Przetargi MPK niezwiązane z kupnem taboru

Moderator: Moderatorzy

volferssj
Kierownik
Posty: 778
Rejestracja: 9 gru 2014, o 23:02
Lokalizacja: Kraków

Przetargi MPK niezwiązane z kupnem taboru

#211 Post autor: volferssj » 29 maja 2018, o 09:56

^^
Fajnie... Porównujesz samochód sprzed o ho, ho i stosunkowo nowy czyli robiony na tempo. Inna sprawa, że te Toyoty co MPK chce kupić to tak na serio Citroeny są.

Awatar użytkownika
gagacek
Kierownik
Posty: 755
Rejestracja: 13 wrz 2016, o 10:00

Przetargi MPK niezwiązane z kupnem taboru

#212 Post autor: gagacek » 29 maja 2018, o 10:07

Argumentum ad iudiciuma: gwarancja na perforację nadwozia.

Awatar użytkownika
tomek_m
Dyrektor
Posty: 3327
Rejestracja: 7 mar 2014, o 12:22
Lokalizacja: Michałowice

Przetargi MPK niezwiązane z kupnem taboru

#213 Post autor: tomek_m » 29 maja 2018, o 10:11

kucyk pisze: Ten sąsiad musiał kupić jakiegoś rozbitka po pseudo blacharce. :lmao:
Nowy z salonu :] Po okresie gwarancyjnym nagle zaczął się sypać w oczach.
kucyk pisze:Ja mam 20 letnią corollę i takich problemów nie mam. :)
No i to właśnie dlatego nie masz takich problemów.

volferssj@ nie porównuję. A co w obecnie produkowanych Toyotach jakość wykonania nagle wzrosła? Zwykle z generacji na generację trend jest odwrotny.

volferssj
Kierownik
Posty: 778
Rejestracja: 9 gru 2014, o 23:02
Lokalizacja: Kraków

Przetargi MPK niezwiązane z kupnem taboru

#214 Post autor: volferssj » 29 maja 2018, o 10:36

@tomek_m Ja to pisałem do Kucyka. Może nie wyraziłem się dość jasno, to co napisałeś wyżej jest dokładnie tym o co mi chodziło. Toyota teraz to już nie jest to co Toyota kiedyś, sypie się jak każdy inny.
Powiedziałbyś 20 lat temu, że Toyota to będzie Citroen ze zmienionym znaczkiem... już słyszę odpowiedź "zmień dilera" ;)

Wysłane z mojego HUAWEI SCL-L01 przy użyciu Tapatalka

kucyk
Dyrektor
Posty: 3394
Rejestracja: 10 lut 2014, o 16:35
Lokalizacja: kraków

Przetargi MPK niezwiązane z kupnem taboru

#215 Post autor: kucyk » 29 maja 2018, o 15:38

tomek_m pisze:
kucyk pisze: Ten sąsiad musiał kupić jakiegoś rozbitka po pseudo blacharce. :lmao:
Nowy z salonu :] Po okresie gwarancyjnym nagle zaczął się sypać w oczach.
kucyk pisze:Ja mam 20 letnią corollę i takich problemów nie mam. :)
No i to właśnie dlatego nie masz takich problemów.

volferssj@ nie porównuję. A co w obecnie produkowanych Toyotach jakość wykonania nagle wzrosła? Zwykle z generacji na generację trend jest odwrotny.
Ale kity. Mój ojciec ma również Toyotę tyle, ze Corollę VERSO z 2005 roku i również nie ma żadnych problemów z blacharką. Na dokładkę dodam, że VERSO ma tą samą podłogę, osprzęt, gamę silników co Wasz Avensis. :rotfl:
Dziwne co? :sweet: To na bank jakiś rozbitek na szybko składany w garażu. =P Stawiam piwo. Zresztą tyle Avensisów widzę na ulicach z tamtych lat i nie zauważyłem aby jakikolwiek się blacharsko sypał. :lol-sweat:

Awatar użytkownika
gagacek
Kierownik
Posty: 755
Rejestracja: 13 wrz 2016, o 10:00

Przetargi MPK niezwiązane z kupnem taboru

#216 Post autor: gagacek » 29 maja 2018, o 17:02

Panowie, jeśli można wtrącić... Dostawczaki to trochę inny target i rządzi się swoimi prawidłami. Oczywiście tutaj też zdarzają się pojazdy robione na modłę jednorazówki, ale porównywanie nowych aut dostawczych do używanych osobówek, w tym takich czasem okręconych wokół drzewa, to lekkie nieporozumienie.

Awatar użytkownika
flosan
Dyrektor
Posty: 1318
Rejestracja: 13 lis 2012, o 19:03

Przetargi MPK niezwiązane z kupnem taboru

#217 Post autor: flosan » 31 maja 2018, o 23:57

Nie mogłem się powstrzymać, by nie ogłosić innego "przetargu" tzn. oferty sprzedaży, ale nie związanej z MPK (dlatego urażonych przepraszam, że nie do końca w temacie) - można sobie kupić bez licytacji prosto ze skarbówki Nokię 3310 i parę innych zabytków jak np. kamera VHS :D -> http://www.malopolskie.kas.gov.pl/pl/iz ... -volkl-p40

Jamnik
Dyrektor
Posty: 1819
Rejestracja: 3 paź 2017, o 19:57

Przetargi MPK niezwiązane z kupnem taboru

#218 Post autor: Jamnik » 24 lut 2020, o 12:38

Ktoś się orientuje o co chodzi w tym zamówieniu?
http://www.mpk.krakow.pl/pl/przetargi-i ... raz-z.html

etred
Specjalista
Posty: 226
Rejestracja: 15 kwie 2017, o 13:58

Przetargi MPK niezwiązane z kupnem taboru

#219 Post autor: etred » 24 lut 2020, o 12:58

Jamnik pisze:
24 lut 2020, o 12:38
Ktoś się orientuje o co chodzi w tym zamówieniu?
http://www.mpk.krakow.pl/pl/przetargi-i ... raz-z.html
W zeszłym roku MPK kupiło obudowę pod serwery typu blade z czterema serwerami: http://www.mpk.krakow.pl/pl/przetargi-i ... raz-z.html

W tym przetargu dokupują kolejne moduły (serwery) do niego, z tego co widać pod maszyny wirtualne i coś jeszcze - może pod bazę danych.

Normalny przetarg na sprzęt serwerowy.

Awatar użytkownika
pasazer_mobilisu
Administrator Techniczny
Posty: 1685
Rejestracja: 8 sie 2017, o 12:19

Przetargi MPK niezwiązane z kupnem taboru

#220 Post autor: pasazer_mobilisu » 24 lut 2020, o 13:22

To może być zarówno przetarg pod wymianę infrastruktury (stare serwery zastępują nowymi) lub przygotowanie jej pod jakiś nowy system typu TTSS itd.

Awatar użytkownika
pasazer_mobilisu
Administrator Techniczny
Posty: 1685
Rejestracja: 8 sie 2017, o 12:19

Przetargi MPK niezwiązane z kupnem taboru

#221 Post autor: pasazer_mobilisu » 15 kwie 2020, o 20:33

Przetarg na budowę 55 stanowisk do ładowania
http://m.infobus.pl/mpk-krakow-szykuje- ... 23120.html

Ktoś wie czemu 55? Któreś elektryki nie mają swoich miejsc do ładowania?

Awatar użytkownika
Cukier
Dyrektor
Posty: 10944
Rejestracja: 15 gru 2011, o 18:08
Lokalizacja: Tereny Zapleszowskie

Przetargi MPK niezwiązane z kupnem taboru

#222 Post autor: Cukier » 15 kwie 2020, o 21:17

Ja ubolewam że w Krakowie ktoś raz zrobił głupią rzecz, gdy było kilka elektryków na krzyż jako testy a teraz powiela się ją na skalę masową. Mianowicie pantografy. Ktoś w pewnym momencie słusznie zauważył, że pantograf w przypadku autobusu elektrycznego jest potrzebny tylko na postoju podczas ładowania, a bezsprzecznie stanowi pewną dodatkową masę, którą trzeba ze sobą wozić, co bezpośrednio przekłada się na większe zużycie energii i krótszy zasięg. Dużo lepszym rozwiązaniem jest pantograf odwrotny, czyli przymocowany do ładowarki, który rozkłada się w dół, dotykając odpowiednich pól na dachu pojazdu. Co więcej, w sytuacji gdy ładowarek jest mniej niż pojazdów (co ma miejsce zazwyczaj), ogólne koszty inwestycyjne są również mniejsze bo trzeba kupić tyle pantografów ile ładowarek a nie tyle ile autobusów. Szkoda.

ODPOWIEDZ

Wróć do „1. Przetargi, zakupy, kasacje”