Kasacje i sprzedaż pojazdów

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Coffee
Wisielec pomostowy
Posty: 6371
Rejestracja: 15 wrz 2009, o 15:59
Lokalizacja: Kraków - Borek Fał.
Kontakt:

#46 Post autor: Coffee » 9 lip 2010, o 14:45

W taki razie MPK zostało z jedną szkoleniówką (#1514+1517)
Obrazek
Obrazek
Ich will dass ihr mir vertraut
Ich will dass ihr mir glaubt
Ich will eure Blicke spüren
Jeden Herzschlag kontrollieren

bombka190
Zbanowany
Posty: 105
Rejestracja: 21 cze 2010, o 13:07
Lokalizacja: z Krowodrzy

#47 Post autor: bombka190 » 9 lip 2010, o 14:52

A GT6 nie kasują w ogóle-starsze od stopiątek są.

Awatar użytkownika
EU8N
Dyrektor
Posty: 2263
Rejestracja: 15 wrz 2009, o 14:44
Lokalizacja: Kraków - Bieńczyce

#48 Post autor: EU8N » 9 lip 2010, o 14:54

bombka190 pisze:A GT6 nie kasują w ogóle-starsze od stopiątek są.
W tym roku zejdą wszystkie huckie - zastąpią je kolejne E1.
Wreszcie na odpowiedniej linii...

bombka190
Zbanowany
Posty: 105
Rejestracja: 21 cze 2010, o 13:07
Lokalizacja: z Krowodrzy

#49 Post autor: bombka190 » 9 lip 2010, o 15:02

A podgórskich dlaczego nie zetną skoro przyszły GT8S ?

Awatar użytkownika
EU8N
Dyrektor
Posty: 2263
Rejestracja: 15 wrz 2009, o 14:44
Lokalizacja: Kraków - Bieńczyce

#50 Post autor: EU8N » 9 lip 2010, o 15:05

bombka190 pisze:A podgórskich dlaczego nie zetną skoro przyszły GT8S ?
Bo GT8S wchodzą za 2x105Na. I rzeczywiście właśnie taki tabor zastępują na obsługiwanych brygadach "19", "9" a dziś także na jednej brygadzie "10".
Wreszcie na odpowiedniej linii...

bombka190
Zbanowany
Posty: 105
Rejestracja: 21 cze 2010, o 13:07
Lokalizacja: z Krowodrzy

#51 Post autor: bombka190 » 9 lip 2010, o 15:18

Tyle, że składziki są z lat 1991-92, a GT8S z lat 70.

Awatar użytkownika
EU8N
Dyrektor
Posty: 2263
Rejestracja: 15 wrz 2009, o 14:44
Lokalizacja: Kraków - Bieńczyce

#52 Post autor: EU8N » 9 lip 2010, o 15:36

bombka190 pisze:Tyle, że składziki są z lat 1991-92, a GT8S z lat 70.
Ale GT8S są oszczędniejsze i mimo wieku wygodniejsze i mniej awaryjne od 105Na.
Wreszcie na odpowiedniej linii...

Arsents
Dyrektor
Posty: 3111
Rejestracja: 24 wrz 2009, o 16:37
Lokalizacja: zawsze Kraków

#53 Post autor: Arsents » 9 lip 2010, o 16:59

EU8N pisze:
bombka190 pisze:A GT6 nie kasują w ogóle-starsze od stopiątek są.
W tym roku zejdą wszystkie huckie - zastąpią je kolejne E1.
Mają zlikwidować niektóre podgórskie i na ich miejsce przyjdą niektóre huckie . Po prostu zlikwidują najgorsze i zrobią tak by w hucie GT6 już nie było
Coffee pisze:W taki razie MPK zostało z jedną szkoleniówką (#1514+1517)
Też pójdzie do kasacji , jej miejsce ma zająć obecny #449+450 po zrobieniu jakiegoś NB
Ostatnio zmieniony 12 lip 2010, o 18:03 przez Arsents, łącznie zmieniany 2 razy.
29.09.2018 koniec unifikacji malowania taboru

Krzlep4637
Pasażer
Posty: 7
Rejestracja: 4 lip 2010, o 09:57
Lokalizacja: Warszawa

Odp.

#54 Post autor: Krzlep4637 » 9 lip 2010, o 17:27

Podgórze -

GT6 > 174, 178, 179, 181 palnik
GT8S > za 105 (częściowo kasowane a częsciowo przekazywane do Huty gdzie jeszcze starsze lub w dużo gorszym stanie 105 będą szły pod palnik)

Huta -

E1 - za GT6
GT6 > 187, 192, 194, 195 >PODGÓRZE
GT6 > 169 i 173 palnik
EU8N > za 105 (tylko kasacja) skład 449+450 poszedł na NJ za 3012.

Docelowo Podgórze ma przyjąc całą dostawę NGT6 w zamian za dobicie 105. A Huta ma się pozbyć 105 w zamian za EU8N i N8S z Podgórza.

Po za tym planowane jest w tym roku kupienie jeszcze 24 sztuk używanych GT8 rozmowy już się toczą. Jeśli się uda to rok 2011 ostani dla wagonów generacji GT6 i 105N.

Źródło MPK Kraków.

Awatar użytkownika
EU8N
Dyrektor
Posty: 2263
Rejestracja: 15 wrz 2009, o 14:44
Lokalizacja: Kraków - Bieńczyce

#55 Post autor: EU8N » 9 lip 2010, o 17:41

Arsents pisze:Mają zliwidować niektóre podgórskie i na ich miejsce przyjdą niektóre huckie . poprostu zlikwidują najgorsze i zrobia tak by w hucie GT6 już nie było
Ale w Podgórzu większość GT6 jest po modernizacji wnętrza. A w Hucie takich w ogóle.
Wreszcie na odpowiedniej linii...

bombka190
Zbanowany
Posty: 105
Rejestracja: 21 cze 2010, o 13:07
Lokalizacja: z Krowodrzy

Odp.

#56 Post autor: bombka190 » 9 lip 2010, o 18:21

Krzlep4637 pisze:Podgórze -

GT6 > 174, 178, 179, 181 palnik
GT8S > za 105 (częściowo kasowane a częsciowo przekazywane do Huty gdzie jeszcze starsze lub w dużo gorszym stanie 105 będą szły pod palnik)

Huta -

E1 - za GT6
GT6 > 187, 192, 194, 195 >PODGÓRZE
GT6 > 169 i 173 palnik
EU8N > za 105 (tylko kasacja) skład 449+450 poszedł na NJ za 3012.

Docelowo Podgórze ma przyjąc całą dostawę NGT6 w zamian za dobicie 105. A Huta ma się pozbyć 105 w zamian za EU8N i N8S z Podgórza.

Po za tym planowane jest w tym roku kupienie jeszcze 24 sztuk używanych GT8 rozmowy już się toczą. Jeśli się uda to rok 2011 ostani dla wagonów generacji GT6 i 105N.

Źródło MPK Kraków.
Pisali kiedyś, że wagony mają znikać :
* 2011 - GT6,105N
* 2012 - 105Na
* ok.2014 mają pójść pod palnik E1 w najgorszym stanie.

Awatar użytkownika
busik105
Dyspozytor
Posty: 546
Rejestracja: 29 maja 2010, o 21:01
Lokalizacja: Gdzieś w Krakowie ;)

#57 Post autor: busik105 » 9 lip 2010, o 18:30

Ale docelowo wszystkie N8S-NF mają przyjść do Podgórza, a nie do Huty.

Arsents
Dyrektor
Posty: 3111
Rejestracja: 24 wrz 2009, o 16:37
Lokalizacja: zawsze Kraków

Odp.

#58 Post autor: Arsents » 9 lip 2010, o 18:58

Krzlep4637 pisze:
Docelowo Podgórze ma przyjąc całą dostawę NGT6 w zamian za dobicie 105. A Huta ma się pozbyć 105 w zamian za EU8N i N8S z Podgórza.

Po za tym planowane jest w tym roku kupienie jeszcze 24 sztuk używanych GT8 rozmowy już się toczą. Jeśli się uda to rok 2011 ostani dla wagonów generacji GT6 i 105N.

Źródło MPK Kraków.
Piszesz źródło MPK nie spotkałem takiego gdzie pisano by o kolejnych 24 GT8 -niby z jakiego miasta /chyba że stare źródło i chodzi o te co już kupili/
Nic nie zmienia się w kwestii ,że N8NF-S mają być wszystkie w Podgórzu ,że jeszcze nie są to wina trudności z uruchomieniem EU8N
Ostatnio zmieniony 12 lip 2010, o 18:17 przez Arsents, łącznie zmieniany 1 raz.
29.09.2018 koniec unifikacji malowania taboru

Krzlep4637
Pasażer
Posty: 7
Rejestracja: 4 lip 2010, o 09:57
Lokalizacja: Warszawa

#59 Post autor: Krzlep4637 » 9 lip 2010, o 19:29

Chodzi o GT8SU.

Jeśli chodzi o N8S to racja docelowo podgórze. Zaś za EU8N co dziwne mają lecieć 105.
Ostatnio zmieniony 9 lip 2010, o 19:32 przez Krzlep4637, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
czatowiec
Dyrektor
Posty: 2574
Rejestracja: 21 wrz 2009, o 22:35
Lokalizacja: Kraków Łobzów
Kontakt:

#60 Post autor: czatowiec » 9 lip 2010, o 20:16

Krzlep4637 pisze:Chodzi o GT8SU.
Jak masz takie informacje, to wiesz może, czy będą zmieniać im drzwi na normalne? Bo to zwykłe GT8S, lecz są przystosowane do zarówno niskich jak i wysokich peronów.
Ostatnio zmieniony 9 lip 2010, o 20:17 przez czatowiec, łącznie zmieniany 2 razy.
Obrazek
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „1. Przetargi, zakupy, kasacje”