Busy kontra kolej
Moderator: Moderatorzy
Sitkol
To się dowiedz kto i jakimi wozami jeździ do Miechowa, a potem mędrkuj
EOT
EOT
"W przypadku, jeśli przetarg wygrywa przewoźnik prywatny (co wymaga ustalenia kryteriów rzeczywiście umożliwiających konkurencję) – średnia oszczędność względem przyznania zadania przewoźnikowi komunalnemu z wolnej ręki wynosi 1,12 - 1,13 zł"
Busy kontra kolej
http://www.phototrans.eu/autobusy.php?s ... end_data=SSgriffin pisze:To się dowiedz kto i jakimi wozami jeździ do Miechowa, a potem mędrkuj
EOT
Zdjęcia na Phototrans z Miechowa. Zarówno autobusy jak i ziemniakowozy. No i jednak faktem jest, że znam osoby latami jeżdżące busiarnią na trasie Kraków-Miechów, które po wejściu SKA jeżdżą SKA.
Komunikacja Miejska w Krakowie jest na pokaz. Jak masa rzeczy w tym mieście.
Busy kontra kolej
Przecież Autosany z firmy Stefan mają już po kilka lat, a nie jestem pewny czy je kupił jako fabrycznie nowe ;-) Ale w porównaniu do złomu z Interpalmu czy np dziwadeł z Maxbusa i tak są super ;-)Sgriffin pisze:To się dowiedz kto i jakimi wozami jeździ do Miechowa, a potem mędrkuj
EOT
Busy kontra kolej
Były kupowane jako nówki, jednak każdy pojazd ma okres użytkowania i amortyzacji. Jakby mi weszła na linię konkurencja która dostaje 13 złotych niezależnie czy jedzie 100 czy 0 osób to bym nie inwestował dalej.
"W przypadku, jeśli przetarg wygrywa przewoźnik prywatny (co wymaga ustalenia kryteriów rzeczywiście umożliwiających konkurencję) – średnia oszczędność względem przyznania zadania przewoźnikowi komunalnemu z wolnej ręki wynosi 1,12 - 1,13 zł"
Busy kontra kolej
W firmie "Stefan" są Autosany A0909L jak i Setry 315UL podobnie w firmie EuroTrans-BIS/Lajkonik(tak to ta sama firma . Może nie nówki sztuki, ale dobrze utrzymane wygodne i z klimą. Praktycznie te dwie firmy mają obecnie najlepszy tabor ze wszystkich firm kursujących na północ do Krakowa. A w porównaniu do tych dziwadeł z firmy MBM-Bus kursującej do Wolbromia, to niebo a ziemia.
Zgoda, ale to dotyczy tylko osób z samego miasta Miechowa, ale na trasie DK7 jest wiele miejscowości gdzie nie ma koleiLw25 pisze:No i jednak faktem jest, że znam osoby latami jeżdżące busiarnią na trasie Kraków-Miechów, które po wejściu SKA jeżdżą SKA.
- Mistrzejowiczanin
- Dyrektor
- Posty: 3920
- Rejestracja: 24 lip 2014, o 22:35
- Lokalizacja: Kraków - Mistrzejowice
Busy kontra kolej
Czym szybciej do Rzeszowa - pociągiem, busem czy samochodem? [TESTUJEMY]
http://krakow.wyborcza.pl/krakow/14,125 ... 05665.html
http://krakow.wyborcza.pl/krakow/14,125 ... 05665.html
Linia 14 z taborem mieszanym NGT6 i NGT8, Linia 52 w Krakowiakach i NGT8, stanowcze NIE dla bezzasadnej faworyzacji Krowodrzy Górki pod względem taborowym, NIE dla tuneli tramwajowych zamiast metra !!!
Busy kontra kolej
Na pewno Marcel będzie miał teraz problemy. Ceny ma kosmiczne (35zł), a poza piątkiem i niedzielą jakość niska.
"W przypadku, jeśli przetarg wygrywa przewoźnik prywatny (co wymaga ustalenia kryteriów rzeczywiście umożliwiających konkurencję) – średnia oszczędność względem przyznania zadania przewoźnikowi komunalnemu z wolnej ręki wynosi 1,12 - 1,13 zł"
Busy kontra kolej
i hamowaci kierowcy, rodem z PRLuSgriffin pisze:Na pewno Marcel będzie miał teraz problemy. Ceny ma kosmiczne (35zł), a poza piątkiem i niedzielą jakość niska.
Busy kontra kolej
Przykład idzie z góry, polecam poczytać dyskusje na ich profilu na fejsie.
"W przypadku, jeśli przetarg wygrywa przewoźnik prywatny (co wymaga ustalenia kryteriów rzeczywiście umożliwiających konkurencję) – średnia oszczędność względem przyznania zadania przewoźnikowi komunalnemu z wolnej ręki wynosi 1,12 - 1,13 zł"
Busy kontra kolej
Cóż, a przed kilkoma dniami w Dzienniku Polskim czytałem wypowiedź ze strony firmy Marcela pełną ubolewania nad opóźnieniem rozbudowy dworca autobusowego w Krakowie. Firma chciałaby wypuścić więcej kursów Kraków - Rzeszów ale nie może przez brak miejsca na dworcu. Ponadto od wczoraj jest dostępna pula biletów za 1 zł na trasie do Krakowa i Lublina. Polecam.
Busy kontra kolej
Niestety osoby które projektowały dopuściły MDA powinny być pociągnięte do odpowiedzialności. Ten dworzec był za mały już jak go otworzono. Szkoda, bo moglibyśmy przegonić Europę, która ma znaczne problemy z dworcami autobusowymi. Taki ZOB w Berlinie ma jeszcze gorszą sytuację niż MDA.
"W przypadku, jeśli przetarg wygrywa przewoźnik prywatny (co wymaga ustalenia kryteriów rzeczywiście umożliwiających konkurencję) – średnia oszczędność względem przyznania zadania przewoźnikowi komunalnemu z wolnej ręki wynosi 1,12 - 1,13 zł"
Busy kontra kolej
Mam wrażenie, że cały rejon Dworca Głównego jest spartaczony. Za małe MDA, galeria która przesłania dworzec kolejowy, pętle autobusowe które - obie - mają za małą pojemność, itd.Sgriffin pisze:Niestety osoby które projektowały dopuściły MDA powinny być pociągnięte do odpowiedzialności. Ten dworzec był za mały już jak go otworzono. Szkoda, bo moglibyśmy przegonić Europę, która ma znaczne problemy z dworcami autobusowymi. Taki ZOB w Berlinie ma jeszcze gorszą sytuację niż MDA.
Busy kontra kolej
Brak normalnego powiązania dworca z resztą miasta...
"W przypadku, jeśli przetarg wygrywa przewoźnik prywatny (co wymaga ustalenia kryteriów rzeczywiście umożliwiających konkurencję) – średnia oszczędność względem przyznania zadania przewoźnikowi komunalnemu z wolnej ręki wynosi 1,12 - 1,13 zł"