Arriva RP

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
I.G.I
Dyrektor
Posty: 1167
Rejestracja: 14 wrz 2009, o 22:03
Lokalizacja: Krowodrza
Kontakt:

Arriva RP

#1 Post autor: I.G.I » 15 wrz 2009, o 14:17

.....

Awatar użytkownika
Valcyte
Znawca
Posty: 24
Rejestracja: 3 cze 2014, o 22:34
Lokalizacja: Poland

Bilet 5-dniowy na wszystkie pociągi za 1 zł!

#2 Post autor: Valcyte » 22 lut 2015, o 21:27

Sprawdź standard Arriva – Zapraszamy kierowców na pokład naszych pociągów!

http://arriva.pl/art/611/oszalelismy-na ... w----.html

Tak sobie czytam i uważam że to idealny projekt ze strony przewoźnika Arriva. Trzeba przyznać że taka promocja w jakimś stopniu przyciągnie nowych pasażerów którzy pozostaną na dłużej.

Awatar użytkownika
yosujiro
Dyrektor
Posty: 1803
Rejestracja: 4 wrz 2013, o 13:58
Lokalizacja: Krowodrza, Tenczynek

Bilet 5-dniowy na wszystkie pociągi za 1 zł!

#3 Post autor: yosujiro » 22 lut 2015, o 23:31

Przyciągnie na pewno, ale czy zostaną? Wszystko zależy od późniejszych cen. Co nie zmienia faktu, że Arriva kolejny raz walczy o względy klienta, nie to co nasz małopolski kolejowy beton.

Awatar użytkownika
Kaszmir
Moderator fb pkk
Posty: 22832
Rejestracja: 18 wrz 2009, o 21:25
Kontakt:

Bilet 5-dniowy na wszystkie pociągi za 1 zł!

#4 Post autor: Kaszmir » 23 lut 2015, o 00:14

yosujiro pisze:Przyciągnie na pewno, ale czy zostaną? Wszystko zależy od późniejszych cen. Co nie zmienia faktu, że Arriva kolejny raz walczy o względy klienta, nie to co nasz małopolski kolejowy beton.
Podoba mi się ta kampania! Myślę, że część kierowców może zostać - często najtrudniej jest nauczyć ludzi czegoś nowego (np. wpojenia im, że jest alternatywa), gdy już się to osiągnie, część zaczyna korzystać :-)

Awatar użytkownika
Valcyte
Znawca
Posty: 24
Rejestracja: 3 cze 2014, o 22:34
Lokalizacja: Poland

Bilet 5-dniowy na wszystkie pociągi za 1 zł!

#5 Post autor: Valcyte » 23 lut 2015, o 11:41

Kaszmir pisze:
yosujiro pisze:Przyciągnie na pewno, ale czy zostaną? Wszystko zależy od późniejszych cen. Co nie zmienia faktu, że Arriva kolejny raz walczy o względy klienta, nie to co nasz małopolski kolejowy beton.
Podoba mi się ta kampania! Myślę, że część kierowców może zostać - często najtrudniej jest nauczyć ludzi czegoś nowego (np. wpojenia im, że jest alternatywa), gdy już się to osiągnie, część zaczyna korzystać :-)
Dokładnie jestem tego samego zdania. Jeśli część kierowców dostanie lepszą a nawet taką samą alternatywę dojazdu np. do pracy to z miłą chęcią zamieni samochód na lokalną kolej. Pytanie tylko ile potrwa promocja i jakie będą koszty gdy ona dobiegnie końca. Jak widać na przykładzie przewoźnika Arriva można zrobić wiele aby przyciągnąć klienta, szkoda że inni przewoźnicy nie raczą nas ciekawymi ofertami przejazdu.

Lw25
Moderator
Posty: 3010
Rejestracja: 21 sty 2014, o 15:52
Lokalizacja: Krowodrza Górka/日進市

Arriva RP

#6 Post autor: Lw25 » 19 mar 2016, o 07:32

http://www.rynek-kolejowy.pl//mobile/ar ... 75873.html
Arriva złożyła wniosek o przydział miejsca na CMK. To oznacza, że od grudnia 2016 na trasie Kraków-Warszawa. Podobnie jak Rk mam nadzieję na Vectrony DB i jakieś wagony z demobilu Deutsche Bahna. Niemcy wprowadzili w grudniu 2015 nowe składy IC2, skład dalekobieżnych Twindexxów z Traxxem, na połączenia Intercity, a w 2017 mają na nie wprowadzić składy ICE4.
Komunikacja Miejska w Krakowie jest na pokaz. Jak masa rzeczy w tym mieście.

Awatar użytkownika
Kaszmir
Moderator fb pkk
Posty: 22832
Rejestracja: 18 wrz 2009, o 21:25
Kontakt:

Arriva RP

#7 Post autor: Kaszmir » 7 wrz 2017, o 17:41

Nie tylko Leo Express. Nowa mocna konkurencja dla PKP Intercity wjeżdża na tory! Dokąd pojedzie i kiedy?
https://www.fly4free.pl/nie-tylko-leo-e ... e-i-kiedy/
Już od 1 września 2018 r. przewoźnik może otworzyć trasę z Olsztyna do Szczecina, od 14 grudnia 2020 roku trasę Wejherowo-Katowice-Wejherowo, a w 2019 roku – połączenie z Łodzi Fabrycznej do Szczecina.
Część tras Arrivy nie została jednak zaakceptowana przez UTK. Tak jest z połączeniem Warszawa Wschodnia – Poznań Główny (miałoby zostać uruchomione 14 grudnia 2020 roku) i Wrocław Główny – Szczecin Niebuszewo (planowany start od 1 września 2019 r.). W planach było też m.in. uruchomienie połączeń z Warszawy do Krakowa i Łodzi.

Awatar użytkownika
lucapacioli
Dyspozytor
Posty: 649
Rejestracja: 26 gru 2009, o 21:42
Lokalizacja: Wieliczka/Kraków, os.Widok

Arriva RP

#8 Post autor: lucapacioli » 7 wrz 2017, o 21:04

W wyniku przeprowadzonej analizy stwierdzono, że nowe połączenia zakłóciłyby regularność połączeń o charakterze użyteczności publicznej – czytamy w komunikacie UTK.
Dodatkowo, w sprawę włączyło się Ministerstwo Infrastruktury i Budownictwa, które ma wątpliwości, czy taka konkurencja będzie dobra dla PKP Intercity.
A podobno w Polsce komunizm skończył się w 1989 :O Ręce opadają...
lepiej milczeć i sprawiać wrażenie głupiego, niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości

Awatar użytkownika
tomek_m
Dyrektor
Posty: 3327
Rejestracja: 7 mar 2014, o 12:22
Lokalizacja: Michałowice

Arriva RP

#9 Post autor: tomek_m » 7 wrz 2017, o 21:58

lucapacioli pisze: A podobno w Polsce komunizm skończył się w 1989 :O Ręce opadają...
W obecnej sytuacji politycznej w Polsce to wszystko jest możliwe. Zapewne wytłumaczenie na to jest: "Ochrona polskich przedsiębiorstw/kapitału itp....przed napływem złych konkurencyjnych i imperialistycznych firm z zachodu" :hihi:

Awatar użytkownika
Sgriffin
Dyrektor
Posty: 2039
Rejestracja: 4 paź 2013, o 14:21
Lokalizacja: Kreuzberg

Arriva RP

#10 Post autor: Sgriffin » 8 wrz 2017, o 11:36

lucapacioli pisze:
W wyniku przeprowadzonej analizy stwierdzono, że nowe połączenia zakłóciłyby regularność połączeń o charakterze użyteczności publicznej – czytamy w komunikacie UTK.
Dodatkowo, w sprawę włączyło się Ministerstwo Infrastruktury i Budownictwa, które ma wątpliwości, czy taka konkurencja będzie dobra dla PKP Intercity.
A podobno w Polsce komunizm skończył się w 1989 :O Ręce opadają...
Ciekawe, że w przypadku tzw. busiarzy forumowi eksperci mają inne zdanie ;P

Lw25 pisze: Arriva złożyła wniosek o przydział miejsca na CMK. To oznacza, że od grudnia 2016 na trasie Kraków-Warszawa. Podobnie jak Rk mam nadzieję na Vectrony DB i jakieś wagony z demobilu Deutsche Bahna. Niemcy wprowadzili w grudniu 2015 nowe składy IC2, skład dalekobieżnych Twindexxów z Traxxem, na połączenia Intercity, a w 2017 mają na nie wprowadzić składy ICE4.
Jak można przeczytać we wniosku tabor to lokomotywa + 5 wagonów. DB Schenker ma w końcu sporo lokomotyw.
"W przypadku, jeśli przetarg wygrywa przewoźnik prywatny (co wymaga ustalenia kryteriów rzeczywiście umożliwiających konkurencję) – średnia oszczędność względem przyznania zadania przewoźnikowi komunalnemu z wolnej ręki wynosi 1,12 - 1,13 zł"

ODPOWIEDZ

Wróć do „III. Kolej”