html

Po budowie łącznicy w Podgórzu szykuje się nam kolejna wielka kolejowa budowa :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 paź 2016, o 11:16 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 wrz 2009, o 07:40
Posty: 6954
Lokalizacja: Romilly-sur-Seine
Trzymiesięczne wstrzymanie ruchu tramwajów na ul. Grzegórzeckiej, przystanek kolejowy Hala Targowa, który z estetycznego punktu widzenia będzie „inżyniersko poprawny”, znaczne ograniczenia ruchu kolejowego do Tarnowa i Wieliczki trwające miesiącami czy wręcz latami... No pięknie się to zapowiada, pięknie...

Pozdrawiam!
LOKI

_________________
Komunikacja miejska ma być dla ludzi. Nigdy na odwrót.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 paź 2016, o 17:42 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2013, o 10:37
Posty: 1067
Ale jeden tor ma być cały czas czynny, także utrudnienia w prowadzeniu ruchu kolejowego nie powinny być większe niż dotychczas.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 paź 2016, o 19:15 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 18 wrz 2011, o 21:34
Posty: 1169
tarantulaw2 napisał(a):
Ale jeden tor ma być cały czas czynny, także utrudnienia w prowadzeniu ruchu kolejowego nie powinny być większe niż dotychczas.

Tylko weź pod uwagę, że od grudnia wchodzi SKA3 do Tarnowa, więc pociągów będzie znacznie więcej niż dotychczas. Jednak, jeśli KMŁ z PLK dobrze zorganizują przesiadki drzwi w drzwi z SKA1 do SKA3 w Płaszowie, to nie powinno być dużej tragedii.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 paź 2016, o 14:30 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lip 2014, o 21:35
Posty: 3920
Lokalizacja: Kraków - Mistrzejowice
Miliardowa inwestycja kolejowa w Krakowie coraz bliżej
http://www.gazetakrakowska.pl/strefa-bi ... ,10782398/

_________________
Linia 14 z taborem mieszanym NGT6 i NGT8, Linia 52 w Krakowiakach i NGT8, stanowcze NIE dla bezzasadnej faworyzacji Krowodrzy Górki pod względem taborowym, NIE dla tuneli tramwajowych zamiast metra !!!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 paź 2016, o 14:18 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lip 2014, o 21:35
Posty: 3920
Lokalizacja: Kraków - Mistrzejowice
Kto i jak urządzi przestrzeń pod linią kolejową? [KOMENTARZ]
http://krakow.wyborcza.pl/krakow/1,4442 ... z4OCH8G6YF

_________________
Linia 14 z taborem mieszanym NGT6 i NGT8, Linia 52 w Krakowiakach i NGT8, stanowcze NIE dla bezzasadnej faworyzacji Krowodrzy Górki pod względem taborowym, NIE dla tuneli tramwajowych zamiast metra !!!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 paź 2016, o 15:09 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lip 2014, o 21:35
Posty: 3920
Lokalizacja: Kraków - Mistrzejowice
Krakowianie, przygotujcie się na utrudnienia przy Grzegórzeckiej
http://krakow.wyborcza.pl/krakow/1,4442 ... ckiej.html

Zapowiada się ciekawie... Ponad miesiąc bez pociągów między Głównym a Płaszowem, Grzegórzecka zamknięta na 3 miesiące - może ją przy okazji generalnie wyremontują między Halą Targową a Rondem Grzegórzeckim. No cóż, ale mówią, że aby było lepiej najpierw musi być gorzej. :]

_________________
Linia 14 z taborem mieszanym NGT6 i NGT8, Linia 52 w Krakowiakach i NGT8, stanowcze NIE dla bezzasadnej faworyzacji Krowodrzy Górki pod względem taborowym, NIE dla tuneli tramwajowych zamiast metra !!!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 paź 2016, o 19:51 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 gru 2011, o 18:08
Posty: 10762
Lokalizacja: Tereny Zapleszowskie
Wygląda to bardzo nieciekawie, bo najbliższa alternatywa dla Grzegórzeckiej, czyli Lubicz, już obecnie jest na skraju swej przepustowości. A trzeba tam będzie upchnąć przynajmniej "1" i "22". "12" na upartego będzie można np. skrócić od Łagiewnik do Dajworu, natomiast "19" również na upartego można by puścić przez Estakadę i Zabłocie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 lis 2016, o 16:09 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lip 2014, o 21:35
Posty: 3920
Lokalizacja: Kraków - Mistrzejowice
Kraków. Gigantyczna inwestycja kolejowa wzbudza kontrowersje
http://www.gazetakrakowska.pl/strefa-bi ... ,11430441/

Cukier napisał(a):
Wygląda to bardzo nieciekawie, bo najbliższa alternatywa dla Grzegórzeckiej, czyli Lubicz, już obecnie jest na skraju swej przepustowości. A trzeba tam będzie upchnąć przynajmniej "1" i "22". "12" na upartego będzie można np. skrócić od Łagiewnik do Dajworu, natomiast "19" również na upartego można by puścić przez Estakadę i Zabłocie.

Raczej przez Lubicz pojechałyby 1 i 22, 12 byłaby zawieszona, 19 ze Starowiślnej na wprost przez Pawią do Dworca Towarowego i jakaś 72 na trasie Kopiec Wandy-Al. Pokoju-Tunel-Dworzec Towarowy, która zastąpiłaby 12 na Al. Pokoju do Kopca Wandy i 19-stkę w tunelu. Ale do tego jak to będzie docelowo wszystko wyglądać, mamy jeszcze wiele czasu.

_________________
Linia 14 z taborem mieszanym NGT6 i NGT8, Linia 52 w Krakowiakach i NGT8, stanowcze NIE dla bezzasadnej faworyzacji Krowodrzy Górki pod względem taborowym, NIE dla tuneli tramwajowych zamiast metra !!!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 lis 2016, o 22:30 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 gru 2011, o 18:08
Posty: 10762
Lokalizacja: Tereny Zapleszowskie
Choćby nawet, to +9 kursów/h na Lubicz może się skończyć bardzo źle. Choć może w końcu będzie to dobry pretekst by wywalić z przekopu Talowskiego blachosmrodziarzy. Wówczas być może udałoby się zaimprowizować jakiś przystanek podwójny przy Dworcu oraz przy Rakowickiej i przy kierowaniu ruchem przez inspektorów MPK pod Dworcem, przy Rakowickiej i na R. Mogilskim jako tako dałoby radę.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 66 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL