Cities in Motion

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Kaszmir
Moderator fb pkk
Posty: 22832
Rejestracja: 18 wrz 2009, o 21:25
Kontakt:

#16 Post autor: Kaszmir » 10 sty 2011, o 14:13

Kolejna galeria:
http://www.gry-online.pl/S026.asp?ID=9747

Martwi mnie trochę ilość misji - tylko 12 (wspomniane pod koniec artykułu). Za to będzie edytor map, więc twórcy wybronili się z nawiązką ;)


PS. Będą autobusy dwuprzegubowe :D
http://www.gry-online.pl/S055.asp?ID=193483
Ostatnio zmieniony 10 sty 2011, o 14:16 przez Kaszmir, łącznie zmieniany 3 razy.

Mseifer
Administrator Techniczny
Posty: 9959
Rejestracja: 14 wrz 2009, o 20:01
Lokalizacja: Kraków->Bieńczyce
Kontakt:

#17 Post autor: Mseifer » 10 sty 2011, o 14:57

Kaszmir pisze:Martwi mnie trochę ilość misji - tylko 12 (wspomniane pod koniec artykułu). Za to będzie edytor map, więc twórcy wybronili się z nawiązką ;)
Ale będzie też tryb wolnej gry:)

Awatar użytkownika
Locutus
Moderator
Posty: 7814
Rejestracja: 19 wrz 2009, o 08:40
Lokalizacja: Romilly-sur-Seine
Kontakt:

#18 Post autor: Locutus » 10 sty 2011, o 18:42

czatowiec pisze:Ja też. Jak tylko gra wyjdzie i będzie w przyzwoitej cenie, to kupię :)
Mój komputer jest na tyle zabytkowy (rocznik 2005 bodajże), że nie wiem, czy będę mógł się cieszyć tą grą, ale naprawdę zapowiada się niesamowicie…

Pozdrawiam!
LOKI
Komunikacja miejska ma być dla ludzi. Nigdy na odwrót.

tramwajem
Dyrektor
Posty: 2602
Rejestracja: 7 sty 2010, o 21:34
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

#19 Post autor: tramwajem » 10 sty 2011, o 20:42

Kaszmir pisze:Za to będzie edytor map, więc twórcy wybronili się z nawiązką
No no..
Kraków widzę wielki! :)
Kaszmir pisze:Będą autobusy dwuprzegubowe
Ale czad! Ślicznie wygląda na wijącej się drodze, martwi mnie jednak czy znajdzie pasażerów na takiej wiosce :)


Poprawione 'ślicznie' - K
Ostatnio zmieniony 11 sty 2011, o 20:47 przez tramwajem, łącznie zmieniany 1 raz.
I bike Kraków - wyższa kultura mobilności
http://ibikekrakow.com

Awatar użytkownika
Locutus
Moderator
Posty: 7814
Rejestracja: 19 wrz 2009, o 08:40
Lokalizacja: Romilly-sur-Seine
Kontakt:

#20 Post autor: Locutus » 11 sty 2011, o 09:41

tramwajem pisze:(...) Ale czad! Ślicnzie wygląda na wijącej się drodze, martwi mnie jednak czy znajdzie pasażerów na takiej wiosce :)
Skoro przegubowa stopięćdziesiątkadwójka w Krakowie znajduje pasażerów, mimo że od Cracovii do Olszanicy mknie przez tereny z zabudową jednorodzinną, to może i ten dwuprzegubowiec także coś zgarnie? :-P

Pozdrawiam!
LOKI
Komunikacja miejska ma być dla ludzi. Nigdy na odwrót.

tramwajem
Dyrektor
Posty: 2602
Rejestracja: 7 sty 2010, o 21:34
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

#21 Post autor: tramwajem » 11 sty 2011, o 10:54

W sumie Wola jest jednak nieco gęściej zabudowana, a nawet ma bloki :)
I bike Kraków - wyższa kultura mobilności
http://ibikekrakow.com

Awatar użytkownika
Kaszmir
Moderator fb pkk
Posty: 22832
Rejestracja: 18 wrz 2009, o 21:25
Kontakt:

#22 Post autor: Kaszmir » 11 sty 2011, o 20:52

Locutus pisze:Mój komputer jest na tyle zabytkowy (rocznik 2005 bodajże), że nie wiem, czy będę mógł się cieszyć tą grą, ale naprawdę zapowiada się niesamowicie…
Mój laptop wprawdzie ma dwa lata, jednak w chwili kupowania był całkiem niezły, więc liczę, że udźwignie bez problemów.

Poza tym -na marginesie- generalnie wymagania sprzętowe gier w ostatnich czasach nie rosną aż tak szybko, co wynika z faktu, że od dłuższego czasu główne rodziny konsol (Playstation, XBox) nie miały żadnych nowych premier sprzętu.

NowaHutaWschód
Dyspozytor
Posty: 599
Rejestracja: 27 gru 2010, o 20:02
Lokalizacja: Nowa Huta

#23 Post autor: NowaHutaWschód » 21 sty 2011, o 00:06

Jak wygląda układ torowisk? Tylko po drogach czy możliwość budowy na terenie zielonym? Możliwość wprowadzania rozkładów i takich mniejszych detali które jednak się przydają?
Polska Kibolska

Awatar użytkownika
Kaszmir
Moderator fb pkk
Posty: 22832
Rejestracja: 18 wrz 2009, o 21:25
Kontakt:

#24 Post autor: Kaszmir » 21 sty 2011, o 00:45

NowaHutaWschód pisze:Jak wygląda układ torowisk? Tylko po drogach czy możliwość budowy na terenie zielonym?
Na tym screenie tramwaj skręca z torowiska zielonego w ulicę, więc wynika z tego, że obie możliwości będą, przynajmniej w ramach pasa między jezdniami:
http://www.gry-online.pl/S055.asp?ID=193495

Natomiast poza jezdniami ciężko powiedzieć odnośnie tramwaju, bo będzie kolejka miejska i możliwe, że ona będzie pełnić jego zadanie:
http://www.gry-online.pl/S055.asp?ID=193489
Ostatnio zmieniony 21 sty 2011, o 00:46 przez Kaszmir, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Coffee
Wisielec pomostowy
Posty: 6523
Rejestracja: 15 wrz 2009, o 15:59
Lokalizacja: Kraków - Borek Fał.
Kontakt:

#25 Post autor: Coffee » 21 sty 2011, o 11:08

Kaszmir pisze:Natomiast poza jezdniami ciężko powiedzieć odnośnie tramwaju, bo będzie kolejka miejska i możliwe, że ona będzie pełnić jego zadanie:
Będzie taka możliwość. Co prawda nie w każdej sytuacji, ale będzie można poprowadzić tramwaje przez place i skwery, które są dostępne tylko dla pieszych.
Obrazek
Obrazek
Ich will dass ihr mir vertraut
Ich will dass ihr mir glaubt
Ich will eure Blicke spüren
Jeden Herzschlag kontrollieren

NowaHutaWschód
Dyspozytor
Posty: 599
Rejestracja: 27 gru 2010, o 20:02
Lokalizacja: Nowa Huta

#26 Post autor: NowaHutaWschód » 21 sty 2011, o 13:19

To szkoda bo chętnie widziałbym torowiska na tereniu wyłącznie zielonym tak jak np Wzgórza Krzesławickie czy Pleszów(Igołomska)
Polska Kibolska

Awatar użytkownika
Locutus
Moderator
Posty: 7814
Rejestracja: 19 wrz 2009, o 08:40
Lokalizacja: Romilly-sur-Seine
Kontakt:

#27 Post autor: Locutus » 21 sty 2011, o 13:42

Czyli zamierzają powielić błąd z Traffic Giant ? Ojej, no to szkoda... Może jeszcze się okaże, że nie można tramwajów w pociągi łączyć?

Pozdrawiam!
LOKI
Komunikacja miejska ma być dla ludzi. Nigdy na odwrót.

Awatar użytkownika
I.G.I
Moderator fb pkk
Posty: 1167
Rejestracja: 14 wrz 2009, o 22:03
Lokalizacja: Krowodrza
Kontakt:

#28 Post autor: I.G.I » 1 lut 2011, o 22:06

Wiślacka {5} Krowodrza

Awatar użytkownika
Kaszmir
Moderator fb pkk
Posty: 22832
Rejestracja: 18 wrz 2009, o 21:25
Kontakt:

#29 Post autor: Kaszmir » 1 lut 2011, o 23:07

I.G.I pisze:Pojawiła się wersja beta gry:

http://www.fileplanet.com/218504/210000 ... eta-Client
Pierwsze wrażenia? Chyba najlepszym określeniem będzie: mieszane.

Co mi się podoba, to że tory tramwajowe można budować wszędzie: zarówno na ulicach, jak i terenach zielonych. Do tego gra ogólnie przygotowana dość poważanie.

Jednak ma swoje wady:
> Z technicznych to lekkie opóźnienie kursora oraz przesuwania mapy względem ruchów myszki. Niby niewielkie, jednak wolałem pod tym względem Traffic Giant
> Tramwaje nie mogą zatrzymywać się na przystankach autobusowych i vice versa! Trzeba budować dwa słupki obok siebie...
> Do tego brak swobody w ustalaniu trasy: jedynie łączymy przystanki. Niby powinno wystarczyć, jednak wolałem Traffic Giant, gdzie sam decydowałem, którą ulicą linia pojedzie.
> Tory można budować jedynie w obie strony naraz, zapomnijcie o odcinkach jednokierunkowych. Nawet pętle są budowane dwustronnie, jak nasz Dw. Towarowy. Czyli normalnej pętli (Mistrzejowice, Bieżanów N.) nie uświadczycie.
> Pojazdy zachodzą na inne na zakrętach, jednak to można wybaczyć.
> Natomiast pojemności pojazdów są wzięte znikąd! Przegubowiec mieści... dwadzieścia parę osób :O

To takie wstępne wrażenia, na podstawie tutorialu.
Ostatnio zmieniony 1 lut 2011, o 23:07 przez Kaszmir, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
I.G.I
Moderator fb pkk
Posty: 1167
Rejestracja: 14 wrz 2009, o 22:03
Lokalizacja: Krowodrza
Kontakt:

#30 Post autor: I.G.I » 1 lut 2011, o 23:09

Kaszmir pisze:
I.G.I pisze:Pojawiła się wersja beta gry:

http://www.fileplanet.com/218504/210000 ... eta-Client
Pierwsze wrażenia? Chyba najlepszym określeniem będzie: mieszane.

Co mi się podoba, to że tory tramwajowe można budować wszędzie: zarówno na ulicach, jak i terenach zielonych. Do tego gra ogólnie przygotowana dość poważanie.

Jednak ma swoje wady:
> Z technicznych to lekkie opóźnienie kursora oraz przesuwania mapy względem ruchów myszki. Niby niewielkie, jednak wolałem pod tym względem Traffic Giant
> Tramwaje nie mogą zatrzymywać się na przystankach autobusowych i vice versa! Trzeba budować dwa słupki obok siebie...
> Do tego brak swobody w ustalaniu trasy: jedynie łączymy przystanki. Niby powinno wystarczyć, jednak wolałem Traffic Giant, gdzie sam decydowałem, którą ulicą linia pojedzie.
> Tory można budować jedynie w obie strony naraz, zapomnijcie o odcinkach jednokierunkowych. Nawet pętle są budowane dwustronnie, jak nasz Dw. Towarowy. Czyli normalnej pętli (Mistrzejowice, Bieżanów N.) nie uświadczycie.
> Pojazdy zachodzą na inne na zakrętach, jednak to można wybaczyć.
> Natomiast pojemności pojazdów są wzięte znikąd! Przegubowiec mieści... dwadzieścia parę osób :O

To takie wstępne wrażenia, na podstawie tutorialu.
Kaszmir nie zapominaj, że to wersja beta. :D Wszelkie uwagi dotyczące gry możesz przesyłać po zarejestrowaniu się na ich stronie. :)
Wiślacka {5} Krowodrza

ODPOWIEDZ

Wróć do „IV. W Sieci & Software”