Traffic Giant

Moderator: Moderatorzy

bielanek
Dyrektor
Posty: 1760
Rejestracja: 29 wrz 2009, o 15:57
Lokalizacja: Mistrzejowice
Kontakt:

#16 Post autor: bielanek » 21 sty 2011, o 17:59

NowaHutaWschód pisze:Gdzie robiłeś te modyfikacje?
W pliku VEHICLES.CFG w folderze Maps. Otwiera się go spod notatnika i trzeba najpierw przeanalizować dane, żeby nie namieszać za bardzo.
Ostatnio zmieniony 21 sty 2011, o 17:59 przez bielanek, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Kaszmir
Moderator fb pkk
Posty: 22832
Rejestracja: 18 wrz 2009, o 21:25
Kontakt:

#17 Post autor: Kaszmir » 21 sty 2011, o 19:25

Niezłe! :O :D


PS. Wydzieliłem temat do osobnego wątku.
Ostatnio zmieniony 21 sty 2011, o 19:26 przez Kaszmir, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
Locutus
Moderator
Posty: 7814
Rejestracja: 19 wrz 2009, o 08:40
Lokalizacja: Romilly-sur-Seine
Kontakt:

#18 Post autor: Locutus » 22 sty 2011, o 11:56

tramwajem pisze:(...) Fajnie się gra w multiplayera, można wspólnie budować linie, zmieniać pociągi itd. Może zagralibyśmy sobie kiedyś? Wystarczy głosowy komunikator, mikrofon i zwykły openttd + uzgodnione dodatki.
Nic z tego nie będzie. Żonaty jestem.
:lol-above:

Pozdrawiam!
LOKI
Komunikacja miejska ma być dla ludzi. Nigdy na odwrót.

tramwajem
Dyrektor
Posty: 2602
Rejestracja: 7 sty 2010, o 21:34
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

#19 Post autor: tramwajem » 22 sty 2011, o 12:54

Żona Ci nie pozwala grać? :D To wyjdź i z knajpy z nami zagraj ;)
I bike Kraków - wyższa kultura mobilności
http://ibikekrakow.com

bielanek
Dyrektor
Posty: 1760
Rejestracja: 29 wrz 2009, o 15:57
Lokalizacja: Mistrzejowice
Kontakt:

#20 Post autor: bielanek » 22 sty 2011, o 13:04

Ja się na to pisze. Sprawdzić muszę jeszcze tylko czy mi to nadal chodzi i możemy grać :D . Jakiś termin może?

tramwajem
Dyrektor
Posty: 2602
Rejestracja: 7 sty 2010, o 21:34
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

#21 Post autor: tramwajem » 22 sty 2011, o 13:06

Jeśli chodzi o mnie to najwcześniej w marcu.
I bike Kraków - wyższa kultura mobilności
http://ibikekrakow.com

Awatar użytkownika
I.G.I
Moderator fb pkk
Posty: 1167
Rejestracja: 14 wrz 2009, o 22:03
Lokalizacja: Krowodrza
Kontakt:

#22 Post autor: I.G.I » 22 sty 2011, o 14:47

Tak w ogóle zna ktoś sposób na "spowolnienie" gry? :P Bo ilekroć chce przesunąc się po mapie to przelatuje w ciągu 2 sekund z jednego końca mapy na drugi.
Wiślacka {5} Krowodrza

Awatar użytkownika
Kaszmir
Moderator fb pkk
Posty: 22832
Rejestracja: 18 wrz 2009, o 21:25
Kontakt:

#23 Post autor: Kaszmir » 22 sty 2011, o 14:56

I.G.I pisze:Tak w ogóle zna ktoś sposób na "spowolnienie" gry? :P Bo ilekroć chce przesunąc się po mapie to przelatuje w ciągu 2 sekund z jednego końca mapy na drugi.
Grać na starszym systemie ;P Mam ten sam problem odkąd przesiadłem się z xp na Vista, wcześniej ekran przewijał się w dobrym tempie - przynajmniej u mnie.
Ostatnio zmieniony 22 sty 2011, o 14:56 przez Kaszmir, łącznie zmieniany 1 raz.

NowaHutaWschód
Dyspozytor
Posty: 599
Rejestracja: 27 gru 2010, o 20:02
Lokalizacja: Nowa Huta

#24 Post autor: NowaHutaWschód » 22 sty 2011, o 23:06

Kaszmir pisze:
I.G.I pisze:Tak w ogóle zna ktoś sposób na "spowolnienie" gry? :P Bo ilekroć chce przesunąc się po mapie to przelatuje w ciągu 2 sekund z jednego końca mapy na drugi.
Grać na starszym systemie ;P Mam ten sam problem odkąd przesiadłem się z xp na Vista, wcześniej ekran przewijał się w dobrym tempie - przynajmniej u mnie.
Zmodyfikowany plik .exe miałem to samo z Commandos'em przy zmianie pliku .exe wszystko szło po staremu :)
Polska Kibolska

Awatar użytkownika
Kaszmir
Moderator fb pkk
Posty: 22832
Rejestracja: 18 wrz 2009, o 21:25
Kontakt:

#25 Post autor: Kaszmir » 23 sty 2011, o 02:05

NowaHutaWschód pisze:Zmodyfikowany plik .exe miałem to samo z Commandos'em przy zmianie pliku .exe wszystko szło po staremu :)
A co dokładnie zmienić? Przyznam, że tej metody nie próbowałem.

Awatar użytkownika
Locutus
Moderator
Posty: 7814
Rejestracja: 19 wrz 2009, o 08:40
Lokalizacja: Romilly-sur-Seine
Kontakt:

#26 Post autor: Locutus » 23 sty 2011, o 11:42

tramwajem pisze:Żona Ci nie pozwala grać? :D To wyjdź i z knajpy z nami zagraj ;)
Nie o to chodzi. Chodzi o to, że jednak wypadałoby spędzić trochę czasu z żoną, czyż nie. Zresztą „wypadałoby”to nie jest właściwe słowo, po prostu naprawdę sprawia mi to przyjemność. A żona i tak już cierpliwie znosi moje kilkugodzinne przesiadywanie na rozmaitych forach internetowych, więc może lepiej nie przesadzać. ;-)

Pozdrawiam!
LOKI
Komunikacja miejska ma być dla ludzi. Nigdy na odwrót.

tramwajem
Dyrektor
Posty: 2602
Rejestracja: 7 sty 2010, o 21:34
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

#27 Post autor: tramwajem » 23 sty 2011, o 17:16

Locutus pisze:moje kilkugodzinne przesiadywanie na rozmaitych forach internetowych
Ja Cię tam na siłę wyciągać nie będę, ale jedna gra ttd zajmuje z 10h, a jest nieporównywalnie ciekawsza od jakiegokolwiek forum ;)
I bike Kraków - wyższa kultura mobilności
http://ibikekrakow.com

NowaHutaWschód
Dyspozytor
Posty: 599
Rejestracja: 27 gru 2010, o 20:02
Lokalizacja: Nowa Huta

#28 Post autor: NowaHutaWschód » 11 paź 2011, o 15:24

Zna ktoś sztuczkę żeby przerobić przystanki tj obsługiwały więcej niż 4 linie komunikacyjne, jakaś zmiana w pliku lub jakaś łatka do pobrania?
Ostatnio zmieniony 11 paź 2011, o 19:37 przez NowaHutaWschód, łącznie zmieniany 1 raz.
Polska Kibolska

tramwajem
Dyrektor
Posty: 2602
Rejestracja: 7 sty 2010, o 21:34
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

#29 Post autor: tramwajem » 11 paź 2011, o 19:12

Nic mi o tym nie wiadomo, ja zawsze tworzyłem pary przystanków, co podwajało przepustowość.
I bike Kraków - wyższa kultura mobilności
http://ibikekrakow.com

Awatar użytkownika
Kaszmir
Moderator fb pkk
Posty: 22832
Rejestracja: 18 wrz 2009, o 21:25
Kontakt:

#30 Post autor: Kaszmir » 11 paź 2011, o 19:39

NowaHutaWschód pisze:Zna ktoś sztuczkę żeby przerobić przystanki tj obsługiwały więcej niż 4 linie komunikacyjne, jakaś zmiana w pliku lub jakaś łatka do pobrania?
tramwajem pisze:Nic mi o tym nie wiadomo, ja zawsze tworzyłem pary przystanków, co podwajało przepustowość.
Ja podobnie - pary przystanków starczą, bo zwykle na danym ciągu nie kursuje więcej niż osiem linii.

ODPOWIEDZ

Wróć do „IV. W Sieci & Software”