Megaextramaksymalizacja Siatek Połączeń Aglomeryzacyjnych 2019

Tutaj trafiają wszystkie "śmieci" związane z forum

Moderator: Moderatorzy

Bebzun
Pasażer
Posty: 13
Rejestracja: 24 lut 2019, o 11:49

Megaextramaksymalizacja Siatek Połączeń Aglomeryzacyjnych 2019

#1 Post autor: Bebzun » 14 kwie 2019, o 09:30

Jestem głównym doradcą Pana Prezydenta Profesora Andrzeja Kuliga jak chodzi o inwestycje, infrastrukturę i transport publiczny.
Wszystko od Września, niektóre później zmiany wejdą w życie.
Jeśli chodzi o 204, 224 oraz 304 decyzje już podjęto od Września zmiany. Na 304 będą przeguby. 204 co 10 minut a 224 co pół godziny
co do 182 oraz 482 może zabraknąć przegubowców dla 482, zwiększymy częstotliwość
511 całodzienna
128 z 163 połączyć wiem będzie potworek, ale sprobowac mozna
178 wszystkie kursy do Skotnik albo ze dwa więcej na 166 114 wytrzyma potoki z Klinów
139 więcej w międzyszczycie to samo 503 i 169
Aglomeracyjne cóż rozkład 201 oraz to tragedia
132 co 10 minut plus co 20 sobota i Święta też co 20 minut
138 co 10 minut lub przeguby
572 całodzienna i całotygodniowa
114 co 10 minut i kilka kursów więcej po za szczytem
18 cały dzień co 5 minut 52 i 50 więcej kursów po za szczytem
139 oraz 173 i 144 więcej kursów poza szczytem
105 częściej linia tak samo jak 502 przyjmie i ma duże potoki
17 reaktywacja lub na Wieczystą oraz 19 co 10 minut w szczycie
11 co 10 w szczycie
22 jak najwięcej EU8N i NGT8 z niska podłogą
24 tu problem frekwencji wyznaczy za kilka lat nowy tabor
192 skrócimy do Cracovii a przeguby na 138.
178 wszystkie kursy do Skotniki i ranne wjazdy kieszeniowe do Skotnik lub więcej kursów 166
Ostatnio zmieniony 14 kwie 2019, o 14:17 przez Bebzun, łącznie zmieniany 2 razy.

kucyk
Dyrektor
Posty: 3412
Rejestracja: 10 lut 2014, o 16:35
Lokalizacja: kraków

Megaextramarszrutyzacja 2019

#2 Post autor: kucyk » 14 kwie 2019, o 10:29

Jak dla mnie to tylko Twoje fanaberie. :wow:
Przegubów już brakuje (choćby na "503" z której trochę 18 metrowych wozów zabrano) a Ty niby chcesz dać je na "304" czy "182". Już widzę te autobusy kursujące częściej niż obecnie co 7,5 minuty w szczycie. :lmao: Jaki tramwaj będzie kursował co 10 minut w szczycie skoro teraz kursują co 15 albo 7,5 minuty? Jak dla mnie tylko spamujesz. Tyle w temacie. :/

krawiec
Kierownik
Posty: 999
Rejestracja: 2 lis 2009, o 16:24
Lokalizacja: Mistrzejowice

Megaextramarszrutyzacja 2019

#3 Post autor: krawiec » 14 kwie 2019, o 10:38

Jaka będzie trasa nowego 128 (163) Czerwony Prądnik - os. Piastów przez Bieżanów?

mateuszwon94
Miłośnik
Posty: 117
Rejestracja: 5 wrz 2014, o 10:59
Lokalizacja: Ruczaj

Megaextramarszrutyzacja 2019

#4 Post autor: mateuszwon94 » 14 kwie 2019, o 10:51

Z perspektywy ruczaju:
Bebzun pisze: 18 cały dzień co 5 minut
17 reaktywacja lub na Wieczystą
11 co 10 w szczycie
Plan dla Ruczaju wygląda super... ALE biorąc pod uwagę jeszcze 52 w szczycie co 5 min to daje nam 34 kursy/h w szczycie :D jak to niby miałoby się pomieścić na Makach? :P
18 co 5 minut cały dzień? :P Jakoś nie chce mi się w to wierzyć skoro nawet 50 czy 52 poza szczytem mają co 7,5
Tak więc ja się (niestety) z kucykiem zgadzam :P To raczej tylko wymysły a nie realny plan, choć jak się okażą prawdziwe to narzekać nie będę :) (chyba, że to np. plan na zasadzie: "przyjeżdżają nowe Stadlery i nowe autobusy to nie kasujemy ani jednego starego modelu" ale w to też nie uwierzę)
No i nie widzę sensu 17 do Wieczystej :D dla mnie siła tej linii jest w tym, że dojeżdża do tunelu i na Grzegórzeckie :D teraz niby połowa tego byłaby obcięta :D (ale to może tylko moje fanaberie :) no i za często tym nie jeżdżę więc trudno mi się wypowiedzieć jakie i dokąd ta linia potoki ma)

Kitek
Dyspozytor
Posty: 566
Rejestracja: 13 cze 2017, o 19:50

Megaextramarszrutyzacja 2019

#5 Post autor: Kitek » 14 kwie 2019, o 11:05

Jeżeli "204" miałoby jeździć tak często (gdyby tylko jeszcze nie stało w korkach) byłoby bardzo dobrą alternatywą dla osób jadących z Prokocimia/Kurdwanowa na Ruczaj i wtedy jedna "11" co 10 minut (nie wiem dlaczego taka częstotliwość skoro odeszło się od f~10/20 przy ubiegłorocznej maksymalizacji) wystarczyłaby. Wątpię, żeby "114" bez pomocy "178" podołała przy potokach z Klinów nawet przy f~10. Po co komu taka "17", która nie zmieści się na Makach (bo ledwo 30 kursów/h się mieściło) a z Borku byłaby znów "19" co 10 minut?
Nie wiedziałem, że mamy też NGT8 bez niskiej podłogi :O Jaki jest "problem frekwencji" na "24"? :O
mateuszwon94 pisze:No i nie widzę sensu 17 do Wieczystej :D dla mnie siła tej linii jest w tym, że dojeżdża do tunelu i na Grzegórzeckie :D teraz niby połowa tego byłaby obcięta :D (ale to może tylko moje fanaberie :) no i za często tym nie jeżdżę więc trudno mi się wypowiedzieć jakie i dokąd ta linia potoki ma)
"17" ma spory potok z Ruczaju do Łagiewnik i na Mateczny, dzięki czemu dobrze uzupełnia "11" i da się do niej wsiąść oraz wspomaga "19" tworząc w szczycie mocne połączenie Dworca z ulicą Kalwaryjską. Przyznaję też rację Kaszmirowi, który pisał, że zabranie "17" w Tunelu nie będzie zbyt odczuwalne.

Awatar użytkownika
Cukier
Dyrektor
Posty: 10944
Rejestracja: 15 gru 2011, o 18:08
Lokalizacja: Tereny Zapleszowskie

Megaextramarszrutyzacja 2019

#6 Post autor: Cukier » 14 kwie 2019, o 11:13

O ile wzmianki na temat pojedynczych linii w innych tematach wydawały się mniej lub bardziej prawdopodobne, o tyle jak zobaczyłem ten temat, już choćby jego nazwę a potem litanię pobożnych życzeń w pierwszym poście to od razu mi się zapalił troll alert.

Czyjkolwiek był to pomysł żeby nam na forum podrzucić świnię i zająć nas na kilka tygodni śmieciową dyskusją, to mu oświadczam, że z mojej strony pas - nie wierzę w te rewelacje dopóki nie zobaczę skanu urzędowego pisma.

pjetrek
Specjalista
Posty: 271
Rejestracja: 25 cze 2017, o 11:17

Megaextramarszrutyzacja 2019

#7 Post autor: pjetrek » 14 kwie 2019, o 11:29

Jeszcze kilka tygodni temu była wizja cięć i oszczędności, zdecydowano się na waloryzację cen biletów, a tu nagle wzmocnienia?! :nerd:

A swoją drogą, to ja już nie wierzę w plany reorganizacji km, bo jakiekolwiek projekty by nie powstały (mniej czy bardziej idealne), to i tak zostaną zakrzyczane przez społeczników i urzędnicy się przestraszą, a potem na szybko wycofają, tworząc kolejne nieprzemyślane powtórki...

Bebzun
Pasażer
Posty: 13
Rejestracja: 24 lut 2019, o 11:49

Megaextramaksymalizacja Siatek Połączeń Aglomeryzacyjnych 2019

#8 Post autor: Bebzun » 14 kwie 2019, o 14:23

Witam serdecznie chciałbym zaznaczyć, że podane zmiany zostaną wprowadzone jako megaextramaksymalizacja 2019 nazywanie mnie trollem czy inne pomijam chodzi mi o rzeczową dyskusje dane są już zatwierdzone chodzi tylko o ilość przegubowego Taboru oraz inne aspekty tak kadrowe jak finansowe pozdrawiam

Kitek
Dyspozytor
Posty: 566
Rejestracja: 13 cze 2017, o 19:50

Megaextramaksymalizacja Siatek Połączeń Aglomeryzacyjnych 2019

#9 Post autor: Kitek » 14 kwie 2019, o 14:34

Bebzun pisze:Witam serdecznie chciałbym zaznaczyć, że podane zmiany zostaną wprowadzone jako megaextramaksymalizacja 2019
Pomijając długą nazwę tych zmian, chciałbym zapytać skąd pomysł do powrotu częstotliwości co 10 minut na liniach tramwajowych? I czy to oznacza, że byłyby w mieście tramwaje jeżdżące aż z czterema różnymi interwałami (5/7,5/10/15)? :O Jak planujecie w ogóle to skoordynować ze sobą?

Bebzun
Pasażer
Posty: 13
Rejestracja: 24 lut 2019, o 11:49

Megaextramaksymalizacja Siatek Połączeń Aglomeryzacyjnych 2019

#10 Post autor: Bebzun » 14 kwie 2019, o 14:46

Kitek pisze:
Bebzun pisze:Witam serdecznie chciałbym zaznaczyć, że podane zmiany zostaną wprowadzone jako megaextramaksymalizacja 2019
Pomijając długą nazwę tych zmian, chciałbym zapytać skąd pomysł do powrotu częstotliwości co 10 minut na liniach tramwajowych? I czy to oznacza, że byłyby w mieście tramwaje jeżdżące aż z czterema różnymi interwałami (5/7,5/10/15)? :O Jak planujecie w ogóle to skoordynować ze sobą?
Gdzie ja napisałem o powrocie do 10 minut? Nic takiego nie będzie!
18, 50 oraz 52 będę jeździć co 5 minut w szczycie po za szczytem sa prowadzone badania potokow pasażerskich. Oprócz 11, 17 i 19.
EDIT: Obecnie zajmuje sie koordynacja rozkladów jazdy. Zwłaszcza w weekendy. Węzły przesiadkowe możliwośc przesiadania w tych punktach na inne linie.
Ostatnio zmieniony 14 kwie 2019, o 14:56 przez Bebzun, łącznie zmieniany 1 raz.

Krzysiek Mietla
Dyspozytor
Posty: 605
Rejestracja: 28 maja 2011, o 16:43
Lokalizacja: Kraków-Krakowiaków

Megaextramaksymalizacja Siatek Połączeń Aglomeryzacyjnych 2019

#11 Post autor: Krzysiek Mietla » 14 kwie 2019, o 14:55

Bebzun pisze:
Kitek pisze:
Bebzun pisze:Witam serdecznie chciałbym zaznaczyć, że podane zmiany zostaną wprowadzone jako megaextramaksymalizacja 2019
Pomijając długą nazwę tych zmian, chciałbym zapytać skąd pomysł do powrotu częstotliwości co 10 minut na liniach tramwajowych? I czy to oznacza, że byłyby w mieście tramwaje jeżdżące aż z czterema różnymi interwałami (5/7,5/10/15)? :O Jak planujecie w ogóle to skoordynować ze sobą?
Gdzie ja napisałem o powrocie do 10 minut? Nic takiego nie będzie!
18, 50 oraz 52 będę jeździć co 5 minut w szczycie po za szczytem sa prowadzone badania potokow pasażerskich
Napisałeś:
Bebzun pisze:17 reaktywacja lub na Wieczystą oraz 19 co 10 minut w szczycie
11 co 10 w szczycie
Skleroza czy inna choroba?

EDIT:1
Ten projekt nie jest realny.Brak taboru i pieniędzy. Po za tym jak wyżej widać różne częstotliwości.
Ostatnio zmieniony 14 kwie 2019, o 14:58 przez Krzysiek Mietla, łącznie zmieniany 1 raz.

Kitek
Dyspozytor
Posty: 566
Rejestracja: 13 cze 2017, o 19:50

Megaextramaksymalizacja Siatek Połączeń Aglomeryzacyjnych 2019

#12 Post autor: Kitek » 14 kwie 2019, o 14:55

Bebzun pisze:17 reaktywacja lub na Wieczystą oraz 19 co 10 minut w szczycie; 11 co 10 w szczycie
Specjalnie zaznaczyłem kolorem czerwonym, że została wspomniana częstotliwość na liniach tramwajowych co 10 minut.

Bebzun
Pasażer
Posty: 13
Rejestracja: 24 lut 2019, o 11:49

Megaextramaksymalizacja Siatek Połączeń Aglomeryzacyjnych 2019

#13 Post autor: Bebzun » 14 kwie 2019, o 15:04

Pomyliłem się zdarza przepraszam.
EDIT: My w Urzędzie Miasta Krakowa popieramy 10mimutowy takt 11, 17 oraz 19. We Wrześniu lub później.

PanA
Dyrektor
Posty: 1093
Rejestracja: 8 lip 2015, o 11:07

Megaextramaksymalizacja Siatek Połączeń Aglomeryzacyjnych 2019

#14 Post autor: PanA » 14 kwie 2019, o 16:06

Mistrzejowiczanin, to twoja druga jaźń? :rotfl:
MKM-owie to jednak wielkie: xD

Yunkers
Specjalista
Posty: 187
Rejestracja: 27 paź 2017, o 21:36
Lokalizacja: Skawina

Megaextramaksymalizacja Siatek Połączeń Aglomeryzacyjnych 2019

#15 Post autor: Yunkers » 14 kwie 2019, o 16:10

"204" co 10 minut? Po co? Pomijając fakt, że 10 minut to przeciętne spóźnienie tych autobusów, to na dodatek zapełnienie na linii Borek-Maki jakieś szałowe nie jest. Podobnie z "201" i "233" - te linie zasadniczo istnieją po to, żeby zapewnić dojazd do pracy ze Skawiny na Zawiłą oraz z południa Krakowa do skawińskich stref przemysłowych, nie ma potrzeby, żeby te linie kursowały często (ważne, żeby się w miarę pokrywało z podróżami z/do pracy). Podobnie mam problem z przerzuceniem "178" do Skotnik. Z tego co wiem, skotniczanie nie są zbyt zadowoleni z "478" i woleliby powrót do "106", więc to byłoby trochę uszczęśliwianie na siłę kosztem rozbudowujących się Klinów. Więc moim zdaniem, ta "megaextramaksymalizacja" z długaśną i niepoprawnie zapisaną nazwą, jest do dopracowania ;)

Zablokowany

Wróć do „Kosz”