Traffic Giant

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Kaszmir
Moderator fb pkk
Posty: 22832
Rejestracja: 18 wrz 2009, o 21:25
Kontakt:

#1 Post autor: Kaszmir » 21 sty 2011, o 13:46

Locutus pisze:Czyli zamierzają powielić błąd z Traffic Giant ? Ojej, no to szkoda... Może jeszcze się okaże, że nie można tramwajów w pociągi łączyć?
Miło wiedzieć, że ktoś jeszcze pamięta TG :-) Tam było to dość irytujące - tramwaj pełnił funkcję pojemniejszego autobusu (jeździł tylko po ulicach, oczywiście wymagał budowy szyn), a po terenach zielonych jeździły różnej maści kolejki (w tym podwieszane czy magnetyczne). Tyle, że jednego z drugim nie dało się połączyć - albo po trawie, albo po ulicy.

Niemniej grę i tak darzę ogromną sympatią i przesiedziałem nad nią niejeden wieczór ;)
Ostatnio zmieniony 21 sty 2011, o 13:46 przez Kaszmir, łącznie zmieniany 2 razy.

tramwajem
Dyrektor
Posty: 2602
Rejestracja: 7 sty 2010, o 21:34
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

#2 Post autor: tramwajem » 21 sty 2011, o 13:48

Kaszmir pisze:Miło wiedzieć, że ktoś jeszcze pamięta TG :
Pamięta. pamięta :)

Co ciekawe w kampanii wszystkie te kolejki były bezużyteczne, co najwyżej czasem szynową można było zrobić.
I bike Kraków - wyższa kultura mobilności
http://ibikekrakow.com

NowaHutaWschód
Dyspozytor
Posty: 599
Rejestracja: 27 gru 2010, o 20:02
Lokalizacja: Nowa Huta

#3 Post autor: NowaHutaWschód » 21 sty 2011, o 13:48

Może TG posiada jakieś dodatki które zmieniają możliwości tramwajowe i układani torowisk, inny błąd to obsługa przystanku przez tylko 4 linie :/ jest ktoś kumaty jeśli chodzi odnośnie tramwajów w Sim City 4 Deluxe??
Polska Kibolska

tramwajem
Dyrektor
Posty: 2602
Rejestracja: 7 sty 2010, o 21:34
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

#4 Post autor: tramwajem » 21 sty 2011, o 13:49

NowaHutaWschód pisze:inny błąd to obsługa przystanku przez tylko 4 linie
Może nie do końca błąd, bo ja przy większej ilości linii prawie zawsze miałem korki. Dlatego przystanki robiło się na skrzyżowaniach i krzyżowało linie, ewentualnie robiło osobny przystanek dla poszczególnych linii.
I bike Kraków - wyższa kultura mobilności
http://ibikekrakow.com

Awatar użytkownika
Kaszmir
Moderator fb pkk
Posty: 22832
Rejestracja: 18 wrz 2009, o 21:25
Kontakt:

#5 Post autor: Kaszmir » 21 sty 2011, o 13:51

tramwajem pisze:
NowaHutaWschód pisze:inny błąd to obsługa przystanku przez tylko 4 linie
Może nie do końca błąd, bo ja przy większej ilości linii prawie zawsze miałem korki. Dlatego przystanki robiło się na skrzyżowaniach i krzyżowało linie, ewentualnie robiło osobny przystanek dla poszczególnych linii.
Błąd, tyle że zamierzony ;) Mi nieraz się zdarzało budować pary przystanków, bo limit czterech linii był bardzo niski.
tramwajem pisze:Co ciekawe w kampanii wszystkie te kolejki były bezużyteczne, co najwyżej czasem szynową można było zrobić.
Ja tam kolejki śmiało używałem. Zwłaszcza regularna była nieodzowna, zwłaszcza jak udało się ją wprowadzić do centrum mapy.

NowaHutaWschód
Dyspozytor
Posty: 599
Rejestracja: 27 gru 2010, o 20:02
Lokalizacja: Nowa Huta

#6 Post autor: NowaHutaWschód » 21 sty 2011, o 13:52

Może korki się robiły dlatego że tramwaje jeździły akurat po drodze niż po przystosowanych dla siebie miejscach, masz może pojęcie jak dograć tramwaje do Sim City 4 Deluxe bo za cholere nie moge sobie z tym poradzić :/
Polska Kibolska

Awatar użytkownika
Locutus
Moderator
Posty: 7814
Rejestracja: 19 wrz 2009, o 08:40
Lokalizacja: Romilly-sur-Seine
Kontakt:

#7 Post autor: Locutus » 21 sty 2011, o 13:56

No ja też dużo siedziałem nad TG. I nawet czasem sobie jeszcze i teraz pogram. Podobnie z Transport Tycoon Deluxe (a właściwie jego wersją opensource – bo ta mi poprawnie działa przy rozdzielczości ekranu 1366/768 – a taką właśnie mam)... Swoją drogą gry tak żywotnej jak TTD chyba nigdy nie stworzono – nadal jest rozwijana przez wielką społeczność fanów. Obecnie trwają pracę nad nową, lepszą grafiką o wyższej rozdzielczości (zbliżonej do tej znanej z TG). ;-) A oto i screenshot:

Obrazek

Pozdrawiam!
LOKI
Komunikacja miejska ma być dla ludzi. Nigdy na odwrót.

tramwajem
Dyrektor
Posty: 2602
Rejestracja: 7 sty 2010, o 21:34
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

#8 Post autor: tramwajem » 21 sty 2011, o 13:58

Kaszmir pisze:Mi nieraz się zdarzało budować pary przystanków, bo limit czterech linii był bardzo niski.
A widzisz bo za dużo linii miałeś, aż dziw że nikt do Ciebie petycji nie napisał :D
Kaszmir pisze:właszcza regularna była nieodzowna, zwłaszcza jak udało się ją wprowadzić do centrum mapy.
To prawda, ale zwykle jednak nie starczało czasu, by zdążyła się zwrócić.
Locutus pisze: Swoją drogą gry tak żywotnej jak TTD chyba nigdy nie stworzono – nadal jest rozwijana przez wielką społeczność fanów.
Fajnie się gra w multiplayera, można wspólnie budować linie, zmieniać pociągi itd. Może zagralibyśmy sobie kiedyś? Wystarczy głosowy komunikator, mikrofon i zwykły openttd + uzgodnione dodatki.
Ostatnio zmieniony 21 sty 2011, o 14:01 przez tramwajem, łącznie zmieniany 2 razy.
I bike Kraków - wyższa kultura mobilności
http://ibikekrakow.com

NowaHutaWschód
Dyspozytor
Posty: 599
Rejestracja: 27 gru 2010, o 20:02
Lokalizacja: Nowa Huta

#9 Post autor: NowaHutaWschód » 21 sty 2011, o 14:02

czy może mi ktoś pomóc z tymi tramwajami w Sim City ;p kontakt na priv bym prosił bo zaraz laptop znajdzie się oknem ;d
Polska Kibolska

Awatar użytkownika
Kaszmir
Moderator fb pkk
Posty: 22832
Rejestracja: 18 wrz 2009, o 21:25
Kontakt:

#10 Post autor: Kaszmir » 21 sty 2011, o 14:05

NowaHutaWschód pisze:Może korki się robiły dlatego że tramwaje jeździły akurat po drodze niż po przystosowanych dla siebie miejscach, masz może pojęcie jak dograć tramwaje do Sim City 4 Deluxe bo za cholere nie moge sobie z tym poradzić :/
Ja swoją przygodę skończyłem na SimCity 3000. Polecałbym zapytać na forum SimCity:
http://simcity4delux.phorum.pl/index.php
http://simcityforum.com/ - to ma większy ruch, jednak jest po [ang.]
tramwajem pisze:To prawda, ale zwykle jednak nie starczało czasu, by zdążyła się zwrócić.
Zwykle na samym początku ustawiałem wszystkie ceny biletów na max ;P W takich warunkach kolejka miejska zwraca się szybko.
Ostatnio zmieniony 21 sty 2011, o 14:06 przez Kaszmir, łącznie zmieniany 2 razy.

NowaHutaWschód
Dyspozytor
Posty: 599
Rejestracja: 27 gru 2010, o 20:02
Lokalizacja: Nowa Huta

#11 Post autor: NowaHutaWschód » 21 sty 2011, o 14:17

na tym forum to już pajęczyny i kurz zalega ;p
Polska Kibolska

Awatar użytkownika
Kaszmir
Moderator fb pkk
Posty: 22832
Rejestracja: 18 wrz 2009, o 21:25
Kontakt:

#12 Post autor: Kaszmir » 21 sty 2011, o 14:31

NowaHutaWschód pisze:na tym forum to już pajęczyny i kurz zalega ;p
Ktoś tam czasem wchodzi ;) Jak coś to jest jeszcze forum CDA, a dokładniej dział Pomocnej Dłoni: http://forum.cdaction.pl/Strategie-f156.html - tam załóż nowy temat (z nazwą zaczynającą się od SimCity 4), a ktoś powinien odpowiedzieć.

NowaHutaWschód
Dyspozytor
Posty: 599
Rejestracja: 27 gru 2010, o 20:02
Lokalizacja: Nowa Huta

#13 Post autor: NowaHutaWschód » 21 sty 2011, o 14:38

liczyłem że na tym forum znajdzie się jakiś specjalista od tej gierki ;d
Polska Kibolska

bielanek
Dyrektor
Posty: 1760
Rejestracja: 29 wrz 2009, o 15:57
Lokalizacja: Mistrzejowice
Kontakt:

#14 Post autor: bielanek » 21 sty 2011, o 17:35

Kaszmir pisze:
tramwajem pisze:To prawda, ale zwykle jednak nie starczało czasu, by zdążyła się zwrócić.
Zwykle na samym początku ustawiałem wszystkie ceny biletów na max ;P W takich warunkach kolejka miejska zwraca się szybko.
Ja miałem na to inny patent, który zastosowałem do całej. W pliku zawierającym dane pojazdów odnośnie ceny, obsługi, pojemności itp, modyfikowałem dane, dzięki czemu np. autobus kosztował 10 a jego pojemność wynosiła 1000 osób :sugoi: . Traciła może trochę na sensie, ale za to było to dość śmieszne :D .

NowaHutaWschód
Dyspozytor
Posty: 599
Rejestracja: 27 gru 2010, o 20:02
Lokalizacja: Nowa Huta

#15 Post autor: NowaHutaWschód » 21 sty 2011, o 17:39

Gdzie robiłeś te modyfikacje?
Polska Kibolska

ODPOWIEDZ

Wróć do „IV. W Sieci & Software”