Megaextramaksymalizacja Siatek Połączeń Aglomeryzacyjnych 2019
Moderator: Moderatorzy
Megaextramaksymalizacja Siatek Połączeń Aglomeryzacyjnych 2019
Jestem głównym doradcą Pana Prezydenta Profesora Andrzeja Kuliga jak chodzi o inwestycje, infrastrukturę i transport publiczny.
Wszystko od Września, niektóre później zmiany wejdą w życie.
Jeśli chodzi o 204, 224 oraz 304 decyzje już podjęto od Września zmiany. Na 304 będą przeguby. 204 co 10 minut a 224 co pół godziny
co do 182 oraz 482 może zabraknąć przegubowców dla 482, zwiększymy częstotliwość
511 całodzienna
128 z 163 połączyć wiem będzie potworek, ale sprobowac mozna
178 wszystkie kursy do Skotnik albo ze dwa więcej na 166 114 wytrzyma potoki z Klinów
139 więcej w międzyszczycie to samo 503 i 169
Aglomeracyjne cóż rozkład 201 oraz to tragedia
132 co 10 minut plus co 20 sobota i Święta też co 20 minut
138 co 10 minut lub przeguby
572 całodzienna i całotygodniowa
114 co 10 minut i kilka kursów więcej po za szczytem
18 cały dzień co 5 minut 52 i 50 więcej kursów po za szczytem
139 oraz 173 i 144 więcej kursów poza szczytem
105 częściej linia tak samo jak 502 przyjmie i ma duże potoki
17 reaktywacja lub na Wieczystą oraz 19 co 10 minut w szczycie
11 co 10 w szczycie
22 jak najwięcej EU8N i NGT8 z niska podłogą
24 tu problem frekwencji wyznaczy za kilka lat nowy tabor
192 skrócimy do Cracovii a przeguby na 138.
178 wszystkie kursy do Skotniki i ranne wjazdy kieszeniowe do Skotnik lub więcej kursów 166
Wszystko od Września, niektóre później zmiany wejdą w życie.
Jeśli chodzi o 204, 224 oraz 304 decyzje już podjęto od Września zmiany. Na 304 będą przeguby. 204 co 10 minut a 224 co pół godziny
co do 182 oraz 482 może zabraknąć przegubowców dla 482, zwiększymy częstotliwość
511 całodzienna
128 z 163 połączyć wiem będzie potworek, ale sprobowac mozna
178 wszystkie kursy do Skotnik albo ze dwa więcej na 166 114 wytrzyma potoki z Klinów
139 więcej w międzyszczycie to samo 503 i 169
Aglomeracyjne cóż rozkład 201 oraz to tragedia
132 co 10 minut plus co 20 sobota i Święta też co 20 minut
138 co 10 minut lub przeguby
572 całodzienna i całotygodniowa
114 co 10 minut i kilka kursów więcej po za szczytem
18 cały dzień co 5 minut 52 i 50 więcej kursów po za szczytem
139 oraz 173 i 144 więcej kursów poza szczytem
105 częściej linia tak samo jak 502 przyjmie i ma duże potoki
17 reaktywacja lub na Wieczystą oraz 19 co 10 minut w szczycie
11 co 10 w szczycie
22 jak najwięcej EU8N i NGT8 z niska podłogą
24 tu problem frekwencji wyznaczy za kilka lat nowy tabor
192 skrócimy do Cracovii a przeguby na 138.
178 wszystkie kursy do Skotniki i ranne wjazdy kieszeniowe do Skotnik lub więcej kursów 166
Ostatnio zmieniony 14 kwie 2019, o 14:17 przez Bebzun, łącznie zmieniany 2 razy.
Megaextramarszrutyzacja 2019
Jak dla mnie to tylko Twoje fanaberie.
Przegubów już brakuje (choćby na "503" z której trochę 18 metrowych wozów zabrano) a Ty niby chcesz dać je na "304" czy "182". Już widzę te autobusy kursujące częściej niż obecnie co 7,5 minuty w szczycie.
Jaki tramwaj będzie kursował co 10 minut w szczycie skoro teraz kursują co 15 albo 7,5 minuty? Jak dla mnie tylko spamujesz. Tyle w temacie. 

Przegubów już brakuje (choćby na "503" z której trochę 18 metrowych wozów zabrano) a Ty niby chcesz dać je na "304" czy "182". Już widzę te autobusy kursujące częściej niż obecnie co 7,5 minuty w szczycie.


Megaextramarszrutyzacja 2019
Jaka będzie trasa nowego 128 (163) Czerwony Prądnik - os. Piastów przez Bieżanów?
-
- Miłośnik
- Posty: 117
- Rejestracja: 5 wrz 2014, o 10:59
- Lokalizacja: Ruczaj
Megaextramarszrutyzacja 2019
Z perspektywy ruczaju:
jak to niby miałoby się pomieścić na Makach? 
18 co 5 minut cały dzień?
Jakoś nie chce mi się w to wierzyć skoro nawet 50 czy 52 poza szczytem mają co 7,5
Tak więc ja się (niestety) z kucykiem zgadzam
To raczej tylko wymysły a nie realny plan, choć jak się okażą prawdziwe to narzekać nie będę
(chyba, że to np. plan na zasadzie: "przyjeżdżają nowe Stadlery i nowe autobusy to nie kasujemy ani jednego starego modelu" ale w to też nie uwierzę)
No i nie widzę sensu 17 do Wieczystej
dla mnie siła tej linii jest w tym, że dojeżdża do tunelu i na Grzegórzeckie
teraz niby połowa tego byłaby obcięta
(ale to może tylko moje fanaberie
no i za często tym nie jeżdżę więc trudno mi się wypowiedzieć jakie i dokąd ta linia potoki ma)
Plan dla Ruczaju wygląda super... ALE biorąc pod uwagę jeszcze 52 w szczycie co 5 min to daje nam 34 kursy/h w szczycieBebzun pisze: 18 cały dzień co 5 minut
17 reaktywacja lub na Wieczystą
11 co 10 w szczycie


18 co 5 minut cały dzień?

Tak więc ja się (niestety) z kucykiem zgadzam


No i nie widzę sensu 17 do Wieczystej




Megaextramarszrutyzacja 2019
Jeżeli "204" miałoby jeździć tak często (gdyby tylko jeszcze nie stało w korkach) byłoby bardzo dobrą alternatywą dla osób jadących z Prokocimia/Kurdwanowa na Ruczaj i wtedy jedna "11" co 10 minut (nie wiem dlaczego taka częstotliwość skoro odeszło się od f~10/20 przy ubiegłorocznej maksymalizacji) wystarczyłaby. Wątpię, żeby "114" bez pomocy "178" podołała przy potokach z Klinów nawet przy f~10. Po co komu taka "17", która nie zmieści się na Makach (bo ledwo 30 kursów/h się mieściło) a z Borku byłaby znów "19" co 10 minut?
Nie wiedziałem, że mamy też NGT8 bez niskiej podłogi
Jaki jest "problem frekwencji" na "24"? 
Nie wiedziałem, że mamy też NGT8 bez niskiej podłogi


"17" ma spory potok z Ruczaju do Łagiewnik i na Mateczny, dzięki czemu dobrze uzupełnia "11" i da się do niej wsiąść oraz wspomaga "19" tworząc w szczycie mocne połączenie Dworca z ulicą Kalwaryjską. Przyznaję też rację Kaszmirowi, który pisał, że zabranie "17" w Tunelu nie będzie zbyt odczuwalne.mateuszwon94 pisze:No i nie widzę sensu 17 do Wieczystejdla mnie siła tej linii jest w tym, że dojeżdża do tunelu i na Grzegórzeckie
teraz niby połowa tego byłaby obcięta
(ale to może tylko moje fanaberie
no i za często tym nie jeżdżę więc trudno mi się wypowiedzieć jakie i dokąd ta linia potoki ma)
Megaextramarszrutyzacja 2019
O ile wzmianki na temat pojedynczych linii w innych tematach wydawały się mniej lub bardziej prawdopodobne, o tyle jak zobaczyłem ten temat, już choćby jego nazwę a potem litanię pobożnych życzeń w pierwszym poście to od razu mi się zapalił troll alert.
Czyjkolwiek był to pomysł żeby nam na forum podrzucić świnię i zająć nas na kilka tygodni śmieciową dyskusją, to mu oświadczam, że z mojej strony pas - nie wierzę w te rewelacje dopóki nie zobaczę skanu urzędowego pisma.
Czyjkolwiek był to pomysł żeby nam na forum podrzucić świnię i zająć nas na kilka tygodni śmieciową dyskusją, to mu oświadczam, że z mojej strony pas - nie wierzę w te rewelacje dopóki nie zobaczę skanu urzędowego pisma.
Megaextramarszrutyzacja 2019
Jeszcze kilka tygodni temu była wizja cięć i oszczędności, zdecydowano się na waloryzację cen biletów, a tu nagle wzmocnienia?!
A swoją drogą, to ja już nie wierzę w plany reorganizacji km, bo jakiekolwiek projekty by nie powstały (mniej czy bardziej idealne), to i tak zostaną zakrzyczane przez społeczników i urzędnicy się przestraszą, a potem na szybko wycofają, tworząc kolejne nieprzemyślane powtórki...

A swoją drogą, to ja już nie wierzę w plany reorganizacji km, bo jakiekolwiek projekty by nie powstały (mniej czy bardziej idealne), to i tak zostaną zakrzyczane przez społeczników i urzędnicy się przestraszą, a potem na szybko wycofają, tworząc kolejne nieprzemyślane powtórki...
Megaextramaksymalizacja Siatek Połączeń Aglomeryzacyjnych 2019
Witam serdecznie chciałbym zaznaczyć, że podane zmiany zostaną wprowadzone jako megaextramaksymalizacja 2019 nazywanie mnie trollem czy inne pomijam chodzi mi o rzeczową dyskusje dane są już zatwierdzone chodzi tylko o ilość przegubowego Taboru oraz inne aspekty tak kadrowe jak finansowe pozdrawiam
Megaextramaksymalizacja Siatek Połączeń Aglomeryzacyjnych 2019
Pomijając długą nazwę tych zmian, chciałbym zapytać skąd pomysł do powrotu częstotliwości co 10 minut na liniach tramwajowych? I czy to oznacza, że byłyby w mieście tramwaje jeżdżące aż z czterema różnymi interwałami (5/7,5/10/15)?Bebzun pisze:Witam serdecznie chciałbym zaznaczyć, że podane zmiany zostaną wprowadzone jako megaextramaksymalizacja 2019

Megaextramaksymalizacja Siatek Połączeń Aglomeryzacyjnych 2019
Gdzie ja napisałem o powrocie do 10 minut? Nic takiego nie będzie!Kitek pisze:Pomijając długą nazwę tych zmian, chciałbym zapytać skąd pomysł do powrotu częstotliwości co 10 minut na liniach tramwajowych? I czy to oznacza, że byłyby w mieście tramwaje jeżdżące aż z czterema różnymi interwałami (5/7,5/10/15)?Bebzun pisze:Witam serdecznie chciałbym zaznaczyć, że podane zmiany zostaną wprowadzone jako megaextramaksymalizacja 2019Jak planujecie w ogóle to skoordynować ze sobą?
18, 50 oraz 52 będę jeździć co 5 minut w szczycie po za szczytem sa prowadzone badania potokow pasażerskich. Oprócz 11, 17 i 19.
EDIT: Obecnie zajmuje sie koordynacja rozkladów jazdy. Zwłaszcza w weekendy. Węzły przesiadkowe możliwośc przesiadania w tych punktach na inne linie.
Ostatnio zmieniony 14 kwie 2019, o 14:56 przez Bebzun, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Dyspozytor
- Posty: 605
- Rejestracja: 28 maja 2011, o 16:43
- Lokalizacja: Kraków-Krakowiaków
Megaextramaksymalizacja Siatek Połączeń Aglomeryzacyjnych 2019
Napisałeś:Bebzun pisze:Gdzie ja napisałem o powrocie do 10 minut? Nic takiego nie będzie!Kitek pisze:Pomijając długą nazwę tych zmian, chciałbym zapytać skąd pomysł do powrotu częstotliwości co 10 minut na liniach tramwajowych? I czy to oznacza, że byłyby w mieście tramwaje jeżdżące aż z czterema różnymi interwałami (5/7,5/10/15)?Bebzun pisze:Witam serdecznie chciałbym zaznaczyć, że podane zmiany zostaną wprowadzone jako megaextramaksymalizacja 2019Jak planujecie w ogóle to skoordynować ze sobą?
18, 50 oraz 52 będę jeździć co 5 minut w szczycie po za szczytem sa prowadzone badania potokow pasażerskich
Skleroza czy inna choroba?Bebzun pisze:17 reaktywacja lub na Wieczystą oraz 19 co 10 minut w szczycie
11 co 10 w szczycie
EDIT:1
Ten projekt nie jest realny.Brak taboru i pieniędzy. Po za tym jak wyżej widać różne częstotliwości.
Ostatnio zmieniony 14 kwie 2019, o 14:58 przez Krzysiek Mietla, łącznie zmieniany 1 raz.
Megaextramaksymalizacja Siatek Połączeń Aglomeryzacyjnych 2019
Specjalnie zaznaczyłem kolorem czerwonym, że została wspomniana częstotliwość na liniach tramwajowych co 10 minut.Bebzun pisze:17 reaktywacja lub na Wieczystą oraz 19 co 10 minut w szczycie; 11 co 10 w szczycie
Megaextramaksymalizacja Siatek Połączeń Aglomeryzacyjnych 2019
Pomyliłem się zdarza przepraszam.
EDIT: My w Urzędzie Miasta Krakowa popieramy 10mimutowy takt 11, 17 oraz 19. We Wrześniu lub później.
EDIT: My w Urzędzie Miasta Krakowa popieramy 10mimutowy takt 11, 17 oraz 19. We Wrześniu lub później.
Megaextramaksymalizacja Siatek Połączeń Aglomeryzacyjnych 2019
Mistrzejowiczanin, to twoja druga jaźń? 

MKM-owie to jednak wielkie: 

Megaextramaksymalizacja Siatek Połączeń Aglomeryzacyjnych 2019
"204" co 10 minut? Po co? Pomijając fakt, że 10 minut to przeciętne spóźnienie tych autobusów, to na dodatek zapełnienie na linii Borek-Maki jakieś szałowe nie jest. Podobnie z "201" i "233" - te linie zasadniczo istnieją po to, żeby zapewnić dojazd do pracy ze Skawiny na Zawiłą oraz z południa Krakowa do skawińskich stref przemysłowych, nie ma potrzeby, żeby te linie kursowały często (ważne, żeby się w miarę pokrywało z podróżami z/do pracy). Podobnie mam problem z przerzuceniem "178" do Skotnik. Z tego co wiem, skotniczanie nie są zbyt zadowoleni z "478" i woleliby powrót do "106", więc to byłoby trochę uszczęśliwianie na siłę kosztem rozbudowujących się Klinów. Więc moim zdaniem, ta "megaextramaksymalizacja" z długaśną i niepoprawnie zapisaną nazwą, jest do dopracowania 
