Strona 5 z 5

Zachodniopomorskie

: 7 lip 2017, o 13:36
autor: smerf

Zachodniopomorskie

: 28 sty 2018, o 21:38
autor: Cukier
Szczecin: Tramwaj na Szafera od razu do pętli Krzekowo. Przetarg w II poł. roku
http://www.transport-publiczny.pl/wiado ... 57525.html

W ramach odreagowania krakowskich zwyczajów przy projektowaniu infrastruktury tramwajowej polecam rzucić okiem na wstępne wizualizacje. Z rzeczy niemieszczących się w głowie na krakowskim podwórku można wymienić chociażby:
- pojemną pętlę tramwajową z dostępem do wszystkich peronów od obu wjazdów na pętlę oraz możliwością oblotu całej pętli, gdyby mimo czterech torów doszło do zajechania brygad
- przy okazji jednej inwestycji myślenie o kolejnych etapach
- pozostawienie rezerwy terenowej pod linię która jeszcze nie jest potrzebna, ale kiedyś może być
- droga 2x2 i skrzyżowania w postaci rond, zamiast wydzielonych lewoskrętów
- szpalery drzew zamiast ścian z ekranów

Zachodniopomorskie

: 2 kwie 2019, o 22:37
autor: Cukier
Było poprzednio w pozytywach na temat inwestycji na północy Szczecina, to teraz będzie bardziej krytycznie:
http://www.psmkms.krakow.pl/index.php/t ... i-krzekowo

Linia przez środek lasu, a mimo to "brakło miejsca" na normalne perony przystankowe - zrobiono więc wiedeńskie. I co więcej, nie dało się krawędzi peronów dopasować do skrajni torowiska, tylko trzeba było dopasować skrajnię torowiska do krawędzi przystanków, rozsuwają przy przystankach tory przy pomocą kontrałuków. Śmiać się, czy płakać?

Zachodniopomorskie

: 3 kwie 2019, o 22:32
autor: PanA
Na spokojniejszej drodze przystanki wiedeńskie są bardzo dobrym rozwiązaniem. Natomiast kontrałuków nie rozumiem - wystarczyło poszerzyć jezdnię o te centymetry na wysokości peronu.

Zachodniopomorskie

: 2 wrz 2019, o 17:47
autor: flosan
Szczecinek dołącza do listy miejscowości bez kasowania biletów od 1.09.2019: https://iszczecinek.pl/pl/11_wiadomosci ... atnie.html