Cities in Motion 2
Moderator: Moderatorzy
Cities in Motion 2
Paradox Interactive wyda Cities in Motion 2: The Modern Days
http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=70225
Cities in motion 2 - bileciki do kontroli, proszę
http://polygamia.pl/Polygamia/1,107163, ... rosze.html
Nowości:
> skupienie się na współczesnych czasach, zamiast historii rozwoju km
> rozkłady podzielone na godziny szczytu, międzyszczytu itd. (!)
> zajezdnie (!)
> bardziej różnorodne układy drogowe, nie tylko poziom-pion-skos
> wpływ na układ ulic oraz rozwój miasta
> buspasy
A na koniec filmik:
http://www.youtube.com/watch?v=Rv9WNBoPAok
http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=70225
Cities in motion 2 - bileciki do kontroli, proszę
http://polygamia.pl/Polygamia/1,107163, ... rosze.html
Nowości:
> skupienie się na współczesnych czasach, zamiast historii rozwoju km
> rozkłady podzielone na godziny szczytu, międzyszczytu itd. (!)
> zajezdnie (!)
> bardziej różnorodne układy drogowe, nie tylko poziom-pion-skos
> wpływ na układ ulic oraz rozwój miasta
> buspasy
A na koniec filmik:
http://www.youtube.com/watch?v=Rv9WNBoPAok
Ostatnio zmieniony 15 paź 2012, o 23:31 przez Kaszmir, łącznie zmieniany 4 razy.
Czy mi się wydaje, czy każda linia będzie musiała zaczynać się od zajezdni? Przydałoby się by był osobny tryb wyjazdu na linię i osobno jazdy liniowej. Trochę to może być irytujące, by przed każdym kółkiem autobus musiał wracać do zajezdni.
Buspasy to świetna nowinka jak dla mnie, brakuje mi w grach takiej zabawy z organizacją ruchu. Ciekawie by było, jakby było dodatkowe narzędzie przejść dla pieszych na odcinkach międzywęzłowych, by kształtować drogi dojścia do przystanków. O infrastrukturze rowerowej nie mówię, bo to nie ta działka już
A na SimCity 5 nie czekam z wytęsknieniem. Poza grafiką 3D i brakiem siatki nic nowego.
Buspasy to świetna nowinka jak dla mnie, brakuje mi w grach takiej zabawy z organizacją ruchu. Ciekawie by było, jakby było dodatkowe narzędzie przejść dla pieszych na odcinkach międzywęzłowych, by kształtować drogi dojścia do przystanków. O infrastrukturze rowerowej nie mówię, bo to nie ta działka już

A na SimCity 5 nie czekam z wytęsknieniem. Poza grafiką 3D i brakiem siatki nic nowego.
Ostatnio zmieniony 30 paź 2012, o 01:18 przez kbieniu7, łącznie zmieniany 2 razy.
Tak, przy czym jak dla mnie będą one pełnić po prostu funkcję pętli.kbieniu7 pisze:Czy mi się wydaje, czy każda linia będzie musiała zaczynać się od zajezdni?
Mnie natomiast zastanawia, jak podział na pory dnia będzie się sprawdzał w praktyce? Skoro każda godzina ma trwać rzeczywistą minutę, to np. szczyt poranny potrwa ok. 3-4 minuty? Czy to nie za mało? Na niektórych liniach może nie starczyć na wykonanie pełnego kółka.
Pomysł mi się podobakbieniu7 pisze:Buspasy to świetna nowinka jak dla mnie, brakuje mi w grach takiej zabawy z organizacją ruchu. Ciekawie by było, jakby było dodatkowe narzędzie przejść dla pieszych na odcinkach międzywęzłowych, by kształtować drogi dojścia do przystanków.

-
- Inspektor
- Posty: 373
- Rejestracja: 24 sty 2013, o 14:45
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Robię swoją własną mapkę Krakowa obszar zajmujący to : Skotniki - Kliny - Borek Fałęcki - Łagiewniki - Ruczaj - Os.Europejskie - Kostrze - Pychowice - Dębniki - Os.Podwawelskie
Prace oceniam na 30 % ukończony.
Wydanie mapki gdzieś koło końca wakacji
.
Postaram się utworzyć budynki , przystanki itd. żeby były bardzo podobne.
Bo takie 25 % tej mapki będzie fikcyjne.
Prace oceniam na 30 % ukończony.
Wydanie mapki gdzieś koło końca wakacji

Postaram się utworzyć budynki , przystanki itd. żeby były bardzo podobne.
Bo takie 25 % tej mapki będzie fikcyjne.

-
- Inspektor
- Posty: 373
- Rejestracja: 24 sty 2013, o 14:45
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Wszystkie główne ulice mam budynki mieszkaniowe są skończone naraze przy ul.Kapelanka. Hipermarkety są już wszystkie zrobione.
Ostatnio zmieniony 15 mar 2013, o 18:04 przez adammarcin11, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Inspektor
- Posty: 373
- Rejestracja: 24 sty 2013, o 14:45
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Projekt Mapy Krakowa w CIM nie będzie dalej realizowana tylko będzie robiony od nowa w nowej wersji CIM 2. Której premiera będzie 5 kwietnia . Więc moje posty związane z CIM proszę przenieść do tematu CIM 2. 
Mówisz, masz! - mod. K

Mówisz, masz! - mod. K
Ostatnio zmieniony 22 mar 2013, o 20:55 przez adammarcin11, łącznie zmieniany 3 razy.
-
- Inspektor
- Posty: 373
- Rejestracja: 24 sty 2013, o 14:45
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Tak realnie w skali 1:1 nie zrobisz, bo mapa w grze ma 8x8 km. A Kraków na bidę ma z 15x15 km 
Ale i tak to jest lepsze niż było w jedynce gdzie chyba 2x2km było. Nie licząc tych powiększonych map które miały buga bo nie dało się wytyczyć skrętów w prawo przy tak dużej mapie.

Ale i tak to jest lepsze niż było w jedynce gdzie chyba 2x2km było. Nie licząc tych powiększonych map które miały buga bo nie dało się wytyczyć skrętów w prawo przy tak dużej mapie.
Ostatnio zmieniony 17 kwie 2013, o 22:08 przez brovar, łącznie zmieniany 2 razy.
https://www.facebook.com/tramwajemistrzejowice - RY - RG - HG 

Ostatnio zmieniony 22 kwie 2013, o 17:47 przez brovar, łącznie zmieniany 1 raz.
https://www.facebook.com/tramwajemistrzejowice - RY - RG - HG 
