[IRIZAR IE Bus 12 + SOLARIS Urbino 18 IV Electric] 4+18 (opcja 3+3) autobusów elektrycznych 12m+18m - 27.05.2022

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
pasazer_mobilisu
Administrator Techniczny
Posty: 1672
Rejestracja: 8 sie 2017, o 12:19

[IRIZAR IE Bus 12 + SOLARIS Urbino 18 IV Electric] 4+18 (opcja 3+3) autobusów elektrycznych 12m+18m - 27.05.2022

#16 Post autor: pasazer_mobilisu » 21 wrz 2022, o 10:48

mario pisze:
20 wrz 2022, o 23:16
Nowe wypasione zabawki za miliony monet, a o wymianie starych Autosanów nic nie mówią.
Są to oczywiście wozy, którymi podróżuje się tragicznie pytanie tylko na co miałyby zostać wymienione? SanCity z nowszych roczników delikatnie mówiąc dupy nie urywa, więc zgodnie z trendami możnaby się skusić na krótkie elektryki. Solaris ma bardzo udany model 9 LE, krótkiego elektryka dostarczy też Pilea i nie jeden chiński producent.
Locutus pisze:
21 wrz 2022, o 07:48
Wiadomo było kogo MPK najchętniej by widziało jako zwycięzcę.
(...)
Gdyby MPK naprawdę chciało Irizara, ogłosiliby wyniki w tym samym momencie co w zadaniu na przegubowce (tak jak miało to miejsce w poprzednim przetargu, gdzie obie części wygrał Solaris).
Temu oczywiście nie przeczę, że chciano kupować kolejne autobusy z fabryki w Bolechowie. Jest to nie tylko tańsze, ale też prostsze dla pracowników. Niemniej jednak wstrzymałbym się z określeniami typu "ustawiony przetarg" skoro kolejny raz wygrywa go ktoś inny.

mario
Specjalista
Posty: 251
Rejestracja: 23 wrz 2009, o 09:17
Lokalizacja: Skawina

[IRIZAR IE Bus 12 + SOLARIS Urbino 18 IV Electric] 4+18 (opcja 3+3) autobusów elektrycznych 12m+18m - 27.05.2022

#17 Post autor: mario » 21 wrz 2022, o 22:37

Te starsze to trzeba by wymienić na cokolwiek, zanim dojdzie do tragedii. Taki DA110 np. nie posiada funkcji jazdy na wprost. Serio.

Awatar użytkownika
Coffee
Wisielec pomostowy
Posty: 6546
Rejestracja: 15 wrz 2009, o 15:59
Lokalizacja: Kraków - Borek Fał.
Kontakt:

[IRIZAR IE Bus 12 + SOLARIS Urbino 18 IV Electric] 4+18 (opcja 3+3) autobusów elektrycznych 12m+18m - 27.05.2022

#18 Post autor: Coffee » 22 wrz 2022, o 14:37

Locutus pisze:
20 wrz 2022, o 22:01
Ptaszki ćwierkają jednak, że nie będzie to model IE Tram, lecz IE Bus.
pasazer_mobilisu pisze:
20 wrz 2022, o 22:25
To musi być ie bus. W ofercie podano wysokość 3300 mm, ie tram ma 3400 mm.
Na 100% będzie Ie Bus, gdyż Ie Tram nie ma w ofercie podwójnych, przednich drzwi, a podany układ w specyfikacji był 2+2+2.
mario pisze:
21 wrz 2022, o 22:37
Te starsze to trzeba by wymienić na cokolwiek, zanim dojdzie do tragedii. Taki DA110 np. nie posiada funkcji jazdy na wprost. Serio.
Nie bardzo jest na co wymienić te wozy. Solaris już oficjalnie nie produkuje 8.9LE (notabene, po tych zakopiańskich mogę śmiało powiedzieć, że to jeszcze większy syf, niż SanCity), a elektryki nie nadają się na dalekie, małopotokowe linie podmiejskie, jak choćby "260" czy "280".
Obrazek
Obrazek
Ich will dass ihr mir vertraut
Ich will dass ihr mir glaubt
Ich will eure Blicke spüren
Jeden Herzschlag kontrollieren

Awatar użytkownika
pasazer_mobilisu
Administrator Techniczny
Posty: 1672
Rejestracja: 8 sie 2017, o 12:19

[IRIZAR IE Bus 12 + SOLARIS Urbino 18 IV Electric] 4+18 (opcja 3+3) autobusów elektrycznych 12m+18m - 27.05.2022

#19 Post autor: pasazer_mobilisu » 22 wrz 2022, o 20:18

Coffee pisze:
22 wrz 2022, o 14:37
a elektryki nie nadają się na dalekie, małopotokowe linie podmiejskie, jak choćby "260" czy "280".
Ile w praktyce robi się kilometrów na tych brygadach? Niestety linii miejskich na których jeżdżą DA/BA faktycznie jest niewiele, więc tych krótkich elektryków byłoby max. kilkanaście.

mario
Specjalista
Posty: 251
Rejestracja: 23 wrz 2009, o 09:17
Lokalizacja: Skawina

[IRIZAR IE Bus 12 + SOLARIS Urbino 18 IV Electric] 4+18 (opcja 3+3) autobusów elektrycznych 12m+18m - 27.05.2022

#20 Post autor: mario » 23 wrz 2022, o 22:25

Takie 121 np. robi grubo ponad 200km dziennie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „1. Przetargi, zakupy, kasacje”