Strona 14 z 19

Przewozy Regionalne

: 15 lut 2016, o 15:08
autor: dominik
Można przecież rozbudowywać kolej aglomeracyjną (jest również potrzebna) bez niepotrzebnych cięć połączeń regionalnych.

Przewozy Regionalne

: 15 lut 2016, o 15:10
autor: Mistrzejowiczanin
dominik07317 pisze:Można przecież rozbudowywać kolej aglomeracyjną (jest również potrzebna) bez niepotrzebnych cięć połączeń regionalnych.
A pieniądze na to skąd? Może też po prostu trzeba tą regionalną kolej w Małopolsce sprowadzić na samo dno, aby mogła się od niego odbić? :hmm:

Przewozy Regionalne

: 15 lut 2016, o 15:18
autor: dominik
Pociąg Rzeszów - Gorlice udało się wywalczyć. Jakimś cudem pieniądze się znalazły.
eszcze podczas ostatniej sesji Rady Miasta Gorlice burmistrz Kukla informował, że Miasto Gorlice będzie musiało ponieść część kosztów funkcjonowania połączenia. Okazuje się jednak, że całość środków przekazana zostanie z kasy samorządów Województw Małopolskiego i Podkarpackiego.
http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci ... 75359.html

Przewozy Regionalne

: 24 lut 2016, o 10:54
autor: Adams
Przewozy Regionalne przed zakupami taboru. Co może dać im rynek?
Największy regionalny przewoźnik pasażerski w kraju przygotowuje się do obiecanego przy okazji rozpoczęcia restrukturyzacji procesu wymiany taboru. Na razie chce skonfrontować swoje potrzeby z tym co może mu zaoferować rynek.

Szczegóły: Rynek Kolejowy

Przewozy Regionalne

: 28 lut 2016, o 20:36
autor: dominik
W związku z planowanym spotkaniem w sprawie funkcjonowania komunikacji kolejowej na trasie Kraków - Skawina - Oświęcim zapraszamy do przekazywania Państwa wniosków do rozkładów jazdy na trasie niniejszej linii, które mogłyby skutkować zmianami godzin odjazdów pociągów od czerwca 2016 r.

Wnioski należy przesłać w terminie do 13 marca 2016 r. na adres wydzialigk@um.skawina.net lub złożyć osobiście w Biurze Obsługi Mieszkańców tut. Urzędu (ul. Rynek 14, pok. nr 1).
Źródło: http://www.gminaskawina.pl/index.php?op ... &menu_id=0

Przewozy Regionalne

: 29 lut 2016, o 14:07
autor: tomek_m
Adams pisze:Przewozy Regionalne przed zakupami taboru. Co może dać im rynek?
Największy regionalny przewoźnik pasażerski w kraju przygotowuje się do obiecanego przy okazji rozpoczęcia restrukturyzacji procesu wymiany taboru. Na razie chce skonfrontować swoje potrzeby z tym co może mu zaoferować rynek.

Szczegóły: Rynek Kolejowy
Po co w ogóle inwestują w nowy tabor, skoro w coraz większej ilości województw ich nie chcą? Mazowieckie, Śląskie, Małopolskie... jakie jeszcze województwa utworzyły własne spółki? Ich liczba będzie raczej wzrastać. Powinni doturlać się na tym co mają zanim ostatnie województwo im powie "dziękujemy"

Przewozy Regionalne

: 29 lut 2016, o 20:01
autor: Adams
tomek_m pisze:Mazowieckie, Śląskie, Małopolskie... jakie jeszcze województwa utworzyły własne spółki?
Dolnośląskie i Wielkopolskie :P
tomek_m pisze: Ich liczba będzie raczej wzrastać. Powinni doturlać się na tym co mają zanim ostatnie województwo im powie "dziękujemy"
Sęk w tym że są województwa, które nie planują tworzenia swoich spółek. Zachodniopomorskie bardzo sobie chwali współpracę z PRami. Podobnie jest także w Kujawsko-Pomorskim, gdzie od grudnia na liniach zelektryfikowanych zrezygnowano z usług Arrivy na rzecz Przewozów Regionalnych. Poza tym zauważ, że własne spółki tworzą jedynie duże województwa, bo tym mniejszym się to po prostu nie opłaca.

Przewozy Regionalne

: 29 lut 2016, o 20:11
autor: dominik
Adam ma rację. Świętokrzyskie i Podkarpackie też sobie świetnie radzi.
Ja generalnie nie jestem za tym, że w każdym województwie ma być inny przewoźnik. W Przewozach Regionalnych ktoś powinien zrobić porządek, zacząć racjonalnie gospodarować taborem i wyprowadzić firmę z długów. Może nawet zarabiać na sprzedaży lub wypożyczaniu taboru.

Przewozy Regionalne

: 2 mar 2016, o 10:22
autor: Adams
dominik07317 pisze:Ja generalnie nie jestem za tym, że w każdym województwie ma być inny przewoźnik. W Przewozach Regionalnych ktoś powinien zrobić porządek, zacząć racjonalnie gospodarować taborem i wyprowadzić firmę z długów. Może nawet zarabiać na sprzedaży lub wypożyczaniu taboru.
Ja bym nie miał nic przeciwko spółkom samorządowym, gdyż patrząc na te które już są, w większości przypadków inwestują w nowoczesny tabor, a niektóre z nich rozszerzają siatki połączeń, przez co kolej lokalna staje się bardziej dostępna. Jednak powinny być spełnione pewne warunki. Po pierwsze - wspólna taryfa, taka aby na podstawie jednego biletu na pociąg osobowy można było podróżować każdą z tych spółek. Oczywiście każda z nich mogła by wprowadzić swoją własną taryfę promocyjną na przejazd własnymi pociągami, ale tylko jako dodatek do biletu globalnego. Po drugie natomiast Marszałkowie mniejszych województw powinni się dogadać z Marszałkami tych większych, żeby spółka samorządowa obsługiwała połączenia nie w jednym, ale w kilku sąsiadujących ze sobą województwach. Jeśli te dwa warunki by zostały spełnione, to dla mnie Przewozy Regionalne można pogrzebać, choćby od zaraz ;)

Przewozy Regionalne

: 9 mar 2016, o 15:13
autor: Mistrzejowiczanin
W 90 minut pociągiem do Rzeszowa? Dopiero w grudniu
http://krakow.wyborcza.pl/krakow/1,4442 ... udniu.html

Przewozy Regionalne

: 24 kwie 2016, o 11:54
autor: Magik
Bardzo atrakcyjna oferta "Przewozów Regionalnych" na tegoroczną majówkę:
www.przewozyregionalne.pl/node/18985

Przewozy Regionalne

: 1 maja 2016, o 22:37
autor: Lw25
W ten weekend na regio Rzeszów-Gorlice oddział Rzeszów wysłał w wyniku apelów strony społecznej SA134. I dobrze, bo jak donosi fanpage "reaktywacja pociągów Gorlice-Kraków", frekwencja była ponad 100% miejsc siedzących. TLK Luna podobnie (ale o tym w dziale PKP IC).

Przewozy Regionalne

: 25 maja 2016, o 09:33
autor: Lw25
http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE ... HTML&src=0
Przewozy Regionalne kupują nowy tabor. Trójczłonowy SZT o prędkości minimum 130 km/h. Jeden.

Przewozy Regionalne

: 17 cze 2016, o 19:02
autor: Lw25
http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci ... 77031.html

Szykuje się rebranding najbardziej zacofanego przewoźnika w kraju. Barwy mają pozostać pomarańczowe.

Przewozy Regionalne

: 24 cze 2016, o 23:38
autor: SuperMarioB
Szybkie pytanko w kwestii dojazdów. Na stronie Regio w relacji Kraków - Bochnia można nabyć bilet za 5zł w "Małopolskiej Taryfie Aglomeracyjnej", który ma być ważny trzy godziny. Czy korzystając w tej opcji mogę wrócić z Bochni dowolnym Regio w tym czasie, czy są jakieś dodatkowe obostrzenia? Propozycja nie powiem ciekawa, bo czasami jeżdżę do Bochni, dotąd zwykle wybierając SK-Busa (jednorazowy 6zł w jedną stronę), gdzie jakość pojazdów i atmosfera w autobusie pozostawia wiele do życzenia (np. picie alkoholu jest niemal normą).