Twórczość Czatowca

Nasza twórczość

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
czatowiec
Dyrektor
Posty: 2574
Rejestracja: 21 wrz 2009, o 22:35
Lokalizacja: Kraków Łobzów
Kontakt:

#1 Post autor: czatowiec » 26 kwie 2010, o 22:38

Obrazek

Rysunek składu GT8S :)
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
czatowiec
Dyrektor
Posty: 2574
Rejestracja: 21 wrz 2009, o 22:35
Lokalizacja: Kraków Łobzów
Kontakt:

#2 Post autor: czatowiec » 29 kwie 2010, o 09:05

Science-Fiction: Kraków, rok 2030. Składy 2x GT8S po 20 latach eksploatacji skończyły tak jak wszystkie niemieckie tramwaje. Niemiecki tabor uratował sporo kasy MPK, a więc teraz jest inwestowana w nowiuteńki tabor. MPK Kraków zamówiło w zakładach Bombardiera prototypowy tramwaj typu NGT10 o długości 52 metrów:

Obrazek
Ostatnio zmieniony 29 kwie 2010, o 09:13 przez czatowiec, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
Obrazek

LK
Dyrektor
Posty: 1605
Rejestracja: 21 wrz 2009, o 22:14
Lokalizacja: Lengyelország

#3 Post autor: LK » 29 kwie 2010, o 14:16

czatowiec pisze: Obrazek
Brakuje wózków pod dwoma członami. Człony drugi i szósty byłyby źle podparte, na łukach chwiałyby się na wszystkie strony.

Awatar użytkownika
czatowiec
Dyrektor
Posty: 2574
Rejestracja: 21 wrz 2009, o 22:35
Lokalizacja: Kraków Łobzów
Kontakt:

#4 Post autor: czatowiec » 29 kwie 2010, o 15:28

Zauważyłem to. Zmienię układ wózków - wózki będą w "małych członach", a w większych za to dam po dwie pary drzwi.
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
bombka
Kierownik
Posty: 843
Rejestracja: 21 wrz 2009, o 22:09
Lokalizacja: Kraków-Czyżyny

#5 Post autor: bombka » 29 kwie 2010, o 20:46

Ale to jest przecież NGT12 (ma 12 osi).

Awatar użytkownika
czatowiec
Dyrektor
Posty: 2574
Rejestracja: 21 wrz 2009, o 22:35
Lokalizacja: Kraków Łobzów
Kontakt:

#6 Post autor: czatowiec » 29 kwie 2010, o 21:07

Hmm, chyba byłem zaspany jak to opisywałem, bo rano go robiłem i naliczyłem 10 osi xD
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
czatowiec
Dyrektor
Posty: 2574
Rejestracja: 21 wrz 2009, o 22:35
Lokalizacja: Kraków Łobzów
Kontakt:

#7 Post autor: czatowiec » 1 maja 2010, o 00:02

Wizualizacja E1 + C3 w nowych barwach zakładowych:

Obrazek

105Na też załapał się na lakierowanie:

Obrazek
Ostatnio zmieniony 1 maja 2010, o 00:16 przez czatowiec, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
czatowiec
Dyrektor
Posty: 2574
Rejestracja: 21 wrz 2009, o 22:35
Lokalizacja: Kraków Łobzów
Kontakt:

#8 Post autor: czatowiec » 1 maja 2010, o 01:09

Udoskonalony projekt NGT10 przy okazji pomalowany w nowe barwy zakładowe (nawet mu w nich do twarzy :) ):

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
EU8N
Dyrektor
Posty: 2263
Rejestracja: 15 wrz 2009, o 14:44
Lokalizacja: Kraków - Bieńczyce

#9 Post autor: EU8N » 1 maja 2010, o 08:29

czatowiec pisze:105Na też załapał się na lakierowanie:
Mam nadzieję, że nikt w MPK nie potraktuje tej propozycji serio, bo stozłomka w takim malowaniu wygląda tragicznie. :twisted:
Wreszcie na odpowiedniej linii...

Awatar użytkownika
czatowiec
Dyrektor
Posty: 2574
Rejestracja: 21 wrz 2009, o 22:35
Lokalizacja: Kraków Łobzów
Kontakt:

#10 Post autor: czatowiec » 1 maja 2010, o 12:17

Popieram. Niby kanciasta jak N8S, ale za żadne skarby mu nie pasuje. Pasuje to do szrotu, no i może trochę do Bombardierów :P
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Locutus
Moderator
Posty: 7983
Rejestracja: 19 wrz 2009, o 08:40
Lokalizacja: Romilly-sur-Seine
Kontakt:

#11 Post autor: Locutus » 1 maja 2010, o 12:22

Czatowiec – zerknij sobie na rysunki techniczne NGT12 na oficjalnej stronie Bombardiera i narysuj coś na podstawie tego, bo to, co stworzyłeś, raczej nie ma prawa jeździć (w każdym razie w tramwaju z wózkami skrętnymi zazwyczaj wiszące są człony krótkie – jeśli w ogóle jakieś – to w tramwajach z wózkami sztywnymi – których MPK sobie nie życzy – podpiera się krótkie człony, a długie robi wiszące – ale w nieco innym układzie niż rozrysowany).

Pozdrawiam!
LOKI
Komunikacja miejska ma być dla ludzi. Nigdy na odwrót.

Awatar użytkownika
czatowiec
Dyrektor
Posty: 2574
Rejestracja: 21 wrz 2009, o 22:35
Lokalizacja: Kraków Łobzów
Kontakt:

#12 Post autor: czatowiec » 1 maja 2010, o 12:44

Dobrze, popatrzę. Podwieszenie długich członów na dwóch krótkich zgapiłem z Pesy 121N.
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Locutus
Moderator
Posty: 7983
Rejestracja: 19 wrz 2009, o 08:40
Lokalizacja: Romilly-sur-Seine
Kontakt:

#13 Post autor: Locutus » 2 maja 2010, o 11:03

…która jest klasycznym tramwajem o sztywnych wózkach. ;)

Pozdrawiam!
LOKI
Komunikacja miejska ma być dla ludzi. Nigdy na odwrót.

Awatar użytkownika
Coffee
Wisielec pomostowy
Posty: 6573
Rejestracja: 15 wrz 2009, o 15:59
Lokalizacja: Kraków - Borek Fał.
Kontakt:

#14 Post autor: Coffee » 2 maja 2010, o 11:28

czatowiec pisze:Wizualizacja E1 + C3 w nowych barwach zakładowych:
Wiedeńczyk nie najgorzej w tych barwach wygląda, ale bardziej by mu pasował schemat z #3037. A dokładniej, żeby biały znajdował się dokładnie między listwami na pudle wagonu.
Obrazek
Obrazek
Ich will dass ihr mir vertraut
Ich will dass ihr mir glaubt
Ich will eure Blicke spüren
Jeden Herzschlag kontrollieren

Awatar użytkownika
czatowiec
Dyrektor
Posty: 2574
Rejestracja: 21 wrz 2009, o 22:35
Lokalizacja: Kraków Łobzów
Kontakt:

#15 Post autor: czatowiec » 3 maja 2010, o 18:06

ObrazekObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazek.

Wróciłem trochę do dłubania przy modelu N8S
Obrazek
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze zasoby”