Mapy

Moderator: Moderatorzy

Mseifer
Administrator Techniczny
Posty: 9959
Rejestracja: 14 wrz 2009, o 20:01
Lokalizacja: Kraków->Bieńczyce
Kontakt:

Mapy

#1 Post autor: Mseifer » 22 kwie 2010, o 18:59

Najbardziej aktualna: http://zumi.pl
Dobre, choć dawno aktualizowane mapy: http://mapy.google.pl
Bardzo ciekawa: http://wikimapia.org/

Awatar użytkownika
Kaszmir
Moderator fb pkk
Posty: 22832
Rejestracja: 18 wrz 2009, o 21:25
Kontakt:

#2 Post autor: Kaszmir » 22 kwie 2010, o 19:21

Polecam również mapę
http://www.mapakrakow.pl/

min. dlatego, że ma zaznaczone granice miast/gmin.

Awatar użytkownika
Rbrt
Specjalista
Posty: 205
Rejestracja: 24 wrz 2009, o 14:51
Lokalizacja: Osiedle A-31

#3 Post autor: Rbrt » 14 sty 2011, o 12:15

Mapa pokazująca średnią prędkość pojazdów na drogach (i kilka innych ciekawostek):
http://mapa.targeo.pl/korki/Kraków
Pozdrawiam, Rbrt

Awatar użytkownika
mkm3
Dyrektor
Posty: 1355
Rejestracja: 1 sty 2011, o 17:20
Lokalizacja: Kraków

#4 Post autor: mkm3 » 10 sie 2011, o 18:20

Ja ostatnio zaplanowałem sobie w GoogleMaps trasę rowerową, gdzie wyszło 28km. W realu czas wynosił ok. 3h, a jechaliśmy ok. 17 km/h wg licznika (między 14-26km/h). Więc trasa okazała się dwa razy dłuższa! Liczyłem urządzeniem do pomiarów.

tramwajem
Dyrektor
Posty: 2602
Rejestracja: 7 sty 2010, o 21:34
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

#5 Post autor: tramwajem » 10 sie 2011, o 20:57

mkm3 pisze:gdzie wyszło 28km. W realu czas wynosił ok. 3h, a jechaliśmy ok. 17 km/h wg licznika (między 14-26km/h).
Ale ile km wyszło na liczniku? Próbowałeś wrzucić na bikemap.net?
Ostatnio zmieniony 10 sie 2011, o 20:57 przez tramwajem, łącznie zmieniany 1 raz.
I bike Kraków - wyższa kultura mobilności
http://ibikekrakow.com

Awatar użytkownika
mkm3
Dyrektor
Posty: 1355
Rejestracja: 1 sty 2011, o 17:20
Lokalizacja: Kraków

#6 Post autor: mkm3 » 10 sie 2011, o 21:15

Na liczniku przybyło prawie 40km.

Awatar użytkownika
Locutus
Moderator
Posty: 7814
Rejestracja: 19 wrz 2009, o 08:40
Lokalizacja: Romilly-sur-Seine
Kontakt:

#7 Post autor: Locutus » 11 sie 2011, o 13:47

Rowerowe liczniki są wyjątkowo nieprecyzyjne.

Pozdrawiam!
LOKI
Komunikacja miejska ma być dla ludzi. Nigdy na odwrót.

Awatar użytkownika
mkm3
Dyrektor
Posty: 1355
Rejestracja: 1 sty 2011, o 17:20
Lokalizacja: Kraków

#8 Post autor: mkm3 » 11 sie 2011, o 13:54

Ale de facto prędkość z licznikiem innej firmy była taka sama, a też jechaliśmy tyle samo czasu.

tramwajem
Dyrektor
Posty: 2602
Rejestracja: 7 sty 2010, o 21:34
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

#9 Post autor: tramwajem » 11 sie 2011, o 14:10

To może pochwal się tą trasą :P
I bike Kraków - wyższa kultura mobilności
http://ibikekrakow.com

Awatar użytkownika
mkm3
Dyrektor
Posty: 1355
Rejestracja: 1 sty 2011, o 17:20
Lokalizacja: Kraków

#10 Post autor: mkm3 » 11 sie 2011, o 15:20

A proszę bardzo: Bronowice Małe - Na Błonie, Jesionowa, Wał Rudawy, Salwator, Kościuszki, Kapelanka, Twardowskiego, Zakrzówek, Norymberska, Rostworowskiego, Brożka, Wadowicka, Kalwaryjska, Krakowska, Piłsudskiego, al. 3 maja, Piastowska, Armii Krajowej, Zarzecze, Lindego, Balicka - ZAKLIKI. Ogólnie przejazd dla przyjemności, ale np. na odcinku od pętli na Salwatorze do mostu Zwierzynieckiego przydałaby się ścieżka rowerowa. Gdzieniegdzie zauważyłem absurdy np. że piesi i kierowcy mają czerwone. Jeżeli samochody stoją na czerwonym, to dlaczego nie ma zielonego dla pieszych? Sytuacje takie są na Zielnej/Zielinskiego za Mostem Zwierzynieckim, czy na Brożka, wyjazd przed skrzyżowaniem z Wadowicką.
Ostatnio zmieniony 11 sie 2011, o 16:53 przez mkm3, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Kaszmir
Moderator fb pkk
Posty: 22832
Rejestracja: 18 wrz 2009, o 21:25
Kontakt:

#11 Post autor: Kaszmir » 11 sie 2011, o 17:00

mkm3 pisze:Gdzieniegdzie zauważyłem absurdy np. że piesi i kierowcy mają czerwone. Jeżeli samochody stoją na czerwonym, to dlaczego nie ma zielonego dla pieszych?
Zależy od sytuacji, nieraz na pewno są niedociągnięcia, lecz w niektórych przypadkach niekoniecznie. Np. czasami próbuje się uniknąć wprowadzania pieszych, by czekali na środku skrzyżowania, jeśli wysepka jest mała - bo by się nie pomieścili.
Ostatnio zmieniony 11 sie 2011, o 17:02 przez Kaszmir, łącznie zmieniany 2 razy.

tramwajem
Dyrektor
Posty: 2602
Rejestracja: 7 sty 2010, o 21:34
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

#12 Post autor: tramwajem » 12 sie 2011, o 12:54

mkm3 pisze:np. na odcinku od pętli na Salwatorze do mostu Zwierzynieckiego
Przydałby się, tam w ogóle jest tak szeroko, że do klasztoru powinien być trzeci pas rower+bus. Żal im puszki farby, tymczasem na tramwaj poczekamy ze 30 lat.
mkm3 pisze:Gdzieniegdzie zauważyłem absurdy np. że piesi i kierowcy mają czerwone. Jeżeli samochody stoją na czerwonym, to dlaczego nie ma zielonego dla pieszych? Sytuacje takie są na Zielnej/Zielinskiego za Mostem Zwierzynieckim, czy na Brożka, wyjazd przed skrzyżowaniem z Wadowicką.
Faktycznie była jakaś sprawa z Zielną. Ogólnie często problem powodują programy akomodacyjne z tymi idiotycznymi przyciskami.

A co do różnicy długości - myślałem, że problem powoduje nadkładanie drogi chodnikiem, ale to nie byłaby taka wielka różnica. Średnica koła w liczniku też odpada, no chyba że jechałeś na składaku :) Aż sobie zaraz wrzucę tę trasę z ciekawości na bikemap i zobaczymy co wyjdzie.
Ostatnio zmieniony 12 sie 2011, o 12:59 przez tramwajem, łącznie zmieniany 1 raz.
I bike Kraków - wyższa kultura mobilności
http://ibikekrakow.com

ODPOWIEDZ

Wróć do „IV. W Sieci & Software”