Przecież jedna już jest - "176". Do tej pory kursowały na niej Telebusy, ale zapewne to ich ostatnie dni na tej linii, bo Karsany nigdzie indziej raczej się nie pojawią. Kolejnej linii mikrobusowej w planach chyba nie ma, zwłaszcza, że Karsanów będą tylko dwie sztuki.
[AUTOSAN M09LE SanCity + KARSAN M2 HDV Jest+] 3+2 autobusy - 13.02.2020
Moderator: Moderatorzy
[AUTOSAN M09LE SanCity + KARSAN M2 HDV Jest+] 3 + 2 autobusy - 13.02.2020
[AUTOSAN M09LE SanCity + KARSAN M2 HDV Jest+] 3 + 2 autobusy - 13.02.2020
Ja też tam pojawiam się rzadko, natomiast gdy jeszcze wszystkie autobusy się wyświetlały na mapie (jak część zniknęła dwa tygodnie temu, tak nadal nie wróciła) to Telebusy, które też dostały GPS, były tam widoczne, np. PA103, PA104 i wypożyczony PA102

[AUTOSAN M09LE SanCity + KARSAN M2 HDV Jest+] 3 + 2 autobusy - 13.02.2020
Rozumiem ze nic tam większego nie jest wstanie pojechać ze względu na nawrotkę w tym miejscu? https://www.google.com/maps/@50.0412762 ... 6656?hl=PL
Być może w innym przypadku dałoby się to rozwiązać wjazdem kieszeniowym linią "162". Zamiast specjalnie kupować mikrobusy do tego celu
Być może w innym przypadku dałoby się to rozwiązać wjazdem kieszeniowym linią "162". Zamiast specjalnie kupować mikrobusy do tego celu

[AUTOSAN M09LE SanCity + KARSAN M2 HDV Jest+] 3 + 2 autobusy - 13.02.2020
176 byłaby spoko, ale gdyby dowoziła do tramwaju 
Ten jej przebieg jest po prostu kretyński. Feederbus do rzadko kursujących autobusów? Pogrzało ich?

Ten jej przebieg jest po prostu kretyński. Feederbus do rzadko kursujących autobusów? Pogrzało ich?
MKM-owie to jednak wielkie: 

[AUTOSAN M09LE SanCity + KARSAN M2 HDV Jest+] 3 + 2 autobusy - 13.02.2020
Gdyby 112 i 162 przejeżdżały dużą część miasta, to może, ale nie w takim przypadku, że autobus jeżdżący co pół godziny/godzinę ma dowozić przez dosłownie jeden lub dwa przystanki do innego autobusu, który jeździ tak samo rzadko, który dowiezie do tramwaju dopiero.
Dlaczego polskie miasta robią wszystko tak bardzo od dupy strony, no po prostu wszystko totalnie źle, tylko Warszawa potrafi dobrze. Autobusy poza szczytami rzadko, linie dowozowe to alibibusy, zamiast feederbusy, brak wsłuchiwania się w potrzeby, łączenie losowych pętli w linię, tramwaje i autobusy z tą samą charakterystyką przystanków, ciągłe zmiany tras...
Dlaczego polskie miasta robią wszystko tak bardzo od dupy strony, no po prostu wszystko totalnie źle, tylko Warszawa potrafi dobrze. Autobusy poza szczytami rzadko, linie dowozowe to alibibusy, zamiast feederbusy, brak wsłuchiwania się w potrzeby, łączenie losowych pętli w linię, tramwaje i autobusy z tą samą charakterystyką przystanków, ciągłe zmiany tras...
MKM-owie to jednak wielkie: 
