[MERCEDES-BENZ O530 Citaro C2+VOLVO 7900A Hybrid+AUTOSAN M09LE SanCity] 56+12+10 autob. - 13.10.2017

Moderator: Moderatorzy

Wiadomość
Autor
PiVoSH92
Specjalista
Posty: 296
Rejestracja: 9 gru 2016, o 18:59

[W TRAKCIE 12m+18m hybr.+9m] 56+12+10 autobusów 13.10.20

#16 Post autor: PiVoSH92 » 14 paź 2017, o 15:54

Skoro ktoś wziął Tantusy to i stare Solarki ktoś może weźmie? Szczególnie, że są w niezłym przecież stanie, dużo lepszym niż rzeczone Jelcze.

Awatar użytkownika
tomta1
Dyrektor
Posty: 3731
Rejestracja: 14 lip 2013, o 18:48
Lokalizacja: Kraków

[W TRAKCIE 12m+18m hybr.+9m] 56+12+10 autobusów 13.10.20

#17 Post autor: tomta1 » 14 paź 2017, o 16:14

Solarki są o rok do dwóch starsze od Jelczy. Nie wiem czy to już nie podpada pod inną normę spalania.
Tutaj znajdziesz różne mapy, schematy, obliczenia i wykazy, które dotychczas udostępniłem.

PiVoSH92
Specjalista
Posty: 296
Rejestracja: 9 gru 2016, o 18:59

[W TRAKCIE 12m+18m hybr.+9m] 56+12+10 autobusów 13.10.20

#18 Post autor: PiVoSH92 » 14 paź 2017, o 16:37

I Solary i Jelcze są E3, Tantusy i Gnioty niby nie powinny być już wtedy sprzedane bo w 2007 było już E4, ale dostali jakiś wyjątek.

volferssj
Kierownik
Posty: 778
Rejestracja: 9 gru 2014, o 23:02
Lokalizacja: Kraków

[W TRAKCIE 12m+18m hybr.+9m] 56+12+10 autobusów 13.10.20

#19 Post autor: volferssj » 14 paź 2017, o 16:56

Zawsze jest jakaś pula wozów z dopuszczeniem przez ministerstwo.
Co do sprzedaży U12 II to, biorąc pod uwagę cyrki z pro... przepraszam, fuszerkami z Solca, nie zdziwi mnie jeśli łyknie je Góra.

Awatar użytkownika
kaktus32
Dyrektor
Posty: 1144
Rejestracja: 13 mar 2014, o 21:52
Lokalizacja: Kraków

[W TRAKCIE 12m+18m hybr.+9m] 56+12+10 autobusów 13.10.20

#20 Post autor: kaktus32 » 14 paź 2017, o 19:58

Tak czytając SIWZ, spece od zakupów postawili znów na zawieszenie niezależne jako wymóg obowiązkowy. Czyli eliminujemy MANa i Scanię z gry o 56 solówek. Z jednej strony szkoda, bo nadal w szerokości zostały ramki 2500-2550 mm.

Awatar użytkownika
tomek_m
Dyrektor
Posty: 3184
Rejestracja: 7 mar 2014, o 12:22
Lokalizacja: Michałowice

[W TRAKCIE 12m+18m hybr.+9m] 56+12+10 autobusów 13.10.20

#21 Post autor: tomek_m » 14 paź 2017, o 23:36

Czyli MPK zakochane w Solarisie i ewentualnie w Mercedesie?

Awatar użytkownika
kaktus32
Dyrektor
Posty: 1144
Rejestracja: 13 mar 2014, o 21:52
Lokalizacja: Kraków

[W TRAKCIE 12m+18m hybr.+9m] 56+12+10 autobusów 13.10.20

#22 Post autor: kaktus32 » 15 paź 2017, o 19:46

Jak po drodze nic się nie zmieni w rubryce "zawieszenie", zostaje nam pojedynek tych dwóch producentów.

Awatar użytkownika
Sgriffin
Dyrektor
Posty: 2034
Rejestracja: 4 paź 2013, o 13:21
Lokalizacja: Kreuzberg

[W TRAKCIE 12m+18m hybr.+9m] 56+12+10 autobusów 13.10.20

#23 Post autor: Sgriffin » 15 paź 2017, o 19:56

Najpierw trzeba mieć zdolności produkcyjne, jak widać po ostatnich przetargach do wrześnie Solaris jest już nabity po dach.
"W przypadku, jeśli przetarg wygrywa przewoźnik prywatny (co wymaga ustalenia kryteriów rzeczywiście umożliwiających konkurencję) – średnia oszczędność względem przyznania zadania przewoźnikowi komunalnemu z wolnej ręki wynosi 1,12 - 1,13 zł"

Awatar użytkownika
tomek_m
Dyrektor
Posty: 3184
Rejestracja: 7 mar 2014, o 12:22
Lokalizacja: Michałowice

[W TRAKCIE 12m+18m hybr.+9m] 56+12+10 autobusów 13.10.20

#24 Post autor: tomek_m » 15 paź 2017, o 21:33

Ale byłby numer jakby sobie Solaris odpuścił ten przetarg, chociaż mało to realne.

Awatar użytkownika
kaktus32
Dyrektor
Posty: 1144
Rejestracja: 13 mar 2014, o 21:52
Lokalizacja: Kraków

[W TRAKCIE 12m+18m hybr.+9m] 56+12+10 autobusów 13.10.20

#25 Post autor: kaktus32 » 15 paź 2017, o 21:49

Częściowo można składać oferty, więc może z solówek się wycofać, ale naturalnym wyborem przegubowego autobusu hybrydowego byłby właśnie Solaris Urbino 18.

Awatar użytkownika
tomek_m
Dyrektor
Posty: 3184
Rejestracja: 7 mar 2014, o 12:22
Lokalizacja: Michałowice

[W TRAKCIE 12m+18m hybr.+9m] 56+12+10 autobusów 13.10.20

#26 Post autor: tomek_m » 15 paź 2017, o 21:53

Ta hybryda już by była w nowej budzie? Ostatnie dostaliśmy jeszcze w starej choć już IV gen była w ofercie, ale tylko w Dieslu.
Ostatnio zmieniony 15 paź 2017, o 21:56 przez tomek_m, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
kaktus32
Dyrektor
Posty: 1144
Rejestracja: 13 mar 2014, o 21:52
Lokalizacja: Kraków

[W TRAKCIE 12m+18m hybr.+9m] 56+12+10 autobusów 13.10.20

#27 Post autor: kaktus32 » 15 paź 2017, o 21:56

Z tego co wiem, raczej jeszcze na starej. Nie przypominam sobie, aby Solaris w ostatnim czasie wyprodukował równo 10 sztuk hybryd IV generacji. Jak na razie jest tylko demówka.

Awatar użytkownika
Locutus
Moderator
Posty: 7402
Rejestracja: 19 wrz 2009, o 07:40
Lokalizacja: Romilly-sur-Seine
Kontakt:

[W TRAKCIE 12m+18m hybr.+9m] 56+12+10 autobusów 13.10.20

#28 Post autor: Locutus » 16 paź 2017, o 06:54

Jakie zawieszenie przednie ma Volvo?

Pozdrawiam!
LOKI
Komunikacja miejska ma być dla ludzi. Nigdy na odwrót.

Awatar użytkownika
kaktus32
Dyrektor
Posty: 1144
Rejestracja: 13 mar 2014, o 21:52
Lokalizacja: Kraków

[W TRAKCIE 12m+18m hybr.+9m] 56+12+10 autobusów 13.10.20

#29 Post autor: kaktus32 » 16 paź 2017, o 09:23

Nie bylem pewien (myslalem, ze Volvo oferuje zalezna jak i niezalezna os przednia), ale zaczalem szukac i z dostepnych info wynika, ze zalezne.

mario
Specjalista
Posty: 242
Rejestracja: 23 wrz 2009, o 08:17
Lokalizacja: Skawina

[W TRAKCIE 12m+18m hybr.+9m] 56+12+10 autobusów 13.10.20

#30 Post autor: mario » 16 paź 2017, o 09:27

Jaką przewagę ma niezależne zawieszenie osi przedniej?

ODPOWIEDZ

Wróć do „1. Przetargi, zakupy, kasacje”