Platforma Komunikacyjna Krakowa

"Komunikacja miejska ma być dla ludzi, nigdy na odwrót"
Teraz jest 24 maja 2017, o 15:28

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 696 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 43, 44, 45, 46, 47
Autor Wiadomość
PostNapisane: 20 maja 2017, o 12:29 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 paź 2013, o 14:21
Posty: 1456
Lokalizacja: Warszawa
Bzdura. Winien zawsze równa się ma, wynik finansowy jest zapisywany na koncie.
Cytuj:
A tu prościutki przepis na Wartość Rzeczywistącena zakupu - odpisy - koszty doprowadzenia do stanu używalności przez nabywcę + ZERO, bo PIC ma na nie wywalone od baaardzo dawna. Od kiedy P4 jest modernizacją?

To sobie sprzedawaj za wartość rzeczywistą tylko najpierw poczytaj ksh. P4 podnosi wartość środka trwałego.

_________________
Najwięcej do powiedzenia na temat komunikacji podmiejskiej mają do powiedzenia Ci, którzy z niej nie korzystają.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 maja 2017, o 21:05 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 27 kwi 2013, o 17:35
Posty: 1478
Lokalizacja: Kraków
Sgriffin napisał(a):
W każdym razie powtórzę po raz kolejny - ED74 mają daną wartość księgową (koszt zakupu - odpisy amortyzacyjne + przeprowadzone modernizacje), sprzedanie środka trwałego poniżej wartości księgowej to wykazanie straty w zestawieniu finansowym na koniec roku. I jestem w stanie zrozumieć, że nie wszyscy forumowicze o tym wiedzą, ale nie "doświadczony manager który odnosił sukcesy w zakresie zarządzania nieruchomosciami". Ustalenie przybliżonej wartości księgowej ED74 zajmuje 5 minut w google.

Mam wrażenie, że mieszasz ze sobą amortyzację księgową i podatkową :) I nie za bardzo wiem, w jaki sposób ocenić "w 5 min na podstawie google" aktualną wartość bilansową danego ŚT nie znając zupełnie jego stanu? A choćby ew. utrata wartości i odpisy aktualizujące wartość ŚT?

Jak kupisz samochód dajmy na to za 100 tys. zł i będziesz sobie go amortyzował liniowo np. stawką 20%, ale po pierwszym roku z jakiegoś powodu się np. częściowo spali i będzie się nadawać głównie na złom, to nadal będzie warte 80 tys. zł i sprzedaż wraku poniżej tej kwoty będzie oznaczała działanie na szkodę firmy...? :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 maja 2017, o 23:28 
Offline
Specjalista

Dołączył(a): 10 gru 2014, o 00:02
Posty: 226
Lokalizacja: Kraków
kot_feliks napisał(a):
Jak kupisz samochód dajmy na to za 100 tys. zł i będziesz sobie go amortyzował liniowo np. stawką 20%, ale po pierwszym roku z jakiegoś powodu się np. częściowo spali i będzie się nadawać głównie na złom, to nadal będzie warte 80 tys. zł i sprzedaż wraku poniżej tej kwoty będzie oznaczała działanie na szkodę firmy...? :)

Za tą wypowiedź Wielkie :clap:

A co do pytania to w mazowieckim, zwłaszcza w PICu, pewnie tak. :wall:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: wczoraj, o 00:24 
Offline
Inspektor

Dołączył(a): 13 paź 2013, o 10:43
Posty: 421
Lokalizacja: Kraków
Nie chcąc przerywać dyskusji, wtrącę tylko, że na Portalu Pasażera pojawił się rozkład jazdy obowiązujący od 11 czerwca do 2 września. Ciekawostką są kursy do Zakopanego w dniu 15 i 18 czerwca (odjazd o 7:16). Co ciekawe, podobny manewr nie został zastosowany podczas sierpniowego, długiego weekendu choć chyba G. Stawowy o tym wspominał. Może zrobią to ad hoc wzorem ostatnich weekendów.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: wczoraj, o 08:27 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 paź 2013, o 14:21
Posty: 1456
Lokalizacja: Warszawa
kot_feliks napisał(a):
Mam wrażenie, że mieszasz ze sobą amortyzację księgową i podatkową :) I nie za bardzo wiem, w jaki sposób ocenić "w 5 min na podstawie google" aktualną wartość bilansową danego ŚT nie znając zupełnie jego stanu? A choćby ew. utrata wartości i odpisy aktualizujące wartość ŚT?

Jak kupisz samochód dajmy na to za 100 tys. zł i będziesz sobie go amortyzował liniowo np. stawką 20%, ale po pierwszym roku z jakiegoś powodu się np. częściowo spali i będzie się nadawać głównie na złom, to nadal będzie warte 80 tys. zł i sprzedaż wraku poniżej tej kwoty będzie oznaczała działanie na szkodę firmy...? :)

Odpisy aktualizujące też wchodzą w koszty ;)

_________________
Najwięcej do powiedzenia na temat komunikacji podmiejskiej mają do powiedzenia Ci, którzy z niej nie korzystają.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: wczoraj, o 18:09 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 27 kwi 2013, o 17:35
Posty: 1478
Lokalizacja: Kraków
Ok, ale zmianie ulega przecież wartość księgowa ŚT. I niekoniecznie mówilibyśmy wtedy o sprzedaży ŚT poniżej jego wartości... :)

Problem w tym, że nikt zapewne nie chciał wykazywać wyższych kosztów operacyjnych, ale utrzymywanie w księgach kosmicznej wartości dla ŚT, niemającej nic wspólnego z rzeczywistością, w porządku nie jest.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 696 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 43, 44, 45, 46, 47

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL