Platforma Komunikacyjna Krakowa

"Komunikacja miejska ma być dla ludzi, nigdy na odwrót"
Teraz jest 9 gru 2018, o 20:23

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 82 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lut 2011, o 12:21 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 wrz 2009, o 20:25
Posty: 21913
Mseifer napisał(a):
A kto Ci je karze puszczać naraz?

Wyobraź sobie, że masz bardzo długą linię. I na większości trasy jest w porządku, tymczasem na końcówce przystanki są przeładowane. A np. jedyny autobus, który masz, właśnie mija punkt startowy.

Gdybyś mógł wybierać przystanek startowy (jak w TG), to puszczasz go z dowolnego miejsca, tak by jeździł w ~takcie z drugim i by obsłużył od razu zatłoczone przystanki. A tak musisz czekać i czekać, podczas gdy ludzie zaczynają się coraz bardziej denerwować.


Ostatnio edytowano 4 lut 2011, o 12:22 przez Kaszmir, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lut 2011, o 12:28 
Offline
Administrator Techniczny

Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 19:01
Posty: 9953
Lokalizacja: Kraków->Bieńczyce
Kaszmir napisał(a):
Mseifer napisał(a):
A kto Ci je karze puszczać naraz?

Wyobraź sobie, że masz bardzo długą linię. I na większości trasy jest w porządku, tymczasem na końcówce przystanki są przeładowane. A np. jedyny autobus, który masz, właśnie mija punkt startowy.

Gdybyś mógł wybierać przystanek startowy (jak w TG), to puszczasz go z dowolnego miejsca, tak by jeździł w ~takcie z drugim i by obsłużył od razu zatłoczone przystanki. A tak musisz czekać i czekać, podczas gdy ludzie zaczynają się coraz bardziej denerwować.

Przecież można puścić taki autobus np gdy pierwszy jest na 3 przystanku i dalej analogicznie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lut 2011, o 12:30 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 wrz 2009, o 20:25
Posty: 21913
Mseifer napisał(a):
Przecież można puścić taki autobus np gdy pierwszy jest na 3 przystanku i dalej analogicznie.

A jeśli trasa ma 20 przystanków? Wtedy będą jechać w odstępie 3 przystanków, a potem na kolejnych 17 nic.

Owszem, wszystko jest kwestią odczekania. Tylko że w tym czasie zdenerwowanie pasażerów będzie rosnąć. Poza tym przy np. 20-30 liniach nie masz czasu na takie wyczekiwanie.


Ostatnio edytowano 4 lut 2011, o 12:30 przez Kaszmir, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lut 2011, o 13:02 
Offline
Inspektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 sty 2010, o 19:04
Posty: 344
Lokalizacja: Kraków-Kurdwanów
Jeszcze jedno spostrzeżenie. Gdy miałem linię z 6 autobusami na trasie, zatrzymałem ją, w celu drobnej korekty, to po włączeniu gra mi wyskoczyła. Miałem tak dwa razy, wydaje mi się, że spowodowane jet to wypuszczeniem naraz dużej liczby pojazdów. Tak więc uważajcie przy tym ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lut 2011, o 17:55 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sty 2011, o 18:10
Posty: 1028
Lokalizacja: Kraków, Zwierzyniec
Cytuj:
Jak dwuprzegubowiec może mieścić 29 pasażerów ??, nie można zrobić odjazdów z przystanków, wsadzając 4 autobusy na linię wszystkie zaczynają z jednego przystanku jeden po drugim, więc zanim dojadą na przystanki w drugą stronę, to na tych przystankach już stoi tłum, po 80 pasażerów, a przy pojemności 29 osób jak ci wszyscy mają się zmieścić ? Głupota.

Ja stawiam, że będzie możliwość modowania gry, wtedy się to poprawi.

_________________
Bara de döda stiger av i Kymlinge


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lut 2011, o 21:22 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 wrz 2009, o 20:25
Posty: 21913
Allemon napisał(a):
Ja stawiam, że będzie możliwość modowania gry, wtedy się to poprawi.

Ja liczę, że sami to poprawią - wielka sztuka nie jest -choć być może trzeba przebudować ekonomię gry, by np. w zamian pojazdy były droższe- a prasa dość ostro wypowiada się na temat mniejszych pojemności wozów, np. w recenzji na gry-online:
http://www.gry-online.pl/S022.asp?ID=7221

Jeśli nie, to rzeczywiście pozostaje polegać na modach.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lut 2011, o 07:06 
Offline
Miłośnik

Dołączył(a): 17 wrz 2010, o 15:27
Posty: 80
Lokalizacja: Kraków
Jak nie poprawią wystarczyłoby, żeby zrobili to samo co w TG, dali plik txt który można modyfikować. Ja nawet napisałem na forum Paradoxu o małej pojemności pojazdów i dowiedziałem się że oni tam mają jakiś współczynnik, |populacja w grze miasta/ prawdziwą populację w życiu, co daje 24/100 (w przypadku E1, który ma 24 miejsca).Podejrzewam więc, że oni tego nie zmienią, co daje całkowitą głupotę bo jak przewieźć np. 80 pasażerów na przystanku mając tramwaje po 24 miejsca ? Można wysłać więcej tramwajów, lecz one same się będą blokować.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lut 2011, o 12:54 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 wrz 2009, o 20:25
Posty: 21913
Klimueres napisał(a):
Jak nie poprawią wystarczyłoby, żeby zrobili to samo co w TG, dali plik txt który można modyfikować. Ja nawet napisałem na forum Paradoxu o małej pojemności pojazdów i dowiedziałem się że oni tam mają jakiś współczynnik, |populacja w grze miasta/ prawdziwą populację w życiu, co daje 24/100 (w przypadku E1, który ma 24 miejsca).Podejrzewam więc, że oni tego nie zmienią, co daje całkowitą głupotę bo jak przewieźć np. 80 pasażerów na przystanku mając tramwaje po 24 miejsca ? Można wysłać więcej tramwajów, lecz one same się będą blokować.

Dokładnie - niby można puścić więcej pojazdów, jednak choćby wspomniana przeze mnie recenzja zwraca uwagę, że przy takich czasach postojów na przystankach prowadzi to do korkowania się miasta... Bardzo mnie też interesuje, skąd sobie wymyślili te współczynniki. Dla mnie rozwiązanie jest proste: zwiększyć ceny pojazdów, ew. zmniejszyć dopuszczalne ceny biletów, a w zamian zwiększyć pojemność pojazdów.

A tak naprawdę dobrze zapowiadająca się gra jest psuta przez absurdalne założenia. Trochę to tak, jakby w FPSie biegać z gumowym pistoletem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lut 2011, o 13:59 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 wrz 2009, o 20:25
Posty: 21913
Zostawiłem swój komentarz wraz z sugestiami na oficjalnym forum o grze
http://forum.paradoxplaza.com/forum/sho ... st12063188
i również Was zachęcam do napisania swoich propozycji ;)


Ostatnio edytowano 5 lut 2011, o 14:00 przez Kaszmir, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lut 2011, o 23:14 
Offline
Dyspozytor

Dołączył(a): 27 gru 2010, o 20:02
Posty: 503
Lokalizacja: Nowa Huta
Możliwość tworzenia rozkładów jazdy, istnieje takowe?? No To w TG można było budować pojedyncze torowiska i Pl.Centralny gotowy :P

_________________
Polska Kibolska


Ostatnio edytowano 10 lut 2011, o 23:19 przez NowaHutaWschód, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 lut 2011, o 10:23 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sty 2011, o 18:10
Posty: 1028
Lokalizacja: Kraków, Zwierzyniec
Ciekawią mnie możliwości edytora map. Są gdzieś screeny? Ja nie znalazłem.

_________________
Bara de döda stiger av i Kymlinge


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lut 2011, o 12:59 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 wrz 2009, o 20:25
Posty: 21913
NowaHutaWschód napisał(a):
Możliwość tworzenia rozkładów jazdy, istnieje takowe??

Na razie nie ma, przynajmniej sam nie znalazłem.

NowaHutaWschód napisał(a):
No To w TG można było budować pojedyncze torowiska i Pl.Centralny gotowy :P

Z drugiej strony nie można było budować torowisk poza jezdnią... tu mamy na odwrót. Czemu nie można mieć i rybek, i akwarium...?

Allemon napisał(a):
Ciekawią mnie możliwości edytora map. Są gdzieś screeny? Ja nie znalazłem.

Trochę można dowiedzieć się tutaj. Parę szczegółów (na podstawie zawartych tam postów) :
> niestety nie będzie można załadować do edytora bitmapy jako podkładu terenu czy opcji w podobnym stylu, mapę trzeba tworzyć samodzielnie
> nie będzie na szczęście ograniczeń co do ilości stworzonych/ściągniętych map, będzie można mieć tyle, ile się chce
> można będzie zmieniać nazwy ulic
> miasta z edytora nie będą się zmieniały wraz z upływem czasu, jednak twórcy rozważają wprowadzenie takiej możliwości w ewentualnym dodatku albo DLC


Ostatnio edytowano 12 lut 2011, o 12:59 przez Kaszmir, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lut 2011, o 12:38 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 wrz 2009, o 20:25
Posty: 21913
Z dziennikarskiego obowiązku wspomnę, że pojawiło się demo Cities in Motion, dostępne pod linkiem. Właściwie to samo co wersja beta, z mniejszą ilością możliwości (np. można zacząć jedynie od tutoriala). W szczególności nie poprawiono np. pojemności pojazdów.

To ja chyba podziękuję za grę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lut 2011, o 15:02 
Offline
Miłośnik

Dołączył(a): 17 wrz 2010, o 15:27
Posty: 80
Lokalizacja: Kraków
Kaszmir napisał(a):
[...]W szczególności nie poprawiono np. pojemności pojazdów.

Ja jak to "testowałem" to miałem wrażenie że niczego nie poprawili od bety.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lut 2011, o 23:00 
Offline
Administrator Techniczny

Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 19:01
Posty: 9953
Lokalizacja: Kraków->Bieńczyce
Kaszmir napisał(a):
Z dziennikarskiego obowiązku wspomnę, że pojawiło się demo Cities in Motion, dostępne pod linkiem. Właściwie to samo co wersja beta, z mniejszą ilością możliwości (np. można zacząć jedynie od tutoriala). W szczególności nie poprawiono np. pojemności pojazdów.

To ja chyba podziękuję za grę.


Odnośnie bety i autobusów:
Cytuj:
Indeed the demo has less content than the beta. From the beta we hoped to get feedback and the demo is for people to have a bit to play so they can decide if they buy the game or not.

Philippe: From the setting you can switch to use system c...ursor. Please, let us know if that feels better!

I'm sorry to say Jeremy, that the capacities will not be made realistic since we have smaller number of citizens too than in real life. What we did fix is the balance so that the smallest vehicles have a bigger capacity, but only to balance the game better.


http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... 2874225253


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 82 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL