Modernizacje linii kolejowych w Małopolsce

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Locutus
Moderator
Posty: 7983
Rejestracja: 19 wrz 2009, o 08:40
Lokalizacja: Romilly-sur-Seine
Kontakt:

Modernizacje linii kolejowych w Małopolsce

#181 Post autor: Locutus » 9 mar 2016, o 16:13

Bo to Polska.

Pozdrawiam!
LOKI
Komunikacja miejska ma być dla ludzi. Nigdy na odwrót.

Łukasz
Moderator fb pkk
Posty: 3543
Rejestracja: 15 mar 2014, o 21:03
Lokalizacja: Kraków->Nowa Huta

Modernizacje linii kolejowych w Małopolsce

#182 Post autor: Łukasz » 15 paź 2016, o 16:18

Zamkną CMK, szykuje się miesiąc kolejowych udręk
http://krakow.wyborcza.pl/krakow/1,4442 ... udrek.html

Awatar użytkownika
Mistrzejowiczanin
Dyrektor
Posty: 3920
Rejestracja: 24 lip 2014, o 22:35
Lokalizacja: Kraków - Mistrzejowice

Modernizacje linii kolejowych w Małopolsce

#183 Post autor: Mistrzejowiczanin » 25 gru 2016, o 19:50

Ogłoszono przetarg na linię kolejową Kraków - Skawina
http://www.gazetakrakowska.pl/strefa-bi ... ,11617684/
Linia 14 z taborem mieszanym NGT6 i NGT8, Linia 52 w Krakowiakach i NGT8, stanowcze NIE dla bezzasadnej faworyzacji Krowodrzy Górki pod względem taborowym, NIE dla tuneli tramwajowych zamiast metra !!!

krakus
Kierownik
Posty: 794
Rejestracja: 21 cze 2013, o 17:08
Lokalizacja: Kraków

Modernizacje linii kolejowych w Małopolsce

#184 Post autor: krakus » 27 gru 2016, o 20:07

Mistrzejowiczanin pisze:Ogłoszono przetarg na linię kolejową Kraków - Skawina
http://www.gazetakrakowska.pl/strefa-bi ... ,11617684/
W ciągu ostatnich 3 miesięcy na odcinku Kraków-Swoszowice-Skawina nastąpiła wymiana szyn wraz z podkładami.

Lw25
Moderator
Posty: 3010
Rejestracja: 21 sty 2014, o 15:52
Lokalizacja: Krowodrza Górka/日進市

Modernizacje linii kolejowych w Małopolsce

#185 Post autor: Lw25 » 27 gru 2016, o 21:31

Przy okazji Bonarka dostanie przejście.
Komunikacja Miejska w Krakowie jest na pokaz. Jak masa rzeczy w tym mieście.

Awatar użytkownika
Mistrzejowiczanin
Dyrektor
Posty: 3920
Rejestracja: 24 lip 2014, o 22:35
Lokalizacja: Kraków - Mistrzejowice

Modernizacje linii kolejowych w Małopolsce

#186 Post autor: Mistrzejowiczanin » 3 sty 2017, o 15:19

Kolejny odcinek torów do Zakopanego przejdzie modernizację
http://krakow.wyborcza.pl/krakow/1,4442 ... zacje.html
Linia 14 z taborem mieszanym NGT6 i NGT8, Linia 52 w Krakowiakach i NGT8, stanowcze NIE dla bezzasadnej faworyzacji Krowodrzy Górki pod względem taborowym, NIE dla tuneli tramwajowych zamiast metra !!!

Awatar użytkownika
Cukier
Dyrektor
Posty: 10944
Rejestracja: 15 gru 2011, o 18:08
Lokalizacja: Tereny Zapleszowskie

Modernizacje linii kolejowych w Małopolsce

#187 Post autor: Cukier » 3 sty 2017, o 20:50

PKP PLK szuka wykonawcy do modernizacji odcinka linii kolejowej nr 97 między Skawiną a Suchą Beskidzką oraz projektu budowy łącznicy w Kalwarii Zebrzydowskiej. Pozwoli to na zaoszczędzenie kolejnego kwadransa w drodze do Zakopanego.
Kompetentny dziennikarzyna nawet nie raczył zajrzeć na mapę :rotfl:

Awatar użytkownika
Mistrzejowiczanin
Dyrektor
Posty: 3920
Rejestracja: 24 lip 2014, o 22:35
Lokalizacja: Kraków - Mistrzejowice

Modernizacje linii kolejowych w Małopolsce

#188 Post autor: Mistrzejowiczanin » 18 sty 2017, o 15:29

Przetarg na modernizację linii kolejowej nr 96 - "kryniczanki"
http://krakow.wyborcza.pl/krakow/1,4442 ... zanki.html
Linia 14 z taborem mieszanym NGT6 i NGT8, Linia 52 w Krakowiakach i NGT8, stanowcze NIE dla bezzasadnej faworyzacji Krowodrzy Górki pod względem taborowym, NIE dla tuneli tramwajowych zamiast metra !!!

Awatar użytkownika
Mistrzejowiczanin
Dyrektor
Posty: 3920
Rejestracja: 24 lip 2014, o 22:35
Lokalizacja: Kraków - Mistrzejowice

Modernizacje linii kolejowych w Małopolsce

#189 Post autor: Mistrzejowiczanin » 6 cze 2017, o 16:50

Przebudowa linii kolejowej ze Skawiny do Suchej Beskidzkiej coraz bliżej
http://www.radiokrakow.pl/gospodarka/pr ... az-blizej/
Linia 14 z taborem mieszanym NGT6 i NGT8, Linia 52 w Krakowiakach i NGT8, stanowcze NIE dla bezzasadnej faworyzacji Krowodrzy Górki pod względem taborowym, NIE dla tuneli tramwajowych zamiast metra !!!

Awatar użytkownika
Kaszmir
Moderator fb pkk
Posty: 22832
Rejestracja: 18 wrz 2009, o 21:25
Kontakt:

Modernizacje linii kolejowych w Małopolsce

#190 Post autor: Kaszmir » 19 paź 2017, o 17:19

Sporo o trwających właśnie pracach torowych w Krakowie:

TOMASZ SZYDŁO: "KOLEJ AGLOMERACYJNA W KRAKOWIE BĘDZIE JEDNĄ Z NAJLEPSZYCH W POLSCE"
http://www.radiokrakow.pl/rozmowy/tomas ... -w-polsce/

Awatar użytkownika
Mistrzejowiczanin
Dyrektor
Posty: 3920
Rejestracja: 24 lip 2014, o 22:35
Lokalizacja: Kraków - Mistrzejowice

Modernizacje linii kolejowych w Małopolsce

#191 Post autor: Mistrzejowiczanin » 19 paź 2017, o 17:53

Kaszmir pisze:Sporo o trwających właśnie pracach torowych w Krakowie:

TOMASZ SZYDŁO: "KOLEJ AGLOMERACYJNA W KRAKOWIE BĘDZIE JEDNĄ Z NAJLEPSZYCH W POLSCE"
http://www.radiokrakow.pl/rozmowy/tomas ... -w-polsce/
Pewnie, że będzie. Bez włączenia do KMK, bez integracji biletowej, za to z liniami wybiegającymi 70 km za aglomerację. Będzie może kilkanaście systemów SKM w Polsce, więc tyle będzie najlepszych, a Krakowski kikut na końcu, więc wciąż pozostanie jednym z najlepszych, nie?

To tak jak z tą anegdotką po kryzysie Kubańskim: co pisały sowieckie gazety? Nasz przywódca po dzielnej walce zajął zasłużone drugie miejsce, a ten ich amerykański, zepsuty prezydent - przedostatnie.

Zaklinanie rzeczywistości.
Linia 14 z taborem mieszanym NGT6 i NGT8, Linia 52 w Krakowiakach i NGT8, stanowcze NIE dla bezzasadnej faworyzacji Krowodrzy Górki pod względem taborowym, NIE dla tuneli tramwajowych zamiast metra !!!

kucyk
Dyrektor
Posty: 3394
Rejestracja: 10 lut 2014, o 16:35
Lokalizacja: kraków

Modernizacje linii kolejowych w Małopolsce

#192 Post autor: kucyk » 22 maja 2020, o 20:38


kucyk
Dyrektor
Posty: 3394
Rejestracja: 10 lut 2014, o 16:35
Lokalizacja: kraków

Modernizacje linii kolejowych w Małopolsce

#193 Post autor: kucyk » 6 mar 2023, o 20:48

Od niedzieli 12 marca bilety kolejowe nie będą już honorowane w tramwajach linii nr "3" i "50":

https://lovekrakow.pl/aktualnosci/z-bil ... 50086.html

ODPOWIEDZ

Wróć do „6. Techniczna strona kolei”