Platforma Komunikacyjna Krakowa
https://pkk.info.pl/

Nowinki Producenckie
https://pkk.info.pl/viewtopic.php?f=36&t=25
Strona 2 z 4

Autor:  bombka [ 14 maja 2010, o 14:14 ]
Tytuł: 

http://infobus.pl/text.php?id=32816&from=tag
Cytuj:
(20-21.05) w Sosnowcu zobaczymy premierowy model Sancity M12LF –w 100% niskopodłogowy

Autor:  Mseifer [ 2 cze 2010, o 20:27 ]
Tytuł: 

Pierwszy zmodernizowany tramwaj GT6N w Monachium
http://infotram.pl/text.php?id=33032&from=main

Autor:  Kaszmir [ 4 cze 2010, o 02:37 ]
Tytuł: 

Wybierz tramwaj, który Twoim zdaniem prezentuje się najlepiej!
http://infotram.pl/text.php?from=main&id=33218

(ankieta znajduje się w menu po prawej)

Autor:  bombka [ 4 cze 2010, o 09:00 ]
Tytuł: 

Tylko dlaczego nie dodali naszego NGT8? :puppyeyes:

Autor:  Mseifer [ 23 cze 2010, o 20:51 ]
Tytuł: 

Volvo rozpoczyna seryjną produkcję autobusów hybrydowych
http://infobus.pl/text.php?from=mail&id=33617

MAN Truck & Bus Center Wrocław już działa
http://infobus.pl/text.php?from=mail&id=33615

Autor:  bombka [ 5 lip 2010, o 13:53 ]
Tytuł: 

http://www.sor.cz/site/elektrobus-sor-ebn-105

Autor:  Kaszmir [ 6 sie 2010, o 13:18 ]
Tytuł: 

Polskie firmy wygrywają z zagraniczną konkurencją
http://www.rynek-kolejowy.pl/17340/Pols ... rencja.htm

Autor:  Kaszmir [ 16 sie 2010, o 13:46 ]
Tytuł: 

Astromal: Dywersyfikacja to podstawa
http://www.rynek-kolejowy.pl/17475/Astr ... dstawa.htm

Autor:  Mseifer [ 25 sie 2010, o 23:22 ]
Tytuł: 

Polska premiera hybrydy Mercedesa
http://infobus.pl/text.php?from=mail&id=34772

Autor:  Mseifer [ 11 wrz 2010, o 20:56 ]
Tytuł: 

Tedom wprowadza przegubowy model C18 G
http://infobus.pl/text.php?id=34890&from=main

Autor:  czatowiec [ 12 wrz 2010, o 15:13 ]
Tytuł: 

Moderus Beta MF 02 dla MPK Poznań
http://www.modertrans.poznan.pl/index.p ... nr_post=21

Prawie jak EU8N, prawie jak Żywiec :twisted:

Autor:  LK [ 12 wrz 2010, o 16:57 ]
Tytuł: 

czatowiec napisał(a):
Prawie jak EU8N, prawie jak Żywiec :twisted:
Będzie to przebudowany 115N - przynajmniej takie informacje kiedyś znalazłem.

Autor:  czatowiec [ 12 wrz 2010, o 16:59 ]
Tytuł: 

LK napisał(a):
Będzie to przebudowany 115N - przynajmniej takie informacje kiedyś znalazłem.

Ale 115N (lub 105N/2, jak kto woli) jest tylko jeden, a tego czegoś ma być 6 sztuk.

Autor:  LK [ 12 wrz 2010, o 17:57 ]
Tytuł: 

czatowiec napisał(a):
LK napisał(a):
Będzie to przebudowany 115N - przynajmniej takie informacje kiedyś znalazłem.

Ale 115N (lub 105N/2, jak kto woli) jest tylko jeden, a tego czegoś ma być 6 sztuk.

Przerobią go i jeszcze 10 wagonów pójdzie z odzysku. Jednak nie wróżę mu długiego żywota - konstrukcja może nie wytrzymać takiego obciążenia - dodatkowo nie wiadomo czy pobawią się jeszcze silnikami - te od stozłomki się nie nadają.

Autor:  czatowiec [ 12 wrz 2010, o 18:15 ]
Tytuł: 

LK napisał(a):
te od stozłomki się nie nadają.

Wózki produkcji Modertransa są kompatybilne jeszcze z silnikami o mocy 50kW. Ja też mu nie wróżę przyszłości - 105Na to nie jest konstrukcja przystosowana do wieloczłonowości tak jak np. rodzina GTx.

LK napisał(a):
Przerobią go i jeszcze 10 wagonów pójdzie z odzysku.

Ciekawe, bo #400 miał iść na wóz zabytkowy.

Strona 2 z 4 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/