Mapa istniejących ścieżek rowerowych

Moderator: Moderatorzy

michal.bakunin
Znawca
Posty: 33
Rejestracja: 28 gru 2009, o 19:13
Lokalizacja: Prądnik Czerwony

Mapa istniejących ścieżek rowerowych

#1 Post autor: michal.bakunin » 15 sty 2010, o 14:09

Próbowałem znaleźć w Internecie mapę istniejących aktualnie ścieżek rowerowych. Albo są to rzeczy przeterminowane, albo zawierają też plany na przyszłość (przede wszystkim, no przecież) i przeto są nieczytelne, albo są to projekty do zaznaczania wspólnego na Google Maps - nie wiem kto złośliwy je psuje. Jeśli więc moje poszukiwania były w miarę kompletne i faktycznie nie ma takiej mapki, to proponuję ją wspólnymi siłami tu stworzyć.

Umiem conieco obsługiwać Inkscape, cóż, jestem lepszym grafikiem niż rowerzystą. Pewno gdyby nie to, nie bałbym się tak jeździć ulicami ;).
W najbliższym czasie ponanoszę informacje z planów miejskich, a tymczasem o założeniach - wiadomo, różne kolory dla dróg rowerowych i ciągów rowerowo-pieszych (a dla ciągów pieszych z dopuszczeniem rowerów też?), pytanie - czy zaznaczamy ulice o uspokojonym ruchu (to rzecz subiektywna przecie)?

Awatar użytkownika
Kaszmir
Moderator fb pkk
Posty: 22832
Rejestracja: 18 wrz 2009, o 21:25
Kontakt:

Mapa istniejących ścieżek rowerowych

#2 Post autor: Kaszmir » 15 sty 2010, o 14:49

michal.bakunin pisze:Jeśli więc moje poszukiwania były w miarę kompletne i faktycznie nie ma takiej mapki, to proponuję ją wspólnymi siłami tu stworzyć.
Świetny pomysł!
michal.bakunin pisze:a dla ciągów pieszych z dopuszczeniem rowerów też?
Pomysł dobry, tylko jak z wykonaniem? Przydałoby się każdy chodnik mierzyć i sprawdzać, czy szerokość jest większa od granicznej...
michal.bakunin pisze:pytanie - czy zaznaczamy ulice o uspokojonym ruchu (to rzecz subiektywna przecie)?