Zupełnie się z tym nie zgadzam.obserwator pisze:U nas nie podnoszone słupki na torowiskach nie zdałyby egzaminu ze względu na duży ruch tramwajowy.
Ukraina
Moderator: Moderatorzy
-
- Dyspozytor
- Posty: 566
- Rejestracja: 23 lip 2017, o 14:19
Ukraina
To gdzie byś widział wspomniane słupki?Cukier pisze:Zupełnie się z tym nie zgadzam.obserwator pisze:U nas nie podnoszone słupki na torowiskach nie zdałyby egzaminu ze względu na duży ruch tramwajowy.
-
- Dyspozytor
- Posty: 566
- Rejestracja: 23 lip 2017, o 14:19
Ukraina
Pod wiaduktem na Lubicz, potrafi stać w szczycie kolejka do przystanku Dworzec Główny, także tutaj średnio bym to widział. Jeśli chodzi o Franciszkańską i Dominikańską to można by pomyśleć, pod warunkiem że działałoby to odpowiednio, a nie zostałaby zepsuta robota tak jak większość rzeczy w tym mieście. Generalnie chodzi o to by działało to sprawnie, aby tramwaj nigdy nie musiał przed tym hamować.
Lecz moim zdaniem powinniśmy zacząć od Rakowickiej i Długiej i sprawdzić czy tam zdaje to egzamin.
Lecz moim zdaniem powinniśmy zacząć od Rakowickiej i Długiej i sprawdzić czy tam zdaje to egzamin.
Ukraina
W stronę Mogilskiego to bym polemizował czy w korku w przekopie stoją tylko zbiorkomy.obserwator pisze:Pod wiaduktem na Lubicz, potrafi stać w szczycie kolejka do przystanku Dworzec Główny, także tutaj średnio bym to widział.
Przy naszych zawrotnych prędkościach na rozjazdach to taki słupek się zdąży 3 razy schować i wysunąć nim tramwaj się przetoczy ostatnim wózkiem. Takie słupki powinny być chowane na postawie sygnału z GPSa (tryb podstawowy) i na podstawie sygnału podczerwonego z przełącznika zwrotnic (tryb dodatkowy).obserwator pisze:Generalnie chodzi o to by działało to sprawnie, aby tramwaj nigdy nie musiał przed tym hamować.
Póki co to tam nawet nie ma zakazu ruchu / strefy ograniczonego wjazdu, którą by można w ten sposób lepiej egzekwować. I jeśli się podejście wojewody nie zmieni, to się raczej ich tam nie doczekamy. Choć tak jak pisałem kiedyś - na Długiej między Słowiańską a Szlakiem powinien być zakaz ruchu dla wszystkich prócz KMK i służb ratunkowych / miejskich oraz rowerzystów. Samochody niech korzystają z kwartału ulic dookoła - Pędzichów i Krowoderskiej.obserwator pisze:Lecz moim zdaniem powinniśmy zacząć od Rakowickiej i Długiej i sprawdzić czy tam zdaje to egzamin.
-
- Dyspozytor
- Posty: 566
- Rejestracja: 23 lip 2017, o 14:19
Ukraina
Wielka szkoda, że takie jest podejście wojewody. Prawdę mówiąc jest to chyba najtańszy sposób na usprawnienie naszego systemu.
Ukraina
http://innpoland.pl/145423,przemyt-drew ... szmuglerow
Jak alarmuje brytyjska organizacja pozarządowa Earthside, codziennie wjeżdża z Ukrainy na terytorium Unii Europejskiej po 60 pociągów wypełnionych nielegalnie pozyskanym drewnem. Olbrzymia część tego szmuglu odbywa się przez Polskę, a na granicy z Ukrainą zamieszane w proceder firmy tworzą swoisty ośrodek legalizacji surowca.
"Jest super, jest super
Więc o co ci chodzi?"
Więc o co ci chodzi?"
Ukraina
Odessa. Linie tramwajowe w chaszczach i bagnie tu się sprawdzają i kosztem jakości mimo wszystko są utrzymywane
. Bilet normalny 5 UAH czyli aktualnie 79 groszy (dla porównana tygodniowy 32 UAH czyli 5 zł) co ma się mimo wszystko całkiem atrakcyjnie cenowo względem Ukraińskich zarobków a mimo wszystko wspomniano w artykule, że tym jeżdżą głównie osoby uprawnione do bezpłatnych przejazdów jak np. emeryci. Dodaję jako ciekawostkę i polecam do obejrzenia też filmik w artykule.
Artykuł:
http://www.gdzielosponiesie.pl/2017/05/ ... zez-bagno/
Film:
https://youtu.be/liI9tJHwRWQ
Parę zdjęć:




Artykuł:
http://www.gdzielosponiesie.pl/2017/05/ ... zez-bagno/
Film:
https://youtu.be/liI9tJHwRWQ
Parę zdjęć:



-
- Miłośnik
- Posty: 105
- Rejestracja: 28 paź 2019, o 20:51
Ukraina
Wygląda trochę jak linia do Walcowni 
