Zgadza się tylko funkcjonuje on w dwóch wersjach. W automatach MKA możesz go nabyć z zakładki biletów kolejowych oraz transportu miejskiego w Krakowie. W pierwszym przypadku dostajesz większy kwitek z informacjami, o których pisałem wyżej oraz QR kodem. W drugim przypadku dostajesz to co znamy z MPK. W obu przypadkach brakuje mi adnotacji, że nie obowiązuje on na odcinku Kraków Olszanica - Kraków Lotnisko - Kraków Olszanica.hlsd pisze:Teoretycznie jest bilet 70 min na SKA1 między Olszanicą a Wieliczką i KMK, jak dziala to nie wiem, bo nie jeżdżę linią premium SKA1.
Przewozy Regionalne (POLREGIO)
Moderator: Moderatorzy
Przewozy Regionalne (POLREGIO)
Przewozy Regionalne (POLREGIO)
Pytanie tylko ile z tego to informacje obowiązkowe. A pytam bo myślę nad tym, że w sumie chociażby w takich EN99 spokojnie wystarczyłby kasownik zamiast kierpocia i się zastanawiam czy nie można by po prostu przerzucić kolei na standardowe bilety rozmiarowo jak komunikacja miejska. W wielu krajach na podrzędnych liniach nie ma obsługi wieloosobowej i zastanawiam się co stoi na przeszkodzie, żeby i u nas to mogło wejść. Z tego co wiem to przepisy zezwalają na obsługę jednoosobową (ŁKA tak ma).piechur pisze: Warto wziąć pod uwagę, że ślady konduktorskich znakowników trochę miejsca zajmują. Przy takim malutkim bileciku wielokrotnego użytku jak czasowe to po pierwszej kontroli ślady znakownika zakryłyby sporą część biletu czyniąc go nieczytelnym dla pracownika podczas kolejnych kontroli. Nawet gdybyśmy upchnęli wszystko na tym małym skrawku to po prostu czcionka musiałaby być maleńka.
Pokaż mi pociąg regionalny z miejscówką.tomek_m pisze: Do tego jeszcze dochodzi "miejscówka" (chociaż w przypadku SKA też można by to pominąć)
Komunikacja Miejska w Krakowie jest na pokaz. Jak masa rzeczy w tym mieście.
Przewozy Regionalne (POLREGIO)
Tu nie chodzi o stricte pociąg regionalny tylko w ogóle o informacje zawarte na bilecie kolejowym. Przecież ten świstek papieru co kierpoć wydaje jako bilet, czy to w pociągu Regio czy IC czy SKA to się znacząco nie różni od siebie. Są na nich zawarte dokładnie te same informacje. A rozmowa w temacie chyba dotyczy tego, czy jest możliwe ograniczenie tych informacji zawartych na tym świstku.Lw25 pisze: Pokaż mi pociąg regionalny z miejscówką.
Przewozy Regionalne (POLREGIO)
Tak, ale pytam tylko o pociągi regionalne, więc problem miejscówki odpada.tomek_m pisze:Tu nie chodzi o stricte pociąg regionalny tylko w ogóle o informacje zawarte na bilecie kolejowym. Przecież ten świstek papieru co kierpoć wydaje jako bilet, czy to w pociągu Regio czy IC czy SKA to się znacząco nie różni od siebie. Są na nich zawarte dokładnie te same informacje. A rozmowa w temacie chyba dotyczy tego, czy jest możliwe ograniczenie tych informacji zawartych na tym świstku.Lw25 pisze: Pokaż mi pociąg regionalny z miejscówką.
Komunikacja Miejska w Krakowie jest na pokaz. Jak masa rzeczy w tym mieście.
Przewozy Regionalne (POLREGIO)
Koniec spekulacji. W najnowszym (szesnastym) odcinku Kolej na kolej, który jest dostępny na profilu FB Kraków po Kolei (trwa równe 10 minut) marszałek przyznaje, że 4 nowe pociągi trafią do Przewozów Regionalnych. Jednocześnie jest wspomnienie o nowym przetargu na 9 pociągów na początku przyszłego roku. Wypowiedź marszałka można śledzić od minuty 8:15.
Przewozy Regionalne (POLREGIO)
Piękna to będzie struktura floty w małopolsce za 10 lat. Na 40 składów, 10 typów pociągów. Marzenie dla każdego rozkładowca oraz działu technicznego.
"W przypadku, jeśli przetarg wygrywa przewoźnik prywatny (co wymaga ustalenia kryteriów rzeczywiście umożliwiających konkurencję) – średnia oszczędność względem przyznania zadania przewoźnikowi komunalnemu z wolnej ręki wynosi 1,12 - 1,13 zł"