Gdyby cena miała mniejsze znaczenie to i nawet MAN by w przetargach startował. Poza tym ostatnie ich wozy - fakt, jakością nie zachwycają, lecz robili je tak samo na szybko jak i AMZ-ty dla Mobilisu.CzynDobro4Fun pisze:Powiecie pewnie, że jakoś słaba, ale to jest typowe dla polskich przetargów, gdzie tylko cena się liczy, jakby przetarg był ułożony pod jakość, to Solaris zapewne by się bardziej postarał.
Ilość zamówień to wymaga i krótkie terminy, a gdyby dać im więcej czasu to ich wozy były by naprawdę świetne tak jak i każdego producenta. Ostatnio jak pamiętam jeden z E6 miał awarię dozownika AdBlue.Maciek2207 pisze:Nowe Solarisy (euro 6) to straszne złomy. Komputery sypią awariami, dużo palą (średnio ok. 54l) i wnętrze się telepie. Bieńczyckie SU12 I generacji są za to świetne. Jest to dobry przykład jak pójście w ilość ma wpływ na jakość. Solaris zdobył klientów dobrym towarem, a teraz wciska szmelc.
Codziennie Mutliplami nie jeżdżę, ale trafi się jazda na 501 nią to obserwuję co skrzeczy, a zaś jak Kebabem się nie przejadę 2 razy na dzień to on jest stracony. Na tej podstawie uważam, że oba pojazdy są dobrze skręcone, co nie zmienia faktu, że MetroStyle dłużej będą jeździć niż Conecto, którymi nikt się zbytnio nie opiekuje.dwaeuro pisze:Ale tak się dłużej zastanawiając to Conecto całkiem, całkiem są wykonane i tłucze się to mniej od np. świeżych MetroStyli.