Koleje Małopolskie

Moderator: Moderatorzy

chlorofil
Dyrektor
Posty: 1072
Rejestracja: 26 sie 2013, o 21:29
Lokalizacja: Ziemia

Wieliczka

#61 Post autor: chlorofil » 3 gru 2014, o 22:12

Adams pisze:Lw25 napisał(a):
Z tego co wiem, to KM honoruje tylko bilety dobowe i dłuższe.

Zgadza się, sprawdziłem i tak faktycznie w Warszawie jest.
??

Coś się zmieniło w tej kwestii niedawno? Jeszcze w czerwcu honorowane były wszystkie czasowe.

Impuls
Dyrektor
Posty: 1478
Rejestracja: 23 wrz 2009, o 19:09
Lokalizacja: Kraków

Wieliczka

#62 Post autor: Impuls » 3 gru 2014, o 22:28

A już wiadomo jaki numer otrzymają te dwie nowe linie autobusowe?

Adams
Dyrektor
Posty: 1176
Rejestracja: 18 wrz 2011, o 22:34

Koleje Małopolskie

#63 Post autor: Adams » 3 gru 2014, o 23:11

chlorofil pisze:
Adams pisze:Lw25 napisał(a):
Z tego co wiem, to KM honoruje tylko bilety dobowe i dłuższe.

Zgadza się, sprawdziłem i tak faktycznie w Warszawie jest.
??

Coś się zmieniło w tej kwestii niedawno? Jeszcze w czerwcu honorowane były wszystkie czasowe.
Mnie też się tak wydawało, ale widocznie to zmienili.
http://www.mazowieckie.com.pl/honorowan ... letow.html

Awatar użytkownika
lucapacioli
Dyspozytor
Posty: 645
Rejestracja: 26 gru 2009, o 21:42
Lokalizacja: Wieliczka/Kraków, os.Widok

Koleje Małopolskie

#64 Post autor: lucapacioli » 3 gru 2014, o 23:18

Impuls pisze:A już wiadomo jaki numer otrzymają te dwie nowe linie autobusowe?
Żaden, przecież one nie będą uruchamiane przez ZIKiT tylko przez Urząd Marszałkowski (a przynajmniej tak wynika z informacji prasowych).
lepiej milczeć i sprawiać wrażenie głupiego, niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości

Awatar użytkownika
Sgriffin
Dyrektor
Posty: 2037
Rejestracja: 4 paź 2013, o 14:21
Lokalizacja: Kreuzberg

Koleje Małopolskie

#65 Post autor: Sgriffin » 4 gru 2014, o 15:38

Linie są w planie transportowym dla województwa jakby ktoś chciał zobaczyć :)
"W przypadku, jeśli przetarg wygrywa przewoźnik prywatny (co wymaga ustalenia kryteriów rzeczywiście umożliwiających konkurencję) – średnia oszczędność względem przyznania zadania przewoźnikowi komunalnemu z wolnej ręki wynosi 1,12 - 1,13 zł"

Awatar użytkownika
yosujiro
Dyrektor
Posty: 1801
Rejestracja: 4 wrz 2013, o 13:58
Lokalizacja: Krowodrza, Tenczynek

Odp: Koleje Małopolskie

#66 Post autor: yosujiro » 4 gru 2014, o 19:58

Koleje Małopolskie pisze:

Witam serdecznie

Bilety strefowe ważne na pociągi spółki Przewozy Regionalne będą honorowane w pociągach Kolei Małopolskich.

pozdrawiam

Barbara Węgrzynek
Taką odpowiedź dostałem na pytanie o strefówki PR :)

Awatar użytkownika
Locutus
Moderator
Posty: 7456
Rejestracja: 19 wrz 2009, o 08:40
Lokalizacja: Romilly-sur-Seine
Kontakt:

Koleje Małopolskie

#67 Post autor: Locutus » 6 gru 2014, o 10:36

No... Coś się zaczyna poprawiać, ale dalej jakoś tak kulawo... Również uważam, że powinno być jak w każdym cywilizowanym mieście i większość biletów czasowych ważnych w aglomeracji powinna być ważna również i w Kaemełce... A już na pewno te od 24h wzwyż...

Pozdrawiam!
LOKI
Komunikacja miejska ma być dla ludzi. Nigdy na odwrót.

Awatar użytkownika
flosan
Dyrektor
Posty: 1313
Rejestracja: 13 lis 2012, o 19:03

Koleje Małopolskie

#68 Post autor: flosan » 11 gru 2014, o 20:10

Akcje promocyjne

14 grudnia pojedziemy z Krakowa do Wieliczki oraz z Wieliczki do Krakowa za darmo. Od najbliższej niedzieli aż do końca roku nic nie zapłacimy za przejazdy autobusami z Raciborska oraz Byszyc do przystanku kolejowego Wieliczka Rynek-Kopalnia. Bilet czasowy liniowy ważny dwie godziny będzie kosztował 3 zł, a za bilet sześciogodzinny trzeba będzie zapłacić 5,60 zł. Koszt biletu miesięcznego liniowego imiennego według taryfy normalnej ma wynosić 65 zł.

info: http://lovekrakow.pl/aktualnosci/od-nie ... _7642.html

Awatar użytkownika
Allemon
Dyrektor
Posty: 1028
Rejestracja: 21 sty 2011, o 18:10
Lokalizacja: Kraków, Zwierzyniec
Kontakt:

Koleje Małopolskie

#69 Post autor: Allemon » 11 gru 2014, o 22:34

Pff taka reklama to żadna reklama, oj będą straty oj będą.
Banner na cały dworzec, trucie w gazetach etc ... na gwałt potrzebne.
Bara de döda stiger av i Kymlinge

delta
Specjalista
Posty: 192
Rejestracja: 27 wrz 2010, o 11:30
Lokalizacja: Kraków

Koleje Małopolskie

#70 Post autor: delta » 12 gru 2014, o 09:54

Są już szczegółowe informacje dot. biletów:
http://malopolskiekoleje.pl/index.php/bilety

Castaway
Dyspozytor
Posty: 689
Rejestracja: 27 mar 2012, o 13:11
Lokalizacja: Małopolska

Koleje Małopolskie

#71 Post autor: Castaway » 12 gru 2014, o 11:41

Nie rozumiem skąd skrócenie czasu przejazdu? Przecież żadnego remontu na linii nie było!
Oficjalna liczba mieszkańców Krakowa: 766 tys.
Realna liczba mieszkańców Krakowa: 766 tys. zameldowanych + 200 tys. studentów + 200 tys. byłych studentów i słoików + min. 300 tys. gości ze Wschodu + dziesiątki tysięcy turystów = minimum 1,5 mln.

Awatar użytkownika
yosujiro
Dyrektor
Posty: 1801
Rejestracja: 4 wrz 2013, o 13:58
Lokalizacja: Krowodrza, Tenczynek

Koleje Małopolskie

#72 Post autor: yosujiro » 12 gru 2014, o 12:35

Jak nie bylo? Przecież od Bieżanowa do Wieliczki generalny remont był. A że PRy jeździły na starym czasie przejazdu, to teraz KolMał propagandowo będzie jeździł szybciej :p
Ostatnio zmieniony 12 gru 2014, o 12:36 przez yosujiro, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
flosan
Dyrektor
Posty: 1313
Rejestracja: 13 lis 2012, o 19:03

Koleje Małopolskie

#73 Post autor: flosan » 12 gru 2014, o 13:30

Czas przejazdu to minimum 21 minut (a maksymalnie 23 min), jak wejdziecie w rozkłady jazdy, zwłaszcza z Wieliczki do Krakowa, to zobaczycie różnice 2-minutowe na przystankach w Krakowie, od Bieżanowa już :P, więc rozbawiła mnie ta propaganda, że można będzie zegarki ustawiać z punktualnością tej trasy :D, ciekawe, że raz się jedzie 21 min, innym razem 23 min, a raz nawet czas przejazdu (akurat z Krakowa do Wieliczki, między Kraków Płaszów a Kraków Prokocim gdzie wszędzie są 3 minuty, to w kursie 16:46->16:48 są 2 min, a potem czas się zrównuje w Bieżanowie i mamy równiutko jak wszystkie kursy 51 po). Dziwny ten rozkład, z Krakowa jedzie w miarę równo poza tym jednym przypadkiem, który opisałem, a w druga stronę już tak kolorowo nie jest, różnice są dwuminutowe na przystankach krakowskich :P i też różne czasy przejazdów. Nawet kurs ostatni co się kończy w Płaszowie jedzie dziwnym trafem minutę dłużej niż większość kursów, chociaż resztę trasy jedzie w minimalistycznych odstępach czasowych, to do Płaszowa dojeżdża minutkę później ;).

wincent
Dyrektor
Posty: 1294
Rejestracja: 2 lis 2012, o 23:48
Lokalizacja: Kraków

Koleje Małopolskie

#74 Post autor: wincent » 12 gru 2014, o 13:51

A zauważyłeś że po torach jeżdżą też inne pociągi? Poza stacjami masz po jednym torze w każdą stronę, więc nie można puścić jednocześnie dwóch pociągów, a pewnie jakiś dalekobieżny się wtedy nakłada na rozkład.

Awatar użytkownika
flosan
Dyrektor
Posty: 1313
Rejestracja: 13 lis 2012, o 19:03

Koleje Małopolskie

#75 Post autor: flosan » 12 gru 2014, o 13:54

Zdaję sobie z tego sprawę, ale co to ma do rzeczy? Wielokrotnie w okolicach Płaszowa poruszają się torami pociągi równolegle, z resztą wiele z nich jest spóźnionych i nie da się ułożyć tak dokładnego rozkładu by Koleje Małopolskie miały być tak punktualne, bo jak nadjedzie jeden czy drugi spóźniony pociąg, który zablokuje przepustowość, co jest częstym zjawiskiem, to nigdy KMŁ nie będzie tak punktualna, jak to reklamują, no chyba, że na całej trasie będzie się poruszał własnym torem :).

ODPOWIEDZ

Wróć do „1. Kolej w Małopolsce”