Arriva RP
Moderator: Moderatorzy
Arriva RP
.....
Bilet 5-dniowy na wszystkie pociągi za 1 zł!
Sprawdź standard Arriva – Zapraszamy kierowców na pokład naszych pociągów!
http://arriva.pl/art/611/oszalelismy-na ... w----.html
Tak sobie czytam i uważam że to idealny projekt ze strony przewoźnika Arriva. Trzeba przyznać że taka promocja w jakimś stopniu przyciągnie nowych pasażerów którzy pozostaną na dłużej.
http://arriva.pl/art/611/oszalelismy-na ... w----.html
Tak sobie czytam i uważam że to idealny projekt ze strony przewoźnika Arriva. Trzeba przyznać że taka promocja w jakimś stopniu przyciągnie nowych pasażerów którzy pozostaną na dłużej.
Bilet 5-dniowy na wszystkie pociągi za 1 zł!
Przyciągnie na pewno, ale czy zostaną? Wszystko zależy od późniejszych cen. Co nie zmienia faktu, że Arriva kolejny raz walczy o względy klienta, nie to co nasz małopolski kolejowy beton.
Bilet 5-dniowy na wszystkie pociągi za 1 zł!
Podoba mi się ta kampania! Myślę, że część kierowców może zostać - często najtrudniej jest nauczyć ludzi czegoś nowego (np. wpojenia im, że jest alternatywa), gdy już się to osiągnie, część zaczyna korzystać :-)yosujiro pisze:Przyciągnie na pewno, ale czy zostaną? Wszystko zależy od późniejszych cen. Co nie zmienia faktu, że Arriva kolejny raz walczy o względy klienta, nie to co nasz małopolski kolejowy beton.
Bilet 5-dniowy na wszystkie pociągi za 1 zł!
Dokładnie jestem tego samego zdania. Jeśli część kierowców dostanie lepszą a nawet taką samą alternatywę dojazdu np. do pracy to z miłą chęcią zamieni samochód na lokalną kolej. Pytanie tylko ile potrwa promocja i jakie będą koszty gdy ona dobiegnie końca. Jak widać na przykładzie przewoźnika Arriva można zrobić wiele aby przyciągnąć klienta, szkoda że inni przewoźnicy nie raczą nas ciekawymi ofertami przejazdu.Kaszmir pisze:Podoba mi się ta kampania! Myślę, że część kierowców może zostać - często najtrudniej jest nauczyć ludzi czegoś nowego (np. wpojenia im, że jest alternatywa), gdy już się to osiągnie, część zaczyna korzystać :-)yosujiro pisze:Przyciągnie na pewno, ale czy zostaną? Wszystko zależy od późniejszych cen. Co nie zmienia faktu, że Arriva kolejny raz walczy o względy klienta, nie to co nasz małopolski kolejowy beton.
Arriva RP
http://www.rynek-kolejowy.pl//mobile/ar ... 75873.html
Arriva złożyła wniosek o przydział miejsca na CMK. To oznacza, że od grudnia 2016 na trasie Kraków-Warszawa. Podobnie jak Rk mam nadzieję na Vectrony DB i jakieś wagony z demobilu Deutsche Bahna. Niemcy wprowadzili w grudniu 2015 nowe składy IC2, skład dalekobieżnych Twindexxów z Traxxem, na połączenia Intercity, a w 2017 mają na nie wprowadzić składy ICE4.
Arriva złożyła wniosek o przydział miejsca na CMK. To oznacza, że od grudnia 2016 na trasie Kraków-Warszawa. Podobnie jak Rk mam nadzieję na Vectrony DB i jakieś wagony z demobilu Deutsche Bahna. Niemcy wprowadzili w grudniu 2015 nowe składy IC2, skład dalekobieżnych Twindexxów z Traxxem, na połączenia Intercity, a w 2017 mają na nie wprowadzić składy ICE4.
Komunikacja Miejska w Krakowie jest na pokaz. Jak masa rzeczy w tym mieście.
Arriva RP
Nie tylko Leo Express. Nowa mocna konkurencja dla PKP Intercity wjeżdża na tory! Dokąd pojedzie i kiedy?
https://www.fly4free.pl/nie-tylko-leo-e ... e-i-kiedy/
https://www.fly4free.pl/nie-tylko-leo-e ... e-i-kiedy/
Już od 1 września 2018 r. przewoźnik może otworzyć trasę z Olsztyna do Szczecina, od 14 grudnia 2020 roku trasę Wejherowo-Katowice-Wejherowo, a w 2019 roku – połączenie z Łodzi Fabrycznej do Szczecina.
Część tras Arrivy nie została jednak zaakceptowana przez UTK. Tak jest z połączeniem Warszawa Wschodnia – Poznań Główny (miałoby zostać uruchomione 14 grudnia 2020 roku) i Wrocław Główny – Szczecin Niebuszewo (planowany start od 1 września 2019 r.). W planach było też m.in. uruchomienie połączeń z Warszawy do Krakowa i Łodzi.
- lucapacioli
- Dyspozytor
- Posty: 649
- Rejestracja: 26 gru 2009, o 21:42
- Lokalizacja: Wieliczka/Kraków, os.Widok
Arriva RP
W wyniku przeprowadzonej analizy stwierdzono, że nowe połączenia zakłóciłyby regularność połączeń o charakterze użyteczności publicznej – czytamy w komunikacie UTK.
A podobno w Polsce komunizm skończył się w 1989Dodatkowo, w sprawę włączyło się Ministerstwo Infrastruktury i Budownictwa, które ma wątpliwości, czy taka konkurencja będzie dobra dla PKP Intercity.

lepiej milczeć i sprawiać wrażenie głupiego, niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości
Arriva RP
W obecnej sytuacji politycznej w Polsce to wszystko jest możliwe. Zapewne wytłumaczenie na to jest: "Ochrona polskich przedsiębiorstw/kapitału itp....przed napływem złych konkurencyjnych i imperialistycznych firm z zachodu"lucapacioli pisze: A podobno w Polsce komunizm skończył się w 1989Ręce opadają...

Arriva RP
Ciekawe, że w przypadku tzw. busiarzy forumowi eksperci mają inne zdanielucapacioli pisze:W wyniku przeprowadzonej analizy stwierdzono, że nowe połączenia zakłóciłyby regularność połączeń o charakterze użyteczności publicznej – czytamy w komunikacie UTK.A podobno w Polsce komunizm skończył się w 1989Dodatkowo, w sprawę włączyło się Ministerstwo Infrastruktury i Budownictwa, które ma wątpliwości, czy taka konkurencja będzie dobra dla PKP Intercity.Ręce opadają...

Jak można przeczytać we wniosku tabor to lokomotywa + 5 wagonów. DB Schenker ma w końcu sporo lokomotyw.Lw25 pisze: Arriva złożyła wniosek o przydział miejsca na CMK. To oznacza, że od grudnia 2016 na trasie Kraków-Warszawa. Podobnie jak Rk mam nadzieję na Vectrony DB i jakieś wagony z demobilu Deutsche Bahna. Niemcy wprowadzili w grudniu 2015 nowe składy IC2, skład dalekobieżnych Twindexxów z Traxxem, na połączenia Intercity, a w 2017 mają na nie wprowadzić składy ICE4.
"W przypadku, jeśli przetarg wygrywa przewoźnik prywatny (co wymaga ustalenia kryteriów rzeczywiście umożliwiających konkurencję) – średnia oszczędność względem przyznania zadania przewoźnikowi komunalnemu z wolnej ręki wynosi 1,12 - 1,13 zł"