Jako, że remont Podwala był przekładany już wielokrotnie, a w tym roku ma największą szansę dojścia do skutku, przedstawiam moją wizję zmiany kursowania tramwajów w tym miejscu.
Linia 2: Salwator - Franciszkańska - Dominikańska - Westerplatte i tutaj powrót na stałą trasę. f~20
Linia 3: trasa bez zmian, chociaż nastąpi pewnie pocięcie do f~20
Linia 8: Borek Fałęcki - św.Gertrudy - Westerplatte - Basztowa - Dunajewskiego - Bronowice Małe f~10
Linia 10: Borek Fałęcki - Krakowska - Dietla - Grzegórzecka - R.Grzegórzeckie - R.Mogilskie - Pleszów f~20
Linia 13: Nowy Bieżanów - św. Gertrudy - Franciszkańska - Piłsudskiego - Al.3 Maja - Cichy Kącik f~10
Linia 18: Czerwone Maki - św. Gertrudy - Westerplatte - Basztowa - Długa - Krowodrza Górka
Linia 19: zawieszona
Linia 20: Mały Płaszów - Basztowa - Dunajewskiego - Karmelicka - Bronowice Małe f~10
Linia 24: trasa bez zmian, f~20
Linia 52: trasa i częstotliwość bez zmian
Z "8" nie da się nic zrobić, więc zostawiam ją na trasie do Bronowic, w zamian za to "10" musi zmienić trasę, bo Westerplatte chyba nie jest w stanie przyjąć tylu wagonów/h, a poza tym "8" dublowałaby ją na 3/4 trasy. "13" ląduje na CK, ale Nowy Bieżanów nie traci połączenia z Dworcem. "20" trafia na Bronowice Małe, w zamian za "13". Nie wiem, czy "52" da radę na Westerplatte z f~5, ale obstawiam, że będzie jeździć co 10 min, wtedy "3" mogłaby zostać z f~10.
Za wszelkie uwagi dziękuję i czekam na Wasze opinie
Nie będziemy wróżyć z fusów, raz nie wiadomo czy będzie remont, dwa nie wiadomo kiedy będzie - adm. mseifer
Remont ul.Podwale
Tutaj trafiają wszystkie "śmieci" związane z forum
Moderator: Moderatorzy
-
- Miłośnik
- Posty: 63
- Rejestracja: 25 paź 2014, o 15:38
- Lokalizacja: Kraków - Borek Fałęcki
Remont ul.Podwale
#1 Post autor: Ósemkowicz » 2 sty 2015, o 17:56
Przejdź do
- Krakowska komunikacja zbiorowa
- ↳ I. Dzisiaj na mieście
- ↳ II. Układ komunikacyjny
- ↳ 1. Projekty układu linii
- ↳ III. Pojazdy KMK
- ↳ 1. Przetargi, zakupy, kasacje
- ↳ 2. Wieści z zajezdni
- ↳ IV. Wokół KMK
- ↳ Historia i hobby KMK
- Infrastruktura i transport
- ↳ I. Infrastruktura drogowa i torowa
- ↳ 1. Projekty infrastruktury transportowej
- ↳ II. Architektura i zagospodarowanie przestrzeni
- ↳ III. Kolej
- ↳ 1. Kolej w Małopolsce
- ↳ 2. PKP Intercity
- ↳ 3. Rozkłady i taryfy
- ↳ 4. Przewozy towarowe
- ↳ 5. Aktualności ze świata kolei
- ↳ 6. Techniczna strona kolei
- ↳ 7. Hobby kolejowe
- ↳ IV. Prywatni przewoźnicy
- ↳ V. Rowery
- ↳ VI. Asy przestworzy
- Dyskusje i wydarzenia
- ↳ I. Kraków w dyskusji
- ↳ II. W kraju
- ↳ 1. Wiadomości wojewódzkie
- ↳ 2. Producenci i przetargi
- ↳ 3. Imprezy
- ↳ III. Na świecie
- ↳ IV. W Sieci & Software
- ↳ Nasze zasoby
- ↳ V. Inne
- ↳ Kosz
- ↳ Królestwo reklam
- Przydatne linki
- ↳ I. Jakdojade.pl - Nawigacja w komunikacji miejskiej
- ↳ II. Transportoid - Rozkład jazdy komunikacji miejskiej
- ↳ III. MobileMPK - Rozkład jazdy na telefon komórkowy
- ↳ IV. Busy-krk.pl - Rozkłady jazdy prywatnej komunikacji w Małopolsce
- ↳ V. Tablica TTSS - Odjazdy tramwajów w czasie rzeczywistym
- ↳ VI. Mapa TTSS - Śledzenie tramwajów na żywo
- ↳ VII. Czynaczas.pl - Mapy pojazdów komunikacji miejskiej na żywo
- ↳ VIII. Krabok - Krakowski blog o komunikacji miejskiej
- ↳ IX. Atlas Kolejowy - Schematy krakowskiej komunikacji, stan torowisk