Newag

Moderator: Moderatorzy

Mseifer
Administrator Techniczny
Posty: 9959
Rejestracja: 14 wrz 2009, o 20:01
Lokalizacja: Kraków->Bieńczyce
Kontakt:

Newag

#1 Post autor: Mseifer » 12 mar 2015, o 22:19

Newag rusza z produkcją “Vulcano”
http://inforail.pl/text.php?from=mail&id=69852

Mseifer
Administrator Techniczny
Posty: 9959
Rejestracja: 14 wrz 2009, o 20:01
Lokalizacja: Kraków->Bieńczyce
Kontakt:

Newag

#2 Post autor: Mseifer » 23 mar 2015, o 13:32

Już za rok nowe Impulsy na torach SKM Trójmiasto
http://www.rynek-kolejowy.pl/56528/juz_ ... miasto.htm

Adams
Dyrektor
Posty: 1176
Rejestracja: 18 wrz 2011, o 22:34

Newag

#3 Post autor: Adams » 24 lut 2016, o 10:42

W Żmigrodzie został uchwycony najnowszy produkt Newagu - 39WE dla WKD. Jak Wam się podoba? :P
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater

Awatar użytkownika
Mistrzejowiczanin
Dyrektor
Posty: 3920
Rejestracja: 24 lip 2014, o 22:35
Lokalizacja: Kraków - Mistrzejowice

Newag

#4 Post autor: Mistrzejowiczanin » 24 lut 2016, o 15:08

Adams pisze:W Żmigrodzie został uchwycony najnowszy produkt Newagu - 39WE dla WKD. Jak Wam się podoba? :P
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater
Ma ładne boki, ale przód obskurny. :thumbdown:
Linia 14 z taborem mieszanym NGT6 i NGT8, Linia 52 w Krakowiakach i NGT8, stanowcze NIE dla bezzasadnej faworyzacji Krowodrzy Górki pod względem taborowym, NIE dla tuneli tramwajowych zamiast metra !!!

Awatar użytkownika
Mistrzejowiczanin
Dyrektor
Posty: 3920
Rejestracja: 24 lip 2014, o 22:35
Lokalizacja: Kraków - Mistrzejowice

Newag

#5 Post autor: Mistrzejowiczanin » 16 mar 2016, o 15:25

Pociąg-hybryda z sądeckiego Newagu dojedzie tam, gdzie skończy się prąd
http://www.dziennikpolski24.pl/region/a ... d,9741967/
Linia 14 z taborem mieszanym NGT6 i NGT8, Linia 52 w Krakowiakach i NGT8, stanowcze NIE dla bezzasadnej faworyzacji Krowodrzy Górki pod względem taborowym, NIE dla tuneli tramwajowych zamiast metra !!!

Awatar użytkownika
Locutus
Moderator
Posty: 7855
Rejestracja: 19 wrz 2009, o 08:40
Lokalizacja: Romilly-sur-Seine
Kontakt:

Newag

#6 Post autor: Locutus » 17 mar 2016, o 07:53

Wielkie mi co... Bombardier pociągi hybrydowe robi od lat, zresztą regularnie takimi jeżdżę... Alstom też robi... Nic nadzwyczajnego w tym nie ma, nie łapię czym się tak media podniecają...

Pozdrawiam!
LOKI
Komunikacja miejska ma być dla ludzi. Nigdy na odwrót.

Awatar użytkownika
Mistrzejowiczanin
Dyrektor
Posty: 3920
Rejestracja: 24 lip 2014, o 22:35
Lokalizacja: Kraków - Mistrzejowice

Newag

#7 Post autor: Mistrzejowiczanin » 6 mar 2017, o 15:22

Nowe Impulsy II Newagu podbiją słoneczne Włochy
http://www.gazetakrakowska.pl/strefa-bi ... ,11853152/
Linia 14 z taborem mieszanym NGT6 i NGT8, Linia 52 w Krakowiakach i NGT8, stanowcze NIE dla bezzasadnej faworyzacji Krowodrzy Górki pod względem taborowym, NIE dla tuneli tramwajowych zamiast metra !!!

Awatar użytkownika
tomek_m
Dyrektor
Posty: 3327
Rejestracja: 7 mar 2014, o 12:22
Lokalizacja: Michałowice

Newag

#8 Post autor: tomek_m » 6 mar 2017, o 18:54

No a Małopolskie dostało jeszcze starą wersję?

Lw25
Moderator
Posty: 3010
Rejestracja: 21 sty 2014, o 15:52
Lokalizacja: Krowodrza Górka/日進市

Newag

#9 Post autor: Lw25 » 7 mar 2017, o 01:24

tomek_m pisze:No a Małopolskie dostało jeszcze starą wersję?
Pierwszy przetarg krajowy z Impulsem 2 to ŁKA.
Komunikacja Miejska w Krakowie jest na pokaz. Jak masa rzeczy w tym mieście.

Awatar użytkownika
Mistrzejowiczanin
Dyrektor
Posty: 3920
Rejestracja: 24 lip 2014, o 22:35
Lokalizacja: Kraków - Mistrzejowice

Newag

#10 Post autor: Mistrzejowiczanin » 10 kwie 2017, o 15:28

Linia 14 z taborem mieszanym NGT6 i NGT8, Linia 52 w Krakowiakach i NGT8, stanowcze NIE dla bezzasadnej faworyzacji Krowodrzy Górki pod względem taborowym, NIE dla tuneli tramwajowych zamiast metra !!!

Awatar użytkownika
Mistrzejowiczanin
Dyrektor
Posty: 3920
Rejestracja: 24 lip 2014, o 22:35
Lokalizacja: Kraków - Mistrzejowice

Newag

#11 Post autor: Mistrzejowiczanin » 23 maja 2017, o 16:19

Linia 14 z taborem mieszanym NGT6 i NGT8, Linia 52 w Krakowiakach i NGT8, stanowcze NIE dla bezzasadnej faworyzacji Krowodrzy Górki pod względem taborowym, NIE dla tuneli tramwajowych zamiast metra !!!

ODPOWIEDZ

Wróć do „6. Techniczna strona kolei”