Warszawa
Moderator: Moderatorzy
-
- Inspektor
- Posty: 301
- Rejestracja: 17 wrz 2019, o 16:04
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Warszawa
A pamiętacie jak kiedyś na autokarach były naklejki: Autobus wyposażony w ABS oraz pasy bezpieczeństwa?
Coś co kiedyś było bajerem i warto się było tym chwalić - dziś jest normą, więc po co się tym chwalić?... A zapomniałem, że Modertrans na ostatnich Trako chwalił się, że posiada samoprzewietrzalne silniki trakcyjne w swych nowoczesnych tramwajach
Warszawa
Co ten "DJ" tam robi? Ma warszawskie zabytkowe tablice. Jest tam zabytkiem?
https://www.facebook.com/19161839421007 ... 534268094/
https://www.facebook.com/19161839421007 ... 534268094/
- pasazer_mobilisu
- Administrator Techniczny
- Posty: 1685
- Rejestracja: 8 sie 2017, o 12:19
Warszawa
No jak to co robi, jeździ. Według http://phototrans.pl/15,8363,650.html należy do KMKM od 2018 roku, pamiętam że przy licytacjach wycofanych autobusów była informacja, że jeden trafi do Warszawy - może właśnie chodziło o ten?
Ciekawostka 1: według bezpiecznego nie ma badań technicznych
Ciekawostka 2: 19 letni pojazd może być zabytkiem?
Ciekawostka 1: według bezpiecznego nie ma badań technicznych
Ciekawostka 2: 19 letni pojazd może być zabytkiem?
Warszawa
Jeśli zabytek nie jest używany zarobkowo, to nie musi mieć badań (art. 81 ust. 10 prawa o ruchu drogowym).pasazer_mobilisu pisze: ↑31 sty 2021, o 13:41Ciekawostka 1: według bezpiecznego nie ma badań technicznych
Kryteria nie są "sztywne" - wszystko zależy od oceny rzeczoznawcy.
- pasazer_mobilisu
- Administrator Techniczny
- Posty: 1685
- Rejestracja: 8 sie 2017, o 12:19
Warszawa
Dzięki, człowiek się uczy całe życie
No cóż, starsze wozy jak np. 120M są w innych miastach dalej w ruchu liniowym a tu proszę zabytek
Warszawa
Pierwsze dwa nowe tramwaje są już w Polsce.
Daleka podróż warszawskich tramwajów:
https://www.onet.pl/informacje/onetwiad ... 3,79cfc278
Daleka podróż warszawskich tramwajów:
https://www.onet.pl/informacje/onetwiad ... 3,79cfc278
Warszawa
To musi być interes życia, sprowadzać komponenty z drugiego końca świata, aby potem złożony pojazd wysłać w to samo miejsce. Zwłaszcza teraz jak ostatnio wzrosły ceny frachtów.Co ciekawe, mimo że konstrukcja została złożona na drugim końcu świata, to jej komponenty pochodzą z wielu firm... głównie z Polski i Unii Europejskiej
Warszawa
Którędy? Jedyna droga to przez terytorium braci z północy, co jest raczej niemożliwe. Ewentualnie przez Chiny, ale wówczas i tak trzeba przeładować na statek aby się dostać na półwysep koreański. Gdyby ten przetarg odbywał się dzisiaj, na pewno by się trzy razy zastanowili czy w nim startować, albo wejść z kimś w konsorcjum z Europy a najlepiej z Polski. W ostatnim czasie ceny frachtów bardzo wystrzeliły w górę. A teraz , to już trzeba zacisnąć zęby i przełknąć tą żabę.
Warszawa
Tak wygląda to koreańskie cudo
https://www.youtube.com/watch?v=yQbQP5ITgjo
https://www.youtube.com/watch?v=yQbQP5ITgjo
- Locutus
- Moderator
- Posty: 7982
- Rejestracja: 19 wrz 2009, o 08:40
- Lokalizacja: Romilly-sur-Seine
- Kontakt:
Warszawa
Zwłaszcza skrętny wózek cudowny… Prosto ze składu metra go wzięli, niczym Alstom gdy w latach osiemdziesiątych musiał od nowa wymyślić tramwaj na potrzeby francuskiego Nantes, czy jak?
Pozdrawiam!
LOKI
Pozdrawiam!
LOKI
Komunikacja miejska ma być dla ludzi. Nigdy na odwrót.
Warszawa
Dzwonek który słychać na nagraniu w 2:13 to już kompletna żenada. Nie wiem czy to efekt nagrania, ale ma dźwięk jakby ktoś szlifierką pracował Nie wiem co to teraz za moda, że dzwonek musi być "odtwarzany z taśmy" Czy tak trudno wymóc w SIWZ tradycyjny gong?
-
- Inspektor
- Posty: 301
- Rejestracja: 17 wrz 2019, o 16:04
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt: